Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
KaspichsS
25. Apr 2019, 17:27 #1121

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 17:06:41 @Staris rakstīja:
Kāds šī foruma guru kā galveno temperatūras problēmu vainu norādīta ūdens vārstu.
Lūk viņš izjaukts

Kas šajā elementārajā detaļā var saplīst? Atsperes kustas bez jebkādām problēmām un nekas nav ieķēries. Tinumi?
Cik liela iespēja, ka tikko nopirktam jaunam vārstam ir identiska "neaizvēršanās problēma" laiku pa laikam ? Varbūt tomēr problēma haotiskajā temperatūras nodrošināšanā salonā ir iekārtām, kas šos vārstus kontrolē?
Live data parāda to, ka ja temperatūra ir noregulēta uz zemāko, tad dažreiz atliek uzlikt, lai šoferim pūš šis aukstais gaiss tikai uz kājām un momentā pasažiera pusei atveras šis vārsts un mauc nez kāpēc siltu gaisu pa visām lūkām. Sakarība nav izprotama.



Paag.
1.ja rsi uzgriezis 16 graadus, vaarstam jaabuut 12v visu laiku, tam jaabuut aizvwertam, gaisam jaanaak aukstam.
Inpa live data skaties vaarsta atveerumu, tam jaabuut visu laiku on, off laikam minimaalajam.
Ja saak tomeer puust kastu - tautus pie vaarsta. Ja tur ir 12v,vaarsts vnk tuoa kjiilee. Ja tur spanja nav, bet live data raada, ka jaabuut - vadi, aciimredzot pie vainas.
Offline
Angelz
25. Apr 2019, 17:30 #1122

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D

Stari, vidus konsoles aizmugurējais temp regulētājs ir kādā pozīcijā?

IHKA ir dzimtā? Kāds softs jamā ir ieliets?

Pirms nodarbojies ar izmeklējumiem rekodēji jamo pēc a/m defaulta?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 18:00 #1123

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Po ljubasu, ihka tak raada target t, raada gaisa vadu t, raada salona t. Raada vaarstu atveerumu laikus.
No tiem datiem tak momentaa var redzeet/saprast, kas notiek.
Offline
Staris
25. Apr 2019, 19:46 #1124

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

1.

2.

Kāpēc pie šādiem settingiem šoferim uz kājām auksts, bet pasažierim viduskonsolē viņa lūkās + uz kājām nāk ap 25 grādu silts? Jā, varu uzgriezt +27 un tad rādīs vārsts 3600ms un pūtīs pamatīgu karstumu. Ja nogriežu +17, tad 0ms un pūš vidēji siltu.
Laicīgi atvainojos par savu stulbumu, bet es norāvu arī nost štekeri tiem vārstiem un joprojām IHKA rādīja šīs ms atkarībā no tā kādu temperatūru griežu. Tas parāda to, ka šeit man rāda nevis reālo situāciju, bet targeted values?
Angelz: es jau tev aizsūtīju PM screenshotus ar versijām, bet tu neatbildēji

rīt pamērīšu spriegumus štekerī.
Lasīju googles dakterī, ka kādam esot palīdzējis arī temperatūras kloķu paneļa maiņa, jo izrādījies, ka tas panelis sūta nepareizu informāciju vārstam. Bet nu tas ir tikai internetā rakstītais.

Katrā ziņā paldies par pašreizējo info.

Cik liela ir iespēja, ka gan vecais BOSCH ārsts ķīlē, gan tikko uzlikts jauns dara identiski to pašu? Viņiem tiešām ir liels brāķa procents? Pirkt trešo vārstu? Pieņemu, ka eļļot tur neko nav jēgas, jo viņš jau eļļojas no dzesēšanas šķidruma? Man, protams, nav ūdens ieliets sistēmā.

3.

[ Šo ziņu laboja Staris, 25 Apr 2019, 19:52:14 ]

Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 19:49 #1125

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Pag, ja ir 16 oc un 0ms,vaarstam jaabuut 12v visu laiku un peckas radiatoram aukstam.

Pag, logjisiki, ja norauj nost, vinjsh turpinaas raadiit taas pashas ms, jo pamataa straadaa peec kartes. Ilgaakaa laikaa - logjiski aizpeldees.
Bet tev jaatiek galaa ar pamatlietaam.

[ Šo ziņu laboja KateG, 25 Apr 2019, 19:52:14 ]

Offline
Staris
25. Apr 2019, 19:54 #1126

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ja tu esi gatavs norakt interneta kara cirvi, tad atsūti man PM cenrādi un es esmu gatavs aizbraukt sestdien/svētdien tev samaksāt, lai tu vari rādīt ar pirkstu uz visu beigtu un teikt - lohs lohs lohs

Papildjautājums: Tiem voltiem ir jāmainās proporcionāli temperatūrai vai tur tā haotiski var būt?
+17 līdz +27
+12v līdz 0v
Vai var tā truli teikt, ka 1 grāds būs aptuveni 1 volts?
Ja nē, tad cik aptuveni v jābūt, piemēram pie +23 grādiem?

[ Šo ziņu laboja Staris, 25 Apr 2019, 19:58:16 ]

Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 20:21 #1127

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 19:54:21 @Staris rakstīja:
Ja tu esi gatavs norakt interneta kara cirvi, tad atsūti man PM cenrādi un es esmu gatavs aizbraukt sestdien/svētdien tev samaksāt, lai tu vari rādīt ar pirkstu uz visu beigtu un teikt - lohs lohs lohs

Papildjautājums: Tiem voltiem ir jāmainās proporcionāli temperatūrai vai tur tā haotiski var būt?
+17 līdz +27
+12v līdz 0v
Vai var tā truli teikt, ka 1 grāds būs aptuveni 1 volts?
Ja nē, tad cik aptuveni v jābūt, piemēram pie +23 grādiem?


Bljaa, kaads kara cirvis!
Tu domaa, ka es toch kaut 5min uztveru nopietni internaatu ciinjas?

Teikshu godiigi - preciizus koefus neatceros, idejiski vajadzeetu buut krietni lielaakam pastiprinaajuma koefam. Piem., target x, uz katru reaalaas atskjiriibas graadu pwm aizpeld par 5..15%

Tas, kas man buutu aktuaali - saprast, ka vaarsts pilniigi aizveraas. Ka nav siltd gaiss peec vaarsta. Tad ac ciiniisies, buus murgs.

Saku godiigi - peec shiim dienaam servisaa, ciinoties ar ritosho, sestdien/sveetdien es notiishos nah.
Tb, es jebkuraa gadiijumaa saaktu ar 17 graadiem. Vaarstam jaabuut ciet. Ja tas nenotiek, taalaak nav ko ciiniities, jaasaprot hernjas iemesls.

P. S. Paskati manaa blogaa, tur bija kaut kaadi koefi teemaa par ihka sarakstiiti!

[ Šo ziņu laboja KateG, 25 Apr 2019, 20:45:52 ]

Offline
Ruudis
25. Apr 2019, 21:17 #1128

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Ja tantes nedirš, tad senson paint bankrotē. Tūliņ kantoris būs ciet
Offline
sys9291
25. Apr 2019, 21:30 #1129

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Apr 2019, 19:54:21 @Staris rakstīja:
Ja tu esi gatavs norakt interneta kara cirvi, tad atsūti man PM cenrādi un es esmu gatavs aizbraukt sestdien/svētdien tev samaksāt, lai tu vari rādīt ar pirkstu uz visu beigtu un teikt - lohs lohs lohs

Papildjautājums: Tiem voltiem ir jāmainās proporcionāli temperatūrai vai tur tā haotiski var būt?
+17 līdz +27
+12v līdz 0v
Vai var tā truli teikt, ka 1 grāds būs aptuveni 1 volts?
Ja nē, tad cik aptuveni v jābūt, piemēram pie +23 grādiem?

par kuriem voltiem runājam?
štepseļus nost no krāna raut nevajag - klimas izeja nostāsies uz aizsardzību un neko ārā nedos. Ietektu pie šās situācijas pamērīt kas notiek uz abiem vārstim ar multimetru (ieduroties izolācijās) - jo ja jau inpa rāda 0ms - tad kā Kaspičš saka - jābūt borta spriegumam. ja kaut kas ne tā - zvanam vadus no klimas štepseļa puses cenšoties samērīt katra krāna spoles pretestību, kā arī to, vai viņi nav uz īso ar massu
P.S Ja vajag varu aizdot PFL klimata bloku uz provi....lai izslēgtu bloka problēmas

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Apr 2019, 21:32:24 ]

Offline
fluts
25. Apr 2019, 22:55 #1130

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 15:47:06 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 15:35:32 @KateG rakstīja:
pag, pag.
m pakas galvenaa sasaavdalja ir M suspenion.
Tak cilvēks noteikti vienkārši vizuālo grib, ne performanci - kam viņam Performance piekare?


Paldies par atbildēm. M paka tīri vizuālajam domāta
P.s. Kur jūs ieteiktu čipot mašīnu, protams, izgriežot DPF?
Ja pareizi sapratu, tad KateG nodarbojas ar čipošanu, ja? Ir atsauksmes?
Offline
fluts
25. Apr 2019, 22:55 #1131

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 15:47:06 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 15:35:32 @KateG rakstīja:
pag, pag.
m pakas galvenaa sasaavdalja ir M suspenion.
Tak cilvēks noteikti vienkārši vizuālo grib, ne performanci - kam viņam Performance piekare?


Paldies par atbildēm. M paka tīri vizuālajam domāta
P.s. Kur jūs ieteiktu čipot mašīnu, protams, izgriežot DPF?
Ja pareizi sapratu, tad KateG nodarbojas ar čipošanu, ja? Ir atsauksmes?
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 22:58 #1132

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 22:55:13 @fluts rakstīja:

25 Apr 2019, 15:47:06 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 15:35:32 @KateG rakstīja:
pag, pag.
m pakas galvenaa sasaavdalja ir M suspenion.
Tak cilvēks noteikti vienkārši vizuālo grib, ne performanci - kam viņam Performance piekare?


Paldies par atbildēm. M paka tīri vizuālajam domāta
P.s. Kur jūs ieteiktu čipot mašīnu, protams, izgriežot DPF?
Ja pareizi sapratu, tad KateG nodarbojas ar čipošanu, ja? Ir atsauksmes?


lieliska ideja. izgriez to DPF, es tev mutee to izpuuteeju iebaaziishu, pagaazeeshu.
ja nenospraagsi, testu busi izturejis. tad atkaartoshu naakoshajaa dienaa. liidz nospraagsi.

tu, mudak, neko nesaprati.
es nodarbojos ar shaadu ''tuuneru'' atspaardishanu.
Offline
vadjiksBMW
25. Apr 2019, 22:59 #1133

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

KateG oteikti arī pašus bamperus uzliks un piekodēs, lai auto saprot, ka palicis sportiskāka izskata un jābrauc agresīvāk un noteikti ieteiks kur iet ar domām par DPF likvidāciju
Offline
fluts
25. Apr 2019, 23:02 #1134

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 22:58:39 @KateG rakstīja:

25 Apr 2019, 22:55:13 @fluts rakstīja:

25 Apr 2019, 15:47:06 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 15:35:32 @KateG rakstīja:
pag, pag.
m pakas galvenaa sasaavdalja ir M suspenion.
Tak cilvēks noteikti vienkārši vizuālo grib, ne performanci - kam viņam Performance piekare?


Paldies par atbildēm. M paka tīri vizuālajam domāta
P.s. Kur jūs ieteiktu čipot mašīnu, protams, izgriežot DPF?
Ja pareizi sapratu, tad KateG nodarbojas ar čipošanu, ja? Ir atsauksmes?


lieliska ideja. izgriez to DPF, es tev mutee to izpuuteeju iebaaziishu, pagaazeeshu.
ja nenospraagsi, testu busi izturejis. tad atkaartoshu naakoshajaa dienaa. liidz nospraagsi.

tu, mudak, neko nesaprati.
es nodarbojos ar shaadu ''tuuneru'' atspaardishanu.


Es zināju, ka tev nav pilns rublis, bet, ka tādā stadijā jau esi Nu čau, Rasma...
Ej ārstējies, mudak!
Offline
RSAWorkshop
25. Apr 2019, 23:11 #1135

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Un ko ceri sasniegt izgriežit kvēpu filtru? Hvz kā sadirstu softu un izplatīt kaitīgās daļiņas? Mums viņas trūkst ne, elpojamajā gaisā?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
depo
25. Apr 2019, 23:13 #1136

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


25 Apr 2019, 23:11:01 @RSAWorkshop rakstīja:
Un ko ceri sasniegt izgriežit kvēpu filtru?


Kā ko? Visi tā dara, tātad viņam arī tā vajag, pofig, ka nesaprot sekas un iemeslus Labāk neatrunā, tu atņem Kaspičam darbu

[ Šo ziņu laboja depo, 25 Apr 2019, 23:13:29 ]

Offline
bmwaddict
25. Apr 2019, 23:13 #1137

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


25 Apr 2019, 23:02:00 @fluts rakstīja:
Es zināju, ka tev nav pilns rublis, bet, ka tādā stadijā jau esi Nu čau, Rasma...
Ej ārstējies, mudak!


tik pat labi jau driiz var pienaakt taa diena kad tev TA pajautaas - a kur ir DPF? un tad tu skraidiisi apkaart kaa aptaisiijies un luugsies kaspicham salikt visu atpakalj taa lai DPF darbojas un tu vari atkal braukt..
Offline
RSAWorkshop
25. Apr 2019, 23:15 #1138

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Šodien reāls atgadijums-fruktam Baldonē “spečuki” ieteica izgriezt DPF, jo tad viss būšot baigi labi un tas esot obligāti jādara. Bonusā tam visam nepakautrējās paņemt 80eur jau nozagtajam filtram. Viens kvēpinieks ar sajātu softu vairāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Zusurs
25. Apr 2019, 23:18 #1139

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 22:55:18 @fluts rakstīja:
[..] protams, izgriežot DPF?
Līdz šim vēl tevi aizstāvēju, bet pēc šitā teksta tiešām jāsaka, lai ej nosisties pret sienu...
Kas jums ir ar tiem DPF? Pie labākā iespējamā scenārija DPF izgriešana tev iedos 2%, varbūt 3% faktiskā jaudas pieauguma. Tas taču nav tā vērts!

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 25 Apr 2019, 23:20:29 ]

Offline
fluts
25. Apr 2019, 23:19 #1140

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Ja pa godīgo, tad mašīnu jau iegādājos ar čipu un bez DPF. Ja nemaldos BMWeast garage savā YT kanālā ievietoja video, kur izgriežot DPF var iegūt papildu jaudu, čipotu, protams, arī jaudas dēļ. Kādi 45-55zs nenāks par ļaunu. Sekas aptuveni saproti un iemeslu sekām arī (esmu lasījis Kaspicha rakstīto). Kolēģim arī darbā DPF aizdrāzts, laikam griezīs ārā, par 1.5k likt atpakaļ arī neliktu.
Par TA, ja būs tādi noteikumi, tad ielikšu atpakaļ, ja noteikumi būs laicīgi, tad mēģināšu pārdot. Gde vhod, tam i vihod.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo