Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 530 xi (facelift)

AutorsZiņojums
fluts
16. Feb 2019, 23:38 #1

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Labs vakars!
Tātad, esmu nobriedis iegādāties jaunu auto. Sirds velk vienīgi pie e60 (pārsvarā dizaina dēļ, kā arī patīk salons). Biju sācis skatīties 530d, tad atkal sāku domāt, ka varētu 535d (jaudas nekad nav par daudz). Šodien, ienākot šeit, palasot to topiku par 5er e60, gandrīz sirms paliku par to, cik e60 uzturēšana izmaksā. Protams, ka nauda būs jāiegulda, bet nav vēlme gadā ieguldīt 1/3 no auto vērtības.
Tad lūk, esmu izvēles priekša 530d, 535d vai 530i. Cik sapratu, dīzeļi pa pilsētu nemaz nav ļoti ekonomiski (lielāki motori), man būtībā sanāk 70% pilsēta, 30% ārpus, gadā ap 15-20k.
Gribēju noskaidrot sekojošus jautājumus, lūdzu, tikai pa tēmu:
1. Vai dīzeļa remonti lielos vilcienos ir dārgāki kā benzīna (sprauslas, dpf utt);
2. Vai 530i no 530xi (x-drive) remonta ziņā var krasi atšķirties?
3. Vai kādam ir bijis e60 benzīns/gāze, kāda pieredze?

Ir doma skatīties uz šo modeli. Vēlāk ielikt gāzi. Pret gāzi man nekas nav, pašam bija e46, kuram pats ieliku gāze, nekādas problēmas, tikai ekonomija, nezinu, kā būtu ilgtermiņā, bet kamēr lietoju, bija ok. Manuprāt, ar gāzi būtu optimāls variants, gan jaudas, gan patēriņa ziņā.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/fpfpl.html
Gāzes nīdējus palūgšu nekomentēt, tikai, ja ir pieredze vai kādi konkrēti argumenti pret.
Paldies.


Offline
Jurchixx
16. Feb 2019, 23:52 #2

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Vismaz sludinājumā nav sadirsts par apkopēm un nobraukums ir īsts.
Ja tev interesē konkrēti N53 dzinējs, tad palasi kaspicha postus jeb viņa forumu
Offline
vadjiksBMW
17. Feb 2019, 00:53 #3

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Vidējais E60 jau maksā zem 8k, trešdaļa vērtības remontā tas būtu tikai normāls cipars un te nav runa tikai par BMW, bet jebkuru auto, jo visādi defekti ir praktiski jebkuram un kaut kas plīsīs un besīs, ka nav kā gribas tāpat.

Palasot kaspiča N53 remontstāstus nekad mūžā benzīnu nepirktu kā arī gāze tur kā saprotu īsti normāli nestrādā.

Dīzelim nav tik traki, ja naudas žēl pilni šroti dīzeļu un attiecīgi detaļu pa lēto.
Par X drive ieteiktu padomāt, protams, ja viņu reāli ārprātīgi nevajag par ko šaubos , jo viss, kas saistīts ar to piedziņu ir pietiekami rets lietoto hlamu tirgū, pat dīzelim, ja kas plīst tad gemarojs garantēts. Pie tāda noskrējiena varbūt kādu laiku vēl var pagūt papriecāties

Konkrēto nepirktu, jo pliks un tādam hlamam cena liela.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 17 Feb 2019, 00:54:24 ]

Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 08:16 #4

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Autoram par LPG
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 08:44 #5

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Dīzelista veiksmes stāsts




Dīzelista veiksmes stāsts
- februāris 17, 2019
Regulāri dzirdu apgalvojumus ''tikai ne benzīnu...''.

Šeit gan jāņem vērā Latvijas (finansiāli slikti nodrošināta) dīzeļa lietotāja attieksmes īpatnības.

Mana pieredze, diagnosticējot palielu skaitu dīzeļu, rāda sekojošu ''bildi''.

Tipisks benzīna auto īpašnieks: ''startējot auto mīnusos, pirmajās pārdesmit sekundēs dzinējs 2..3 reizes nedaudz noraustās. Esmu gatavs sprauslu maiņai''.
Dīzeļa īpašnieks - ''pieliekot boosteri, izdevās auto iedarbināt! Pirmās pāris minūtes strādāja puse cilindru - lai dīzeļa dzinēju nīdēji aizrijās no tiem dūmiem!''

Vidusmēra dīzeļa dzinēju raksturo:
1. problēmas ar kvēsvecēm un vadības bloku. Parasti dēļ IBS datiem tiek pārtraukta kvēlsveču apsilde. Taču neviens ''remontņiks'' šo niansi nezina, maina sveces un blokus ''pa apli''.
Ap 95% dīzeļu ir kļūdas (aktīvas) par kvēlsvecēm un to vadību. Lieki piebilst, ka ''remontņiki'' nespēj pārbaudīt sveces ar multimetru (gadījumos, kad kļūdās norādīts ķēdes pāarrāvums) - āmurs un roratslēga ir viņu darbarīki.
2. piereģistrēts akumulators un korekti IBS dati - eksotika. Ne biežāk kā vienam no 10..20.
3. tā kā zināmas paaudzes dīzeļus TA ''laiž cauri'' nevis pēc ražotāja normām, bet mūsu, Latvijas - atvieglotajām, tad katrs sevi cienošs dīzeļa lietotājs uzskata par pienākumu likvidēt DPF (kvēpu) filtru. Jā, tikai nedaudzi saprot, ka šīs mikrodaļas izraisa plaušu vēzi. Bet, pat tas neattur dīzeļa lietotājus - kurš normāls cilvēks tad maksās par ''tādu'' remontu! Labāk, lai paša sieva un bērni ar onkoloģiju pacīnās!
4. padzirdējuši, ka kādam ir gadījies, ka 600.000 nobraukušam dīzelim flir flapi ir iekrituši ieplūdes kolektorā, dīzelisti šo problēmu risina... Ne jau pērkot jaunu ieplūdes kolektoru! Tas tak maksā vairākus simtus EUR! Nē - ''deletējot'' šos flapus. Mazāka grieze pie mazākiem RPM? Nieks! Kļūdas? Nekorektas adaptācijas? Par pēdējo - nevienam vispār ne jēgas, ne saspringuma...
5. EGR ir ļaunuma perēklis, tāpēc to likvidē pie pirmās iespējas. Bez EGR var turpināt jāt to nelaimīgo dīzeli ar nebaudāmas kvalitātes degvielu, ar neadekvātu eļļas patēriņu. To, ka EGR taupa degvielu, nodrošina pareizu termālo režīmu, uzlabo ''uzrāvienu'' - to dīzelisti nav dzirdējuši. Un tas viņus neinteresē. Lieki piebilst, ka pēc šādas EGR likvidēšanas DDE strādā totālā avārijas režīmā - bet kuru gan tas interesē?
6. katrs dīzelists uzskata par savu godu ''čipot'' savu sportisko aparātu. Tad nu kļūdas par gaisa maisījumu, par visām citām iespējamām sistēmām - parasta parādība. Pieprasītā/reālā rail spiedienu nesakritība, gaisa masas nesakritība, Lambda nesakritība - tikai dažas no problēmām.
7. pat termostatu pārbaude un vajadzīgās temperatūras nodrošināšana - mission impossible! Kādas cīņas, kādas sarežģītības uzdevums! Asaras acīs, lasot sāpju stāstus.

9 no 10 dīzļiem strādā totālā avārijas režīmā:
neizlīdzina tukšgaitu;
neveido korektas pilotinjekciju adaptācijas;
ļoti beiži - nepiemēro korekcijas sprauslām (menu rāda vecus datus).

Ņemot vērā to, ka Rough run dati nav īsti pārskatāmi, un - nezinu ''remontņiku'', kas tajos orientētos (kurš gan zina, vai cilindri tiek rādīti placement, vai firing secībā, pozitīva relatīvā vērtība - palielināta vai samazināta efektivitāte, kāds factor šiem datiem, utml.), neviens pat nerunā par tēmu: izlīdzina vai neizlīdzina tukšgaitas vienmērību (jo dīzelim taču jāvibrē).
Pilotinjekcijas? Kas tas tāds?
Kad aktualizēju tēmu, ka kvēlsveces turpina pēcsildīšanu pēc dzinēja iedarbināšanas, uz mani skatās kā traku. Par to, ka N sērijai kvēlsveces izmanto tukšgaitas izlīdzināšanai (veido tām adaptācijas, apsilde notiek individuāli, pēc apsildes un adaptāciju kartēm), labāk pat nerunāt - ''remontņiki'' pat neklausīsies.

Kopsavilkums - dīzeļu un benzīnu lietotājiem vienkārši ir pilnīgi atšķirīga izpratne par to, kā jāstrādā auto. Vieni jūt un novērš katru misfire, otri - vibrējošu spēka agregātu, kas darbojas avārijas režīmā, uzskata par normu.

[ Šo ziņu laboja KateG, 17 Feb 2019, 08:51:16 ]

Offline
abyss
17. Feb 2019, 09:10 #6

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7909

Braucu ar: e39 523

Te es domāju autors arī saņēma atbildi. Pērc, ko gribi viss būs relatīvi padārgi, ja gribi, lai ir tip top. Vienīgais var meklēt 2003-2004 gada ar m54 motoru. Nopirkt pa 4k, pa 2k visu sataisīt, lai ir kā no rūpnīcas un braukt pa "lēto". Un 4k vēl paliek nākotnes remontiem.
Offline
bmwaddict
17. Feb 2019, 11:30 #7

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Feb 2019, 09:10:05 @abyss rakstīja:
meklēt 2003-2004 gada ar m54 motoru. Nopirkt pa 4k, pa 2k visu sataisīt, lai ir kā no rūpnīcas un braukt pa "lēto". Un 4k vēl paliek nākotnes remontiem.


+1
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 11:52 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pirmais ko vari aizmirst ir gāze

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kere8
17. Feb 2019, 11:54 #9

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Vai ari panemt 535d... pa 1k sakopt. Sveces,termostati, demferi, eļļas un egr un vel kads sikums un braukt un nemizt
Offline
SpOrcMeN
17. Feb 2019, 11:54 #10

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

dizelis ir tikai dzips vai bus, vieglajam auto jabut ir bencina

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:02 #11

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

wowowowwow, cufik!

ja jēdz kompi,tieši tas parādīs patieso ainu.

stendā pārbaude notiek vienā/istabas t. tā NEATBILST reālajiem apstākļiem.

kurš mēra sprauslas parametrus? nu, kaut 2vus: reakcijas laiku un flowrate?
zinu, ka DIS ir stends, bet.. atļaušos sīkāk nekomentēt.

protams, ja kompi nejēdz, nav ko laiku tērēt, tupi skatoties ekrānā.

535d?

bļa, jūs GADIEM brauciet ar nopistām turbīnām. jūs REGULĀRI forumos jautājiet - kādu likt? lietotu vai restaurētu?
un te - 2 turbīnas cilvēkam iesakiet? plikadīdas, paskatieties uz sevi, uz šo ircēju un beidziet troļļot!
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:15 #12

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
Kas troļļo dandāl..?

Pļe braucu un priecājos ar 325d, labi 1 ļurba, bet viss savests kārtībā, nekas nav amputēts un nav sūdzību izņemot idrive kompī par vecu DPF

Precīzāk sieva brauc...


NaK tos benzīnus


tb., tev nav naudas savest kaartiibaa DPF, dzineejs straadaa avaarijas rezhiimaa, sieva elpo tos kancerogeenus, un nah benziinus?

tu tieshaam neesi gudrs.
Offline
fluts
17. Feb 2019, 12:16 #13

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Dažreiz liekas, ka labāk neko nejautāt un nopirkt to, kas patīk, jo galvu sajauc maksimāli.
Nekas pret gāzi nav (e46, jā, sāka skaļāk strādāt motors, tas arī viss, bet man tas nav būtiski), par šo xi, piekrītu, ka diezgan pliks un dārgs, tas atbaida, bet tomēr īsts nobraukums.
Vēlreiz norādīšu kāds braucējs esmu:
1) Braucu ap 15-20k gadā;
2) 50/50 pilsēta/ārpus;
3) Vēlos pēc iespējas jaudīgāku, ja ir iespējams, tad, apvienojot ar ekonomiju (dīzelis, vairāk, kad ārpus pilsētas;
4) mašīna paredzēta trim četriem gadiem, respektīvi, 70-80k km.
5) Budžets ir tie paši 10-12k;
Interesē facelift.
Vispirms ir jāizvēlas benzīns/ dīzelis, cik sapratu, tad benzīns remontos tomēr lētāks, bet N53 arī ir bēdu ieleja.
Ir vēl tādi varianti: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bkjmdb.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/beebfk.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/bfdkn.html
EDIT: 2 ir pre-facelift, bet cipars ir ok + stāvoklis pirmajā brīdī šķiet ok.
Dīzeli droši vien čipotu, tāpēc, tiem, kas ar tādu ir braukuši, lūdzu, atsauksmes trijos vārdos.
P.s. Ja ir divas turbīnas, bet plīst viena, tad ir jāmaina abas, ja? Piemēram, 535d.

[ Šo ziņu laboja fluts, 17 Feb 2019, 12:20:09 ]

Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2019, 12:18 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2019, 11:54:15 @kere8 rakstīja:
Vai ari panemt 535d... pa 1k sakopt. Sveces,termostati, demferi, eļļas un egr un vel kads sikums un braukt un nemizt
aha un tālāk turbīnas, galvas remonts un kas tik vēl ne
Tak visi tie dīzeļi ir jau vecas lamatas ar 500k nobraukumu kā minimums

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
fluts
17. Feb 2019, 12:19 #15

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


17 Feb 2019, 11:52:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Pirmais ko vari aizmirst ir gāze


Jo? Pašam ir bijusi pieredze? 2 lietas, ko no savas pieredzes varu pateikt: 1. Nedaudz vairāk vibrē motors; 2. Neliels jaudas samazinājums.
Offline
Mikus188
17. Feb 2019, 12:23 #16

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Kungi jūs aizmirsāt pieminēt, ka dīzeļus zog
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:27 #17

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:21:05 @cufiks rakstīja:

17 Feb 2019, 12:15:48 @KateG rakstīja:

17 Feb 2019, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
Kas troļļo dandāl..?

Pļe braucu un priecājos ar 325d, labi 1 ļurba, bet viss savests kārtībā, nekas nav amputēts un nav sūdzību izņemot idrive kompī par vecu DPF

Precīzāk sieva brauc...


NaK tos benzīnus


tb., tev nav naudas savest kaartiibaa DPF, dzineejs straadaa avaarijas rezhiimaa, sieva elpo tos kancerogeenus, un nah benziinus?

tu tieshaam neesi gudrs.



Par manu naudu Tavā vietā es satrauktos mazāk : panelene:

Kāda iksa pēc man satraukties par to, par ko nav jāsatraucas? DPF funkcionē, reģenerējas, skatē viss perfekti, sievai drapaks ļoti patīk, tik cik vecuma brīdinājums dpf

Ā - OEM 318k nobraukums


dļa OSOBO tupih paskaidrošu:

šīs paaudzes dīzeļiem NAV mikrodaļu sensoru (tie parādās tikai F, LCI).
Attiecīgi, DDE NEREDZ, kā patiesībā funkcionē DPF. Vienīgais kritērijs reģenerācijai - filtrs aizdirsts ar kvēpiem [ne mikrodaļām], tā caurlaidība ir nekāda.

Kāpēc ražotājs paredzējis to 100kkm skaitītāju? Tāpēc, ka pēc optimistiskām prognozēm, šādā laikā tas filtrs zaudē savas spējas.
Kāpēc zaudē? Tāpēc, ka labirinta ''asās malas'' noapaļojas, aizdiršoties ar tām pašām mikrodaļām (idejiski - problēma kā eļļas separatorā). Tās reģenerācijas NEIZTĪRA!

Tb., tava auto DPF savu funkciju NEVEIC jau sen! Tas, ka notiek reģenerācijas, nenozīmē NEKO!

Puika, pamācies pamatlietas, pirms pļūtīt.

p.s. ''skatē viss ok'' - pie mums mirodaļas VISPĀR nemēra skatē! BĻA, nu, ku var būt tupi cilvēki...

[ Šo ziņu laboja KateG, 17 Feb 2019, 12:30:13 ]

Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:28 #18

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:19:06 @fluts rakstīja:

17 Feb 2019, 11:52:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Pirmais ko vari aizmirst ir gāze


Jo? Pašam ir bijusi pieredze? 2 lietas, ko no savas pieredzes varu pateikt: 1. Nedaudz vairāk vibrē motors; 2. Neliels jaudas samazinājums.


cienījamais lietotāj. es tev iemetu linku, kur skaidri aprakstīts, ko sajāj gāze, kāpēc ir tā vibrācija. nespēji palasīt? nu, gadās.
Offline
Jurchixx
17. Feb 2019, 12:32 #19

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

kaspich kuru benzīnnieku iesaki ņemt no jaunajiem? vecas miskastes neinteresē
Offline
KaspichsS
17. Feb 2019, 12:43 #20

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Feb 2019, 12:32:07 @cufiks rakstīja:
Ak..! Šausmas!

Ko tagad darīt?

Nemaz nezināju, ka esmu tāds neģēlis kvadrātā! Lai palielinātu Tavu riebumu, varu pateikt, ka man ir vēl arī pasāts dīzelis 99 gada vispār bez DPF

Un winterbīteris M52 ar gāzi!


Lab, lienu kaktā un nokaunos, bet iesaku pirkt tikai un vienīgi dīzeli no 2004 - 2012 gada BMW







puikām, kas no tehnikas neko nejēdz, varu paskaidrot, ka tas vecais dīzelis nebūs tik kaitīgs, jo strādā zemākās t.

bet, te jau poh, jo sajēga nulle, ne?

tava ļaunākā īpašība ir stulbums. es tev paskaidroju, ka tu indē savu sievu, bet tu te vēl mutīti virini. da man po hodu pajāt, mani tava sieva neinteresē. kaut vai tāpēc, ka viņa sūkā tāda stulbeņa krānu.
vnk, cilvēks, kas kaut mazliet domā, ieklausītos. bet tevi pat logu epopeja [dirsas salshana] domāt nepiespieda, kur nu mans tukšais bazars.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo