Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 530 xi (facelift)

AutorsZiņojums
edzhaans
17. Feb 2019, 20:14 #81

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kāds powerā, piemēram, Kaspichs, varētu uztaisīt dzinēju ar augstu kompresiju, un darbināt ar LPG. Apnicis jau lasīt šitos dīzeļkarus. "Māaaans, M57 izkož S4" "Turbo no X5" "pusmiljons ņūtonmetru" utt.
Offline
edzhaans
17. Feb 2019, 20:17 #82

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Feb 2019, 20:15:41 @cufiks rakstīja:
Direct injection mitsubishi pencīnos bija jau 2004tajā vai agrāk un jau tad visi tās sprauslas ienīda (GDI)





Ja tev tāds nav bijis. Tad labāk paklusē.
Offline
bmw321
17. Feb 2019, 20:21 #83

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Pag, pag. E90 2.0d vai e60 3.0d.
Kurs pie 300-400 nobraukuma būs labāks?
Pagaidām foruma raud tikai e60 useri.
Offline
edzhaans
17. Feb 2019, 20:27 #84

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Feb 2019, 20:21:38 @bmw321 rakstīja:
Pag, pag. E90 2.0d vai e60 3.0d.
Kurs pie 300-400 nobraukuma būs labāks?
Pagaidām foruma raud tikai e60 useri.

Forumā raud tikai tie, kas domā, kā internetā par velti no viena posta var atrisināt problēmu. Protams tu raudātu, ja uzzinātu vienas sprauslas cenu un tagad reiz 6. 2.0d iespējams ir kaut kas lētāks. Iespējams E90 ir prastāka piekare un kopējais fons E90 izskatās labāk.
Offline
bmw321
17. Feb 2019, 20:31 #85

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Kādas alternatīvas? A6? X5 kosmoss priekš tā gada.
Opel? Passats?
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 20:38 #86

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 20:20:09 @cufiks rakstīja:

17 Feb 2019, 20:17:28 @edzhaans rakstīja:

17 Feb 2019, 20:15:41 @cufiks rakstīja:
Direct injection mitsubishi pencīnos bija jau 2004tajā vai agrāk un jau tad visi tās sprauslas ienīda (GDI)





Ja tev tāds nav bijis. Tad labāk paklusē.


Taisnība, nav gan man tāds bijis par laimi


GDI arī ir dažāds. Ir [piem., VW grupas FSI], kur smidzina degkamerā, bet dedzina ''atsitienā''. BMW, savukārt, dedzina tieši smidzināšanas brīdī. Ir vēl kādam tieši šāds princips?
Offline
edzhaans
17. Feb 2019, 20:41 #87

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tev ir iespēja uzcept Mitsubishi GDI blogu. Tev patiks.
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 20:50 #88

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:

redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 21:17 #89

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


17 Feb 2019, 21:00:45 @cufiks rakstīja:

17 Feb 2019, 20:50:34 @uldens1 rakstīja:
redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1


Spama vai kādā citā topikā pamet lūdzu kādu info, kāpēc šis varētu būt interesants dzinējs. Neko nezinu par lazdas inovācijām, bet nešaubos, ka kkas krutāks par N53
nu lai darbinātu ar tādu kompresijas pakāpi tur tehnoloģijām jābut augstām,interesants aizdedzināšanas proces
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 21:52 #90

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

kas tur īpašs?
tieši tā dara N53 Stratified charge/Homogeneous lean modēs

un kāpēc BMW ierobežoja kompresiju pie 12:1?
Tāpēc, ka šajos režīmos izplūdē močī liels NOx daudzums, kas formāli neiekļaujas E5/E6, ja NOx sistēma ir bojāta.
Tb, BMW paredzēja legālu veidu, kā NOx lažu gadījumā legāli turpināt braukt [tb., klasiski Homogēnu režīmu. Tas, ka developeru līko roku dēļ tas pasākums ir caur pakaļu - cits stāsts].

Mazda šajā gadījumā rīkojas nedaudz rupjāk - topīs NOx, ja sistēma feilos.


cufik - tev tehniska izglītība, tu esi erudīts dzinējos?
es reāli aprēcos. goda vārds.
Offline
Asch
17. Feb 2019, 22:00 #91

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:


17 Feb 2019, 20:50:34 @uldens1 rakstīja:
redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1

Tiesi krievu zurnala sodien skirstot uzgaju rakstam par pirmo skyactiv paaudzi ar 12:1 vai 14:1 pakapi. Cik bija aprakstits, tad lielas saizes nav bijusas. Katra zina, krievu zurnalisti parasti diezgan nodirs, ja nav kkas kartiba, ari savas vietejas tackas.
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 22:21 #92

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 22:00:24 @Asch rakstīja:

17 Feb 2019, 20:50:34 @uldens1 rakstīja:
redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1

Tiesi krievu zurnala sodien skirstot uzgaju rakstam par pirmo skyactiv paaudzi ar 12:1 vai 14:1 pakapi. Cik bija aprakstits, tad lielas saizes nav bijusas. Katra zina, krievu zurnalisti parasti diezgan nodirs, ja nav kkas kartiba, ari savas vietejas tackas.


žurnālisti vērtē dzinēju tehniskās problēmas?
moška labāk pavāri?
da labi, kaut cufiks..

es pastāstīšu, kas būs par problēmām.
16:1 vairs neļauj īstenot Homogēnu - nekādi. Tb., atkāpšanās ceļa nav.

Pieaugs īslaicīgu failu blīvums (kad dzinējs strādā uz 3/5 cilindriem), jo sprausla ierauj kādu mikrodaļu.
Pieaugs TI atteikumu skaits dēļ CO/HC - dēļ tā, ka sprauslai beam nekorekts. Tb, būs baigais mehāniskās (un ķīmiskās) efektivitātes izkliedes, līdz pat misfirēm.

Viss tas ir novērots N53 [dēļ pjezo sprauslu īpatnibām kombinācijā ar tieši šāda tipa direct injection]. Tikai ar vienu atšķirību - N53 šādos gadījumos pārgāja uz Homogēnu maisījumu. Tajā režīmā - sprauslas beam kvalitāte kļūst daudz nenozīmīgāka. Pat, ja sprausla uzlej svecei, tā paspēj attīrīties.
Tukšgaitā - stabilāks pasākums, ja lieto nekvalitatīvu degvielu.
Jā, gan jau Mazda arī gāzīs HFP spiedienu lejā, tiklīdz problēmas manīs, gan būs multignition [līdz pat nepārtrauktai cilindra tīrīšanai ar dzirksteli], bet.. stabilākais ever dzinējs šis nebūs [man ideja patīk, lūdzu nepārprast].
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 22:29 #93

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


17 Feb 2019, 22:00:24 @Asch rakstīja:

17 Feb 2019, 20:50:34 @uldens1 rakstīja:
redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1

Tiesi krievu zurnala sodien skirstot uzgaju rakstam par pirmo skyactiv paaudzi ar 12:1 vai 14:1 pakapi. Cik bija aprakstits, tad lielas saizes nav bijusas. Katra zina, krievu zurnalisti parasti diezgan nodirs, ja nav kkas kartiba, ari savas vietejas tackas.
skyactiv g un skyactiv x ir pavisam dažādas tēmas
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 22:31 #94

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


17 Feb 2019, 22:21:00 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 22:00:24 @Asch rakstīja:

17 Feb 2019, 20:50:34 @uldens1 rakstīja:
redzēs ka mazdas skyactiv x benzīndzinēji pierādīs sevi praksē kompresijas pakāpe 16:1

Tiesi krievu zurnala sodien skirstot uzgaju rakstam par pirmo skyactiv paaudzi ar 12:1 vai 14:1 pakapi. Cik bija aprakstits, tad lielas saizes nav bijusas. Katra zina, krievu zurnalisti parasti diezgan nodirs, ja nav kkas kartiba, ari savas vietejas tackas.


žurnālisti vērtē dzinēju tehniskās problēmas?
moška labāk pavāri?
da labi, kaut cufiks..

es pastāstīšu, kas būs par problēmām.
16:1 vairs neļauj īstenot Homogēnu - nekādi. Tb., atkāpšanās ceļa nav.

Pieaugs īslaicīgu failu blīvums (kad dzinējs strādā uz 3/5 cilindriem), jo sprausla ierauj kādu mikrodaļu.
Pieaugs TI atteikumu skaits dēļ CO/HC - dēļ tā, ka sprauslai beam nekorekts. Tb, būs baigais mehāniskās (un ķīmiskās) efektivitātes izkliedes, līdz pat misfirēm.

Viss tas ir novērots N53 [dēļ pjezo sprauslu īpatnibām kombinācijā ar tieši šāda tipa direct injection]. Tikai ar vienu atšķirību - N53 šādos gadījumos pārgāja uz Homogēnu maisījumu. Tajā režīmā - sprauslas beam kvalitāte kļūst daudz nenozīmīgāka. Pat, ja sprausla uzlej svecei, tā paspēj attīrīties.
Tukšgaitā - stabilāks pasākums, ja lieto nekvalitatīvu degvielu.
Jā, gan jau Mazda arī gāzīs HFP spiedienu lejā, tiklīdz problēmas manīs, gan būs multignition [līdz pat nepārtrauktai cilindra tīrīšanai ar dzirksteli], bet.. stabilākais ever dzinējs šis nebūs [man ideja patīk, lūdzu nepārprast].
tāpēc jau rakstīju,redzēs kā praksē šie dzinēji sevi parādīs,ja viņiem izdosies uztaisīt to pasākumu uzticamu,tad RIP dīzeļiem
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 22:45 #95

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


17 Feb 2019, 22:34:49 @cufiks rakstīja:
Nu nezinu ,dīzelis rektifikācijas procesā ir viens no blakusproduktiem pencīnam, hz... Nu moš tikai industriālie dzinēji dīzeļosies tad...


Kauliņi ir mesti jebkuram iekšdedzes dzinēju tipam, ja vien tas nav ūdeņradis
udeņradi aizmirsti,energoneefektīfs pasākums
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 22:58 #96

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

piedodiet, enerģētiķi :P
atgriežoties pie Mazda - diez vai viņi gāzīs lajā NOx ar trap katalizatoru.
Gan jau būs AdBlue.
Kas nozīmē:
2 gab. NOx sensori [katrs ap 500 naudām, kalpo līdz 50kkm];
AdBlue ar izrietošajām sekām - auto nav piedarbināms, kamēr neuzpilda/sistēma feilo.

šis auto nebūs jums, mani draugi
Offline
fluts
17. Feb 2019, 23:03 #97

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Paldies par atbildēm un viedokļiem. Karsti iet. Kivičs un Skulme nobāl jūsu priekšā.
Vai ir kādas būtiskas atšķirības starp 530d (145kW 400Nm) un 525d (170kW 500Nm) abi ir M57D30TÜ2. Vai praksē ir jūtama jaudas atšķirība? Paldies.
P.s. Kādas ir atsauksmes par BMWeast garage, liels kanāls YT 50k, džeks rubī fišku (tāds priekšstats).
Offline
fluts
17. Feb 2019, 23:15 #98

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


17 Feb 2019, 23:10:47 @cufiks rakstīja:

17 Feb 2019, 23:03:43 @fluts rakstīja:
Paldies par atbildēm un viedokļiem. Karsti iet. Kivičs un Skulme nobāl jūsu priekšā.
Vai ir kādas būtiskas atšķirības starp 530d (145kW 400Nm) un 525d (170kW 500Nm) abi ir M57D30TÜ2. Vai praksē ir jūtama jaudas atšķirība? Paldies.
P.s. Kādas ir atsauksmes par BMWeast garage, liels kanāls YT 50k, džeks rubī fišku (tāds priekšstats).



170kw dzinējs izmanto pjezosprauslas un ir stipri jaudīgāks un arī labāk čipsojas!

Dārgāk sanāks, kad izbeigsies tās sprauslas, bet brauktprieks vienu sprīdi jaukāks! Noteikti labāks un patīkamāks cēlienā, kā jebkurš bezturbo benzīns, kā 325d tā 330d! Tantes pieturā runā, ka bez stresa čipsojas arī 325d uz ~ 260hp, bet tad jādara viss, kas Kaspičam tīk - DPF, EGR OFF


Paldies. Ja šo 530 170kW čipo, vai tad arī nebūs jāgriež ārā DPF utt?
Offline
bmwaddict
17. Feb 2019, 23:17 #99

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

es tik briinos cik ilgi shii eiropas savieniibas paraugvalsts ljaus griezt laukaa tos DPF.. nebuus taa ka vienaa jaukaa dienaa TA buus sanjeemushi instrukciju paarbaudiit DPF esamiibu?
Offline
kere8
17. Feb 2019, 23:20 #100

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Ta ari bus, iekeriet nakotnes klasiku m57n kas stoka bez dpf un pat tiik kaspičunam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo