Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Modrs
14. Jan 2018, 17:54 #261

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man šķiet, ka drosele visiem mūsdienu dīzeļiem slāpēšanas brīdī pilnībā aizveras, lai motors noslāpstot nenopurinās. Vismaz vag 1,9 pd-tdi ar elektronisko droseli tā ir
Offline
Alkaans
14. Jan 2018, 18:00 #262

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas
Offline
Angelz
14. Jan 2018, 18:02 #263

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D

Manējais EGR vārsts pirms tīrīšanas pie 243k no kuriem 28k manis nobrauktie.



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 18:04 #264

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un ko tur tīrīt?
Offline
N53series
14. Jan 2018, 18:04 #265

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


nu, nesapriecaajies pirms laika
ja vinjsh to soot level krishanos reekjina metmaatiski, peec briitinja deelj pretspiediena buus atkal error atpakalj un.. prieki beigushies :P
Offline
Angelz
14. Jan 2018, 18:04 #266

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas




-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Modrs
14. Jan 2018, 18:09 #267

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Un tagad attinam topiku uz sākumu un sākam lasīt čipotāju postus
Offline
N53series
14. Jan 2018, 18:10 #268

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

]N53 iepluude[/URL]

maneejaa N53 iepluude. 300kkm kopeejais, 150kkm maneejie.

dzineejs straadaa Stratified, aktiivi izmanto EGR.
pats iepluudes kolektors vnk kaa jauns. pat lupatinju talkaa nenjeemu..
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 18:15 #269

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

pārsvarā izgriezt DPF ir lētāk nekā saremontēt auto...
un ne vienmēr izdodas DPF izdedzināt, pārsvarā dēl beigta CAT, tekošām sprauslām utt, bet to jau mainīt ir dārgi
P.S es gan cenšos viņus saglābt...
Offline
Locis
14. Jan 2018, 18:17 #270

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Fakts tāds,ka tam busam,kam drosele ar EGR bija ciet pie 80k,bez egr pie 200k vēl bija pilnīgi tira. Pie 80k uzliku lietotu,kas nogāja 120K,nevis 80k,kā jauna oriģinālā.
Soļarka līdz 80 stabili tikai Statoil. Izpūtējs pie 220k nesmird,pat esot pie pašām šofera durvīm,motors nevibrē. Precīzi nevaru pateikt,cik miruši no tā nedūmojošā dīzeļi. Ko man darīt,ja viss ir kārtībā???
Braukāja pamatā Dobele-Rīga,tagad arī citas pilsētas,LT utt.
Ok,pieņemsim man nebūs ,ko darīt,organizēšu regulāru ieplūdes kolektoru tīrīšanu,pēc tam izbraukšu uz ielas ar citu auto,kam ir dpf,egr un ostīšu acīmredzamus dūmus no priekšā braucoša E46 tā,ka pilnīgi vēmiens nāk (reāla situācija).

Es nesaku,ka visiem vajag atslēgt egr,par citiem auto es nemaz negribu zināt,kā ir bez EGR.

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 18:55:42 ]

Offline
ZulandersKebabish
14. Jan 2018, 18:22 #271

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:42:33 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 17:36:48 @ZulandersKebabish rakstīja:

14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:

SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
UK nav tadu celu - psc - ta ir vieta, kur tiesi viss ir (A1, gandriz visas M - sosejas) 110 km/h, pie 120 ar neviens neaiztiek, uzbrauc un 400 - 500 km piss taisni


puis, uzzini niansiites tu tikai mauj, bet nedomaa. krogaa tev laaak neraadiities - pa muti dabuusi, pirms vispaar sapratiisi, par ko.

nuansiites ir sekojoshas - auto nekaadi [ne caur CCC, ne uz KOM] neinformee, ka taada braukshana/desulfateeshana vispaar buutu vajadziiga.
ja tu uzbrauc uz taa A1, un nosljuuc uz 109km/h, auto nemeegjinaas saakt desulfateshanu. ja tu tureesi 115, bet ik pa briitinjam naaksies sabremzeeties, lai kaads novaacaas malaa/apdziit, atkal - sulfateeshanas meegjinaajums nofeilos. 5 taadi feili un - atlikta.

kroga parasti dabu pa rikli citi (no manis)

Par temu, CCC bez papildu dzesesanas nemz nevar nofeilot, KOM ports pirms regeneret primaro info ir jadod ipuls DPF, lai vins vispar kadu info iedodtu CCC
Offline
N53series
14. Jan 2018, 18:24 #272

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 18:22:43 @ZulandersKebabish rakstīja:


Par temu, CCC bez papildu dzesesanas nemz nevar nofeilot, KOM ports pirms regeneret primaro info ir jadod ipuls DPF, lai vins vispar kadu info iedodtu CCC


wat?
Offline
JZ
14. Jan 2018, 18:51 #273

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:10:23 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 16:13:52 @JZ rakstīja:
un par egr nestrādāšanu virs 3000rpm dīzelim - tad es teiktu ka tas nav dēļ max "jaudas", bet tādēļ ka sadales fāzes ir tādas, ka tajos apgriezienos pat turbo max uzpūstais spiediens nepoepilda cilindru pietiekami, lai tas egr efekts, kas ir samazināt temperatūras pīķi degkamerā, būtu nepieciešams, tb dīzelim egr, dēļ NOx, būtu jādarbojas tur, kur tiek ražots max griezes moments (kas nav gluži viens un tas pats, kas max jauda)

Labi, bet kā tas saistās ar paša @N53series apstiprināto faktu, ka "pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts" ? Gribi teikt, ka dzinēja ECU pie jebkuriem RPM zem 3000 nekad neļaus pieprasīt vairāk par X% griezes un būs mironis?



es nezinu kādēļ viņš benzīnu egr pastāvīgi jauc iekšā dīzeļu padarīšanā, es ne par to runāju, es cerēju ka te kāds viedais čipotājs apstiprinās ka dīzeļiem egr tiek vērts vaļā (tb izplūdes gāzes plūst atpakaļ) standarta kartēs tieši pie max slodzes (max griezes, ne jaudad)

un man ir aizdomas ka viņi klusē tā iemesla dēļ, ka samazinot šo egr apjomu var "par velti" dabūt vēl biš vai nemaz ne tik biš griezes klāt ( un attiecīgi NOx būs kosmosā), tb tā ir papildus jauda bez liekiem kvēpiem

egr liels plus sevišķi pilsētniekiem būtu arī ātrāka motora silšana, un, par cik var ieliet arī biš vairām soļķa vēl bez pārmērīga NOx daudzuma radīšanas, pacelt biš vidējo izplūdes temp, kas palīdzēs biežāk reģenerēt dpf, tā kā es egr dīzelim nost noteikti neņemtu, bet nu tas ir es, un pūcei aste ātrāk sāks ziedēt kā es nopirkšu dīzeli ikdienas braukšanai
Offline
Staris
14. Jan 2018, 18:54 #274

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


14 Jan 2018, 17:53:56 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 17:24:20 @Staris rakstīja:
N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli


klau, tu vnk dzen.
skataas/neskataas - tu apgalvo, ka 4 pakas pirceejam neko neoziimee. nu, fak, veciit.. kaa var taadu dumumu dziit. nu, tad razhotaajs vnk uzmet visiem +4K, neviens neskaita? wat?

es metu info par konkreetiem benziiniem, ja interesee - izglitojies, lasi.

man nav jaudas visiem maaciit visu. jo 50+% no shejienes kontingenta spuldziiti nemaak maajaas nomainiit [bez rekshanas - tur ir E14, E28, G9, u.c. patronas, jaudas, spilgtumi, kraasu tonji, dimmeeshanas, u.t.t.].

cik biezhi? nu, ja ko dara dzineejam, lai novertee iepluudi. tur 1..2 jomutus valjaa palaist, 2min.
ir aizdirsta? norauj iepludnieku, iztira. kur tragjeedija?

