Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
josi
14. Jan 2018, 19:57 #301

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3028

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 19:52:07 @sys9291 rakstīja:
Kā uzvedas EGR uz BMW pie uzsiluša motora, kad dodam grīdā? Un ko tas maina?

Tālāk atbilstoši manis dotajam linkam par DDE6, EGR tiek atslēgts, un ekoloģijai tiek parādīts vidējais pirksts.
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 20:03 #302

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo? (salīdzinājumā ar to, ka EGR ir noglušīts...)
un nav svarīgi DDE3, DDE4 DDE5 DDE6 DDE7

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Jan 2018, 20:05:01 ]

Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:10 #303

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo? (salīdzinājumā ar to, ka EGR ir noglušīts...)
un nav svarīgi DDE3, DDE4 DDE5 DDE6 DDE7


strauji pieaug gaisa peteerinjsh [attieciigi - arii pieljaujamais iesmidzinaatais], vajadzeetu buut labaakam raavienam kaa ar noglushiitu.
Offline
josi
14. Jan 2018, 20:11 #304

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3028

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?

Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.

[ Šo ziņu laboja josi, 14 Jan 2018, 20:15:59 ]

Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:20 #305

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:11:56 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?

Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.



ne gluzhi. redz, DDE jau pieljauj iislaiciigu 'paarlieshanu', lai izspiestu labaaku atsauciibu. tb., ja tu izmanto EGR, tad DDE zin, ka pirms taas pedaalja nospieshanas katam bija maza slodze, un pieljauj lielaaku iislaiciigu soljaras iemaukshanu.
otra teema - taa paarforseeshana ir atkariiga no gaisa izmainju aatruma. situaacijaa, kad EGR straadaa, gaisa apjoma raaviens buus lielaaks, iislaiciiga soljaras forseeshana - speeciigaaka. Raaviens, attieciigi, tajaa ceeliena briidii - labaaks.
Offline
Ksneps
14. Jan 2018, 20:21 #306

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1334

Braucu ar:

Nevienā forumā nav tāda diršanās kā pie letiņiem. ne krievu, ne angļu mēlē esošie.
Offline
laimislaimimigais
14. Jan 2018, 20:29 #307

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?
Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:32 #308

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 20:34 #309

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jan 2018, 20:11:56 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 20:03:49 @sys9291 rakstīja:
Neaizmirstam niansi - tukšgaitā EGR ir vaļā, dodot grīdā viņš aizveras, kas notiek ar pārējo?

Mēs visi mirsim?
Precizē, lūdzu, jautājumu - kas slēpjas zem vārda "pārējais".
Tīri no degvielas sadešanas viedokļa - cilindrā tagad ir vairāk tīra O2, tādēļ degvielas degšana notiek straujāk un lielākā temperatūrā, atbilstoši arī lielāka izdalīta jauda.


nu re tātad pie strādājoša EGR svaigā gaisa massa ko reģistrē MAF straujāk pieaug, tātad straujāk pieaug degvielas padeve, straujāk kāpj turbo spiediens un braucējs gūst lielāku cēlienu...
Tālāk izdaram secinājumus...
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 20:36 #310

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?

neesmu ne chiperis ne mapperis, bet rēķina matemātiski...
Offline
uldens1
14. Jan 2018, 20:38 #311

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
gan jau ka matematiski,jo diezvai nosvert to filtru viņš var
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 20:39 #312

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

veicot filtra nomaiņas reģistrāciju iegūstam 0
Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:39 #313

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:36:09 @sys9291 rakstīja:

14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?

neesmu ne chiperis ne mapperis, bet rēķina matemātiski...


Tu vnk lauz visu Powera sociumu

tb., afftar - tas, ko Tev DDE smuki sareekjinaaja, neko nenoziimee. Tuvaakajaa laikaa peec pretspiediena [sensora datiem] tiks noteikts DPF patiesais staavoklis [kas ietekmees laiku liidz naakoshajai regjeneraacijai], gan tas, vai atkal tiks ierakstiita kljuda par DPF. Pareizi spamoju? Vnk shaada logjika ir benziinam [ljoti vienkaarshoti, protams].
Offline
laimislaimimigais
14. Jan 2018, 20:40 #314

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?


Pamatā ir starpspiediena sensora mērījums, nobrauktie km reģenerācijas laikā un pēc tās, tālāk jau tiek apreiķināts soot level, citām vadībām + Ash volume/level.
Vajadzētu pēc šīs atdzīvināšanas paskatīties dzinēja eļļas līmeni+ pretspiedienu filtrā, tukšgaitā un pilnā slodzē un viss būs ok.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:40 #315

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:38:15 @uldens1 rakstīja:

14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?
gan jau ka matematiski,jo diezvai nosvert to filtru viņš var


super! taatad - probleema jau nav atrisinaata. ir veikts pirmais solis pareizaa virzienaa!
Offline
N53series
14. Jan 2018, 20:42 #316

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 20:40:53 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 20:32:46 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 20:29:02 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 18:00:01 @Alkaans rakstīja:
Paldies visiem par 99% nederīgiem postiem šeit. Jums visiem tik izgriezt amputēt, nahrenizēt, likt jaunu dpf utt, un par beztēmu vispār nerunāšu
Tiku galā pats ar savu dpf, pilns viņš bija dēļ beigta temperaturas sensora, tiko izbraucu ap 100km, uzliku ISTA/d Regeneration un pēc tām INPA spamoju nonstop read un delete errors, kādās 5min un sāka tur viss cepties, soot level nokrita no 78 uz 10. Regenu sanaca palaist pedejos 30km mājup braucot, sākumā pisos ar Ista/d, jo negāja man servisa funkcijas


Prieks, ka atradi cēloni un savedi kārtībā pats savu auto.
Vai temperatūras sensors bija pavisam nobeidzies, vai arī saskatīji tā nepareizu darbību?


eu, chiperi/maperi, DDE sho te
''soot level nokrita no 78 uz 10''
gadiijumaa nereekjina matemaatiski?


Pamatā ir starpspiediena sensora mērījums, nobrauktie km reģenerācijas laikā un pēc tās, tālāk jau tiek apreiķināts soot level, citām vadībām + Ash volume/level.
Vajadzētu pēc šīs atdzīvināšanas paskatīties dzinēja eļļas līmeni+ pretspiedienu filtrā, tukšgaitā un pilnā slodzē un viss būs ok.


pag/veelreiz, pashaa regjeneraacijas laikaa - vinjsh to soot level skataas peec spiedienu deltas, jeb matemaatiski samazina?
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 21:18 #317

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...
Offline
N53series
14. Jan 2018, 21:22 #318

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...


benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.

tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...
Offline
laimislaimimigais
14. Jan 2018, 21:33 #319

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...


benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.

tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...


Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem 30t km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves.

[ Šo ziņu laboja laimislaimimigais, 14 Jan 2018, 21:38:56 ]

Offline
N53series
14. Jan 2018, 21:38 #320

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 21:33:16 @laimislaimimigais rakstīja:

14 Jan 2018, 21:22:47 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 21:18:49 @sys9291 rakstīja:
skatās pretspiedienu pie dažādām slodzēm un dažādiem rpm un rēķina...


benziinam ir sekojoshi:
braucot audzee piesaarnjojuma skaitiitaaju -
peec sadedzinaataa benziina skaita piekjeeziishanaas 'baazi': matemaatiski. peec realaas piesaarnjoshanaas [NOx datiem] - papildus 'slodzi'.
desulfateeshanaas laikaa - tiiri matemaatiski 'attiira'.

tb., ja arii dizelim tiiri matemaatiski attiira regjeneraacijas laikaa, tad patieso bildi kadrs redzees tikai veelaak, ne peec taa smukaa soot ciparinja. taapeec jautaaju...


Par dīzeli, vēl GMM parametri+ EGR plūsma + starpspiediena sensors. Un nolietojums uz katriem nobrauktiem km ir aptuveni 1% oil ash. Pieļauju, ka uz dažādiem ecu, darbojas savādāks apreiķins.
Katrā ziņā DPF ir viena no jūtīgākajām uzpariktēm dīzeļa dzinējos.
Uz Euro 6 sistēmām šis ir dārgākais mezgls iekš automašīnas uzbūves.


pag, pag..
Tu reaali peldi. kaa tiek reekjinaats soot regjeneraacijas laikaa? taads bij jautaajums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo