Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 530 xi (facelift)

AutorsZiņojums
uldens1
17. Feb 2019, 16:41 #41

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 16:32:50 @cufiks rakstīja:
Un 100hp litrs - svizdatijs sasniegums

Bubaru - 150hp litrs

EVO - kkas tāds pats

Lazda RX8 - nu labi, tas wankelis, bet tik un tā un šie visi ir ļurbo, bet kāda starpība?


Sūds uz kociņas tas N53 salīdzinoši ar tiem..


UN e46 M3 - S54 arī tas pats lietderības koeficients uz litru, bet domāju, ka saremontēt lētāk, ka N53


Pīs...
huiņu tu raksti,ir tas n53 kruts no tehnoloģiju viedokļa,bet ekspluatācijas izmaksas vecam auto to visu labumu iznīcina,tā vietā lai tu viņu baudītu ir jārukā virstundas lai nopirktu nox katu
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 16:55 #42

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 16:32:50 @cufiks rakstīja:
Un 100hp litrs - svizdatijs sasniegums

Bubaru - 150hp litrs

EVO - kkas tāds pats

Lazda RX8 - nu labi, tas wankelis, bet tik un tā un šie visi ir ļurbo, bet kāda starpība?


Sūds uz kociņas tas N53 salīdzinoši ar tiem..


UN e46 M3 - S54 arī tas pats lietderības koeficients uz litru, bet domāju, ka saremontēt lētāk, ka N53


Pīs...
Subaru un evo gan jau nav atmosfēriskie, pieļauju, ka arī degvielas patēriņš ir lielāks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 16:57 #43

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kere8
17. Feb 2019, 17:10 #44

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

535d m57 ar pusbeigtam turbo un sprauslam izliks to ahuno "pedejo isto benzin bmw"
Offline
HiJaCKeR
17. Feb 2019, 17:11 #45

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4491

Braucu ar: BMW E90 330i

kādreiz bija strīdi, kurš auto ir labāks, Mersedess, Audi vai BMW, tagad strīdi notiek par dzinēju ir jau dikti kruts tas N53, nu bet ir arī savi mīnusi dēļ šavas sarežģītības
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 17:14 #46

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 16:57:07 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts
pag,mēs salīdzinam vecu benzina motoru un vecu dīzeļmotoru
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 17:15 #47

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 17:11:33 @HiJaCKeR rakstīja:
kādreiz bija strīdi, kurš auto ir labāks, Mersedess, Audi vai BMW, tagad strīdi notiek par dzinēju ir jau dikti kruts tas N53, nu bet ir arī savi mīnusi dēļ šavas sarežģītības


nu, diezmžēl, nevar būt krutāks kā citiem, bet vienlaikus - vienkāršāks
stāsts ir par tēmu - jāiet līdzi laikam. TA un kapeikpišanas īpatnību dēļ mums sociums iesprūdis ''Dizeļ M57'' laikmetā.
Citur jau risina citas problēmas.

Starp citu, N53 nāca E sērijā LCI modeļos un F10/11. Tb., šiem dzinējiem ir 5..10 gadi.
Tb., te ir 3..4 reizes jaunāki, ar reizes 10 mazāku nobraukumu kā jūsu sportiskie un modernie auto. Tb., stāsts ''šodien M57, bet rīt G klase'' - bič, plīz
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 17:17 #48

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 17:04:56 @cufiks rakstīja:
Pag pag..

Vēl viens jautājums, uz mani tas neattiecas, jo esmu dandālis, kas brauc ar dīzeli, bet jautājums KateG - cik no šiem motoriem Tu esi remontējis, nevis diagnosticējis, bet reāli jaucis un licis kopā? Vai arī, cik citus dzinējus esi remontējis pats savām rokām (es tikai 2us vecus VAG dīzeļus un vienu 2.0 pencīnu, bet jautājums ne man..?


Man ir aizdomas, ka te Uldēns, kuru sauci par lohu, ja nemaldos un pārējie ir ar daudz lielāku pieredzi šajā lauciņā un reāli zin, ko runā..

kaspičham jau taisnība ir,neviens jau neapstrīd ka tas motors nav tehnoloģisks un ar augstu lietderības koeficentu,bet ja tas lietderības koeficents neaspoguļojas makā tad nahuj viņu vajag
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 17:18 #49

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 16:41:17 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 16:32:50 @cufiks rakstīja:
Un 100hp litrs - svizdatijs sasniegums

Bubaru - 150hp litrs

EVO - kkas tāds pats

Lazda RX8 - nu labi, tas wankelis, bet tik un tā un šie visi ir ļurbo, bet kāda starpība?


Sūds uz kociņas tas N53 salīdzinoši ar tiem..


UN e46 M3 - S54 arī tas pats lietderības koeficients uz litru, bet domāju, ka saremontēt lētāk, ka N53


Pīs...
huiņu tu raksti,ir tas n53 kruts no tehnoloģiju viedokļa,bet ekspluatācijas izmaksas vecam auto to visu labumu iznīcina,tā vietā lai tu viņu baudītu ir jārukā virstundas lai nopirktu nox katu


klau, tu vnk kaut ko iedirs diršanas pēc? jūs esiet perfekta trijotne - tu, cufiks un jurcix: trīs šīs diskusijas flagmaņi
Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 17:21 #50

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

flagmanis kurš piedirš visas malas slavinot savu miskasti.
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 18:11 #51

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 17:14:59 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 16:57:07 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts
pag,mēs salīdzinam vecu benzina motoru un vecu dīzeļmotoru
es teiktu, ka n53 ir jaunāks par m57

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PowerBMW
17. Feb 2019, 18:15 #52

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Nevar saprast NAbagu vai ģēniju saiets Te
Offline
RS7
17. Feb 2019, 18:29 #53

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Jo viņam "taisnība"
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 18:41 #54

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

:šņuk:

jums salvetītes pasniegt?

baigi cērt acīs, kad/ja man taisnība? Nesanāk kā cufikam ar stīlu - diviem powera dumākajiem useriem: justies vienotiem?

bet jums vienmēr paliek arguments ''bet dizeļ M57 var nopist lētāk''. Un tas ir pačotno!
Turiet buru!

Es gan nesaprotu, kas liedz lasīt to Bavarian Workshop, manus komentārus ignorējot? KAS? Lasi, apgūsti, moška kaut kas pielips.
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 18:43 #55

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 18:11:53 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 17:14:59 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 16:57:07 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts
pag,mēs salīdzinam vecu benzina motoru un vecu dīzeļmotoru
es teiktu, ka n53 ir jaunāks par m57
pohuj ka jaunāks,viņi tiek ražoti paralēli vienā laikā
Offline
HiJaCKeR
17. Feb 2019, 18:44 #56

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4491

Braucu ar: BMW E90 330i


17 Feb 2019, 18:23:00 @Valhalla rakstīja:
Facebook kaut kāda BavarianCar čipošanas lapa reklamējas ar 30+ komentāriem. Domāju, atvēršu un palasīšu, kas rakstīts. Kas tev deva, tur Kaspars aizdirsis vairāk par pusi komentāru visus par pajoliem saucot

komentārus rakstot nevienam netiek kaitēts, savukārt čipotais dīzelis aizdirš tev un taviem bērniem plaušas, vai tik pat nebija kriminālatbildība par šādu iejaukšanos dzinēja vadībā
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 18:45 #57

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 18:41:06 @KateG rakstīja:
:šņuk:

jums salvetītes pasniegt?

baigi cērt acīs, kad/ja man taisnība? Nesanāk kā cufikam ar stīlu - diviem powera dumākajiem useriem: justies vienotiem?

bet jums vienmēr paliek arguments ''bet dizeļ M57 var nopist lētāk''. Un tas ir pačotno!
Turiet buru!

Es gan nesaprotu, kas liedz lasīt to Bavarian Workshop, manus komentārus ignorējot? KAS? Lasi, apgūsti, moška kaut kas pielips.

vecs auto tam tiek arī pirkts,lai ekspluatētu līdz tolmetam,tad ņemam nākamo ubagauto bet var jau nodarboties ar fetišismu un ik pac 100 km mest klāt kompi un skatīties vai ar adaptācijam viss labi
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 18:49 #58

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 18:43:11 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 18:11:53 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 17:14:59 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 16:57:07 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts
pag,mēs salīdzinam vecu benzina motoru un vecu dīzeļmotoru
es teiktu, ka n53 ir jaunāks par m57
pohuj ka jaunāks,viņi tiek ražoti paralēli vienā laikā


wat?
puis, iemācies BMW dzinējus!
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 18:55 #59

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15732

Braucu ar:


17 Feb 2019, 18:49:29 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 18:43:11 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 18:11:53 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 17:14:59 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 16:57:07 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Feb 2019, 16:38:24 @uldens1 rakstīja:
100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Vecam dīzelim var remontēt, pjezo vairs nevar
Un jaunas sprauslas benzīnam ir tikai bik dārgākas, kā vecai dīzeļa sprauslai remonts
pag,mēs salīdzinam vecu benzina motoru un vecu dīzeļmotoru
es teiktu, ka n53 ir jaunāks par m57
pohuj ka jaunāks,viņi tiek ražoti paralēli vienā laikā


wat?
puis, iemācies BMW dzinējus!

nu nu,pārsteidz mani,kurā e60 nāk n57 dzinējs
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 19:02 #60

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 18:54:15 @cufiks rakstīja:
N53 dzinējus ražo no 2007 - 2013g

M57 no 2000 - 2011g

Visai līdzīgi


Par mūsdienīgiem dirseļiem var saukt tos, kas ražoti pēc 2004 gada ar E4 izmešu normu, tāpēc nu jau izskatās stipri līdzīgi!





tb, tu nesaskati starpību starp 2000. sākumu un 2007.beigām.
Tu nesaskati starpību, ka N53 ir direct injection, kas 1:1 tiek izmantots N54, N55 u.t.t.
Un, savukārt, M57 ir parasts dirselis, kas ir radniecīgs M51, bet N57 ir direct injection.

bet, ko var gribēt, ja tev nav sajēgas, kāda ir atšķirība starp turbo un atmosfēru; kas ir lietderības koefs.
Cufik, uzcep gaļu, iedzer alu. Tur nevajadzēs tā piepūlēties!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo