Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
depo
25. Apr 2019, 23:20 #1141

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


25 Apr 2019, 23:13:54 @bmwaddict rakstīja:
tik pat labi jau driiz var pienaakt taa diena kad tev TA pajautaas - a kur ir DPF?


Kamēr Scantest maksās inspektoriem 600-700 uz rokas, tikmēr apskati varēs iziet garantēti pa 20-40 Eiro papildus valsts nodevai....
Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 23:21 #1142

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 23:19:24 @fluts rakstīja:
Par TA, ja būs tādi noteikumi, tad ielikšu atpakaļ, ja noteikumi būs laicīgi, tad mēģināšu pārdot. Gde vhod, tam i vihod.
Kas jums ir ar tiem DPF? Pie labākā iespējamā scenārija DPF izgriešana tev iedos 2%, varbūt 3% faktiskā jaudas pieauguma. Tas taču nav tā vērts!
Offline
depo
25. Apr 2019, 23:21 #1143

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


25 Apr 2019, 23:19:24 @fluts rakstīja:
Par TA, ja būs tādi noteikumi, tad ielikšu atpakaļ,


Nopietni? Pa 1.5k? Kam tu to stāsti ?
Offline
depo
25. Apr 2019, 23:22 #1144

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tiešām TIK grūti noņemt to DPF un aizvest uz kantori, kur uz Bosch stenda viņu iztīra un braukt atkal kādu laiku bēdu nezinādams? (Ja nu tiešām pienācis tas brīdis, ka viņš pats nespēj reģenerēties vairs).

Un beigt liet visādus sūdus bākā, bet Neste kvalitatīvu degvielu +labas eļļas, kuras paredzētas mašīnām ar DPF.

[ Šo ziņu laboja depo, 25 Apr 2019, 23:25:28 ]

Offline
fluts
25. Apr 2019, 23:23 #1145

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 23:18:27 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 22:55:18 @fluts rakstīja:
[..] protams, izgriežot DPF?
Līdz šim vēl tevi aizstāvēju, bet pēc šitā teksta tiešām jāsaka, lai ej nosisties pret sienu...
Kas jums ir ar tiem DPF? Pie labākā iespējamā scenārija DPF izgriešana tev iedos 2%, varbūt 3% faktiskā jaudas pieauguma. Tas taču nav tā vērts!


Kā es jau teicu, iegādājos jau bez DPF. Ja pats liktu, tad droši vien izpētītu ieguvumu ar sekām un to samērīgumu, tad arī domātu.

depo, vai tad nebija tā, ka 1x ir jēga tīrīt un tālāk jau ir čau?

[ Šo ziņu laboja fluts, 25 Apr 2019, 23:25:34 ]

Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 23:24 #1146

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 23:22:58 @depo rakstīja:
Tiešām TIK grūti noņemt to DPF un aizvest uz kantori, kur uz Bosch stenda viņu iztīra un braukt atkal kādu laiku bēdu nezinādams?

Un beigt liet visādus sūdus bākā, bet Neste kvalitatīvu degvielu +labas eļļas, kuras paredzētas mašīnām ar DPF.
+1
Cilvēki nejēdz par saviem auto rūpēties, nojāj tos līdz kliņķim, un tad vēl īd un sāk ar šķūningu nodarboties.
Offline
vadjiksBMW
25. Apr 2019, 23:24 #1147

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ko daudzi BēMēWisti negrib saprast, ka DPF var nopirkt arī aftermarketa un jams maksā kā kuram auto, bet 200-400e, kā jams darbojas hvz, to pat kateG nav komentējis, bet pieņemu, ka nestrādāt vispār jams nevar, jo galu galā, civilizētajās valstīs viņus tak uzstāda un kaut kā MOT un TUV iet.
Offline
depo
25. Apr 2019, 23:24 #1148

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kāds nafig ieguvums? Ieguvums ir tev galvā, jo Vasja iestāstījis, ka tā ir labāk (jo viņam vajag uz tevis nopelnīt).
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:24 #1149

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:23:32 @fluts rakstīja:

25 Apr 2019, 23:18:27 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 22:55:18 @fluts rakstīja:
[..] protams, izgriežot DPF?
Līdz šim vēl tevi aizstāvēju, bet pēc šitā teksta tiešām jāsaka, lai ej nosisties pret sienu...
Kas jums ir ar tiem DPF? Pie labākā iespējamā scenārija DPF izgriešana tev iedos 2%, varbūt 3% faktiskā jaudas pieauguma. Tas taču nav tā vērts!