Kas ko dzen?
Tu man gribi teikt, ka brīdī, kad vācietis pērk F10 salonā, tad viņš nepērk dīzeli, jo tas maksā 2-4k dārgāk, bet viņam nav problēmas bezjēdzīgās ekstrās izgrūst papildus 10k euro? Pasaki, kur ir loģika? Ļoti taupīgs, bet izšķērdīgs

Ja viņam tie 4k euro ir tik svarīgi, tad kāpēc nepirkt Opeli un neietaupīt x2?
Protams, ka nauda ir svarīga, bet tu to pasniedz neloģiski. Katrs naudas turētājs pats izlemj to par ko viņš ir gatavs iztērēt naudu un par ko nav. Es nesaprotu, kur ir tavi statistikas dati un aptaujas uz ko tu balsties, kad runā, piemēram, visu vāciešu vārdā

Labāk runājam par DPF nevis fantazējam par to ko dara cilvēki svešā valstī ar savu naudu. Nav viņi nekāda mēraukla pasaulē.

[ Šo ziņu laboja Staris, 14 Jan 2018, 19:08:35 ]

Offline
karlsonss
14. Jan 2018, 18:58 #275

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Kungi cik biezhi juus mazgaajiet savus egr ?
Vai egr nemazgaashanu var koreleet ar netiiram apeneem?
Offline
N53series
14. Jan 2018, 19:06 #276

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 18:51:17 @JZ rakstīja:

14 Jan 2018, 17:10:23 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 16:13:52 @JZ rakstīja:
un par egr nestrādāšanu virs 3000rpm dīzelim - tad es teiktu ka tas nav dēļ max "jaudas", bet tādēļ ka sadales fāzes ir tādas, ka tajos apgriezienos pat turbo max uzpūstais spiediens nepoepilda cilindru pietiekami, lai tas egr efekts, kas ir samazināt temperatūras pīķi degkamerā, būtu nepieciešams, tb dīzelim egr, dēļ NOx, būtu jādarbojas tur, kur tiek ražots max griezes moments (kas nav gluži viens un tas pats, kas max jauda)

Labi, bet kā tas saistās ar paša @N53series apstiprināto faktu, ka "pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts" ? Gribi teikt, ka dzinēja ECU pie jebkuriem RPM zem 3000 nekad neļaus pieprasīt vairāk par X% griezes un būs mironis?



es nezinu kādēļ viņš benzīnu egr pastāvīgi jauc iekšā dīzeļu padarīšanā, es ne par to runāju, es cerēju ka te kāds viedais čipotājs apstiprinās ka dīzeļiem egr tiek vērts vaļā (tb izplūdes gāzes plūst atpakaļ) standarta kartēs tieši pie max slodzes (max griezes, ne jaudad)

un man ir aizdomas ka viņi klusē tā iemesla dēļ, ka samazinot šo egr apjomu var "par velti" dabūt vēl biš vai nemaz ne tik biš griezes klāt ( un attiecīgi NOx būs kosmosā), tb tā ir papildus jauda bez liekiem kvēpiem

egr liels plus sevišķi pilsētniekiem būtu arī ātrāka motora silšana, un, par cik var ieliet arī biš vairām soļķa vēl bez pārmērīga NOx daudzuma radīšanas, pacelt biš vidējo izplūdes temp, kas palīdzēs biežāk reģenerēt dpf, tā kā es egr dīzelim nost noteikti neņemtu, bet nu tas ir es, un pūcei aste ātrāk sāks ziedēt kā es nopirkšu dīzeli ikdienas braukšanai


es jaucu, jo par benzinu egr/stratified teema ir ljoti labi izskaidrota. par diizeli un taa egr dalja lietu varetu buut mazak akcenteetas.

nee, max griezes apgabalaa egr jaabuut ciet, iekshaa mauc tikai gaisu, lai ieguutu max griezi. cik esmu lasiijis, tas ir taa. kaa ir kartees - tas buutu jaajautaa chiperiem. bet.. man ie aizdomas, ka lielaakaa dalja no taam karteem iisi nejeedz un vnk paarmet gatavus setus.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 19:09 #277

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 18:54:01 @Staris rakstīja:

14 Jan 2018, 17:53:56 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 17:24:20 @Staris rakstīja:
N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli


klau, tu vnk dzen.
skataas/neskataas - tu apgalvo, ka 4 pakas pirceejam neko neoziimee. nu, fak, veciit.. kaa var taadu dumumu dziit. nu, tad razhotaajs vnk uzmet visiem +4K, neviens neskaita? wat?

es metu info par konkreetiem benziiniem, ja interesee - izglitojies, lasi.

man nav jaudas visiem maaciit visu. jo 50+% no shejienes kontingenta spuldziiti nemaak maajaas nomainiit [bez rekshanas - tur ir E14, E28, G9, u.c. patronas, jaudas, spilgtumi, kraasu tonji, dimmeeshanas, u.t.t.].

cik biezhi? nu, ja ko dara dzineejam, lai novertee iepluudi. tur 1..2 jomutus valjaa palaist, 2min.
ir aizdirsta? norauj iepludnieku, iztira. kur tragjeedija?

Kas ko dzen?
Tu man gribi teikt, ka brīdī, kad vācietis pērk F10 salonā, tad viņš nepērk dīzeli, jo tas maksā 2-4k dārgāk, bet viņam nav problēmas bezjēdzīgās ekstrās izgrūst papildus 10k euro? Pasaki, kur ir loģika? Ļoti taupīgs, bet izšķērdīgs

Ja viņam tie 4k euro ir tik svarīgi, tad kāpēc nepirkt Opeli un neietaupīt x2?
Protams, ka nauda ir svarīga, bet tu to pasniedz neloģiski. Katrs naudas turētājs pats izlemj to par ko viņš ir gatavs iztērēt naudu un par ko nav. Es nesaprotu, kur ir tavi statistikas dati un aptaujas uz ko tu balsties, kad runā, piemēram, visu vāciešu vārdā



klau, smadzenju darbiibu tev dereetu patreneet.

diizelis maksaa daargaak [+4000], vibree tuksgaitaa, auksts suudiigaak iet, ziemaa traktors izteiktaaks, soljara daudz izteiktaak smird.

jautaajums NAHUJ VISPAAR PIRKT TO DIIZELI? tak saac domaat, jopta!
Offline
Bullis
14. Jan 2018, 19:11 #278

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Kas tev smird, moz apenesjāizmazgā? Normālām mašīnām nekas nesmird


14 Jan 2018, 19:09:08 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 18:54:01 @Staris rakstīja:

14 Jan 2018, 17:53:56 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 17:24:20 @Staris rakstīja:
N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli


klau, tu vnk dzen.
skataas/neskataas - tu apgalvo, ka 4 pakas pirceejam neko neoziimee. nu, fak, veciit.. kaa var taadu dumumu dziit. nu, tad razhotaajs vnk uzmet visiem +4K, neviens neskaita? wat?

es metu info par konkreetiem benziiniem, ja interesee - izglitojies, lasi.

man nav jaudas visiem maaciit visu. jo 50+% no shejienes kontingenta spuldziiti nemaak maajaas nomainiit [bez rekshanas - tur ir E14, E28, G9, u.c. patronas, jaudas, spilgtumi, kraasu tonji, dimmeeshanas, u.t.t.].

cik biezhi? nu, ja ko dara dzineejam, lai novertee iepluudi. tur 1..2 jomutus valjaa palaist, 2min.
ir aizdirsta? norauj iepludnieku, iztira. kur tragjeedija?

Kas ko dzen?
Tu man gribi teikt, ka brīdī, kad vācietis pērk F10 salonā, tad viņš nepērk dīzeli, jo tas maksā 2-4k dārgāk, bet viņam nav problēmas bezjēdzīgās ekstrās izgrūst papildus 10k euro? Pasaki, kur ir loģika? Ļoti taupīgs, bet izšķērdīgs

Ja viņam tie 4k euro ir tik svarīgi, tad kāpēc nepirkt Opeli un neietaupīt x2?
Protams, ka nauda ir svarīga, bet tu to pasniedz neloģiski. Katrs naudas turētājs pats izlemj to par ko viņš ir gatavs iztērēt naudu un par ko nav. Es nesaprotu, kur ir tavi statistikas dati un aptaujas uz ko tu balsties, kad runā, piemēram, visu vāciešu vārdā



klau, smadzenju darbiibu tev dereetu patreneet.

diizelis maksaa daargaak [+4000], vibree tuksgaitaa, auksts suudiigaak iet, ziemaa traktors izteiktaaks, soljara daudz izteiktaak smird.

jautaajums NAHUJ VISPAAR PIRKT TO DIIZELI? tak saac domaat, jopta!
Offline
N53series
14. Jan 2018, 19:19 #279

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 19:11:45 @Bullis rakstīja:
Kas tev smird, moz apenesjāizmazgā? Normālām mašīnām nekas nesmird


14 Jan 2018, 19:09:08 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 18:54:01 @Staris rakstīja:

14 Jan 2018, 17:53:56 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 17:24:20 @Staris rakstīja:
N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli


klau, tu vnk dzen.
skataas/neskataas - tu apgalvo, ka 4 pakas pirceejam neko neoziimee. nu, fak, veciit.. kaa var taadu dumumu dziit. nu, tad razhotaajs vnk uzmet visiem +4K, neviens neskaita? wat?

es metu info par konkreetiem benziiniem, ja interesee - izglitojies, lasi.

man nav jaudas visiem maaciit visu. jo 50+% no shejienes kontingenta spuldziiti nemaak maajaas nomainiit [bez rekshanas - tur ir E14, E28, G9, u.c. patronas, jaudas, spilgtumi, kraasu tonji, dimmeeshanas, u.t.t.].

cik biezhi? nu, ja ko dara dzineejam, lai novertee iepluudi. tur 1..2 jomutus valjaa palaist, 2min.
ir aizdirsta? norauj iepludnieku, iztira. kur tragjeedija?

Kas ko dzen?
Tu man gribi teikt, ka brīdī, kad vācietis pērk F10 salonā, tad viņš nepērk dīzeli, jo tas maksā 2-4k dārgāk, bet viņam nav problēmas bezjēdzīgās ekstrās izgrūst papildus 10k euro? Pasaki, kur ir loģika? Ļoti taupīgs, bet izšķērdīgs

Ja viņam tie 4k euro ir tik svarīgi, tad kāpēc nepirkt Opeli un neietaupīt x2?
Protams, ka nauda ir svarīga, bet tu to pasniedz neloģiski. Katrs naudas turētājs pats izlemj to par ko viņš ir gatavs iztērēt naudu un par ko nav. Es nesaprotu, kur ir tavi statistikas dati un aptaujas uz ko tu balsties, kad runā, piemēram, visu vāciešu vārdā



klau, smadzenju darbiibu tev dereetu patreneet.

diizelis maksaa daargaak [+4000], vibree tuksgaitaa, auksts suudiigaak iet, ziemaa traktors izteiktaaks, soljara daudz izteiktaak smird.

jautaajums NAHUJ VISPAAR PIRKT TO DIIZELI? tak saac domaat, jopta!




klau, labi, ka stanga taads vienkaarsh aparaats, gruuti salauzt.

es runaaju par pashu soljaru. ja taa tiek uz rokaam, dreebeem, piem.
bet, es saprotu, ja staigaa normaali iesviidis peec kachalkas, taadi sikumi poh
Offline
Staris
14. Jan 2018, 19:22 #280

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

N53series es neturpināšu par to diskusiju, jo tavi argumenti ir balstīti uz personīgu patiku vai nepatiku pret kaut ko un tu neesi spējīgs konstruktīvi runāt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo