Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
bum_bumz
15. Jan 2018, 12:39 #361

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6453

Braucu ar: E34


15 Jan 2018, 11:12:42 @Kaross rakstīja:
Vācijā smagajiem par Adblue liek sodus.

700 EUR
Offline
Damn
15. Jan 2018, 14:02 #362

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10797

Braucu ar:


15 Jan 2018, 11:26:06 @Elviss rakstīja:

15 Jan 2018, 11:21:55 @Mikuzz rakstīja:
No 2012.filtram obligāti jābūt


Neko nejēdzu, bet krutie koderi taču saka, ka TA nekas par to nav, ka izņem ārā. TA to redz, ka izņemts?


ps.pašam ir un būs filtrs.

Jāievieš jauna norma - inspektora pirksts
Pirkstu novelk pa izpūtēja galu, ja ir kvēpi, tātad viss slikti
Offline
Jonix
15. Jan 2018, 14:10 #363

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


15 Jan 2018, 14:02:25 @Damn rakstīja:

15 Jan 2018, 11:26:06 @Elviss rakstīja:

15 Jan 2018, 11:21:55 @Mikuzz rakstīja:
No 2012.filtram obligāti jābūt


Neko nejēdzu, bet krutie koderi taču saka, ka TA nekas par to nav, ka izņem ārā. TA to redz, ka izņemts?


ps.pašam ir un būs filtrs.

Jāievieš jauna norma - inspektora pirksts
Pirkstu novelk pa izpūtēja galu, ja ir kvēpi, tātad viss slikti
Pēc regulas DPF ir jāiztur līdz 85% no kvēpiem. Tad izpūtēja gals tā pat ir melns

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 14:18 #364

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

nu man abiem dieseļiem ar DPF izpūtēja gali melni, lai gan dūmus neesmu redzējis un TA bija 0,1
Offline
Angelz
15. Jan 2018, 14:25 #365

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Manam tīri

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Damn
15. Jan 2018, 14:26 #366

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10797

Braucu ar:

Pa gabalu skatoties izskatās tīri, ar pirkstu braukt neesmu mēģinājis
Dūmainības koeficients (m-1): 0.01
Offline
smudo
15. Jan 2018, 14:31 #367

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Jan 2018, 14:18:18 @sys9291 rakstīja:
nu man abiem dieseļiem ar DPF izpūtēja gali melni, lai gan dūmus neesmu redzējis un TA bija 0,1


Mana pieredze kadi lirmie 30 - 40 k km izputeja truba, cik nu garam ejot var novertet, ir tira. Pec tam sak nedaudz nomelnet. Junam tiesas iesprices benzinam ta nomelneja vel atrak. Bet principa butu janosaka kada objektivaka un stingraka si jautajuma izvertesana EURO4 vai 5 + auto, jo citadi daudziem nav motivacijas sakartot so jautajumu.
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 14:38 #368

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

domāju, ka Brisele piespiedīs to izdarīt mūsu bāleliņiem...
Offline
Angelz
15. Jan 2018, 14:40 #369

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Jan 2018, 14:26:33 @Damn rakstīja:
Pa gabalu skatoties izskatās tīri, ar pirkstu braukt neesmu mēģinājis
Dūmainības koeficients (m-1): 0.01


Esmu mēģinājis ar salveti, gribēju pat foto priekš Berga kga uztaisīt..

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2018, 15:01 #370

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6140

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jan 2018, 14:38:37 @sys9291 rakstīja:
domāju, ka Brisele piespiedīs to izdarīt mūsu bāleliņiem...

Absolūti neprotestēju

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
baisulis123
15. Jan 2018, 15:04 #371

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


15 Jan 2018, 14:40:44 @Angelz rakstīja:

15 Jan 2018, 14:26:33 @Damn rakstīja:
Pa gabalu skatoties izskatās tīri, ar pirkstu braukt neesmu mēģinājis
Dūmainības koeficients (m-1): 0.01


Esmu mēģinājis ar salveti, gribēju pat foto priekš Berga kga uztaisīt..


Jā bet tu pamēğini varbūt ar mēli.
Offline
sys9291
15. Jan 2018, 15:11 #372

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2018, 15:01:16 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jan 2018, 14:38:37 @sys9291 rakstīja:
domāju, ka Brisele piespiedīs to izdarīt mūsu bāleliņiem...

Absolūti neprotestēju

es arī!
Offline
Locis
15. Jan 2018, 15:12 #373

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man tam čipotajam F11 530d,kam pie 250k vajadzetu but šrotā, dūmainības koeficients 0,00.
Tuaregam,ko arī pie Karosa vedu čipot arī 0,00.

N57 ,Tev mazāk?

Visus ,kam 0,01 uz evakuatoru,jo pec visa powera bazara- ja pašam viss ir daudz maz ok,bet kadam ir sliktak,ka vinam, tad vins ir indetajs,slepkava utt.

Pat vecās mātes nav zb ar tādu pareizumu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 15 Jan 2018, 15:20:22 ]

Offline
Angelz
15. Jan 2018, 15:36 #374

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Es arī neiebilstu. DPF/EGR off'otājiem būtu labs reversais bizness

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Jonix
15. Jan 2018, 15:43 #375

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


15 Jan 2018, 15:01:16 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jan 2018, 14:38:37 @sys9291 rakstīja:
domāju, ka Brisele piespiedīs to izdarīt mūsu bāleliņiem...

Absolūti neprotestēju
Es arī!
Jo īpaši redzot daudzus "rumbulnieku" un LT darbus.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Locis
15. Jan 2018, 15:44 #376

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Piesakās vēl kāds,kas neprotestē
Offline
njakts
15. Jan 2018, 15:52 #377

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto

Agri vai vēlu, bet DPF'us sāks kontrolēt arī pie mums.

Bet te irsties uz 20lpp nav jēga, kuri ir labie, kuri sliktie un mērīties, kurš krutāk otru apvainos. kāds izņems dpf, kāds atstās, kāds maksās nodokļus, kāds nemaksās, kāds vāks suņa kaku, kāds nesavāks. Ir pietiekami daudz vecāku gadu auto (arī kravas auto), kam dpfs nav bijis un nebūs un tie dūmo uz nebēdu, bet par tiem neviens nestreso. Te ir stress, ka 5 gadus vecs dīzelis ar dpf off uztaisa mazu melnu purkšķīti, jo pa strauju ieber zemā robā un indē ģimeni un delfīnus.

Varam pārvākties uz apkures topicu un uzsākt fight'u gāzes apkure vs gruzdēšanas katlu smirdinātāji.

nav ko te vienam otru apsaukāt
Offline
Locis
15. Jan 2018, 16:02 #378

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nē,nu ja nav ar ko citu lepoties,kā ar auto,kam ir dpf ejošs,tad vari teikt ko gribi,visi tāpat blatos.
Offline
Mizx
15. Jan 2018, 16:10 #379

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


15 Jan 2018, 10:10:59 @Kaross rakstīja:

15 Jan 2018, 09:15:06 @Mizx rakstīja:

14 Jan 2018, 23:23:07 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. Top tūninga fimas neko (!!!) neatslēdz, kaktu kantori trešās pasaules valstīs atslēdz. Tas liek aizdomāties. Ja apgalvo ko citu par max performance, tad rodas jautājumi par Tavu kompetenci Tavā nozarē, jo Tavi kolēģi gan godīgi pasaka, kas jāzaudē pārprogrammējot konkrētus elementus. Un daļai patērētāju visu tiešām nevajag, gatavi atteikties. No Tevis te vienīgais teksts ir apmēram - autoražotāji ar simtiem inženieru un miljoniem budžeta naudas ir loxi, es zinu labāk kā tām sistēmām jāstrādā.


Jā, protams. Kaut kāds viens darbinieks, varbūt pat ne programmētājs, pateica par visu nozari. Runa bija par ABS bloku. Tagad jau izrādās, ka visi bloki tiek vienādi programmēti un tavs Mercedes cilvēks visu zina arī par BMW un Mercedes, DAihatsu vai jebko citu.
Es teiktu BULLSHIT! Jo ļoti labi zinu, ka tā nav. Tā ka nelej te muļķības un citus nesauc par muļķiem, kas ir tavā līmenī.

Nevienu auto ražotāju neesmu saucis par lohu un neesmu teicis, ka zinu labāk kā tās sistēmas strādā. Bet ļoti labi redzu, ka zinu par tevi labāk, un tev ir tikai attālināta saprašana par to.

Par max performanci esmu gatavs tev pat pierādīt. Tikai runājam godīgi. Ja tava lielā mute aiztaisīsies un būsi kļūdījies, tu man maksāsi 500 Euro ja es būšu kļūdījies, es tev samaksāšu 1000 Euro.

Paņemsim labu auto, samērīsim patēriņu, jaudu uz jaudas stenda, tad izprogrammēšu EGR, DPF un varēsim taisīt testus kādus vien tu vēlies. Pirms, pēc jaudas stends, patēriņu kaut vai uz 1000km. Visu ko vien vēlies.
Tu vispār latviski lasīt māki? Spēj atrast un izlasīt, ko Tev raksta un ko neraksta? Jaudas stendu Tu vari uzspraust uz nagliņas — rakstu n-to reizi. Latvijā nav laboratorijas, kurā varētu pārbaudīt visus parametrus atbilstībai attiecīgām EUR normām, VW skandāla laikā nebija, Auto-Īle uzmetienā nebija. Ko tad nepieteicies izglābt viņus, ja reiz spēj visu atrisināt? Kas tas par debilu derību piedāvājumu, ja Latvijā nav ne attiecīgas laboratorijas, ne kāds ir gatavs zaudēt sava jaunā auto garantiju kaut kādos eksperimentos? Uz kuru laboratoriju tieši man būtu jāved auto šādu derību gadījumā? Piezvanīšu, izrunāšos, uzzināšu, ko tieši viņi spēj. Auto-Īle savu policijas Citroen garantiju jau ir pakāsis, joprojām mēģina tos lūžņus kādam iesmērēt — izpērc un izglāb biznesu savedot kārtībā to izmešus, būsi pierādījis savu! Citādi kaut ko murgo par jaudas stendiem, bet ne par tiem ir runa, jo tie neko vairāk par jaudu nepierāda, bet te diskusija ir par izmešiem. Atšķirību nejūti?


Ko Tu tur murgo! Jauc pilnīgi divas dažādas lietas. Kāds VAG skandālam ar šo visu ir sakars? Kāds? Tu vari atbildēt. Tad sanāk ka VAG inženieri ir lohi, jo nemāk saprogrammēt mašīnas vai ko Tu vēlies pateikt? Mēs runājam par performanci, par patēriņu, kādi vēl izmeši. Tu te jauc kaut kādus debīlus VAG skandālus iekšā, kas uz šo visu neattiecas. Tie ir izmeši. Jelgavā ir Alternatīvo degvielu zināniskā laboratorija. Tur ir jaudas stends, tur ir precīzi izmešu mērīšanas agregāti. Tur patēriņu var samērīt līdz gramiem uz 100km. Tur var simulēt kalnā braukšanu, tur var simulēt dažādas statiskas slodzes. Ja tev nav no tā sajēga, tad nesauc citus par muļķiem. Atkārtošu vēlreiz. Kur Tu izrāvi, ka nav Latvijā laboratorijas? DPF cietās daļinas nevar samērīt, bet visu citu var ļoti augstā līmenī. Kaut ko truli brēc, bet zināšanas tev šajā visā ir tuvu nullei, jo vairāk raksti, jo vairāk to saprotu. Smieklīgi - Latvijā nav laboratorijas. Kas Tu tāds esi, ka vari izlemt cik Latvijā ir laboratorijas? Un visas ir sūdi?
Atceries ko vispār pats raksti?



12 Jan 2018, 12:47:28 @Mizx rakstīja:
..... Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. .....


Kas tev ir top performance? Izmeši DPF filtrā?


14 Jan 2018, 22:38:59 @Mizx rakstīja:
? Kaross, tas nebija par ABS bloku, bet vispār jebkuru bloku. Tiešā tekstā pateica, ka max performance ir tikai visiem blokiem strādājot sistēmā, nevis tos atslēdzot. .....


Tādi apgalvojumi birst, bet neko nevari pamatot. Un jaudas stendi vēl ir sūdi, tie nekam neder. Kosmoss. Ja nezināji, tad jaudas stendi nav domāti tikai, lai izmērītu max Nm un max Zs. Lieliski tur var simulēt ceļa apstākļus.


14 Jan 2018, 22:11:44 @Mizx rakstīja:
Ir te, kas diskutē par tematu, bet ir, kas bez saprašanas iespraucas ar interesantiem apgalvojumiem.


To jau arī es pieminēju. Saprašanas tev nav, bet iejaucies ar kaut kādiem apgalvojumiem. Sākumā tikai Mercedes ABS bloks, bet vēlāk jau jebkurš bloks. Pipec. Neliekas dīvaini pašam?
Tu pagaidām turpini braukt auzās. Alternatīvo degvielu zināniskā laboratorija nav akreditēta laboratorija, piezvanīju, pajautāju. Tā ir "laboratorija", kur studentiem spēlēties, viņiem iekārtas nav kalibrētas un viņi nevar izsniegt pilnīgi nekādas oficiālas izdrukas. Pat jaudas stends līknes zīmē nez kādas, jo neviens to iekārtu nekad mūžā nav pārbaudījis. Studenti tur savā starpā mērījumos uz vienas iekārtas var salīdzināties un visa laboratorijas jēga. Principā kaimiņu garāžā Vasja var tādu pašu izdruku sazīmēt, kad apmetis līkumu pa kvartālu. Man viņi konkrēti pateica, ka neko nenomērīs un nekādas izdrukas neizsniegs, ja aizbraukšu ar savu auto. Un es nenosaku, kādas laboratorijas ir Latvijā, bet LATAK. Viņu mājas lapā var palasīt, ko kurš tiešām māk un drīkst testēt, viss cits ir Vasjas garāžas apgalvojuma līmenī. OK, varbūt vēl kāda ārvalstu laboratorijas filiāle ir kaut kur iemaldījusies, bet tad viņiem arī jābūt nokrētai akreditācijai veikt mērījumus.

Gribēji derības. Tā kā jaunu auto neviens nedos čakarēt un pašam Tev tāda derīga nav, tad piedāvāju 2005. gada VW, kam DPF nemaz nav, tātad, nebūs ko bojāt vai apiet. Bet tam ir pārlasīta degvielas sistēma, jaunas sprauslas. Vari tam programmēt ko vēlies, mērķis būtu saglabāt (nemaz nevajag paaugstināt, te nav diskusija par jaudu) rūpnīcas noteikto jaudu, bet nodrošināt izmešu parametrus kā automašīnai ar DPF, tātad, dabūt zaļo izmešu uzlīmi, kādu šobrīd tas auto saņemt nevar. Būtu tikai gadu jaunāks, varētu jau pretendēt. Ja es aizbraucot uz Vāciju un izejot testus saņemu uzlīmi, tad maksāju par Tavu darbu un vēl tos 500 EUR. Ja Tu nespēj saprogrammēt motoru darbam bez DPF tā, lai tas iztur visus izmešu testus un saglabā (es pat neprasu paaugstināt!) rūpnīcas jaudu, tad es Tev neko par darbu nemaksāju, bet Tu sedz visas manus ceļa un Vācijas testu izmaksas. Nekādu 1000 no Tevis man bonusā nevajag, uz Vāciju braukšu februārī un martā, tā ka ir vēl laiks.
Offline
Locis
15. Jan 2018, 16:24 #380

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jelgavā var aizbraukt ar savu auto un iedos izdruku,tikai es nezinu,vai visi tā var sarunāt.

Diezgan daudzus sporta vāģus tur regulē. Uz stenda,kas nerāda līknes,diez vai var noregulēt auto.

Manuprāt,tas stends ir diezgan precīzs,es labprāt gribētu domāt,ka viņš par maz rāda.

Esmu ar savu auto tur 2x bijis. Ar dzinēja problēmām un ,kad viss stīgā. Nevienā brīdī neradās šaubas par to,ka tas stends kaut ko melotu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 15 Jan 2018, 16:25:10 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo