Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Staris
14. Jan 2018, 14:30 #221

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


14 Jan 2018, 12:45:01 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 12:42:48 @Locis rakstīja:
Vispār nesaprotu par ko Tu runā. Kāds kats,kāda soļara?


aa, nu jaa.. lai saprastu, smadzenes vajadziigas..

ja auto ir kats normaalaa staavoklii, tiek veiktas nepiecieshamaas apkopes un tiek lieta kvalitatiiva soljara, no EGR nav NEKAADS ljaunums. Nekas neaizdirshaas.

tagad saprati? ko veel paskaidrot?

Raksturo nepieciešamās apkopes un to biežumu lūdzu. Cik bieži man sprauslas un turbo jāpārbauda, lai būtu pārliecināts, ka EGR neaizaudzē ciet ieplūdi?
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 14:41 #222

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


14 Jan 2018, 14:30:55 @Staris rakstīja:

14 Jan 2018, 12:45:01 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 12:42:48 @Locis rakstīja:
Vispār nesaprotu par ko Tu runā. Kāds kats,kāda soļara?


aa, nu jaa.. lai saprastu, smadzenes vajadziigas..

ja auto ir kats normaalaa staavoklii, tiek veiktas nepiecieshamaas apkopes un tiek lieta kvalitatiiva soljara, no EGR nav NEKAADS ljaunums. Nekas neaizdirshaas.

tagad saprati? ko veel paskaidrot?

Raksturo nepieciešamās apkopes un to biežumu lūdzu. Cik bieži man sprauslas un turbo jāpārbauda, lai būtu pārliecināts, ka EGR neaizaudzē ciet ieplūdi?

Tas neko nepalīdzēs.Zinu kompāniju kura izmanto tikai jaunus Fordus no nulles līdz 100k,parks ap 50 autiņiem.Pārsvarā ecoboost focusus. Pie 50-80 tāpat nākas viņus tīrīt.Lai gan apkopes tiek veiktas pat vairāk nekā vajag,un degviela no kannām lieta netiek.
Pluss vēl tiem sūdiem lambdas sensori ņerkst nost,un izteikti lūzt vadi pie sprauslām.
Ā un eļļa sulo jau pie pirmās apkopes no trubas kas ir pie turbīnas=gaisa filtra.


Ja ir iespēja,apskaties Audi dzinējus,lielai daļai ieplūde aizaugusi.Un nē,nav jau tā,ka neviens neveic laicīgas apkopes.
Offline
Staris
14. Jan 2018, 14:46 #223

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tāpēc jau gribu dzirdēt to cik bieži un ko jādara, lai nav reguuflāricjātīra ieplūde dēļ egr un citiem sūdiem. Varu sev atslēgt atpakaļ EGR, bet tad gribu zināt cik bieži un ko darīt, lai nav jāsaskaras ar problēmām.
Offline
Staris
14. Jan 2018, 15:02 #224

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


14 Jan 2018, 12:52:28 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 12:48:43 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:25:56 @JZ rakstīja:
kā tas negatīvi ietekmē dzinēja ilgmūžību? nerunājot par netīrību ieplūdē, kur sistemātiska nekopšana novedīs pie kādām problēmām

Apmēram tā pat, kā braukāšana bez gaisa filta - sadegšanas procesā radušās abrazīvās daļiņas nonāk atpakaļ ieplūdē un bojā cilindru sienas un visu pārējo. Ne velti @AF mestajā industriālā dīzeļa specifikācijās variantam ar EGR ir par trešdaļu mazāks resurss.




bljac, arii par sho rakstiiju.

nevar tupa saliidzinaat resursu, nezinot meeriishanas apstaakljus.
tikpat labi saiisinaatais resurss ir deelj kata veiktspeejas, piemeeram. jo dzineejam nevis tupa jaagrozaas, bet jaaizpilda izmeshu normatiivi!
pirmaa nospraags izpluude, ne jau bloks deelj izpluudes 'abraziivajaam' daljaam! soljaraa taas abraziivaas daljas? jeb no gaisa ierautaas?

jaa, ja ekonomee uz gaisa filtra reekjina, degvielas filtra reekjina, lej kreiso soljaru, brauc 500kkm ar nopistaam sprauslaam, sasvilina katu, saremontee to ar lauzni - tad jaa, abraziivas daljas vnk izdemolees to dzineeju..

Bet arī Nestes dīzelis rada abrazīvās daļiņas ko DPF būtu jāķer. Bet EGR jau ņem izplūdes gāzes ne jau aiz DPF. Tātad paņem netīro gaisu un mauc atpakaļ cilindros. Tur ne gaisa, ne degvielas filtri nespēlē nekādu lomu. Ja vien tev nav dīzelis, kurš neveido šīs daļiņas, tad viņas EGR nosūtīs atpakaļ ieplūdē un tur jau nav jābūt zinātniekam, lai saprastu, ka tas maina visu situāciju. Cik nopietna ietekme tam ir, ja izplūdes gāzes ir tuvu perfektām - tas ir cits stāsts un jautājums. Tā kā man EGR un ieplūdnieks bija maigi notonējies melnā, bet bez sūdu kārtiņas mm biezumā, tad man ar dzinēju būtiskas problēmas nebija. A kā nokonstatēt to, kad sākas problēmas, lai laicīgi var risināt? Reizi mēnesī sprauslas skrūvēt un vest testēt?
P.S. es tik rakstu muļķa pārdomas par tēmu un neuzstādu faktus

[ Šo ziņu laboja Staris, 14 Jan 2018, 15:03:48 ]

Offline
Edziz
14. Jan 2018, 15:05 #225

Kopš: 28. Dec 2016

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


Vaitad sadegšana nenotiek izplešanās fāzē, sauktā arī par sadegšanas jeb darba takti, grūti lasīt tos dusmās rakstītos tekstus. Mēģini pāris reizes ieelpot pirms drukā.
Offline
edzhaans
14. Jan 2018, 15:07 #226

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

abrazīvs v.
Ļoti ciets, sīkgraudains materiāls, ko lieto slīpēšanai, asināšanai, pulēšanai. Dabiskie, mākslīgie abrazīvi.


DPF neaizdirstos, bet tiktu izslīpēts. Tā vietā parasti DPF izdeg. Melnā maģija.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 14 Jan 2018, 15:08:11 ]

Offline
Staris
14. Jan 2018, 15:10 #227

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Labi, tevis dēļ nosauksim par PM2.5 daļiņām
Offline
Ridlihs
14. Jan 2018, 15:40 #228

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


13 Jan 2018, 17:40:45 @Modrs rakstīja:
šie TOP5 čipotāji


dod šurp šo guru sarakstu ievērtēšanai es labi, ja 3 zinu +-
Offline
Angelz
14. Jan 2018, 16:02 #229

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


14 Jan 2018, 14:46:45 @Staris rakstīja:
Tāpēc jau gribu dzirdēt to cik bieži un ko jādara, lai nav reguuflāricjātīra ieplūde dēļ egr un citiem sūdiem. Varu sev atslēgt atpakaļ EGR, bet tad gribu zināt cik bieži un ko darīt, lai nav jāsaskaras ar problēmām.


Arī būtu interesanti palasīt.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
JZ
14. Jan 2018, 16:13 #230

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas melnums ir kvēpi - ne līdz galam sadegusi degviela, CH, tur līdz abrazīvam ir ļoti tālu, un to dēļ dīzeļiem ir sava eļļa, ar piedevām, kam būtu jātiek galā ar tiem sodrējiem uz cilindra sienas, tb tās nav nekādas smiltis izplūdē, pat nezinu cik tālam no lietu izpratnes ir jābūt, lai līdz kaut kam tādam nonāktu

tīrīšana vai mainīšana egr mezgliem ir pašsaprotama padarīšana, bet par cik pērk tos traktorus kontingents, kas nevēlas izvestēt auto pilnīgi necik vairāk par absolūti nepieciešamo, tad nu esam mēs tur kur esam

ražotājs to garantijas laikā nedara jo lētāk ir uzlikt jaunu X, kas ir aizlipis ar kvēpiem, bet tas pats kontingents to tulko - tātad tas nav jādara vispār!

viss ir ļoti loģiski...

un par egr nestrādāšanu virs 3000rpm dīzelim - tad es teiktu ka tas nav dēļ max "jaudas", bet tādēļ ka sadales fāzes ir tādas, ka tajos apgriezienos pat turbo max uzpūstais spiediens nepoepilda cilindru pietiekami, lai tas egr efekts, kas ir samazināt temperatūras pīķi degkamerā, būtu nepieciešams, tb dīzelim egr, dēļ NOx, būtu jādarbojas tur, kur tiek ražots max griezes moments (kas nav gluži viens un tas pats, kas max jauda)

palabojiet chipotāji, ja es kļūdos savos priekštatos, jo pieredzes man ar to lauktehnikas degvielas tipu ir praktiski necik...

[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Jan 2018, 16:15:27 ]

Offline
Staris
14. Jan 2018, 16:21 #231

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

nu jau tu dirs. Ja nevēlētos neko investēt, tad neviens neko neinvestētu un šādus topikus netaisītu. Izurbj DPF filtrā 3 caurumus un mauc tālāk līdz auto vairs nedarbojas. Te diskusijas rit par to kā realitātē būtu labāk nevis uz papīra. Kā jau iepriekš ir minēts, tad pat pilnīgi jauniem auto ar darba kārtību kā pēc papīriem, ir problēmas tik pat daudz cik tiem, kas ir kontingentam. Tātad kaut kas tajā pasākumā vai nu nedarbojas, vai nav paredzēts ilgtermiņam.
Tāpēc gaidam N53 ar skaidrojumu par to cik bieži un ko ir jādara ar dīzeļa motoru, lai viss būtu čiki piki.
Offline
JZ
14. Jan 2018, 16:28 #232

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

no tevis teiktā es redzu ka saprati no mana posta apmēram 0.2 procentus
Offline
baisulis123
14. Jan 2018, 16:31 #233

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Un kaa gan savaadaak. Jo te ir tikai 3 kuri saprot. Tu, Pigfeiss un izlietnee churaataajs.
Offline
edzhaans
14. Jan 2018, 16:37 #234

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


14 Jan 2018, 16:21:25 @Staris rakstīja:
nu jau tu dirs. Ja nevēlētos neko investēt, tad neviens neko neinvestētu un šādus topikus netaisītu. Izurbj DPF filtrā 3 caurumus un mauc tālāk līdz auto vairs nedarbojas. Te diskusijas rit par to kā realitātē būtu labāk nevis uz papīra. Kā jau iepriekš ir minēts, tad pat pilnīgi jauniem auto ar darba kārtību kā pēc papīriem, ir problēmas tik pat daudz cik tiem, kas ir kontingentam. Tātad kaut kas tajā pasākumā vai nu nedarbojas, vai nav paredzēts ilgtermiņam.
Tāpēc gaidam N53 ar skaidrojumu par to cik bieži un ko ir jādara ar dīzeļa motoru, lai viss būtu čiki piki.

Jābrauc kā ar auto, nevis iepirkuma ratiem, ja dīzeli rikīgi griež neesmu dzirdējis, ka cilvēkiem vispār būtu problēmas. Problēmas vienmēr sākas tiem, kas brauc maz un pārvietojas ar "MAN 7 LITRI PILSĒTĀ RIJ", tad aizbrauc uz skati un tur dūmainība tāda kā dīzeļvilcienam.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 16:40 #235

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

aa, ok, izraadaas, darba cikls mums ir izpleshanas... ok. saakam no vienkaarshaakaam lietaam:
https://lv.wikipedia.org/wiki/Iek%C5%A1dedzes_dzin%C4%93js

luuk, iepluudes zudumus [pumping losses], suucot iekshaa gaisu/gaazi/dajebko, var samazinaat, gaisu aizvietojot ar nedegoshu gaazi - attieciigi: plashaak atverot droseli.
mazaaki pumping losses = mazaaki zudim, mazaaks degvielas pateerinjsh.

shajaa foruma sadaljaa, pirms paaris lpp bija links. viss izskaidrots.
veel var izmantot, google ierakstot: engine pumping losses.
https://www.google.lv/search?q=engine+pumping+l...SXAYfB6ATc54DoDw
veel var skatities par Stratified charge. Jaa, tas ir benziinam, bet ideja, kaapeec tika ieviests - lai samazinaatu shos te pumping losses.
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 16:44 #236

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


14 Jan 2018, 16:37:38 @edzhaans rakstīja:

14 Jan 2018, 16:21:25 @Staris rakstīja:
nu jau tu dirs. Ja nevēlētos neko investēt, tad neviens neko neinvestētu un šādus topikus netaisītu. Izurbj DPF filtrā 3 caurumus un mauc tālāk līdz auto vairs nedarbojas. Te diskusijas rit par to kā realitātē būtu labāk nevis uz papīra. Kā jau iepriekš ir minēts, tad pat pilnīgi jauniem auto ar darba kārtību kā pēc papīriem, ir problēmas tik pat daudz cik tiem, kas ir kontingentam. Tātad kaut kas tajā pasākumā vai nu nedarbojas, vai nav paredzēts ilgtermiņam.
Tāpēc gaidam N53 ar skaidrojumu par to cik bieži un ko ir jādara ar dīzeļa motoru, lai viss būtu čiki piki.

Jābrauc kā ar auto, nevis iepirkuma ratiem, ja dīzeli rikīgi griež neesmu dzirdējis, ka cilvēkiem vispār būtu problēmas. Problēmas vienmēr sākas tiem, kas brauc maz un pārvietojas ar "MAN 7 LITRI PILSĒTĀ RIJ", tad aizbrauc uz skati un tur dūmainība tāda kā dīzeļvilcienam.

Tas gan, nu nepatik tiem dîzeliem, ja lurini ar 6gang uz 50 visu nedelu.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 16:48 #237

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

p.s. paviideeja teema, ka Lambdas spraagst nost.. nu, hvz, Bosch platjolas lambdas razho paardesmit gadus. bija 4.2 nenokaujamas, 4.9 nenokaujamas, tagad, ja pareizi ciparus atceros, 5.2.
Taas zondes ir ljoti robustas, EGR tur iepiit.. man neizdodaas.
ja transports 99% laika chunchinaas pa pilseetu, jaa, iespeejams, ka aatraak [km izpratnee] aizdirsh iepluudi.
bet te ir jaamaak pamatlietas - ne jau nobraukums [km] nosaka to aizdirshanos, bet motorstundas. pa pilseetu sastreegumiem chunchinot, motorstundas pa 80.000km savaacaas kaa normaalaa rezhiimaa pa 200.000km.
ja jau ir autoparks [50 mashiinas] - ir pieredze, kur probleema plaanveidiigi kaartiibaa savest?

savulaik klubos apkopes vadiiju - jo vairaak aparaatu, jo vieglaak/tupaak plaanot. jaa, puteklji/netiirumi, bija amats 'inteligjentais pilesoss'. vechi rava valjaa, tiiriija. te, izraadaas, tragjeedija: piekjezaas iepluude.
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 16:52 #238

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Ai ně, tur ar egr sakars nekads, ja Tu par tiem fordiem. Tur mazliet fordisti meistariba sapisušies ar tiem ecoboost dzinejiem.
Tik tă, pieminěju,garam ejot.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 16:55 #239

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 16:21:25 @Staris rakstīja:
nu jau tu dirs. Ja nevēlētos neko investēt, tad neviens neko neinvestētu un šādus topikus netaisītu. Izurbj DPF filtrā 3 caurumus un mauc tālāk līdz auto vairs nedarbojas. Te diskusijas rit par to kā realitātē būtu labāk nevis uz papīra. Kā jau iepriekš ir minēts, tad pat pilnīgi jauniem auto ar darba kārtību kā pēc papīriem, ir problēmas tik pat daudz cik tiem, kas ir kontingentam. Tātad kaut kas tajā pasākumā vai nu nedarbojas, vai nav paredzēts ilgtermiņam.
Tāpēc gaidam N53 ar skaidrojumu par to cik bieži un ko ir jādara ar dīzeļa motoru, lai viss būtu čiki piki.


es atvianojos, ka nesaku, ko diizelisti grib dzirdeet, bet ir probleemas nopietnakas: katu un DPF aizdirshanaas ir SEKAS.
SEKAS tam, ka tas dzineejs NETIEK izmantots tam 'normaalos' rezhiimos.
kas ir 'normaals' rezhiims? shie BMW vieglo auto diizelja dzineeji ir konstrueeti gariem braucieniem ar adekvaatiem aatrumiem. Kaads ir adekvaats aatrums? 100..120..140..160km/h. un nekaadi ne chunchinaashanaas pilseeta ar max 55km/h un videejo 17km/h.
tie mazie aatrumi BENDEE tos dzinejus.
izpluude nesasniedz normaalu darba t - ne kats, neDPF normaali straadaa; iepluude normaali neelpo - taa aizaug.
Normaalaas valstiis diizeljus NEPEERK, ja anv paredzeeti gari paarbraukumi ar adekvaatiem aatrumiem. KAAPEEC? taapeec, ka auto ar diizelja dzieneju [jauns] maksaa par 2..4.000 EUR DAARGAAK.
cilveeks vnk NEPEERK daargaaku auto, lai rokas smirdeetu, tuksgaitaa vibreetu, u.t.t.

Taapeec - ja kapeikpishanas ietvaros ir sanaacis nopirkt diizeli, kas jau 300k+ ir nogaajis un tas tiek iznatots ar videejo aatrumu 17km/h, jaa, kungi, DPF mirs nost, kati mirs nost, iepluudes buus jaatiira! taa ir PRASTA fizika. nekas vairaak!
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:02 #240

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

iisai atkaapei. par aatrumiem/ekspluataacijas rezhiimu.
piem., tie pashi N43/N53 benziini. tiem ir NOx kats [DPF vietaa]. to katu arii desulfatee/attiira - kaa DPF.
nosacijumi, pie kaadiem saak desulfateet katu [peec 2000..3000km taa lietoshanas} - aatrums vismaz 140km/h.
SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo