Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
NEC
14. Jan 2018, 17:05 #241

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

paskaties uz musu celiem.
seit japerk vienigi Land Cruiser un japilda no kannas.
viss parejais te izskatas... vismaz smiekligi.

hope over reality.
Offline
josi
14. Jan 2018, 17:10 #242

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 16:13:52 @JZ rakstīja:
un par egr nestrādāšanu virs 3000rpm dīzelim - tad es teiktu ka tas nav dēļ max "jaudas", bet tādēļ ka sadales fāzes ir tādas, ka tajos apgriezienos pat turbo max uzpūstais spiediens nepoepilda cilindru pietiekami, lai tas egr efekts, kas ir samazināt temperatūras pīķi degkamerā, būtu nepieciešams, tb dīzelim egr, dēļ NOx, būtu jādarbojas tur, kur tiek ražots max griezes moments (kas nav gluži viens un tas pats, kas max jauda)

Labi, bet kā tas saistās ar paša @N53series apstiprināto faktu, ka "pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts" ? Gribi teikt, ka dzinēja ECU pie jebkuriem RPM zem 3000 nekad neļaus pieprasīt vairāk par X% griezes un būs mironis?


14 Jan 2018, 16:40:58 @N53series rakstīja:
luuk, iepluudes zudumus [pumping losses], suucot iekshaa gaisu/gaazi/dajebko, var samazinaat, gaisu aizvietojot ar nedegoshu gaazi - attieciigi: plashaak atverot droseli.
mazaaki pumping losses = mazaaki zudim, mazaaks degvielas pateerinjsh.

Arī ekselenti, tātad vispirms ieliekam droseli, lai radītu pumping loses, pēc tam liekam EGR, lai cīnītos ar tiem

[ Šo ziņu laboja josi, 14 Jan 2018, 17:11:04 ]

Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:12 #243

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:10:23 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 16:13:52 @JZ rakstīja:
un par egr nestrādāšanu virs 3000rpm dīzelim - tad es teiktu ka tas nav dēļ max "jaudas", bet tādēļ ka sadales fāzes ir tādas, ka tajos apgriezienos pat turbo max uzpūstais spiediens nepoepilda cilindru pietiekami, lai tas egr efekts, kas ir samazināt temperatūras pīķi degkamerā, būtu nepieciešams, tb dīzelim egr, dēļ NOx, būtu jādarbojas tur, kur tiek ražots max griezes moments (kas nav gluži viens un tas pats, kas max jauda)

Labi, bet kā tas saistās ar paša @N53series apstiprināto faktu, ka "pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts" ? Gribi teikt, ka dzinēja ECU pie jebkuriem RPM zem 3000 nekad neļaus pieprasīt vairāk par X% griezes un būs mironis?


14 Jan 2018, 16:40:58 @N53series rakstīja:
luuk, iepluudes zudumus [pumping losses], suucot iekshaa gaisu/gaazi/dajebko, var samazinaat, gaisu aizvietojot ar nedegoshu gaazi - attieciigi: plashaak atverot droseli.
mazaaki pumping losses = mazaaki zudim, mazaaks degvielas pateerinjsh.

Arī ekselenti, tātad vispirms ieliekam droseli, lai radītu pumping loses, pēc tam liekam EGR, lai cīnītos ar tiem



josi, beidz troljot. saac lasiit literatuuru, kaapeec/kas ielikts. ir taadas graamatas par dzineeju darbiibu. tajaa skaitaa - BMW after-sales materials. tur daudz interesanta info atradiisi goda vaards.
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 17:14 #244

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:
iisai atkaapei. par aatrumiem/ekspluataacijas rezhiimu.
piem., tie pashi N43/N53 benziini. tiem ir NOx kats [DPF vietaa]. to katu arii desulfatee/attiira - kaa DPF.
nosacijumi, pie kaadiem saak desulfateet katu [peec 2000..3000km taa lietoshanas} - aatrums vismaz 140km/h.
SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!

Nu ja nu.
Vai tad UK nav pa kurieni braukt uz 110?
Tur tak atlautais ir 70 jűdzes stundă uz tiem M celiem.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:17 #245

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:14:26 @Nerds rakstīja:

14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:
iisai atkaapei. par aatrumiem/ekspluataacijas rezhiimu.
piem., tie pashi N43/N53 benziini. tiem ir NOx kats [DPF vietaa]. to katu arii desulfatee/attiira - kaa DPF.
nosacijumi, pie kaadiem saak desulfateet katu [peec 2000..3000km taa lietoshanas} - aatrums vismaz 140km/h.
SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!