Kā es jau teicu, iegādājos jau bez DPF. Ja pats liktu, tad droši vien izpētītu ieguvumu ar sekām un to samērīgumu, tad arī domātu.



nu, tad ej uz Mogo, njem kriitu, nopeerc PDF, ieienstalee.
Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 23:25 #1150

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 23:23:32 @fluts rakstīja:
Kā es jau teicu, iegādājos jau bez DPF.
Nu labi, izbrauci...
Offline
sys9291
25. Apr 2019, 23:25 #1151

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un pēc tam viss šis DPF griezēju bariņš pārdzīvo, ka Kaspičs uz viņiem cepas... bet ko te runāt - čoms tak tā izdarīja un viss baigi labi...
Offline
depo
25. Apr 2019, 23:28 #1152

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


25 Apr 2019, 23:23:32 @fluts rakstīja:
Kā es jau teicu, iegādājos jau bez DPF.


DPF nav, EGR noglušīts, čipots, flapi izņemti? Tu esi drosmīgs pirkt tādu miskasti, kurai kāds jau pielicis rokas.


depo, vai tad nebija tā, ka 1x ir jēga tīrīt un tālāk jau ir čau?


Nezinu. Bet Boscham ir speciāls DPF stends. Nedomāju, ka viņi taisītu stendu, ja tikai 1x varētu iztīrīt.

Stends
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:29 #1153

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:24:19 @vadjiksBMW rakstīja:
Ko daudzi BēMēWisti negrib saprast, ka DPF var nopirkt arī aftermarketa un jams maksā kā kuram auto, bet 200-400e, kā jams darbojas hvz, to pat kateG nav komentējis, bet pieņemu, ka nestrādāt vispār jams nevar, jo galu galā, civilizētajās valstīs viņus tak uzstāda un kaut kā MOT un TUV iet.


nu, probleema tajaa, ka ne MOT, ne TUV mikrodaljas netestee.
labaaki par nekovinji ir, protams. cik reaali aizkavee taas cietaas mikrodaljas - hvz.
cita lieta pajaunaakiem. F10/11 LCI jau naak mikrodalju sensors, tur leetie pseidovairanti [korekti] cauri neiet...
Offline
Staris
25. Apr 2019, 23:30 #1154

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


25 Apr 2019, 21:30:43 @sys9291 rakstīja:

25 Apr 2019, 19:54:21 @Staris rakstīja:
Ja tu esi gatavs norakt interneta kara cirvi, tad atsūti man PM cenrādi un es esmu gatavs aizbraukt sestdien/svētdien tev samaksāt, lai tu vari rādīt ar pirkstu uz visu beigtu un teikt - lohs lohs lohs

Papildjautājums: Tiem voltiem ir jāmainās proporcionāli temperatūrai vai tur tā haotiski var būt?
+17 līdz +27
+12v līdz 0v
Vai var tā truli teikt, ka 1 grāds būs aptuveni 1 volts?
Ja nē, tad cik aptuveni v jābūt, piemēram pie +23 grādiem?

par kuriem voltiem runājam?
štepseļus nost no krāna raut nevajag - klimas izeja nostāsies uz aizsardzību un neko ārā nedos. Ietektu pie šās situācijas pamērīt kas notiek uz abiem vārstim ar multimetru (ieduroties izolācijās) - jo ja jau inpa rāda 0ms - tad kā Kaspičš saka - jābūt borta spriegumam. ja kaut kas ne tā - zvanam vadus no klimas štepseļa puses cenšoties samērīt katra krāna spoles pretestību, kā arī to, vai viņi nav uz īso ar massu
P.S Ja vajag varu aizdot PFL klimata bloku uz provi....lai izslēgtu bloka problēmas

Paldies. Varbūt uz pāris h nāksies aizņemties to bloku.
Vai pareizi saprotu, ka tam vārstam ir tikai 2 pozīcijas - vaļā un ciet? jeb 12v un ciet - jebkas cits un vaļā? Nav nekāds puspievērts vārsts un t.t.?
Es pamērīju štekeri un pie +17 temperatūras ir +11.9 izslēgtam auto un pie +28 ir 7.20v.
Un tad sākas prikoli - pagrozu abus temperatūras kloķus dažādās pozīcijās (testa nolūkos) un brīžiem abos kontaktos paliek 7.20v un nekas nemainās. Uzgriežu abās pusēs +17 un ir 7.20v abās pusēs, lai ko nedarītu. Arī pēc stundas pārtraukuma the same. Tā kā man uz rokas ir vecais vārsts, tad uz to arī varēju patestēt pie izslēgta dzinēja. Pietiek pakruķīt temperatūras grozāmos un var dzirdēt/redzēt kā tie vārsti (abi vai tikai viens) strādā. Ja pa dienu varēja noprast, ka problēma ir pasažiera puses vārstā, tad tagad aizgāju no garāžas ar tādu stāvokli, ka pasažieru pusei pienāk +12v un vārsts strādā, bet šoferim ir +7.20V un vārsts attiecīgi nestrādā.
Esmu diezgan paŗliecināts, ka, ja rīt no aķīša piemetīšu arī uzstādītajam vārstam +12v pie katra elementa, tad abos gadījumos viņš strādās.
Kas vēl interesanti - kāpēc man tas papildus dzesēšanas šķidruma sūknis strādā pie izslēgta dzinēja, ja es esmu uzlicis visur zemāko iespējamo temperatūru? vai tad normālā gadījumā viņam dzesēšanas šķidrumu priekš pečkas nebūtu jāsāk dzenāt tad, ja es reāli paprasu viņam siltu gaisu salonam? Un vēl interesantāk ir tas, ka tiklīdz uzspraužu atpakaļ štekeri uz tā vārsta, kurš ir uzstādīts šobrīd, tad šis papildus sūknis sāk rukāt ātrāk (tas ir dzirdams. Efekts tāds, ka sūknim kāds padotu +2v papildus). Te nav jāmeklē, ka kaut kas uz īso iet?
Pašu štekeri nopētīju, palocīju visādos veidos un nepanācu nekādas izmaiņas. Manuprāt problēma nav štekerī un nav ūdens vārstos. Problēma ir tajā, ka kaut kur vadība nodod ne tādu informāciju
Varētu vainot temperatūras kloķus, bet tie šķietami strādā. Diagnostika momentāni redz uz kādu temperatūru es uzregulēju un mašīnas ekrānā uzreiz var redzēt to kā viņš maina gaisa plūsmu padevi uz kājām/seju atkarībā no tā kādu temperatūru uzgriežu. Tātad pēc būtības tie kloķi savu darbu izdara, ventilācijas lūkas savu darbu izdara, bet kaut kas pēdējā fāzē nenodot +12v uz vārstiem.
Tas ir tikai mans muļķa secinājums

[ Šo ziņu laboja Staris, 25 Apr 2019, 23:35:32 ]

Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:34 #1155

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:30:19 @Staris rakstīja:

25 Apr 2019, 21:30:43 @sys9291 rakstīja:

25 Apr 2019, 19:54:21 @Staris rakstīja:
Ja tu esi gatavs norakt interneta kara cirvi, tad atsūti man PM cenrādi un es esmu gatavs aizbraukt sestdien/svētdien tev samaksāt, lai tu vari rādīt ar pirkstu uz visu beigtu un teikt - lohs lohs lohs

Papildjautājums: Tiem voltiem ir jāmainās proporcionāli temperatūrai vai tur tā haotiski var būt?
+17 līdz +27
+12v līdz 0v
Vai var tā truli teikt, ka 1 grāds būs aptuveni 1 volts?
Ja nē, tad cik aptuveni v jābūt, piemēram pie +23 grādiem?

par kuriem voltiem runājam?
štepseļus nost no krāna raut nevajag - klimas izeja nostāsies uz aizsardzību un neko ārā nedos. Ietektu pie šās situācijas pamērīt kas notiek uz abiem vārstim ar multimetru (ieduroties izolācijās) - jo ja jau inpa rāda 0ms - tad kā Kaspičš saka - jābūt borta spriegumam. ja kaut kas ne tā - zvanam vadus no klimas štepseļa puses cenšoties samērīt katra krāna spoles pretestību, kā arī to, vai viņi nav uz īso ar massu
P.S Ja vajag varu aizdot PFL klimata bloku uz provi....lai izslēgtu bloka problēmas

Paldies. Varbūt uz pāris h nāksies aizņemties to bloku.
Vai pareizi saprotu, ka tam vārstam ir tikai 2 pozīcijas - vaļā un ciet? jeb 12v un ciet - jebkas cits un vaļā? Nav nekāds puspievērts vārsts un t.t.?
Es pamērīju štekeri un pie +17 temperatūras ir +11.9 izslēgtam auto un pie +28 ir 7.20v.
Un tad sākas prikoli - pagrozu abos kloķus dažādās pozīcijās un brīžiem abos kontaktos paliek 7.20v un nekas nemainās. Uzgriežu abās pusēs +17 un ir 7.20v abās pusēs, lai ko nedarītu. Arī pēc stundas pārtraukuma the same. Tā kā man uz rokas ir vecais vārsts, tad uz to arī varēju patestēt pie izslēgta dzinēja. Pietiek pakruķīt temperatūras grozāmos un var dzirdēt/redzēt kā tie vārsti strādā. Ja pa dienu varēja noprast, ka problēma ir pasažiera puses vārstā, tad tagad aizgāju no garāžas ar tādu stāvokli, ka pasažieru pusei pienāk +12v un vārsts strādā, bet šoferim ir +7.20V un vārsts attiecīgi nestrādā.
Esmu diezgan paŗliecināts, ka, ja rīt no aķīša piemetīšu arī uzstādītajam vārstam +12v pie katra elementa, tad abos gadījumos viņš strādās.
Kas vēl interesanti - kāpēc man tas papildus dzesēšanas šķidruma sūknis strādā, ja es esmu uzlicis visur zemāko iespējamo temperatūru? vai tad normālā gadījumā viņam dzesēšanas šķidrumu priekš pečkas nebūtu jāsāk dzenāt tad, ja es reāli paprasu viņam siltu gaisu salonam? Un vēl interesantāk ir tas, ka tiklīdz uzspraužu atpakaļ štekeri uz tā vārsta, kurš ir uzstādīts šobrīd, tad šis papildus sūknis sāk rukāt ātrāk (tas ir dzirdams. Efekts tāds, ka sūknim kāds padotu +2v papildus). Te nav jāmeklē, ka kaut kas uz īso iet?


jaa, vaarstam 2 poziicijas [2 spanji] - on/off, 12/0 attieciigi.
frekvence: kaut kaadi 0.X Hz [tb., sleegaajaas reti, like: tik..tik].

tie 7.X volti izkataas peec avaarijas rezhiima - kaut kaadu iemeslu deelj IHKA nav vareejis ''izvilkt'' rezhiimu. Jeb arii pat izejas kljudas [ja kontakts zuud].

kljuudas atminjaa ir?

pag, pacel shemu augshaa. vaarstiem kopeejais nav +12? tad tev pie +17 oC jaabuut 0V IHKA izejaa, lai vaarstu aizveertu [un puustu auksts].

[ Šo ziņu laboja KateG, 25 Apr 2019, 23:37:53 ]

Offline
fluts
25. Apr 2019, 23:35 #1156

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


25 Apr 2019, 23:24:10 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 23:22:58 @depo rakstīja:
Tiešām TIK grūti noņemt to DPF un aizvest uz kantori, kur uz Bosch stenda viņu iztīra un braukt atkal kādu laiku bēdu nezinādams?

Un beigt liet visādus sūdus bākā, bet Neste kvalitatīvu degvielu +labas eļļas, kuras paredzētas mašīnām ar DPF.
+1
Cilvēki nejēdz par saviem auto rūpēties, nojāj tos līdz kliņķim, un tad vēl īd un sāk ar šķūningu nodarboties.


Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots Es neesmu pret vai par DPF izgriešanu (kas grib, lai neliek, kas grib, lai liek). Bet tupa psihot komentāros un ar tādu enerģijas atdevi, nu cmon. Ejiet, rakstiet iesniegumus, vāciet parakstus par TA ar DPF pārbaudi utt, Kaspich, ej, nones chip kantorus u.c. vērtīgas lietas izdari. Bet šeit: ai, cik slikti ir bez dpf..
Vēlreiz saku, neitrāla nostāja, DPF vairs nav, kā ir, tā ir.
@depo , jā, esmu gatavs pirkt tādu "miskasti", un uzņemties risku uz nākamajiem 2 gadiem.

[ Šo ziņu laboja fluts, 25 Apr 2019, 23:39:44 ]

Offline
Jureks
25. Apr 2019, 23:36 #1157

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw

Nu pag.. DPF filtra tīrišana ar specialam iekartam maksā 100€.
Kāda isti ir tā doma viņu izgriezt?
Offline
Staris
25. Apr 2019, 23:37 #1158

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


25 Apr 2019, 23:34:33 @KateG rakstīja:

jaa, vaarstam 2 poziicijas [2 spanji] - on/off, 12/0 attieciigi.
frekvence: kaut kaadi 0.X Hz [tb., sleegaajaas reti, like: tik..tik].

tie 7.X vaolti izkataas peec avaarijas rezhiima - kaut kaadu iemeslu deelj IHKA nav vareejis ''izvilkt'' rezhiimu. Jeb arii pat izejas kljudas [ja kontakts zuud].

kljuudas atminjaa ir?

Es bišk papildināju iepriekšējo postu. Atbildot par ķļūdām - man diemžēl ir tikai ISTA un tā kļūdas neuzrāda. Norauta štekera gadījumā met kļūdu. Ja piesprausts, tad neko nemet. Acīmredzot man tur arī jebkādas amatiera prasmes paliek par īsu un vajag INPAs speciālistu.
Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 23:38 #1159

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:
Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots [..]
Nu lieliski, ja tā tas tiešām ir. Bet nu sorry - pēc viena otra tava iepriekšējā komentāra tiešām izklausījās, ka kā kārtējais DPF ārā rāvējs un tjūneris parādījies.
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 23:39 #1160

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 23:35:14 @fluts rakstīja:

25 Apr 2019, 23:24:10 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 23:22:58 @depo rakstīja:
Tiešām TIK grūti noņemt to DPF un aizvest uz kantori, kur uz Bosch stenda viņu iztīra un braukt atkal kādu laiku bēdu nezinādams?

Un beigt liet visādus sūdus bākā, bet Neste kvalitatīvu degvielu +labas eļļas, kuras paredzētas mašīnām ar DPF.
+1
Cilvēki nejēdz par saviem auto rūpēties, nojāj tos līdz kliņķim, un tad vēl īd un sāk ar šķūningu nodarboties.


Es par savu auto rūpējos vairāk kā par sevi, nekas netiek žēlots Es neesmu pret vai par DPF izgriešanu (kas grib, lai neliek, kas grib, lai liek). Bet tupa psihot komentāros un ar tādu enerģijas atdevi, nu cmon. Ejiet, rakstiet iesniegumus, vāciet parakstus par TA ar DPF pārbaudi utt, Kaspich, ej, nones chip kantorus u.c. vērtīgas lietas izdari. Bet šeit: ai, cik slikti ir bez dpf..
Vēlreiz saku, neitrāla nostāja, DPF vairs nav, kā ir, tā ir.


nu, pag, mikrosuudus tev gjiimii puust var. uzchuraat arii var?
man slinkums miskasti mest/vest, driikst - es tavaa naglukastee izmetiishu? nu, pakakaashu pie viena. kur starpiiba? pilniigi nopietns jautaajums.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo