Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
depo
25. Apr 2019, 23:40 #1161

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai?
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:41 #1162

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.


pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku''
Offline
vadjiksBMW
25. Apr 2019, 23:44 #1163

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


25 Apr 2019, 23:40:40 @depo rakstīja:
Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai?


Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu
Par bez DPF auto hvz, noteikti var, tie paši adblue musari tak ir bez PDF ne
Un no rūpnīcas sačipotu līdz galam BMW nevar atļauties taisīt jau tagad stoki liela daļa 200k nespēj sabraukt, sačipoti i līdz 100k netiks
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:45 #1164

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:37:34 @Staris rakstīja:

25 Apr 2019, 23:34:33 @KateG rakstīja:

jaa, vaarstam 2 poziicijas [2 spanji] - on/off, 12/0 attieciigi.
frekvence: kaut kaadi 0.X Hz [tb., sleegaajaas reti, like: tik..tik].

tie 7.X vaolti izkataas peec avaarijas rezhiima - kaut kaadu iemeslu deelj IHKA nav vareejis ''izvilkt'' rezhiimu. Jeb arii pat izejas kljudas [ja kontakts zuud].

kljuudas atminjaa ir?

Es bišk papildināju iepriekšējo postu. Atbildot par ķļūdām - man diemžēl ir tikai ISTA un tā kļūdas neuzrāda. Norauta štekera gadījumā met kļūdu. Ja piesprausts, tad neko nemet. Acīmredzot man tur arī jebkādas amatiera prasmes paliek par īsu un vajag INPAs speciālistu.

nu, IHKA gadiijumaa INPA neko mega vairaak var arii neparaadiit. un, ja ir jaunaakaa klima [v2], tad loader nav vispaar.

tie 7.2 V izklausaas diivaini po ljubomu. taa nevajadzeetu buut.
Offline
depo
25. Apr 2019, 23:47 #1165

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


25 Apr 2019, 23:44:34 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu


Es biju domājis BMW konstruktoru biroju Kapēc citiem liekas, ka viņi zin labāk nekā simtiem cilvēku ar grādiem attiecīgajās nozarēs, kuri gadiem izstrādā konkrētu dzinēju/modeli un pēc tam testē viņu līdz nemaņai.

Offline
Staris
25. Apr 2019, 23:47 #1166

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:47 #1167

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:44:34 @vadjiksBMW rakstīja:

25 Apr 2019, 23:40:40 @depo rakstīja:
Nez no kurienes radusies ideja, ka BMW kantorī strādā lohi un kautkāds Vasja zin kā labāk. Ja varētu, BMW domā paši neuzbūvētu mašīnu bez DPF, EGR, izčipotu līdz nemaņai?


Nu, Vai LV dīlerī ir kādi diži speci hvz, un pie nopietnas problēmas tāpat ieteiks pirkt jaunu drotu
Par bez DPF auto hvz, noteikti var, tie paši adblue musari tak ir bez PDF ne
Un no rūpnīcas sačipotu līdz galam BMW nevar atļauties taisīt jau tagad stoki liela daļa 200k nespēj sabraukt, sačipoti i līdz 100k netiks


stop.
AdBlue nogalina NOx [nitriitus]. protams,ka tiem diizeljiem ir arii DPF. un ir arii mikrodalju sensors, kas meera REAALO filtra veiktspeeju.

piem., sekmiigas regjeneraacijas nav NEKAADI saistiitas ar reaalo filtra performanci.
Offline
fluts
25. Apr 2019, 23:49 #1168

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 23:41:46 @KateG rakstīja:

25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.


pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku''

Kaspich, man liekas, ka pirmajā postā es arī norādīju iekavās bamperus un sliekšņus, vai ne tā?
Tā arī neatbildēji, kāpēc tu šīs problēmas globāli nerisini?
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:52 #1169

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:49:42 @fluts rakstīja:

25 Apr 2019, 23:41:46 @KateG rakstīja:

25 Apr 2019, 23:38:10 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.


pag, pag, vinjam ir auto bez pdf - iespeejams, ka nekaa nezheeloshana attiecas uz citu teemu. piem. m bamperiem, ko nosauca par ''m paku''

Kaspich, man liekas, ka pirmajā postā es arī norādīju iekavās bamperus un sliekšņus, vai ne tā?
Tā arī neatbildēji, kāpēc tu šīs problēmas globāli nerisini?


es risinu taa, kaa varu risinaat. pirms es saaku par teemu bljaut, shajaa maajaslapaa DPF izraveeshana bija must have. Neviens nebija palasiijis, ka taas mikrodaljas ietekmee muusu plaushas, ne pingviinus.
es arii censhos/staastu par softa/darbiibas probleemaam peec taadaam modifikaacijaam.
es daru to, ko var izdariit reaali.
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:54 #1170

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.

es teiktu, ka jaasaprot, kas notiek ar tiem 7.X voltiem.
vai taads ir reaalais spanis uz vaarstiem? kas tiek padots? Q=2? kaada frekvence?
jeb nogaazhas visa baroshana? ko saka live data vaarstu PWM tajaa briidii?
vnk met iekshaa/te max info par to probleemkeisu.
Offline
Staris
26. Apr 2019, 00:01 #1171

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


25 Apr 2019, 23:54:08 @KateG rakstīja:

25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.

es teiktu, ka jaasaprot, kas notiek ar tiem 7.X voltiem.
vai taads ir reaalais spanis uz vaarstiem? kas tiek padots? Q=2? kaada frekvence?
jeb nogaazhas visa baroshana? ko saka live data vaarstu PWM tajaa briidii?
vnk met iekshaa/te max info par to probleemkeisu.

Rīt aizbraukšu pie ekspertiem, kuri man jauca auto, lai imo uzstādītu. parunāšu ar viņiem un pamēģināsim kaut ko vairāk izzīlēt. Paldies par palīdzību!
Offline
Angelz
26. Apr 2019, 00:03 #1172

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


25 Apr 2019, 23:47:27 @Staris rakstīja:
https://i.ibb.co/RcSncDk/11111.png
Kā noskaidrot vai ir jaunākais softs?
Tā gan muļķa cerība, ka apdeits vai pāršūšana palīdzēs.


Apskaties INPA AIF listē ZB numuru IHKai. Ja gribi noskaidrot fw versijas var iekš Winkfp zb vēsturē apskatīties augošā secībā pēdējo aktuālo. Vispār, cik ta tur tā darba atjaunināt IHKA, silti ieteiktu pēc tam rekodet jamo pēc FA. Ja pašam nesanāk brauc ciemos, sakārtosim.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Apr 2019, 00:08:52 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 00:24 #1173

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-525i-lim...-control/uhkTmOq

izklausaas, ka tev veel pavisam pirmaa reliize IHKA.
vaarsti vadaas atseviskji, kopeejais - GND.
tb., pie +12 uz vaarsta - tam jaabuut ciet, gaisam jaanaak veesam.
Offline
Staris
26. Apr 2019, 00:30 #1174

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Jā, tā arī ir. Viens malējais vads ir GND kopējais un tad vidējais vads štekerī ir pasažiera pusei un malējais šofera pusei. Tagad roku internetu, bet nekur neatrodu, ka vēl kādam būtu tie 7V pie atvērtiem vārstiem.
Offline
sys9291
26. Apr 2019, 09:40 #1175

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Apr 2019, 00:30:45 @Staris rakstīja:
Jā, tā arī ir. Viens malējais vads ir GND kopējais un tad vidējais vads štekerī ir pasažiera pusei un malējais šofera pusei. Tagad roku internetu, bet nekur neatrodu, ka vēl kādam būtu tie 7V pie atvērtiem vārstiem.


uzdošu pretjautājumu - kas ir PWM?
Lai apdeitotu softu pietiek KFP norādīt bloku un izvēlēties update - KFP visu pats pielasīs, protams, ja uzliktas atbilstošas bāzes (protams programmēt bez nopietna barošanas bloka auto sprieguma uzturēšanai ir kaskadiera cienīgs gājiems) - bet pieredze saka - ka problēma būs kaut kur citur...
Offline
bmwaddict
26. Apr 2019, 10:12 #1176

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

PWM - Pulse Width Modulation. Respektiivi seerija ar impulsiem lai panaaktu "videejo veertiibu", ja piem tiek suutiita 12V impulsu seerija ar noteiktu frekvenci 1Hz tad testeris parastais 50% duty cycle gadiijumaa uzraadiis kautkaadu videejo veertiibu kas ir apmeeram 6V (tuvu pie 7V), varbuut tas arii ir rezultaats kaapeec tur raadaas 7V jo gjeneraators dod aaraa 14V un 7V ir tieshi puse.. PWM pareizi var redzeet ar parastaako oscilograafu, dazhiem advanceetaaki testeri ar grafisko ekraanu var paraadiit signaala formu bet ar testeri parasto reegosies PWM videejaa veertiiba..



[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Apr 2019, 10:15:29 ]

Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 10:14 #1177

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 10:12:41 @bmwaddict rakstīja:
PWM - Pulse Width Modulation. Respektiivi seerija ar impulsiem lai panaaktu "videejo veertiibu", ja piem tiek suutiita 12V impulsu seerija ar noteiktu frekvenci 1Hz tad testeris parastais 50% duty cycle gadiijumaa uzraadiis kautkaadu videejo veertiibu kas ir apmeeram 6V (tuvu pie 7V), varbuut tas arii ir rezultaats kaapeec tur raadaas 7V.. PWM var redzeet ar jebkuru parastaako oscilograafu, dazhiem advanceetaaki testeri ar grafisko ekraanu var paraadiit signaala formu bet ar testeri parasto reegosies videejaa veertiiba..






ir nianses.

PWM
Offline
sys9291
26. Apr 2019, 10:26 #1178

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

da vispār jau Starim jautāju - pats to jau tā kā būtu apguvis 35 gadus atpakaļ...bet nu paldies kungi...
Offline
bmwaddict
26. Apr 2019, 10:29 #1179

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

jaa ir ir nianses bet vienkaarsi paskaidroju pashu principu. Tagad modernaakaas automashiinaas sen vairs nepietiek ar testeri, man piem ir taads vienkaarshs kabatas osilograafinjsh, iesaku tiem kas grib tikt galaa ar elektronikas probleemaam neinveseejot daargaa profesionaalaa aparatuuraa, nav pats draudziigaakais interfeiss bet vienk vajag apguut, toties ir iebuuveetas noderiigas audio signaala analiizes funkcijas kaa bonuss tiem, kas njemaas ar audio lietaam:

Velleman HPS140i



Varbuut kaads var ieteikt labaaku kabatas oscilograafu. Ir arii tas populaarai kabatas osciolograafi DSO bet tur ir daudz kritikas, bet parastaam auto lietaam ar taadu pietiek ar atliektiem galiem.
Offline
sys9291
26. Apr 2019, 10:51 #1180

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

da pečkas krāniem oscilogrāfs īpaši nav vajadzīgs, jo frekvence ir stipri zem 1 hz un te jau multimetrs pilnīgi pietiekams... Ja gribam skatīties CAN, LIN, u.c - tad bez variantiem, bet ir vēl viena nianse - jāsaprot ko viņš tur rāda...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 26 Apr 2019, 10:51:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo