Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 530 xi (facelift)

AutorsZiņojums
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:44 #21

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:32:59 @Jurchixx rakstīja:
kaspich kuru benzīnnieku iesaki ņemt no jaunajiem? vecas miskastes neinteresē


ko nozīmē ''jaunie''?
Offline
bmw321
17. Feb 2019, 12:51 #22

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 12:56 #23

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


17 Feb 2019, 12:44:09 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 12:32:59 @Jurchixx rakstīja:
kaspich kuru benzīnnieku iesaki ņemt no jaunajiem? vecas miskastes neinteresē


ko nozīmē ''jaunie''?


kāds no tiem kas stāv g sērijā
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:57 #24

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:55:09 @cufiks rakstīja:
Zini kas ir stulbums?

Pateikšu priekšā!

Nopirkt benzīna lamatu, nodirst dīzeļus un tajā pašā laikā griezt ārā NOx katalizatorus un stāstīt, ka vecie dīzeļi nav kaitīgi

Varbūt mikrodaļiņu daudzums būtiski atšķiras, be bet DPF naU...



DIESELPOWER



es saprotu, ka man nesanāks tevi piespiest kaut 5min veltīt pamatlietu apguvei.
klau, man sāk parādīties interese par tavu sievu. goda vārds. kuram sievišķim var piedurt tāds stulbenis? Čiviks uz tava fona ir ģēnijs!
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:58 #25

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:56:16 @Jurchixx rakstīja:

17 Feb 2019, 12:44:09 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 12:32:59 @Jurchixx rakstīja:
kaspich kuru benzīnnieku iesaki ņemt no jaunajiem? vecas miskastes neinteresē


ko nozīmē ''jaunie''?


kāds no tiem kas stāv g sērijā


par tiem nav pietiekoši daudz info. vismaz man.
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 13:02 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 12:19:06 @fluts rakstīja:

17 Feb 2019, 11:52:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Pirmais ko vari aizmirst ir gāze


Jo? Pašam ir bijusi pieredze? 2 lietas, ko no savas pieredzes varu pateikt: 1. Nedaudz vairāk vibrē motors; 2. Neliels jaudas samazinājums.
Jo? Jo sākums ir ar degmaisijuma adaptācijām un viss pārējais jau iet pa ķēdi, respektīvi tas motors korekti nestrādās vairs nekad, kamēr vien būs virsū bomžu nitross

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 13:02 #27

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

respektīvi sanāk,ka tu ar putām uz lūpām aizstāvi to auto ar kuru pats brauc, jo tas ir pats labākais? un neko citu tu nezini.
kaut gan realitātē tā ir veca miskaste
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 13:05 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 12:55:09 @cufiks rakstīja:
Zini kas ir stulbums?

Pateikšu priekšā!

Nopirkt benzīna lamatu, nodirst dīzeļus un tajā pašā laikā griezt ārā NOx katalizatorus un stāstīt, ka vecie dīzeļi nav kaitīgi

Varbūt mikrodaļiņu daudzums būtiski atšķiras, be bet DPF naU...



DIESELPOWER

NOx katiņus ārā negriež, viņi turpina savu darbu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 13:06 #29

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 13:02:44 @Jurchixx rakstīja:
respektīvi sanāk,ka tu ar putām uz lūpām aizstāvi to auto ar kuru pats brauc, jo tas ir pats labākais? un neko citu tu nezini.
kaut gan realitātē tā ir veca miskaste
Nu ir apmēram tā, ka neviens vēl īsti G sēriju nezinu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 14:58 #30

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 15:35 #31

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


17 Feb 2019, 14:58:18 @KateG rakstīja:
nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
šis viss ir kruta ja pērc jaunu auto,tad var tev piekrist,tiklīdz viņš ir vecs jēga ka viņš ir bijis ekonomisks nav,jo lai ar viņu turpinātu braukt ir jaiegūlda milzu līdzekļi kuri ar to mazo patērīņu nav atsitami atpakaļ,tas motors ir pirmajam īpašniekam,150-200k.Tehnoloģiski kruts,no praktiskā viedokļa gemorojs kad ir vecs
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 15:45 #32

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 15:35:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 14:58:18 @KateG rakstīja:
nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
šis viss ir kruta ja pērc jaunu auto,tad var tev piekrist,tiklīdz viņš ir vecs jēga ka viņš ir bijis ekonomisks nav,jo lai ar viņu turpinātu braukt ir jaiegūlda milzu līdzekļi kuri ar to mazo patērīņu nav atsitami atpakaļ,tas motors ir pirmajam īpašniekam,150-200k.Tehnoloģiski kruts,no praktiskā viedokļa gemorojs kad ir vecs


tev šis dzinējs ir bijis? nē.
Tu šos dzinējus remontē/apkalpo? nē.
vispār tēmu cērt? nē.

tad kāpēc runā par lietām, no kurām neko nejēdz?
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 15:58 #33

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


17 Feb 2019, 15:45:14 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 15:35:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 14:58:18 @KateG rakstīja:
nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
šis viss ir kruta ja pērc jaunu auto,tad var tev piekrist,tiklīdz viņš ir vecs jēga ka viņš ir bijis ekonomisks nav,jo lai ar viņu turpinātu braukt ir jaiegūlda milzu līdzekļi kuri ar to mazo patērīņu nav atsitami atpakaļ,tas motors ir pirmajam īpašniekam,150-200k.Tehnoloģiski kruts,no praktiskā viedokļa gemorojs kad ir vecs


tev šis dzinējs ir bijis? nē.
Tu šos dzinējus remontē/apkalpo? nē.
vispār tēmu cērt? nē.

tad kāpēc runā par lietām, no kurām neko nejēdz?
es lasu kā tu viņus diagnosticē un cik viņos ir jaieliek nauda lai viņš būtu kārtībā,man ar to pietiek lai saprastu ka tāds pirkums ir neloģisks,vecus auto pērk cilvēki kuriem nav naudas,tātad maza ir varbūtība ka viņš spēs viņu saremontēt
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 16:00 #34

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


17 Feb 2019, 15:49:02 @cufiks rakstīja:
Kaspič! Jaudas stenda izdruku lūdzu!
jaudas,griezes parametri tam auto ir fantastiski,bet lai tas viss korekti strādātu vecam auto būs pamatīgi jāiegūldas
Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 16:17 #35

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


17 Feb 2019, 15:58:17 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 15:45:14 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 15:35:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 14:58:18 @KateG rakstīja:
nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
šis viss ir kruta ja pērc jaunu auto,tad var tev piekrist,tiklīdz viņš ir vecs jēga ka viņš ir bijis ekonomisks nav,jo lai ar viņu turpinātu braukt ir jaiegūlda milzu līdzekļi kuri ar to mazo patērīņu nav atsitami atpakaļ,tas motors ir pirmajam īpašniekam,150-200k.Tehnoloģiski kruts,no praktiskā viedokļa gemorojs kad ir vecs


tev šis dzinējs ir bijis? nē.
Tu šos dzinējus remontē/apkalpo? nē.
vispār tēmu cērt? nē.

tad kāpēc runā par lietām, no kurām neko nejēdz?
es lasu kā tu viņus diagnosticē un cik viņos ir jaieliek nauda lai viņš būtu kārtībā,man ar to pietiek lai saprastu ka tāds pirkums ir neloģisks,vecus auto pērk cilvēki kuriem nav naudas,tātad maza ir varbūtība ka viņš spēs viņu saremontēt

+1
kā naglai uz galvas
Offline
CP17
17. Feb 2019, 16:18 #36

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Man pokuj uz visiem pencīniem, man 90% jauda ierubās zem 2k rms
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 16:20 #37

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


17 Feb 2019, 16:18:13 @CP17 rakstīja:
Man pokuj uz visiem pencīniem, man 90% jauda ierubās zem 2k rms
+ tāpēc nabagiem jābrauc ar kancoregēnajiem motoriem kamēr n53 stāv garāžā un mēģina atrast vainu kāpēc trīceklis iemeties
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 16:23 #38

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 16:17:45 @Jurchixx rakstīja:

17 Feb 2019, 15:58:17 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 15:45:14 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 15:35:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2019, 14:58:18 @KateG rakstīja:
nedomāju, ka šo gribēja dzirdēt jautājuma uzdevējs, da topika autoram un 99% shii vortaala apmekletaaju nekas neko neizteiks, bet...
Jā, N53 ir visu laiku viskrutākais ikdienas dzinējs.
Kapēc?

Atmosfēriskais dzinējs ar jaudu 100hp/litrs;
max jauda tiek sasniegta jau pie 6000 RPM;
pilna jauda 6000..7000 RPM;
pilna grieze: jau no 1200 RPM.
kompresija: 12/1
lietderības koeficients - kā nevienam citam [reālais patēriņš kā N57 dīzelim].

Reakcija uz akseleratoru - momentāna. Kad saku momentāna - 0.000 sekundes. Slīdzinot ar šo, N52 ir pusaizmidzis, M54 - vnk mironis.
Jā, no šāda dzinēja nav jēgas, sajūdzot to ar tomātu. Bet ar manuāli - kombinācija, kas ir vnk v kaif.
Šādu dzinēju vairs nebūs. Vairs jau nav atmosfērisko 6 cilindru. Drīz vairs nebūs nekā lielāka par šujmašīnām. Bet es vēl varu izbaudīt BMW visu laiku krutāko veikumu. Arī šodien.
Bučas visiem.
šis viss ir kruta ja pērc jaunu auto,tad var tev piekrist,tiklīdz viņš ir vecs jēga ka viņš ir bijis ekonomisks nav,jo lai ar viņu turpinātu braukt ir jaiegūlda milzu līdzekļi kuri ar to mazo patērīņu nav atsitami atpakaļ,tas motors ir pirmajam īpašniekam,150-200k.Tehnoloģiski kruts,no praktiskā viedokļa gemorojs kad ir vecs


tev šis dzinējs ir bijis? nē.
Tu šos dzinējus remontē/apkalpo? nē.
vispār tēmu cērt? nē.

tad kāpēc runā par lietām, no kurām neko nejēdz?
es lasu kā tu viņus diagnosticē un cik viņos ir jaieliek nauda lai viņš būtu kārtībā,man ar to pietiek lai saprastu ka tāds pirkums ir neloģisks,vecus auto pērk cilvēki kuriem nav naudas,tātad maza ir varbūtība ka viņš spēs viņu saremontēt

+1
kā naglai uz galvas


jaa, te nu mees esam. katrs smurgulis uzdod jautaajumu par G klasi,bet realitaatee draazh 20 gadiigu dizeļ M57.

un tagad pa punktiem. es ceru, ka .. palīdzēs.

JEBKURŠ pēdējās 10+gades dzinējs [BMW] izmanto tiešo iesmidzināšanu.
VISIEM IR:
1. HPFP
2. pjezo sprauslas

dīzeļa sprauslas, starp citu, maksā kuda dārgāk.

jaunajiem dīzeļiem ir:

DPF ;
AdBlue [bāka ar apsildi, sprausla, mega advancēts leveling mērītājs];
2 [DIVI] NOx sensori;
1 mikrodaļu sensors;
3 spiediena sensori.

kungi, jūs neko modernāku par savu M57 redzējuši neesiet.

Par N53.
BMW AG inženieriem bija uzdevums: izstrādāt 100hp/litrs. Tas tika izpildīts. Tālāk - eco normu dēļ tapa dažādas softa relīzes un deforsētās versijas.
puikas - es saprotu, jūs tikko atvērāt wiki, bet, davai - man toč zb infantīlisms.
Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 16:30 #39

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

šmurguli realitāte ir tāda, kad es braukšu ar g klasi, bet tu vēljoprojām ar putām uz lūpām slavēsi savu lūzni
Offline
uldens1
17. Feb 2019, 16:38 #40

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

100 zs no litra hondai jau bij 89.gadā.Pēc 20 gadiem bmw ir panācis to pašu tik vēl spējis griezi iedot no pašas apakšas,tas viss ir kruta.Tikai no auto lietotāja viedokļa nah tas ir vajadzīgs ja par to ir jāatdod kaudze naudas lai tas visu laiku strādātu.Šo motoru var bauudīt īpaši fanāti vai fetišisti,cilvēkam parastam vajag maksimāli vienkāršāku un lētāku risinājumu.Un dīzelis tam atbilst,sprauslas nav jaunas jāpērk,bet var atremontēt,vai n53 sprauslas ir remontējamas??Tad beigās sanāk ka dīzeļa sprauslas tomēr ir lētāk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo