Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
dzuris
04. Jun 2018, 15:13 #1381

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Turbo benzīnu kurš var piegriezt? Uz ruļļiem ar izdruku lai saprastu kas iegūts pēc pārbūves un chipojot?
Offline
AF
05. Jun 2018, 17:38 #1382

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


04 Jun 2018, 15:13:44 @dzuris rakstīja:
Turbo benzīnu kurš var piegriezt? Uz ruļļiem ar izdruku lai saprastu kas iegūts pēc pārbūves un chipojot?

Kas par motoru?
Offline
AF
05. Jun 2018, 17:40 #1383

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Jun 2018, 09:52:04 @Negantelis rakstīja:
Sveiki biedri.

Ir M54B30 ar G power ASA centrbēdzes kompresoru.Pēc datiem.306Zs ,360Nm, esot spiediens 0.4, neesmu gan oata mērījis. Ir sajūta ka ir par īsu un pietrūkst griezes momenta.

Šobrīd skatos uz N54b30 turbo motoriem un.redzu ka tiem.ir krietni labāki Nm.

Vai ir starpība kuru versiju ņemt jo cik saprotu starpība esot tikai ar dzesēšanu,ventilatoru un varbūt intercooler lielumu.IR liela cenas starpība iegādes brīdī,tāpēc jāsaprot vai ir vērts pārmaksāt ja ar nelielām modifikācijām un chip var dabūt to pašu. Gribētos protams virs 350Zs-400Zs.

Paldies par arbildi,var droši PM jo ir nopietna.interese par šo.

Noteikti n54.
Konstruktīvi labāks un izturīgāks dzinējs.
Bet nu tur ir arī savi niķi, kuri parādās ar vecumu.
Jā grasies gasēt, primāri būs jāsāk ar jaunām spolēm un sprauslām.

Bet nu m54 kaut ar G-power nevar salīdzināt ar n54 - diena pret nakti.
Offline
termcan
05. Jun 2018, 18:52 #1384

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk.
Offline
gatizs_2
06. Jun 2018, 07:04 #1385

Kopš: 20. May 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Ir kads, kurs var parprogrammet X5 E70 kompi? UK auto uzliku eur spidometru, vairs nestrada kompis, nevar atjaunot servisa intervalus un nodzest kludas.
Offline
AF
06. Jun 2018, 08:27 #1386

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


05 Jun 2018, 18:52:07 @termcan rakstīja:
Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk.

Ir iespējams ka tā ir izdarīts, bet to var izlabot.
Bet visbiežāk vienkārši OBD ieejai kāds pins sačakarējies, vai izlecis ārā.
Offline
Jonix
06. Jun 2018, 09:21 #1387

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


05 Jun 2018, 18:52:07 @termcan rakstīja:
Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk.
Nē, nav normāli.
Iedomājies - Tu brauc uz servisu, uzliec jaunus diskus/riepas, serviss uzliek arī diskiem sikretku, kuras pāreju patur pie sevis?

Vai nu kaut kas nogājis greizi (gan saistīts, gan nesaistīts ar čipošanu), vai neforša rīcība.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kidd
06. Jun 2018, 09:23 #1388

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 7986

Braucu ar: 400Zs

audi TT, 1.8 ļurbo 5v motors ar 225zs. cik var uzdzīt pa virsu un cik $ maksās?
Offline
_mix_
06. Jun 2018, 09:40 #1389

Kopš: 18. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Hondu


01 Jun 2018, 15:54:10 @AF rakstīja:
Jā!? Pamato!

Tas firmas/tavs kūpošais T5 ir kā Jūsu darba reklāma?
Nekas personīgs, tikai novērojumi braucot aiz tā busa.
Offline
AF
06. Jun 2018, 10:29 #1390

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Buss ir pamatdarba.
Jā dūmo, jo turbīna stockā ir niecīgi maza, iespējams tas tiks labots.

[ Šo ziņu laboja AF, 06 Jun 2018, 10:30:36 ]

Offline
Instigater
06. Jun 2018, 16:34 #1391

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
Offline
Mi6ON
06. Jun 2018, 17:16 #1392

Kopš: 16. Mar 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 42

Braucu ar: G30

+1000
Offline
Negantelis
06. Jun 2018, 20:53 #1393

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


05 Jun 2018, 17:40:48 @AF rakstīja:

05 Jun 2018, 09:52:04 @Negantelis rakstīja:
Sveiki biedri.

Ir M54B30 ar G power ASA centrbēdzes kompresoru.Pēc datiem.306Zs ,360Nm, esot spiediens 0.4, neesmu gan oata mērījis. Ir sajūta ka ir par īsu un pietrūkst griezes momenta.

Šobrīd skatos uz N54b30 turbo motoriem un.redzu ka tiem.ir krietni labāki Nm.

Vai ir starpība kuru versiju ņemt jo cik saprotu starpība esot tikai ar dzesēšanu,ventilatoru un varbūt intercooler lielumu.IR liela cenas starpība iegādes brīdī,tāpēc jāsaprot vai ir vērts pārmaksāt ja ar nelielām modifikācijām un chip var dabūt to pašu. Gribētos protams virs 350Zs-400Zs.

Paldies par arbildi,var droši PM jo ir nopietna.interese par šo.

Noteikti n54.
Konstruktīvi labāks un izturīgāks dzinējs.
Bet nu tur ir arī savi niķi, kuri parādās ar vecumu.
Jā grasies gasēt, primāri būs jāsāk ar jaunām spolēm un sprauslām.

Bet nu m54 kaut ar G-power nevar salīdzināt ar n54 - diena pret nakti.


Tas ka N54 tas būtu skaidrs,jautājums.vai ir vai nav svarīgi kutu versiju ņemt 306 vai 340Zs ja tāpat ir skaidrs ka tiks čipots?

Pie reizes varu pavaicāt,ja sprauslas.un.spoles.mainu ir kāds nobraukuma rādītājs kurš jāpatur prātā kad var būt jāmaina kādi dārgi agregāti kā.turbīna piemēram vai kas.cits? Līdz kādam.nobr,ir šos jēga skatīties, 100kkm, 150kkm,200kk'.
Pats braukšu maz,ne vairāk kā 15kkm.gadā.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 06 Jun 2018, 20:58:22 ]

Offline
rihisgo
06. Jun 2018, 21:18 #1394

Kopš: 03. Jun 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!


ja tas tiesa viena nedela redzeju 4 tadus cipotas pasvaigas masinas. audi un bmw divainakais tas ka 2005 gada 2.5 audi gaja lidzigi ka mana honda ar 1.5 motoru
Offline
RS7
06. Jun 2018, 22:11 #1395

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

vienīgais ko tava honda dara ātrāk - rūsē
Offline
AF
07. Jun 2018, 09:56 #1396

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
cienītais, Jums ir visas iespējas to nākamreiz izdarīt redzot mani uz ielas. Droši , ver vaļā durvis, stādies priekšā un vari mēģināt! Vari ciemos braukt.

[ Šo ziņu laboja AF, 07 Jun 2018, 10:00:32 ]

Offline
kola
08. Jun 2018, 08:53 #1397

Kopš: 08. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: E46

Ir auto E90 330d 2006g.Jautājums vai ir vērts atslēgt tikai EGR bez čipošanas un kvēpa filtra izgriezšanas?
Offline
streetking
08. Jun 2018, 09:37 #1398

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


08 Jun 2018, 08:53:23 @kola rakstīja:
Ir auto E90 330d 2006g.Jautājums vai ir vērts atslēgt tikai EGR bez čipošanas un kvēpa filtra izgriezšanas?

Labāk iztīrīt un pārliecināties, ka aizveroties ciet labi noblīvējas, neķeras utt...
EGR pēc būtības samazina temperatūru sadegšanas kamerā, kas samazina NOx, BET palielina kvēpainību.
Domāju, ka korektāk būtu viņu nevis atslēgt pilnīgi, bet remapot, lai tas strādā tukšgaitā un pie ļoti zemām slodzēm. pa lielam tas jau tā ir no rūpnīcas, bet vienmēr jau var atrast ko pačakarēt.
Vislabāk protams iztīrīt, pārbaudīt un atstāt kā ir.

Ja nepatīk polārlāči un naids pret delfīniem un plānots iet full cancer mode, tad bloķēt, dpf izgriezt, mega bagātu maisījumu un uzlīmi 'cause it smoke doesnt mean its broke'

[ Šo ziņu laboja streetking, 08 Jun 2018, 09:40:06 ]

Offline
Mi6ON
08. Jun 2018, 10:34 #1399

Kopš: 16. Mar 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 42

Braucu ar: G30


07 Jun 2018, 09:56:18 @AF rakstīja:

06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
cienītais, Jums ir visas iespējas to nākamreiz izdarīt redzot mani uz ielas. Droši , ver vaļā durvis, stādies priekšā un vari mēģināt! Vari ciemos braukt.
Laba atbilde.

...priekš traktorista daudz vārdu.
Offline
gatizs_2
25. Jun 2018, 15:36 #1400

Kopš: 20. May 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Cik izmaksatu klokvarpstas maksimalo apgriezienu ierobezosanas programmesana?
TA dabuju 2 Jo dzineja klokvarpstas maksimalie apgriezieni parsniedza razotajs rekomendeto, lidz ar to nemerija dumainibu.
BMW X5 E70 3.0d 2007.gada.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo