Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
N53series
15. Jan 2018, 09:32 #341

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 09:15:06 @Mizx rakstīja:

14 Jan 2018, 23:23:07 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā.


Jā, protams. Kaut kāds viens darbinieks, varbūt pat ne programmētājs, pateica par visu nozari. Runa bija par ABS bloku. Tagad jau izrādās, ka visi bloki tiek vienādi programmēti un tavs Mercedes cilvēks visu zina arī par BMW un Mercedes, DAihatsu vai jebko citu.
Es teiktu BULLSHIT! Jo ļoti labi zinu, ka tā nav. Tā ka nelej te muļķības un citus nesauc par muļķiem, kas ir tavā līmenī.

Nevienu auto ražotāju neesmu saucis par lohu un neesmu teicis, ka zinu labāk kā tās sistēmas strādā. Bet ļoti labi redzu, ka zinu par tevi labāk, un tev ir tikai attālināta saprašana par to.

Par max performanci esmu gatavs tev pat pierādīt. Tikai runājam godīgi. Ja tava lielā mute aiztaisīsies un būsi kļūdījies, tu man maksāsi 500 Euro ja es būšu kļūdījies, es tev samaksāšu 1000 Euro.

Paņemsim labu auto, samērīsim patēriņu, jaudu uz jaudas stenda, tad izprogrammēšu EGR, DPF un varēsim taisīt testus kādus vien tu vēlies. Pirms, pēc jaudas stends, patēriņu kaut vai uz 1000km. Visu ko vien vēlies.
Tu vispār latviski lasīt māki? Spēj atrast un izlasīt, ko Tev raksta un ko neraksta? Jaudas stendu Tu vari uzspraust uz nagliņas — rakstu n-to reizi. Latvijā nav laboratorijas, kurā varētu pārbaudīt visus parametrus atbilstībai attiecīgām EUR normām, VW skandāla laikā nebija, Auto-Īle uzmetienā nebija. Ko tad nepieteicies izglābt viņus, ja reiz spēj visu atrisināt? Kas tas par debilu derību piedāvājumu, ja Latvijā nav ne attiecīgas laboratorijas, ne kāds ir gatavs zaudēt sava jaunā auto garantiju kaut kādos eksperimentos? Uz kuru laboratoriju tieši man būtu jāved auto šādu derību gadījumā? Piezvanīšu, izrunāšos, uzzināšu, ko tieši viņi spēj. Auto-Īle savu policijas Citroen garantiju jau ir pakāsis, joprojām mēģina tos lūžņus kādam iesmērēt — izpērc un izglāb biznesu savedot kārtībā to izmešus, būsi pierādījis savu! Citādi kaut ko murgo par jaudas stendiem, bet ne par tiem ir runa, jo tie neko vairāk par jaudu nepierāda, bet te diskusija ir par izmešiem. Atšķirību nejūti?


Kaross, piedod, bet tavi posti tieshaam liecina par zemu izpratnes liimeni.
Piedevaam, es nerunaashu par teemu - komunikaacija [kaa sava 'uznjeemuma' paarastavim] ar aarpasauli. Tu uzvedies kaa djoshijs gaternieks. Kaa uzpuutiigs smurgulis. Es, protams, nezinu - varbuut, Zoljika krieveljiem tu shaads ljoti patiic, bet normaals cilveeks, palasot tavus postus [pat, ja neko nejeedz no tevis/citu rakstiitaa] tavam kantorim ies pa gabalu. Mans posts ir tikai viela tev paardomaam.

p.s. par tehniskaam lietaam - tu runaa tikai par vienu: grieze vs RPM. konkreetaa briidii. Tu pat nesaproti teemu par statiskajam un dinamiskajaam kljuudaam, kas rodas shiis meeriishanas laikaa.
es/paareejie veel runaa par: par slodzi izpluudei, par NOx, mikrodalju saturu izpluudee, par griezes atkariibu ilgaakaa laikaa [kad, iespejams, pienaak blokjeeto regjeneraaciju laiks]. Tu shiis lietas nomeeriit nevari, kaa/kas buus - nezini. Bet mute kaa laidara vaarti.
Offline
baisulis123
15. Jan 2018, 09:54 #342

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Pigfeis, tev karuusa ir nonjeemis labu dalju klientu. To var redzeet. Tev saap. Gostinji un Akniiste pie vina chipojas un nahrenizee dpf, bet naudu dabuu vins, ne tu.

Tu vari staastiit ko tu gribi. Bet Jurğis no Alsviķiem ar savu TDI brauks pie viņa un 140eiro no savas gaternieka algas samaksas vinjam.

Beigas papisejs ar savu gudro dirshanu esi tikai un vienigi tu.
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 10:10 #343

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jan 2018, 09:15:06 @Mizx rakstīja:

14 Jan 2018, 23:23:07 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā.


Jā, protams. Kaut kāds viens darbinieks, varbūt pat ne programmētājs, pateica par visu nozari. Runa bija par ABS bloku. Tagad jau izrādās, ka visi bloki tiek vienādi programmēti un tavs Mercedes cilvēks visu zina arī par BMW un Mercedes, DAihatsu vai jebko citu.
Es teiktu BULLSHIT! Jo ļoti labi zinu, ka tā nav. Tā ka nelej te muļķības un citus nesauc par muļķiem, kas ir tavā līmenī.

Nevienu auto ražotāju neesmu saucis par lohu un neesmu teicis, ka zinu labāk kā tās sistēmas strādā. Bet ļoti labi redzu, ka zinu par tevi labāk, un tev ir tikai attālināta saprašana par to.

Par max performanci esmu gatavs tev pat pierādīt. Tikai runājam godīgi. Ja tava lielā mute aiztaisīsies un būsi kļūdījies, tu man maksāsi 500 Euro ja es būšu kļūdījies, es tev samaksāšu 1000 Euro.

Paņemsim labu auto, samērīsim patēriņu, jaudu uz jaudas stenda, tad izprogrammēšu EGR, DPF un varēsim taisīt testus kādus vien tu vēlies. Pirms, pēc jaudas stends, patēriņu kaut vai uz 1000km. Visu ko vien vēlies.
Tu vispār latviski lasīt māki? Spēj atrast un izlasīt, ko Tev raksta un ko neraksta? Jaudas stendu Tu vari uzspraust uz nagliņas — rakstu n-to reizi. Latvijā nav laboratorijas, kurā varētu pārbaudīt visus parametrus atbilstībai attiecīgām EUR normām, VW skandāla laikā nebija, Auto-Īle uzmetienā nebija. Ko tad nepieteicies izglābt viņus, ja reiz spēj visu atrisināt? Kas tas par debilu derību piedāvājumu, ja Latvijā nav ne attiecīgas laboratorijas, ne kāds ir gatavs zaudēt sava jaunā auto garantiju kaut kādos eksperimentos? Uz kuru laboratoriju tieši man būtu jāved auto šādu derību gadījumā? Piezvanīšu, izrunāšos, uzzināšu, ko tieši viņi spēj. Auto-Īle savu policijas Citroen garantiju jau ir pakāsis, joprojām mēģina tos lūžņus kādam iesmērēt — izpērc un izglāb biznesu savedot kārtībā to izmešus, būsi pierādījis savu! Citādi kaut ko murgo par jaudas stendiem, bet ne par tiem ir runa, jo tie neko vairāk par jaudu nepierāda, bet te diskusija ir par izmešiem. Atšķirību nejūti?


Ko Tu tur murgo! Jauc pilnīgi divas dažādas lietas. Kāds VAG skandālam ar šo visu ir sakars? Kāds? Tu vari atbildēt. Tad sanāk ka VAG inženieri ir lohi, jo nemāk saprogrammēt mašīnas vai ko Tu vēlies pateikt? Mēs runājam par performanci, par patēriņu, kādi vēl izmeši. Tu te jauc kaut kādus debīlus VAG skandālus iekšā, kas uz šo visu neattiecas. Tie ir izmeši. Jelgavā ir Alternatīvo degvielu zināniskā laboratorija. Tur ir jaudas stends, tur ir precīzi izmešu mērīšanas agregāti. Tur patēriņu var samērīt līdz gramiem uz 100km. Tur var simulēt kalnā braukšanu, tur var simulēt dažādas statiskas slodzes. Ja tev nav no tā sajēga, tad nesauc citus par muļķiem. Atkārtošu vēlreiz. Kur Tu izrāvi, ka nav Latvijā laboratorijas? DPF cietās daļinas nevar samērīt, bet visu citu var ļoti augstā līmenī. Kaut ko truli brēc, bet zināšanas tev šajā visā ir tuvu nullei, jo vairāk raksti, jo vairāk to saprotu. Smieklīgi - Latvijā nav laboratorijas. Kas Tu tāds esi, ka vari izlemt cik Latvijā ir laboratorijas? Un visas ir sūdi?
Atceries ko vispār pats raksti?



12 Jan 2018, 12:47:28 @Mizx rakstīja:
..... Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. .....


Kas tev ir top performance? Izmeši DPF filtrā?


14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. .....


Tādi apgalvojumi birst, bet neko nevari pamatot. Un jaudas stendi vēl ir sūdi, tie nekam neder. Kosmoss. Ja nezināji, tad jaudas stendi nav domāti tikai, lai izmērītu max Nm un max Zs. Lieliski tur var simulēt ceļa apstākļus.


14 Jan 2018, 22:11:44 @Mizx rakstīja:
Ir te, kas diskutē par tematu, bet ir, kas bez saprašanas iespraucas ar interesantiem apgalvojumiem.


To jau arī es pieminēju. Saprašanas tev nav, bet iejaucies ar kaut kādiem apgalvojumiem. Sākumā tikai Mercedes ABS bloks, bet vēlāk jau jebkurš bloks. Pipec. Neliekas dīvaini pašam?

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2018, 10:25:25 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 10:33 #344

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

vispār jau tēma ir par DPF nevis chipiem, performancēm, patēriņiem utt...
Nākošais jautājiens: cik Austrijā ir sods par nahrenizētu DPF? cik Polijā? nejūtat tendenci?
Offline
hasans
15. Jan 2018, 10:40 #345

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


15 Jan 2018, 08:25:47 @wheels rakstīja:
Turēt tu vari arī Rīga - Liepāja virs 150km/h, bet vai par to nedrāzīs ir cits jautājums

Nu redz, cik Latvijā ir tādu šoseju kā Rīga 1 Jūrmala? Mums te ir citi ceļi un citi atļautie ātrumi. Zviedrijā lielākā daļa mauc 110...120...130 un neredzēju, ka kādu uz ceļa drāztu. Tā kā mierīgi var stiept ar to pieminēto ātrumu ilglaicīgi. Kur problēma? Un ko tas pamuļķis kaspichs nesaprata
Offline
baisulis123
15. Jan 2018, 10:45 #346

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Vacija ar DPF off nevar skati iziet. Sods par to ari teoretiski pienakas bet neviens nekontrolee. Lielaka dala masinu kuras tirgo tikai eksportam tieshi ir ar taadu kaiti.

[ Šo ziņu laboja baisulis123, 15 Jan 2018, 10:46:53 ]

Offline
Kaross
15. Jan 2018, 10:45 #347

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jan 2018, 09:32:33 @N53series rakstīja:

Kaross, piedod, bet tavi posti tieshaam liecina par zemu izpratnes liimeni.
Piedevaam, es nerunaashu par teemu - komunikaacija [kaa sava 'uznjeemuma' paarastavim] ar aarpasauli. Tu uzvedies kaa djoshijs gaternieks. Kaa uzpuutiigs smurgulis. .....


http://www.elfaforums.lv/threads/4526-ko-daram-ar-kaspich

Vari man neatvainoties. Ne jau es esmu no katra otra foruma banots par savas žults izgāšanu uz cilvēkiem. No šejienes cik saprotu arī esi jau vienreiz izmests. Ej ārstēt galvu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Tune-L
15. Jan 2018, 10:51 #348

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20274

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


15 Jan 2018, 10:45:51 @Kaross rakstīja:

15 Jan 2018, 09:32:33 @N53series rakstīja:

Kaross, piedod, bet tavi posti tieshaam liecina par zemu izpratnes liimeni.
Piedevaam, es nerunaashu par teemu - komunikaacija [kaa sava 'uznjeemuma' paarastavim] ar aarpasauli. Tu uzvedies kaa djoshijs gaternieks. Kaa uzpuutiigs smurgulis. .....


http://www.elfaforums.lv/threads/4526-ko-daram-ar-kaspich

Vari man neatvainoties. Ne jau es esmu no katra otra foruma banots par savas žults izgāšanu uz cilvēkiem. No šejienes cik saprotu arī esi jau vienreiz izmests. Ej ārstēt galvu.


Karos, Tu būsi tas, kurš dos diagnozi un noteiksi ko katram darīt?
Novēlu Tev mazāk appistu un pavirši apkalpotu klientu!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 10:57 #349

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tev to pašu novēlu!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 11:00 #350

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

klau vai cienījamie tūninga GURU negribētu apmainīties laipnībām iekš citas sadaļas? Visu cieņu Jums - bet uzvedamies pieklājīgi....
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 11:12 #351

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jan 2018, 10:33:58 @sys9291 rakstīja:
vispār jau tēma ir par DPF nevis chipiem, performancēm, patēriņiem utt...
Nākošais jautājiens: cik Austrijā ir sods par nahrenizētu DPF? cik Polijā? nejūtat tendenci?


£1,000 Anglijā.
https://www.express.co.uk/life-style/cars/87301...lution-emissions

Vācijā smagajiem par Adblue liek sodus. Par DPF nezināšu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 11:19 #352

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

un kur garantija, ka iekš LV arī neizdomā ko līdzīgu, jo mūsu bāleliņi jau gan kontrolēs ar lielu dedzību....(ja vien būs iespējas)
Offline
Mikuzz
15. Jan 2018, 11:21 #353

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41349

Braucu ar: Transporta līdzekli

No 2012.filtram obligāti jābūt
Offline
Elviss
15. Jan 2018, 11:26 #354

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'


15 Jan 2018, 11:21:55 @Mikuzz rakstīja:
No 2012.filtram obligāti jābūt


Neko nejēdzu, bet krutie koderi taču saka, ka TA nekas par to nav, ka izņem ārā. TA to redz, ka izņemts?


ps.pašam ir un būs filtrs.

-----------------
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 11:26 #355

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

dūmainības normas gan palikušas vecās - 3%ppm bet viss jau var pēkšņi mainīties...un ko tad?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2018, 11:26:57 ]

Offline
Kaross
15. Jan 2018, 11:26 #356

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kur viņam ir jābūt?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2018, 12:19 #357

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6134

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jan 2018, 11:26:14 @sys9291 rakstīja:
dūmainības normas gan palikušas vecās - 3%ppm bet viss jau var pēkšņi mainīties...un ko tad?

Tikko kkādu sūda Jettu ar 2+ neizlaida cauri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
15. Jan 2018, 12:24 #358

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

2+ jau ir baigi bēdīgi kaut kam. Sprauslām, EGR vai tamlīdzīgi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
15. Jan 2018, 12:29 #359

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 10:45:51 @Kaross rakstīja:

15 Jan 2018, 09:32:33 @N53series rakstīja:

Kaross, piedod, bet tavi posti tieshaam liecina par zemu izpratnes liimeni.
Piedevaam, es nerunaashu par teemu - komunikaacija [kaa sava 'uznjeemuma' paarastavim] ar aarpasauli. Tu uzvedies kaa djoshijs gaternieks. Kaa uzpuutiigs smurgulis. .....


http://www.elfaforums.lv/threads/4526-ko-daram-ar-kaspich

Vari man neatvainoties. Ne jau es esmu no katra otra foruma banots par savas žults izgāšanu uz cilvēkiem. No šejienes cik saprotu arī esi jau vienreiz izmests. Ej ārstēt galvu.


klau, smurguli, muti pievaldi. es tevi nesuutu galvu aarsteet.
jo aarsteet jau nav ko.. smadzenju mazaak kaa shejienes videejiem praatiem.
Offline
N53series
15. Jan 2018, 12:31 #360

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jan 2018, 11:19:31 @sys9291 rakstīja:
un kur garantija, ka iekš LV arī neizdomā ko līdzīgu, jo mūsu bāleliņi jau gan kontrolēs ar lielu dedzību....(ja vien būs iespējas)


nu, tad. neko. chiperi/maperi noplaatiis rokas, piebalsos klientiem SaJmes gaanishanaa, un peedejie kraas naudu jauniem DPF
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo