Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
citrons1 | 26. Apr 2019, 16:44 |
#1201
|
| Kopš: 26. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| tad beigās vainīgs būs tas vārsts ko Staris jau vienreiz mainīja uz jaunu"?
FOTO[ Šo ziņu laboja citrons1, 26 Apr 2019, 16:48:16 ] | Offline | | |
Angelz | 26. Apr 2019, 16:52 |
#1202
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2869
Braucu ar: BMW E60 535D
| Stari, jaunais vārsts kāda brenda?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Jureks | 26. Apr 2019, 16:55 |
#1203
|
| Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
| Ja švilpo panaroma, tad jānomaina tā gumija pa perimetru?
Part #: 54-10-7-430-946-M9 ? | Offline | | |
Staris | 26. Apr 2019, 16:55 |
#1204
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu | Offline | | |
citrons1 | 26. Apr 2019, 16:56 |
#1205
|
| Kopš: 26. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| part number? | Offline | | |
Angelz | 26. Apr 2019, 17:05 |
#1206
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2869
Braucu ar: BMW E60 535D
|
26 Apr 2019, 16:55:21 @Jureks rakstīja:
Ja švilpo panaroma, tad jānomaina tā gumija pa perimetru?
Part #: 54-10-7-430-946-M9 ?
Iespējams jā: 54 10 7 430 946
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | 26. Apr 2019, 17:06 |
#1207
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2869
Braucu ar: BMW E60 535D
|
26 Apr 2019, 16:55:49 @Staris rakstīja:
Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu
Ir mezgli kur nav jēgas ekonomēt un tikai OEM.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | 26. Apr 2019, 17:16 |
#1208
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2869
Braucu ar: BMW E60 535D
|
26 Apr 2019, 16:56:43 @citrons1 rakstīja:
part number?
Atkarībā no a/m konfiga: 64 11 6 906 652 vai 64 11 8 379 921[ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Apr 2019, 18:40:42 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 26. Apr 2019, 17:26 |
#1209
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6140
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nav tik traki, viens 90 un otrs 100eur
E39 stipri dārgāki viņi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
KaspichsS | 26. Apr 2019, 17:32 |
#1210
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
26 Apr 2019, 16:55:49 @Staris rakstīja:
Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu
Tiem vaarstiem baigaa noziime virsmu apstraades kvalitaatei un toleranceem. Uudens pluusma spiezh to enkuru pa diagonaali shahtaa. Pie mazaakaa iemesa tas vaarsta enkurs vnk iekjiilee. Tur vajadzeeja njipraakus vaarstus, tad probleemu nebuutu. | Offline | | |
Staris | 26. Apr 2019, 18:24 |
#1211
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Pēc vin koda 64116906652
Es izjaucu abus vārstus un sliecos teikt, ka Bosch tiešām pēc sajūtām un brīvkustībām ir kvalitatīvāks nekā tas nezināmais. Tūliņ krāmēšu atpakaļ Bosch orģinālo un skatīšos, kas izmainīsies. Tam jaunajam vārstam arī nebija problēmu - iekšā viss kustas un izjauktā veidā neredzēju problēmas.
KateG tām spolēm ir jābūt pilnībā sausām vai tur var būt kaut kāds mitrums? Jautāju tāpēc, ka domāju vai nav jāmeklē remkomplekti ar blīvslēgiem un ko tur vēl var samainīt. Kaut kāds mitrums pie spolēm bija, bet īsti nav skaidrs vai tas spēlē kaut kādu lomu. | Offline | | |
KaspichsS | 26. Apr 2019, 19:01 |
#1212
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
26 Apr 2019, 18:24:49 @Staris rakstīja:
Pēc vin koda 64116906652
Es izjaucu abus vārstus un sliecos teikt, ka Bosch tiešām pēc sajūtām un brīvkustībām ir kvalitatīvāks nekā tas nezināmais. Tūliņ krāmēšu atpakaļ Bosch orģinālo un skatīšos, kas izmainīsies. Tam jaunajam vārstam arī nebija problēmu - iekšā viss kustas un izjauktā veidā neredzēju problēmas.
KateG tām spolēm ir jābūt pilnībā sausām vai tur var būt kaut kāds mitrums? Jautāju tāpēc, ka domāju vai nav jāmeklē remkomplekti ar blīvslēgiem un ko tur vēl var samainīt. Kaut kāds mitrums pie spolēm bija, bet īsti nav skaidrs vai tas spēlē kaut kādu lomu.
Pats vads ir ar laku, bet, ja pie izvadiem, kas ir aplodeeti, tiks mitrums, tie nopuus | Offline | | |
Staris | 26. Apr 2019, 21:28 |
#1213
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Iespējams palaidu garām, bet joprojām aktuāls ir jautājums - ja uzgriežu AUTO režīmā zemākās temperatūras, tad kādu temperatūru cenšas klimats sasniegt? Viss šodien novērotais liecina par to, ka AUTO režīmā 17 grādi ir zemākā temperatūra uz ko tiecas vadības bloks
Bet visas dienas verdikts - vecais BOSH vārsts vismaz šobrīd pēc uzstādīšanas strādā normāli. Redzēs kā būs no rīta.
| Offline | | |
fluts | 27. Apr 2019, 13:28 |
#1214
|
| Kopš: 22. Apr 2017
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
| Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi! | Offline | | |
CP17 | 27. Apr 2019, 14:20 |
#1215
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku. | Offline | | |
KaspichsS | 27. Apr 2019, 14:53 |
#1216
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Wat?
Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas
| Offline | | |
|
fluts | 27. Apr 2019, 15:08 |
#1217
|
| Kopš: 22. Apr 2017
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
|
27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:
27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Wat?
Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas
Paldies. Kur un kā to var novērst, pie elektriķa aiziet? Ja nemaldos tu biji uzcepis postu par labu elektriķi Senču ielā (blakus Orangr Garage), man tuvu no dzīvesvietas... | Offline | | |
KaspichsS | 27. Apr 2019, 15:14 |
#1218
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
27 Apr 2019, 15:08:55 @fluts rakstīja:
27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:
27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Wat?
Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas
Paldies. Kur un kā to var novērst, pie elektriķa aiziet? Ja nemaldos tu biji uzcepis postu par labu elektriķi Senču ielā (blakus Orangr Garage), man tuvu no dzīvesvietas...
Jaa, vari proveet Juri.
Bet iz sadaljas - vai es zinu kaadu, kas baigi ceert par diizeljiem..
Sore, nezinu pat ko ieteikt. Vieniigaas prasmes, ko manu - pa apli mainiit kveelsvechu "releju", raveet aaraa flapus, dpf un egr.
Veel yeema - gan djorga, gan palielinaata vibraacija buus normaalas blaknes peec flapu, egr, dpf amputeeshanas un jebkaada veida "chiposhanas". Diemzheel, bez variantiem. | Offline | | |
CP17 | 27. Apr 2019, 15:15 |
#1219
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:
27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Wat?
Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas
Ko? E6x nav dīzeļiem relejs?
Ā un par taviem piesauktajiem 500c grādiem nebūtu tik drošs [ Šo ziņu laboja CP17, 27 Apr 2019, 15:16:58 ] | Offline | | |
KaspichsS | 27. Apr 2019, 15:16 |
#1220
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
27 Apr 2019, 15:15:15 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:
27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:
27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!
E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?
Paldies, draugi!
Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Wat?
Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas
Ko? E6x nav dīzeļiem relejs?
Nee, protams, ka nav. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|