Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E60 530 xi (facelift)
Autors | Ziņojums |
Edziz | | Kopš: 28. Dec 2016
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 19:02:11 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 18:54:15 @cufiks rakstīja:
N53 dzinējus ražo no 2007 - 2013g
M57 no 2000 - 2011g
Visai līdzīgi
Par mūsdienīgiem dirseļiem var saukt tos, kas ražoti pēc 2004 gada ar E4 izmešu normu, tāpēc nu jau izskatās stipri līdzīgi!
tb, tu nesaskati starpību starp 2000. sākumu un 2007.beigām.
Tu nesaskati starpību, ka N53 ir direct injection, kas 1:1 tiek izmantots N54, N55 u.t.t.
Un, savukārt, M57 ir parasts dirselis, kas ir radniecīgs M51, bet N57 ir direct injection.
bet, ko var gribēt, ja tev nav sajēgas, kāda ir atšķirība starp turbo un atmosfēru; kas ir lietderības koefs.
Cufik, uzcep gaļu, iedzer alu. Tur nevajadzēs tā piepūlēties!
Izrādās ka M57 esot priekškamera tāpat kā M51 | Offline | | |
NEC | | Kopš: 13. Apr 2006
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: cibiņu
| m57 nav direct injection?
wtf broo | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15744
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 19:02:11 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 18:54:15 @cufiks rakstīja:
N53 dzinējus ražo no 2007 - 2013g
M57 no 2000 - 2011g
Visai līdzīgi
Par mūsdienīgiem dirseļiem var saukt tos, kas ražoti pēc 2004 gada ar E4 izmešu normu, tāpēc nu jau izskatās stipri līdzīgi!
tb, tu nesaskati starpību starp 2000. sākumu un 2007.beigām.
Tu nesaskati starpību, ka N53 ir direct injection, kas 1:1 tiek izmantots N54, N55 u.t.t.
Un, savukārt, M57 ir parasts dirselis, kas ir radniecīgs M51, bet N57 ir direct injection.
bet, ko var gribēt, ja tev nav sajēgas, kāda ir atšķirība starp turbo un atmosfēru; kas ir lietderības koefs.
Cufik, uzcep gaļu, iedzer alu. Tur nevajadzēs tā piepūlēties!
wat tu te tagad gribi iestāstīt ka m57 ir priekškameras dīzelis???Turies labāk pie sava n53 tur tu vismaz saproti par ko runā | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4623
Braucu ar: cieņu
|
17 Feb 2019, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
Kas troļļo dandāl..?
Pļe braucu un priecājos ar 325d, labi 1 ļurba, bet viss savests kārtībā, nekas nav amputēts un nav sūdzību izņemot idrive kompī par vecu DPF
Precīzāk sieva brauc...
NaK tos benzīnus
07 Feb 2019, 11:15:18 @cufiks rakstīja:
Jāpiekrīt, ka gāžas kopā jau tās miskastes e6x un e9x, viens no maniem e9x ir kopts 2litru dirselis, bet nu jau apnicis sipties...
DPF uzliku aftermarket, tagad skaisti dzird, kā ļurbīna svilpo, termostati samainīti, jau mainītas 2 sprauslas, ķēdes, kas tik ne, nemitīgas + vadu problēmas...
Kā pulkstenī parādījās 300k, svizda, tā lamata gāžas kopā no visām pusēm, domāju, ka e60 ir līdzīgs stāsts...
Nav labi manīt sevi [ Šo ziņu laboja Mikels, 17 Feb 2019, 19:33:50 ] | Online | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| puikas, palasiet grāmatiņu. Salīdzināt M57 un N57 un teikt, ka abi ir līdzīgi/vienādi... redzams, kur apstājās jūsu pamatzināšanas.
Jā, common rail ir abi, bet N57 strādā pilnīgi savādāk.
Palasiet, nah tāds spiediens, nah pjezo sprauslas. Palasiet par N57 iesmidzināšanas stratēģiju.
Ticiet man, jūs uzzināsiet daudz jauna.
Un tad mēs varam atgriezties pie tēmas: kam radniecīgs ir M57
p.s. kaut wiki atveriet, ja neko vairāk lasījuši neesiet. pat tur netiek slēpts, ka M57 tapa uz M51 bāzes. saņemieties![ Šo ziņu laboja KateG, 17 Feb 2019, 19:36:39 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
17 Feb 2019, 19:16:45 @NEC rakstīja:
m57 nav direct injection?
wtf broo
common rail | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
17 Feb 2019, 19:07:35 @cufiks rakstīja:
Galvenā atšķirība starp M57 un M51 ir Common Rail iesmidzināšanas sistēma, bet tev visdrīzāk to nesaprast, jo esi tikai "teorētiski" gudrs...
malacītis. un tagad paprovē apgūt atšķirības starp M57 un N57 | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13467
Braucu ar: 30niekiem
|
17 Feb 2019, 19:35:20 @Valhalla rakstīja:
17 Feb 2019, 19:32:06 @Mikels rakstīja:
17 Feb 2019, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
Kas troļļo dandāl..?
Pļe braucu un priecājos ar 325d, labi 1 ļurba, bet viss savests kārtībā, nekas nav amputēts un nav sūdzību izņemot idrive kompī par vecu DPF
Precīzāk sieva brauc...
NaK tos benzīnus
07 Feb 2019, 11:15:18 @cufiks rakstīja:
Jāpiekrīt, ka gāžas kopā jau tās miskastes e6x un e9x, viens no maniem e9x ir kopts 2litru dirselis, bet nu jau apnicis sipties...
DPF uzliku aftermarket, tagad skaisti dzird, kā ļurbīna svilpo, termostati samainīti, jau mainītas 2 sprauslas, ķēdes, kas tik ne, nemitīgas + vadu problēmas...
Kā pulkstenī parādījās 300k, svizda, tā lamata gāžas kopā no visām pusēm, domāju, ka e60 ir līdzīgs stāsts...
Nav labi manīt sevi
13 Feb 2019, 00:16:34 @cufiks rakstīja:
Bet es ikdienā pārvietojos ar pasātu(..)
| Offline | | |
|
NEC | | Kopš: 13. Apr 2006
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: cibiņu
|
17 Feb 2019, 19:35:39 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 19:16:45 @NEC rakstīja:
m57 nav direct injection?
wtf broo
common rail
tads pats common rail ka n57.
tads pats suknis, tadas pasas sprauslas kas iesmidzina tiesi taja pashaa vietaa kur n57 sprauslas to dara. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15744
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 19:33:56 @KateG rakstīja:
puikas, palasiet grāmatiņu. Salīdzināt M57 un N57 un teikt, ka abi ir līdzīgi/vienādi... redzams, kur apstājās jūsu pamatzināšanas.
Jā, common rail ir abi, bet N57 strādā pilnīgi savādāk.
Palasiet, nah tāds spiediens, nah pjezo sprauslas. Palasiet par N57 iesmidzināšanas stratēģiju.
Ticiet man, jūs uzzināsiet daudz jauna.
Un tad mēs varam atgriezties pie tēmas: kam radniecīgs ir M57
p.s. kaut wiki atveriet, ja neko vairāk lasījuši neesiet. pat tur netiek slēpts, ka M57 tapa uz M51 bāzes. saņemieties!
Ja jau mēs salīdzinam m51 ar m57 kur tikai dzinēja bloks ir līdzīgs,bet barošanas sistēma pilnīgi savādāka,bet pieļauju ka tu nesaproti ar ko atšķiras priekškameras dīzelis no tiešās iesmidzes,tur atšķirība ir milzīga ja salīdzina m57 ar n57 kur degvielas nogādāšana cilindrā ir līdzīga | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 19:33:56 @KateG rakstīja:
p.s. kaut wiki atveriet, ja neko vairāk lasījuši neesiet. pat tur netiek slēpts, ka M57 tapa uz M51 bāzes. saņemieties!
vikipēdijā nav pateiks, ka M51 ir tuvs radinieks M50.
Jā. Un skatos te kāds baigi lielās ar N dzinējiem un HP per litre. Ir tāds dzinējs kā S54. Tur nav gemoroja(teorētiski). Tur ir jauda un nav Valvetronic. Tur ir 100hp uz litru, tikai tur ir citas problēmas. Beidz lielīt savu dzelzi, BMW prot un prata, bet Valvetronic ir komplicēts.
Arī Honda ir labi dzinēji ar iespaidīgiem HP per litre
Kāds ir šīs diskusijas mērķis ?
Kapēc jāliela N dzinēji un jānoliek pārējie ?[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Feb 2019, 20:03:32 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6076
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
17 Feb 2019, 19:47:56 @NEC rakstīja:
17 Feb 2019, 19:35:39 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 19:16:45 @NEC rakstīja:
m57 nav direct injection?
wtf broo
common rail
tads pats common rail ka n57.
tads pats suknis, tadas pasas sprauslas kas iesmidzina tiesi taja pashaa vietaa kur n57 sprauslas to dara.
Tiešām tāds pats sūknis un sprauslas?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| M57 TU2 un N57 ir pjezo sprauslas.
M57 bez TU2 ir magnētiskās.
Fakts kā tāds, dīzelistiem šis nav svarīgs. Svarīgs ir čips, DPF off un lielā turba.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Feb 2019, 20:06:12 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| N57 aizsāka jaunu paaudzi [tāpat kā simboliski M benzīniem] - jaunu ēru.
Fundamentāla atšķirība - degviela zem daudz lielāka spiediena pa porcijām tiek smidzināta tās eksplozijas laikā [ar mega āatrām sprauslām, [precīzi dozējot].
tb., ir 1/2 pilotinjekcijas; 1..3 darba injekcijas tieši eksplozijas laikā; 1/2 post injekcijas.
Preinjekcijas pilnīgi novērš lavīnveida sadegšanās sākumu [klak], post - koriģē izplūdes gāzes.
Darbības prncips/fizika - fundamentāli atšķirīgs.
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 20:06:12 @KateG rakstīja:
N57 aizsāka jaunu paaudzi [tāpat kā simboliski M benzīniem] - jaunu ēru.
Fundamentāla atšķirība - degviela zem daudz lielāka spiediena pa porcijām tiek smidzināta tās eksplozijas laikā [ar mega āatrām sprauslām, [precīzi dozējot].
tb., ir 1/2 pilotinjekcijas; 1..3 darba injekcijas tieši eksplozijas laikā; 1/2 post injekcijas.
Preinjekcijas pilnīgi novērš lavīnveida sadegšanās sākumu [klak], post - koriģē izplūdes gāzes.
Darbības prncips/fizika - fundamentāli atšķirīgs.
Tu visiem klientiem šito stāsti ? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15744
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 20:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
17 Feb 2019, 19:47:56 @NEC rakstīja:
17 Feb 2019, 19:35:39 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 19:16:45 @NEC rakstīja:
m57 nav direct injection?
wtf broo
common rail
tads pats common rail ka n57.
tads pats suknis, tadas pasas sprauslas kas iesmidzina tiesi taja pashaa vietaa kur n57 sprauslas to dara.
Tiešām tāds pats sūknis un sprauslas?
tak skaidrs ka tur ir nākamā paaudze,bet kardināli sūknis neatšķiras,pjezo sprauslas pilda to pašu direct iesmidzināšanau tikai ar iespēju vienā ciklā iesmidzināt daudz reizes | Offline | | |
|
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
17 Feb 2019, 19:48:32 @edzhaans rakstīja:
17 Feb 2019, 19:33:56 @KateG rakstīja:
p.s. kaut wiki atveriet, ja neko vairāk lasījuši neesiet. pat tur netiek slēpts, ka M57 tapa uz M51 bāzes. saņemieties!
vikipēdijā nav pateiks, ka M51 ir tuvs radinieks M50.
Jā. Un skatos te kāds baigi lielās ar N dzinējiem un HP per litre. Ir tāds dzinējs kā S54. Tur nav gemoroja(teorētiski). Tur ir jauda un nav Valvetronic. Tur ir 100hp uz litru, tikai tur ir citas problēmas. Beidz lielīt savu dzelzi, BMW prot un prata, bet Valvetronic ir komplicēts.
Arī Honda ir labi dzinēji ar iespaidīgiem HP per litre
Kāds ir šīs diskusijas mērķis ?
Kapēc jāliela N dzinēji un jānoliek pārējie ?
viens hļupiks uzdeva tēmu - krutākais BMW dzinējs [nu, viņš slajajos sapņos sēdīsies G sērijā, bet - kamer nav iesēdies, vnk parunāt gribēja].
ja nemanīji, es minēju:
IKDIENAS.
IKDIENAS.
IKDIENAS.
p.s.nenolieku pārējos. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Feb 2019, 20:09:09 @KateG rakstīja:
viens hļupiks uzdeva tēmu - krutākais BMW dzinējs
p.s.nenolieku pārējos.
Nu loģiski, ka krutākais ir pļitka, plītinieks, empisjātjij [ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Feb 2019, 20:10:36 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
17 Feb 2019, 20:08:01 @uldens1 rakstīja:
17 Feb 2019, 20:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
17 Feb 2019, 19:47:56 @NEC rakstīja:
17 Feb 2019, 19:35:39 @KateG rakstīja:
17 Feb 2019, 19:16:45 @NEC rakstīja:
m57 nav direct injection?
wtf broo
common rail
tads pats common rail ka n57.
tads pats suknis, tadas pasas sprauslas kas iesmidzina tiesi taja pashaa vietaa kur n57 sprauslas to dara.
Tiešām tāds pats sūknis un sprauslas?
tak skaidrs ka tur ir nākamā paaudze,bet kardināli sūknis neatšķiras,pjezo sprauslas pilda to pašu direct iesmidzināšanau tikai ar iespēju vienā ciklā iesmidzināt daudz reizes
principā, visi dīzeļi ir vienādi.
nah Seidara kungs speciāli pieminējis, ka nav BMW klubas - tas tak skaidrs, diskusijas palasot. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15744
Braucu ar:
| iekš forda pjezo sprauslas ar advencēto iesmidzināšanu jau bij labu brīdi pirms bmw to ieviesa | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|