Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
depo | 25. Apr 2019, 23:40 |
#1161
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai? | Offline | | |
KaspichsS | 25. Apr 2019, 23:41 |
#1162
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:
25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.
pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku'' | Offline | | |
vadjiksBMW | 25. Apr 2019, 23:44 |
#1163
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2649
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
25 Apr 2019, 23:40:40 @depo rakstīja:
Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai?
Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu
Par bez DPF auto hvz, noteikti var, tie paši adblue musari tak ir bez PDF ne
Un no rūpnīcas sačipotu līdz galam BMW nevar atļauties taisīt jau tagad stoki liela daļa 200k nespēj sabraukt, sačipoti i līdz 100k netiks | Offline | | |
KaspichsS | 25. Apr 2019, 23:45 |
#1164
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
25 Apr 2019, 23:37:34 @Staris rakstīja:
25 Apr 2019, 23:34:33 @KateG rakstīja:
jaa, vaarstam 2 poziicijas [2 spanji] - on/off, 12/0 attieciigi.
frekvence: kaut kaadi 0.X Hz [tb., sleegaajaas reti, like: tik..tik].
tie 7.X vaolti izkataas peec avaarijas rezhiima - kaut kaadu iemeslu deelj IHKA nav vareejis ''izvilkt'' rezhiimu. Jeb arii pat izejas kljudas [ja kontakts zuud].
kljuudas atminjaa ir?
Es bišk papildināju iepriekšējo postu. Atbildot par ķļūdām - man diemžēl ir tikai ISTA un tā kļūdas neuzrāda. Norauta štekera gadījumā met kļūdu. Ja piesprausts, tad neko nemet. Acīmredzot man tur arī jebkādas amatiera prasmes paliek par īsu un vajag INPAs speciālistu.
nu, IHKA gadiijumaa INPA neko mega vairaak var arii neparaadiit. un, ja ir jaunaakaa klima [v2], tad loader nav vispaar.
tie 7.2 V izklausaas diivaini po ljubomu. taa nevajadzeetu buut. | Offline | | |
depo | 25. Apr 2019, 23:47 |
#1165
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
|
25 Apr 2019, 23:44:34 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu
Es biju domājis BMW konstruktoru biroju Kapēc citiem liekas, ka viņi zin labāk nekā simtiem cilvēku ar grādiem attiecīgajās nozarēs, kuri gadiem izstrādā konkrētu dzinēju/modeli un pēc tam testē viņu līdz nemaņai.
| Offline | | |
Staris | 25. Apr 2019, 23:47 |
#1166
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs. | Offline | | |
KaspichsS | 25. Apr 2019, 23:47 |
#1167
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
25 Apr 2019, 23:44:34 @vadjiksBMW rakstīja:
25 Apr 2019, 23:40:40 @depo rakstīja:
Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai?
Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu
Par bez DPF auto hvz, noteikti var, tie paši adblue musari tak ir bez PDF ne
Un no rūpnīcas sačipotu līdz galam BMW nevar atļauties taisīt jau tagad stoki liela daļa 200k nespēj sabraukt, sačipoti i līdz 100k netiks
stop.
AdBlue nogalina NOx [nitriitus]. protams,ka tiem diizeljiem ir arii DPF. un ir arii mikrodalju sensors, kas meera REAALO filtra veiktspeeju.
piem., sekmiigas regjeneraacijas nav NEKAADI saistiitas ar reaalo filtra performanci. | Offline | | |
fluts | 25. Apr 2019, 23:49 |
#1168
|
| Kopš: 22. Apr 2017
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
|
25 Apr 2019, 23:41:46 @KateG rakstīja:
25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:
25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.
pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku''
Kaspich, man liekas, ka pirmajā postā es arī norādīju iekavās bamperus un sliekšņus, vai ne tā?
Tā arī neatbildēji, kāpēc tu šīs problēmas globāli nerisini? | Offline | | |
|
KaspichsS | 25. Apr 2019, 23:52 |
#1169
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
25 Apr 2019, 23:49:42 @fluts rakstīja:
25 Apr 2019, 23:41:46 @KateG rakstīja:
25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:
25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.
pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku''
Kaspich, man liekas, ka pirmajā postā es arī norādīju iekavās bamperus un sliekšņus, vai ne tā?
Tā arī neatbildēji, kāpēc tu šīs problēmas globāli nerisini?
es risinu taa, kaa varu risinaat. pirms es saaku par teemu bljaut, shajaa maajaslapaa DPF izraveeshana bija must have. Neviens nebija palasiijis, ka taas mikrodaljas ietekmee muusu plaushas, ne pingviinus.
es arii censhos/staastu par softa/darbiibas probleemaam peec taadaam modifikaacijaam.
es daru to, ko var izdariit reaali. | Offline | | |
KaspichsS | 25. Apr 2019, 23:54 |
#1170
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.
es teiktu, ka jaasaprot, kas notiek ar tiem 7.X voltiem.
vai taads ir reaalais spanis uz vaarstiem? kas tiek padots? Q=2? kaada frekvence?
jeb nogaazhas visa baroshana? ko saka live data vaarstu PWM tajaa briidii?
vnk met iekshaa/te max info par to probleemkeisu. | Offline | | |
Staris | 26. Apr 2019, 00:01 |
#1171
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
|
25 Apr 2019, 23:54:08 @KateG rakstīja:
25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.
es teiktu, ka jaasaprot, kas notiek ar tiem 7.X voltiem.
vai taads ir reaalais spanis uz vaarstiem? kas tiek padots? Q=2? kaada frekvence?
jeb nogaazhas visa baroshana? ko saka live data vaarstu PWM tajaa briidii?
vnk met iekshaa/te max info par to probleemkeisu.
Rīt aizbraukšu pie ekspertiem, kuri man jauca auto, lai imo uzstādītu. parunāšu ar viņiem un pamēģināsim kaut ko vairāk izzīlēt. Paldies par palīdzību! | Offline | | |
Angelz | 26. Apr 2019, 00:03 |
#1172
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2867
Braucu ar: BMW E60 535D
|
25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.
Apskaties INPA AIF listē ZB numuru IHKai. Ja gribi noskaidrot fw versijas var iekš Winkfp zb vēsturē apskatīties augošā secībā pēdējo aktuālo. Vispār, cik ta tur tā darba atjaunināt IHKA, silti ieteiktu pēc tam rekodet jamo pēc FA. Ja pašam nesanāk brauc ciemos, sakārtosim. [ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Apr 2019, 00:08:52 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
KaspichsS | 26. Apr 2019, 00:24 |
#1173
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-525i-lim...-control/uhkTmOq
izklausaas, ka tev veel pavisam pirmaa reliize IHKA.
vaarsti vadaas atseviskji, kopeejais - GND.
tb., pie +12 uz vaarsta - tam jaabuut ciet, gaisam jaanaak veesam. | Offline | | |
Staris | 26. Apr 2019, 00:30 |
#1174
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Jā, tā arī ir. Viens malējais vads ir GND kopējais un tad vidējais vads štekerī ir pasažiera pusei un malējais šofera pusei. Tagad roku internetu, bet nekur neatrodu, ka vēl kādam būtu tie 7V pie atvērtiem vārstiem.
| Offline | | |
sys9291 | 26. Apr 2019, 09:40 |
#1175
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
26 Apr 2019, 00:30:45 @Staris rakstīja:
Jā, tā arī ir. Viens malējais vads ir GND kopējais un tad vidējais vads štekerī ir pasažiera pusei un malējais šofera pusei. Tagad roku internetu, bet nekur neatrodu, ka vēl kādam būtu tie 7V pie atvērtiem vārstiem.
uzdošu pretjautājumu - kas ir PWM?
Lai apdeitotu softu pietiek KFP norādīt bloku un izvēlēties update - KFP visu pats pielasīs, protams, ja uzliktas atbilstošas bāzes (protams programmēt bez nopietna barošanas bloka auto sprieguma uzturēšanai ir kaskadiera cienīgs gājiems) - bet pieredze saka - ka problēma būs kaut kur citur... | Offline | | |
bmwaddict | 26. Apr 2019, 10:12 |
#1176
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| PWM - Pulse Width Modulation. Respektiivi seerija ar impulsiem lai panaaktu "videejo veertiibu", ja piem tiek suutiita 12V impulsu seerija ar noteiktu frekvenci 1Hz tad testeris parastais 50% duty cycle gadiijumaa uzraadiis kautkaadu videejo veertiibu kas ir apmeeram 6V (tuvu pie 7V), varbuut tas arii ir rezultaats kaapeec tur raadaas 7V jo gjeneraators dod aaraa 14V un 7V ir tieshi puse.. PWM pareizi var redzeet ar parastaako oscilograafu, dazhiem advanceetaaki testeri ar grafisko ekraanu var paraadiit signaala formu bet ar testeri parasto reegosies PWM videejaa veertiiba..
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Apr 2019, 10:15:29 ] | Offline | | |
|
KaspichsS | 26. Apr 2019, 10:14 |
#1177
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
26 Apr 2019, 10:12:41 @bmwaddict rakstīja:
PWM - Pulse Width Modulation. Respektiivi seerija ar impulsiem lai panaaktu "videejo veertiibu", ja piem tiek suutiita 12V impulsu seerija ar noteiktu frekvenci 1Hz tad testeris parastais 50% duty cycle gadiijumaa uzraadiis kautkaadu videejo veertiibu kas ir apmeeram 6V (tuvu pie 7V), varbuut tas arii ir rezultaats kaapeec tur raadaas 7V.. PWM var redzeet ar jebkuru parastaako oscilograafu, dazhiem advanceetaaki testeri ar grafisko ekraanu var paraadiit signaala formu bet ar testeri parasto reegosies videejaa veertiiba..
ir nianses.
PWM | Offline | | |
sys9291 | 26. Apr 2019, 10:26 |
#1178
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
| da vispār jau Starim jautāju - pats to jau tā kā būtu apguvis 35 gadus atpakaļ...bet nu paldies kungi... | Offline | | |
bmwaddict | 26. Apr 2019, 10:29 |
#1179
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| jaa ir ir nianses bet vienkaarsi paskaidroju pashu principu. Tagad modernaakaas automashiinaas sen vairs nepietiek ar testeri, man piem ir taads vienkaarshs kabatas osilograafinjsh, iesaku tiem kas grib tikt galaa ar elektronikas probleemaam neinveseejot daargaa profesionaalaa aparatuuraa, nav pats draudziigaakais interfeiss bet vienk vajag apguut, toties ir iebuuveetas noderiigas audio signaala analiizes funkcijas kaa bonuss tiem, kas njemaas ar audio lietaam:
Velleman HPS140i
Varbuut kaads var ieteikt labaaku kabatas oscilograafu. Ir arii tas populaarai kabatas osciolograafi DSO bet tur ir daudz kritikas, bet parastaam auto lietaam ar taadu pietiek ar atliektiem galiem.
| Offline | | |
sys9291 | 26. Apr 2019, 10:51 |
#1180
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
| da pečkas krāniem oscilogrāfs īpaši nav vajadzīgs, jo frekvence ir stipri zem 1 hz un te jau multimetrs pilnīgi pietiekams... Ja gribam skatīties CAN, LIN, u.c - tad bez variantiem, bet ir vēl viena nianse - jāsaprot ko viņš tur rāda... [ Šo ziņu laboja sys9291, 26 Apr 2019, 10:51:38 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|