Autors | Ziņojums |
pelu_junkurs | 08. Sep 2018, 01:01 |
#1441
|
|
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2301
Braucu ar: žurx
| Ko var izdarīt ar fsērijas 535d ar esošu dpf utt? |
Offline | |
|
bmwaddict | 08. Sep 2018, 01:07 |
#1442
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Man savukaart ir doma N62B48 ielikt N62B44 vietaa ieksh 545i, vai buus nepiecieshams kko chipot? Nav vajadziibas tur kkaadu jaudu palielinaat ar chiposhanu, jautaajums vai visam vajadzeetu straadaat defaultaa kaa ir vai tomeer buus kkas softiski arii jaamodificee?
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 08 Sep 2018, 01:08:02 ] |
Offline | |
|
AF | 08. Sep 2018, 01:26 |
#1443
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Softs ir jāpārveido uz konkrēto šā vai tā. |
Offline | |
|
|
bmwaddict | 08. Sep 2018, 10:25 |
#1444
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
08 Sep 2018, 01:26:44 @AF rakstīja:
Softs ir jāpārveido uz konkrēto šā vai tā.
Motors ir identisks atshkjiraas tikai kubatuura un 4.4 vs 4.8 atshkjiriiba ir apm 9% pieaugums no origjinaalaa tilpuma, mosh ECU ir speejiigs nokompenseet kubatuuras pieaugumu savaas pieljaujamajaas robezhaas bez jebkaadaam modifikaacijaam
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 08 Sep 2018, 10:33:45 ] |
Offline | |
|
Kaross | 08. Sep 2018, 11:28 |
#1445
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4309
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Sep 2018, 01:01:13 @pelu_junkurs rakstīja:
Ko var izdarīt ar fsērijas 535d ar esošu dpf utt?
Ko Tu gribi izdarīt? Var nočipot, var arī nečipot.
Manam 350zs un 700nm uz stenda sanāca, bet ar izņemtu DPF. Var neņemt DPF, bet jārēķinās, ka būs jāpūš lielāks spiediens, lai DPF dzīvotu un turbīnām manāmi lielāka slodzīte.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AF | 08. Sep 2018, 15:26 |
#1446
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
08 Sep 2018, 10:25:12 @bmwaddict rakstīja:
08 Sep 2018, 01:26:44 @AF rakstīja:
Softs ir jāpārveido uz konkrēto šā vai tā.
Motors ir identisks atshkjiraas tikai kubatuura un 4.4 vs 4.8 atshkjiriiba ir apm 9% pieaugums no origjinaalaa tilpuma, mosh ECU ir speejiigs nokompenseet kubatuuras pieaugumu savaas pieljaujamajaas robezhaas bez jebkaadaam modifikaacijaam
+- ecu savilks galus jā, bet max parametri gaisa apjomam un degvielas parametri atšķirās drusku, tamdēļ lai viss būtu pēc grāmatas , vajadzētu visu pārsoftot kā vajag. Nemaksā tas arī diži neko daudz. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 09. Sep 2018, 12:56 |
#1447
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4452
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Sep 2018, 01:07:48 @bmwaddict rakstīja:
Man savukaart ir doma N62B48 ielikt N62B44 vietaa ieksh 545i, vai buus nepiecieshams kko chipot? Nav vajadziibas tur kkaadu jaudu palielinaat ar chiposhanu, jautaajums vai visam vajadzeetu straadaat defaultaa kaa ir vai tomeer buus kkas softiski arii jaamodificee?
cik atceros tev bija kaut kāda problēma ar to dzinēju, ir tāda lieta ieplūdes kolektorā DISA vārsti, tie mēdz nolūzt un atrasties ieplūdes kolektorā, tikai nezinu vai N62 tie ir |
Offline | |
|
zigaziga | 09. Sep 2018, 13:23 |
#1448
|
|
Kopš: 05. Sep 2015
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e30 E36 e90
| Kurš ko var piedâvt uzčipot E90 2009 2.0d 130kw? |
Offline | |
|
bmwaddict | 09. Sep 2018, 13:24 |
#1449
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Sep 2018, 12:56:56 @HiJaCKeR rakstīja:
08 Sep 2018, 01:07:48 @bmwaddict rakstīja:
Man savukaart ir doma N62B48 ielikt N62B44 vietaa ieksh 545i, vai buus nepiecieshams kko chipot? Nav vajadziibas tur kkaadu jaudu palielinaat ar chiposhanu, jautaajums vai visam vajadzeetu straadaat defaultaa kaa ir vai tomeer buus kkas softiski arii jaamodificee?
cik atceros tev bija kaut kāda problēma ar to dzinēju, ir tāda lieta ieplūdes kolektorā DISA vārsti, tie mēdz nolūzt un atrasties ieplūdes kolektorā, tikai nezinu vai N62 tie ir
N62 nav DISA tam ir variable intake manifold, tas ir unikaals dizains un protams straadaa suudiigi taapeec jau pie pirmaas iespeejas BMW no taa atteicaas.
Iemesls kaapeec es gribu ieswapot citu bloku ir taads ka visa apaksha motoram ir suudiiga laikam kaadreiz bijis karseets kas nav nekaads briinums pateicoties Bavaarijas idiotu konstrueetajaa N62 dzeseeshanas sisteemai, kaudzeem motoru aiziet meeslainee taapeec ka visi tur tik nenormaali gudri projekteet visaadu kosmisko hernju kaa valvetronic bet tik elementaaraa lietaa kaa dzeseeshanas sisteema pieljauj katastrofaalas nepilniibas.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Sep 2018, 13:25:57 ] |
Offline | |
|
Kaross | 09. Sep 2018, 23:18 |
#1450
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4309
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Valvetronic manuprāt ir viena no labākajām lietām ko BMW izmanto, ir izgudrojuši. Izpildījums iespējams nav baigi ilgmūžīgs, bet tas ir pareizais virziens. Kaut kas jau uz Koenigsegg Freevalve pusi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
e36powers | 10. Sep 2018, 00:15 |
#1451
|
|
Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 799
Braucu ar: 192hp
| E60 35d 210kw
Cik pec chipa hp/nm? Cik maksa pakalpojums
Kads laiks 100-200km? |
Offline | |
|
AF | 10. Sep 2018, 00:22 |
#1452
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
10 Sep 2018, 00:15:56 @e36powers rakstīja:
E60 35d 210kw
Cik pec chipa hp/nm? Cik maksa pakalpojums
Kads laiks 100-200km?
moš tev vēl asins analīžu uzlabojumus nosaukt? |
Offline | |
|
e36powers | 10. Sep 2018, 00:31 |
#1453
|
|
Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 799
Braucu ar: 192hp
|
10 Sep 2018, 00:22:59 @AF rakstīja:
10 Sep 2018, 00:15:56 @e36powers rakstīja:
E60 35d 210kw
Cik pec chipa hp/nm? Cik maksa pakalpojums
Kads laiks 100-200km?
moš tev vēl asins analīžu uzlabojumus nosaukt?
Es domaju tas ir parastais autins un jau visi chip-tuneri zin sito motoru. |
Offline | |
|
AF | 10. Sep 2018, 00:39 |
#1454
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Com on vecīt, tak ecu tūninga iespējas ir dažādas, jo vairāk atškirās auto stāvoklis un riepu ekipējums kas tos 100-200km ietekmē ievērojami, pateikt tev kādu noteiktu ciparu būtu nodēvēt sevi par gadsimta dirsēju.
Pateikšu reālāk, varu piedāvāt nosoftot tavu ecu tā, ka pie aspekta ka motora un agregātu stāvoklim viss ir ok - pie parasta čipa būs aptuveni 350hp, pie normāla čipa + dpf off 370-380hp, var arī vairāk, bet tad rēķinies ka viss kas var izlīst ārā. Un tas ir ne vienu vien auto nomērot, reāli cipari no stenda.
Par ieskrējienu gan pašam jārūpējas.[ Šo ziņu laboja AF, 10 Sep 2018, 00:41:11 ] |
Offline | |
|
bmwaddict | 10. Sep 2018, 10:01 |
#1455
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Ir probeema. N62B44 (545i, 645i, 745i) ir secondary air pump, tas ir prieksh atgaazu uzlaboshanas sisteemas pie aukstaas palaishanas - doma ir vienkaarsha - ECU atver vaarstu un pumpee gaisu izpluudee lai aatri uzsildiitu katalizatorus. Drusku jaunaakam uzlabotajam N62B48 motoram (550i, 650i, 750i) tas gaisa suuknis ir likvideets tur vienk ir katalizatori kas pashi maak uzsilt aatraak hvz nezinu kaapeec bet karoche nav secondary air pump un viss. Man bija doma iemest to N62B48 paniikushaa 4.4 vietaa bet tagad nezinu ko dariit jo tam 4.8 motoram galvaas nav paredzeets tas gaisa kanaals un man buus check engine kljuuda ja taa sisteema nav un probleema ir ka USA nevar iziet apskati ja taa sisteema nestraadaa, SMOG check (apskate) sprauzhaas pie OBD un lasa emission control kljuudas un taas tieshi ir emission control kljuudas.
To Secondary Air Pump nevar kautkaa izkodeet laukaa lai buutu kaa tiem jaunaakiem 650i 750i kuriem tas nemaz nav no ruupniicas?
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Sep 2018, 10:31:01 ] |
Offline | |
|
Kaross | 10. Sep 2018, 10:54 |
#1456
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4309
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, var izkodēt. Bet katalizatori nedzīvos ilgi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
zigaziga | 10. Sep 2018, 11:37 |
#1457
|
|
Kopš: 05. Sep 2015
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e30 E36 e90
|
09 Sep 2018, 13:23:03 @zigaziga rakstīja:
Kurš ko var piedâvt uzčipot E90 2009 2.0d 130kw? Pm
Up |
Offline | |
|
bmwaddict | 10. Sep 2018, 11:50 |
#1458
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Sep 2018, 10:54:12 @Kaross rakstīja:
Jā, var izkodēt. Bet katalizatori nedzīvos ilgi.
Tad ir divi varianti - mekleet arii karalizatorus no 550i un izkodeet vai arii likt galvas no 4.4 kuraam ir nepiecieshamie gaisa kanaali prieksh Secondary Air Pump.
Vai arii vecais 4.4 ECU nemaacees pareizi tos jaunaa tipa katus sasildiit? |
Offline | |
|
hasans | 10. Sep 2018, 15:31 |
#1459
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7684
Braucu ar:
| @Kaross sataisi mājaslapu, bmw jaudas tabula nestrādā |
Offline | |
|
BUHARDI | 10. Sep 2018, 15:46 |
#1460
|
|
Kopš: 19. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
|
10 Sep 2018, 10:54:12 @Kaross rakstīja:
Jā, var izkodēt. Bet katalizatori nedzīvos ilgi.
Un kāds tam pamatojums
@bmwaddict vēl 1 iemesls pārflashot uz 4.8 softu[ Šo ziņu laboja BUHARDI, 10 Sep 2018, 15:46:51 ] |
Offline | |
|