Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
citrons1
26. Apr 2019, 16:44 #1201

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

tad beigās vainīgs būs tas vārsts ko Staris jau vienreiz mainīja uz jaunu"?

FOTO

[ Šo ziņu laboja citrons1, 26 Apr 2019, 16:48:16 ]

Offline
Angelz
26. Apr 2019, 16:52 #1202

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Stari, jaunais vārsts kāda brenda?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Jureks
26. Apr 2019, 16:55 #1203

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw

Ja švilpo panaroma, tad jānomaina tā gumija pa perimetru?

Part #: 54-10-7-430-946-M9 ?
Offline
Staris
26. Apr 2019, 16:55 #1204

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu
Offline
citrons1
26. Apr 2019, 16:56 #1205

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

part number?
Offline
Angelz
26. Apr 2019, 17:05 #1206

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


26 Apr 2019, 16:55:21 @Jureks rakstīja:
Ja švilpo panaroma, tad jānomaina tā gumija pa perimetru?

Part #: 54-10-7-430-946-M9 ?


Iespējams jā: 54 10 7 430 946

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
26. Apr 2019, 17:06 #1207

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


26 Apr 2019, 16:55:49 @Staris rakstīja:
Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu


Ir mezgli kur nav jēgas ekonomēt un tikai OEM.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
26. Apr 2019, 17:16 #1208

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


26 Apr 2019, 16:56:43 @citrons1 rakstīja:
part number?


Atkarībā no a/m konfiga: 64 11 6 906 652 vai 64 11 8 379 921

[ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Apr 2019, 18:40:42 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
26. Apr 2019, 17:26 #1209

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6140

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nav tik traki, viens 90 un otrs 100eur
E39 stipri dārgāki viņi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 17:32 #1210

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 16:55:49 @Staris rakstīja:
Šobrīd viss uz to velk. Brends virsū vārstam nav. Kasti izmetu. Kāds var pirdāvāt viņu par saprātīgu ciparu no saprātīga brenda? Neatradu neko citu kā original vai nedzirdētu dirmu


Tiem vaarstiem baigaa noziime virsmu apstraades kvalitaatei un toleranceem. Uudens pluusma spiezh to enkuru pa diagonaali shahtaa. Pie mazaakaa iemesa tas vaarsta enkurs vnk iekjiilee. Tur vajadzeeja njipraakus vaarstus, tad probleemu nebuutu.
Offline
Staris
26. Apr 2019, 18:24 #1211

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Pēc vin koda 64116906652
Es izjaucu abus vārstus un sliecos teikt, ka Bosch tiešām pēc sajūtām un brīvkustībām ir kvalitatīvāks nekā tas nezināmais. Tūliņ krāmēšu atpakaļ Bosch orģinālo un skatīšos, kas izmainīsies. Tam jaunajam vārstam arī nebija problēmu - iekšā viss kustas un izjauktā veidā neredzēju problēmas.

KateG tām spolēm ir jābūt pilnībā sausām vai tur var būt kaut kāds mitrums? Jautāju tāpēc, ka domāju vai nav jāmeklē remkomplekti ar blīvslēgiem un ko tur vēl var samainīt. Kaut kāds mitrums pie spolēm bija, bet īsti nav skaidrs vai tas spēlē kaut kādu lomu.
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 19:01 #1212

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 18:24:49 @Staris rakstīja:
Pēc vin koda 64116906652
Es izjaucu abus vārstus un sliecos teikt, ka Bosch tiešām pēc sajūtām un brīvkustībām ir kvalitatīvāks nekā tas nezināmais. Tūliņ krāmēšu atpakaļ Bosch orģinālo un skatīšos, kas izmainīsies. Tam jaunajam vārstam arī nebija problēmu - iekšā viss kustas un izjauktā veidā neredzēju problēmas.

KateG tām spolēm ir jābūt pilnībā sausām vai tur var būt kaut kāds mitrums? Jautāju tāpēc, ka domāju vai nav jāmeklē remkomplekti ar blīvslēgiem un ko tur vēl var samainīt. Kaut kāds mitrums pie spolēm bija, bet īsti nav skaidrs vai tas spēlē kaut kādu lomu.

Pats vads ir ar laku, bet, ja pie izvadiem, kas ir aplodeeti, tiks mitrums, tie nopuus
Offline
Staris
26. Apr 2019, 21:28 #1213

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Iespējams palaidu garām, bet joprojām aktuāls ir jautājums - ja uzgriežu AUTO režīmā zemākās temperatūras, tad kādu temperatūru cenšas klimats sasniegt? Viss šodien novērotais liecina par to, ka AUTO režīmā 17 grādi ir zemākā temperatūra uz ko tiecas vadības bloks

Bet visas dienas verdikts - vecais BOSH vārsts vismaz šobrīd pēc uzstādīšanas strādā normāli. Redzēs kā būs no rīta.
Offline
fluts
27. Apr 2019, 13:28 #1214

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!
Offline
CP17
27. Apr 2019, 14:20 #1215

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.
Offline
KaspichsS
27. Apr 2019, 14:53 #1216

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.


Wat?

Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas

Offline
fluts
27. Apr 2019, 15:08 #1217

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:

27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.


Wat?

Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas



Paldies. Kur un kā to var novērst, pie elektriķa aiziet? Ja nemaldos tu biji uzcepis postu par labu elektriķi Senču ielā (blakus Orangr Garage), man tuvu no dzīvesvietas...
Offline
KaspichsS
27. Apr 2019, 15:14 #1218

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


27 Apr 2019, 15:08:55 @fluts rakstīja:

27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:

27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.


Wat?

Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas



Paldies. Kur un kā to var novērst, pie elektriķa aiziet? Ja nemaldos tu biji uzcepis postu par labu elektriķi Senču ielā (blakus Orangr Garage), man tuvu no dzīvesvietas...


Jaa, vari proveet Juri.
Bet iz sadaljas - vai es zinu kaadu, kas baigi ceert par diizeljiem..
Sore, nezinu pat ko ieteikt. Vieniigaas prasmes, ko manu - pa apli mainiit kveelsvechu "releju", raveet aaraa flapus, dpf un egr.

Veel yeema - gan djorga, gan palielinaata vibraacija buus normaalas blaknes peec flapu, egr, dpf amputeeshanas un jebkaada veida "chiposhanas". Diemzheel, bez variantiem.
Offline
CP17
27. Apr 2019, 15:15 #1219

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:

27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.


Wat?

Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas



Ko? E6x nav dīzeļiem relejs?
Ā un par taviem piesauktajiem 500c grādiem nebūtu tik drošs

[ Šo ziņu laboja CP17, 27 Apr 2019, 15:16:58 ]

Offline
KaspichsS
27. Apr 2019, 15:16 #1220

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


27 Apr 2019, 15:15:15 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 14:53:47 @KateG rakstīja:

27 Apr 2019, 14:20:33 @CP17 rakstīja:

27 Apr 2019, 13:28:22 @fluts rakstīja:
Laba diena poweristiem!

E60 FL, 525d. Kompis rāda, ka kvēlsveces beigtas. Līdz kādiem +6 grādiem, kad mašīnu iedarbina, tā kādas 5 sekundes raustās, vibrē, trīc un tad aiziet normāli. Servisā man teica, ka hz vai kvēlsveču problēma, jo kvēlsvecēm darbības zona ir līdz -4 grādiem (pēc teorijas, to man teica). Vēl klāt pateica, ka visticamāk kvēlsveču relejs arī būs nosprādzis. Tagad, kad ārā ir +6 un uz augšu, lec bez problēmām. Jautājums, vai ir vaina ir kvēlsvecēs vai, iespējams, citur?

Paldies, draugi!

Ka tik nav vaina sprauslās... Pie šitiem +20c nav nekāda sakara ar svecēm, vai bloku.


Wat?

Pirmkaart, kveelsvechu piesildiidhana turpinaas liidz kaadiem +50oC
Otrkaart,nav tur nekaads relejs. Relejs bija pirms 30 gadiem
Treskaart - 99% probleemas ar vadiibas bloku nav. Ir nekorekti ibs dati, energoapgaades probleemas



Ko? E6x nav dīzeļiem relejs?


Nee, protams, ka nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo