Autors | Ziņojums |
dzuris | 04. Jun 2018, 15:13 |
#1381
|
|
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Turbo benzīnu kurš var piegriezt? Uz ruļļiem ar izdruku lai saprastu kas iegūts pēc pārbūves un chipojot? |
Offline | |
|
AF | 05. Jun 2018, 17:38 |
#1382
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
04 Jun 2018, 15:13:44 @dzuris rakstīja:
Turbo benzīnu kurš var piegriezt? Uz ruļļiem ar izdruku lai saprastu kas iegūts pēc pārbūves un chipojot?
Kas par motoru? |
Offline | |
|
AF | 05. Jun 2018, 17:40 |
#1383
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
05 Jun 2018, 09:52:04 @Negantelis rakstīja:
Sveiki biedri.
Ir M54B30 ar G power ASA centrbēdzes kompresoru.Pēc datiem.306Zs ,360Nm, esot spiediens 0.4, neesmu gan oata mērījis. Ir sajūta ka ir par īsu un pietrūkst griezes momenta.
Šobrīd skatos uz N54b30 turbo motoriem un.redzu ka tiem.ir krietni labāki Nm.
Vai ir starpība kuru versiju ņemt jo cik saprotu starpība esot tikai ar dzesēšanu,ventilatoru un varbūt intercooler lielumu.IR liela cenas starpība iegādes brīdī,tāpēc jāsaprot vai ir vērts pārmaksāt ja ar nelielām modifikācijām un chip var dabūt to pašu. Gribētos protams virs 350Zs-400Zs.
Paldies par arbildi,var droši PM jo ir nopietna.interese par šo.
Noteikti n54.
Konstruktīvi labāks un izturīgāks dzinējs.
Bet nu tur ir arī savi niķi, kuri parādās ar vecumu.
Jā grasies gasēt, primāri būs jāsāk ar jaunām spolēm un sprauslām.
Bet nu m54 kaut ar G-power nevar salīdzināt ar n54 - diena pret nakti. |
Offline | |
|
termcan | 05. Jun 2018, 18:52 |
#1384
|
|
Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
| Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk. |
Offline | |
|
gatizs_2 | 06. Jun 2018, 07:04 |
#1385
|
|
Kopš: 20. May 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Ir kads, kurs var parprogrammet X5 E70 kompi? UK auto uzliku eur spidometru, vairs nestrada kompis, nevar atjaunot servisa intervalus un nodzest kludas. |
Offline | |
|
AF | 06. Jun 2018, 08:27 |
#1386
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
05 Jun 2018, 18:52:07 @termcan rakstīja:
Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk.
Ir iespējams ka tā ir izdarīts, bet to var izlabot.
Bet visbiežāk vienkārši OBD ieejai kāds pins sačakarējies, vai izlecis ārā. |
Offline | |
|
Jonix | 06. Jun 2018, 09:21 |
#1387
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 614
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
|
05 Jun 2018, 18:52:07 @termcan rakstīja:
Tas ir normāli, ka pēc čipošanas nevar pieslēgties dzinēja vadības blokam? Tipa aizsardzība, lai neviens dumpu nevar uztaisīt? Vai līkas rokas vnk.
Nē, nav normāli.
Iedomājies - Tu brauc uz servisu, uzliec jaunus diskus/riepas, serviss uzliek arī diskiem sikretku, kuras pāreju patur pie sevis?
Vai nu kaut kas nogājis greizi (gan saistīts, gan nesaistīts ar čipošanu), vai neforša rīcība.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891 |
Offline | |
|
Kidd | 06. Jun 2018, 09:23 |
#1388
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 7986
Braucu ar: 400Zs
| audi TT, 1.8 ļurbo 5v motors ar 225zs. cik var uzdzīt pa virsu un cik $ maksās? |
Offline | |
|
|
_mix_ | 06. Jun 2018, 09:40 |
#1389
|
|
Kopš: 18. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: Hondu
|
01 Jun 2018, 15:54:10 @AF rakstīja:
Jā!? Pamato!
Tas firmas/tavs kūpošais T5 ir kā Jūsu darba reklāma?
Nekas personīgs, tikai novērojumi braucot aiz tā busa. |
Offline | |
|
AF | 06. Jun 2018, 10:29 |
#1390
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Buss ir pamatdarba.
Jā dūmo, jo turbīna stockā ir niecīgi maza, iespējams tas tiks labots.[ Šo ziņu laboja AF, 06 Jun 2018, 10:30:36 ] |
Offline | |
|
Instigater | 06. Jun 2018, 16:34 |
#1391
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus! |
Offline | |
|
Mi6ON | 06. Jun 2018, 17:16 |
#1392
|
|
Kopš: 16. Mar 2013
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: G30
| +1000 |
Offline | |
|
Negantelis | 06. Jun 2018, 20:53 |
#1393
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1442
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
05 Jun 2018, 17:40:48 @AF rakstīja:
05 Jun 2018, 09:52:04 @Negantelis rakstīja:
Sveiki biedri.
Ir M54B30 ar G power ASA centrbēdzes kompresoru.Pēc datiem.306Zs ,360Nm, esot spiediens 0.4, neesmu gan oata mērījis. Ir sajūta ka ir par īsu un pietrūkst griezes momenta.
Šobrīd skatos uz N54b30 turbo motoriem un.redzu ka tiem.ir krietni labāki Nm.
Vai ir starpība kuru versiju ņemt jo cik saprotu starpība esot tikai ar dzesēšanu,ventilatoru un varbūt intercooler lielumu.IR liela cenas starpība iegādes brīdī,tāpēc jāsaprot vai ir vērts pārmaksāt ja ar nelielām modifikācijām un chip var dabūt to pašu. Gribētos protams virs 350Zs-400Zs.
Paldies par arbildi,var droši PM jo ir nopietna.interese par šo.
Noteikti n54.
Konstruktīvi labāks un izturīgāks dzinējs.
Bet nu tur ir arī savi niķi, kuri parādās ar vecumu.
Jā grasies gasēt, primāri būs jāsāk ar jaunām spolēm un sprauslām.
Bet nu m54 kaut ar G-power nevar salīdzināt ar n54 - diena pret nakti.
Tas ka N54 tas būtu skaidrs,jautājums.vai ir vai nav svarīgi kutu versiju ņemt 306 vai 340Zs ja tāpat ir skaidrs ka tiks čipots?
Pie reizes varu pavaicāt,ja sprauslas.un.spoles.mainu ir kāds nobraukuma rādītājs kurš jāpatur prātā kad var būt jāmaina kādi dārgi agregāti kā.turbīna piemēram vai kas.cits? Līdz kādam.nobr,ir šos jēga skatīties, 100kkm, 150kkm,200kk'.
Pats braukšu maz,ne vairāk kā 15kkm.gadā.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 06 Jun 2018, 20:58:22 ] |
Offline | |
|
rihisgo | 06. Jun 2018, 21:18 |
#1394
|
|
Kopš: 03. Jun 2018
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
ja tas tiesa viena nedela redzeju 4 tadus cipotas pasvaigas masinas. audi un bmw divainakais tas ka 2005 gada 2.5 audi gaja lidzigi ka mana honda ar 1.5 motoru |
Offline | |
|
RS7 | 06. Jun 2018, 22:11 |
#1395
|
|
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9315
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| vienīgais ko tava honda dara ātrāk - rūsē |
Offline | |
|
AF | 07. Jun 2018, 09:56 |
#1396
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
cienītais, Jums ir visas iespējas to nākamreiz izdarīt redzot mani uz ielas. Droši , ver vaļā durvis, stādies priekšā un vari mēģināt! Vari ciemos braukt.[ Šo ziņu laboja AF, 07 Jun 2018, 10:00:32 ] |
Offline | |
|
|
kola | 08. Jun 2018, 08:53 |
#1397
|
|
Kopš: 08. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 131
Braucu ar: E46
| Ir auto E90 330d 2006g.Jautājums vai ir vērts atslēgt tikai EGR bez čipošanas un kvēpa filtra izgriezšanas? |
Offline | |
|
streetking | 08. Jun 2018, 09:37 |
#1398
|
|
Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
08 Jun 2018, 08:53:23 @kola rakstīja:
Ir auto E90 330d 2006g.Jautājums vai ir vērts atslēgt tikai EGR bez čipošanas un kvēpa filtra izgriezšanas?
Labāk iztīrīt un pārliecināties, ka aizveroties ciet labi noblīvējas, neķeras utt...
EGR pēc būtības samazina temperatūru sadegšanas kamerā, kas samazina NOx, BET palielina kvēpainību.
Domāju, ka korektāk būtu viņu nevis atslēgt pilnīgi, bet remapot, lai tas strādā tukšgaitā un pie ļoti zemām slodzēm. pa lielam tas jau tā ir no rūpnīcas, bet vienmēr jau var atrast ko pačakarēt.
Vislabāk protams iztīrīt, pārbaudīt un atstāt kā ir.
Ja nepatīk polārlāči un naids pret delfīniem un plānots iet full cancer mode, tad bloķēt, dpf izgriezt, mega bagātu maisījumu un uzlīmi 'cause it smoke doesnt mean its broke'[ Šo ziņu laboja streetking, 08 Jun 2018, 09:40:06 ] |
Offline | |
|
Mi6ON | 08. Jun 2018, 10:34 |
#1399
|
|
Kopš: 16. Mar 2013
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: G30
|
07 Jun 2018, 09:56:18 @AF rakstīja:
06 Jun 2018, 16:34:51 @Instigater rakstīja:
Bļād, čali, nooopietni? Tu neproti korekti uzčipot ar tiem dzelžiem, kas tev ir un tāpēc visa pilsēta jāsmacē savā kvēpā? Jebaķ Tev dirsā to cauruli iespraust un otru galu nāsīs, lai jūti pats sava darba augļus!
cienītais, Jums ir visas iespējas to nākamreiz izdarīt redzot mani uz ielas. Droši , ver vaļā durvis, stādies priekšā un vari mēģināt! Vari ciemos braukt.
Laba atbilde.
...priekš traktorista daudz vārdu. |
Offline | |
|
gatizs_2 | 25. Jun 2018, 15:36 |
#1400
|
|
Kopš: 20. May 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Cik izmaksatu klokvarpstas maksimalo apgriezienu ierobezosanas programmesana?
TA dabuju 2 Jo dzineja klokvarpstas maksimalie apgriezieni parsniedza razotajs rekomendeto, lidz ar to nemerija dumainibu.
BMW X5 E70 3.0d 2007.gada. |
Offline | |
|