Nu ja nu.
Vai tad UK nav pa kurieni braukt uz 110?
Tur tak atlautais ir 70 jűdzes stundă uz tiem M celiem.

un cik gari ir tie posmi? peec katras sabremzeeshanaas 2..3+min vajadziigas, lai atsaaktu desulfateeshanu [t.i.: 4..6km]. ja seko vairaaki iisi posmi, peec kuriem - sabremzeshanaas, desulfateeshana tiek uz laiku atcelta.
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 17:22 #246

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Nus, tad sanăk, ka ar bmw var braukt tik pa Văciju,gandrîz vai.

Labs ir, došu žiňu, kad man's izjuks, Văcijă nav bijis.
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 17:24 #247

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

KAspič! Kā sokas ar tavu braukājošo laboratoriju E60 izskatā? Ko jaunu tur esi sataisījis?
Offline
Staris
14. Jan 2018, 17:24 #248

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli
Offline
josi
14. Jan 2018, 17:29 #249

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 17:12:29 @N53series rakstīja:

josi, beidz troljot. saac lasiit literatuuru, kaapeec/kas ielikts. ir taadas graamatas par dzineeju darbiibu. tajaa skaitaa - BMW after-sales materials. tur daudz interesanta info atradiisi goda vaards.

Žēl, ka tik ātri padevies Es saproru, ka tu lielā mērā uz visu skaties un liec linkus "naturally aspirated" benzīna N53 dzinēja kontekstā, taču manā troļļošanas sarakstā jau bija gatavs arī nākamais jautājums - cik (ne-)nozīmīgas, pēc tavām domām, tās "pumping losses" ir turbokompresora izmantošanas gadījumā?
Offline
Nerds
14. Jan 2018, 17:30 #250

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Funny sanăk. Kaspič saka, ka egr ravet ără esot herova.

Manam lûznim viňu izravěja pie 110k,tagad ir mazliet virs 200. Izplůde tîra, problěmu nulle. Pa štrăsěm uz 200 ar bieži nedzenu.
Offline
sys9291
14. Jan 2018, 17:34 #251

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu nobrauca mans ex E39 600K+ km ar EGR un arī nekādu problēmu... nekas tur neaizauga, nekas tur neizdila...
pašu EGR vārstu nācās patīrīt reizi 3 gados...
Offline
ZulandersKebabish
14. Jan 2018, 17:36 #252

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:

SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
UK nav tadu celu - psc - ta ir vieta, kur tiesi viss ir (A1, gandriz visas M - sosejas) 110 km/h, pie 120 ar neviens neaiztiek, uzbrauc un 400 - 500 km piss taisni
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:39 #253

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:24:09 @sys9291 rakstīja:
KAspič! Kā sokas ar tavu braukājošo laboratoriju E60 izskatā? Ko jaunu tur esi sataisījis?


labaak PM
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:42 #254

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:36:48 @ZulandersKebabish rakstīja:

14 Jan 2018, 17:02:23 @N53series rakstīja:

SIMTU CHETRDESMIT km/h! Luuk, kaadam aatrumam kontrueeta mashiina!
tad, kad chunchinaashana turpinaas, MINIMALAIS aatrums, pie kaada vispaar saakas desulfateeshana - 110+km/h, un taadam aatrumam jaabuut 20..30min.
tb., Latvijaa, Igaunijaa - probleemas; Lietuvaa: Via Baltica, Skandinaavijaa - probleemas, UK - nav taadu posmu, IRL - nav tadu posmu, EU mazajaas valstinjaas - nav taadu posmu, par Maltu vispaar nerunaajot.
BMW ir 'aatrgaitas' auto, un taadiem apstaakljiem tie dzineeji ir konstrueeti!
UK nav tadu celu - psc - ta ir vieta, kur tiesi viss ir (A1, gandriz visas M - sosejas) 110 km/h, pie 120 ar neviens neaiztiek, uzbrauc un 400 - 500 km piss taisni


puis, uzzini niansiites tu tikai mauj, bet nedomaa. krogaa tev laaak neraadiities - pa muti dabuusi, pirms vispaar sapratiisi, par ko.

nuansiites ir sekojoshas - auto nekaadi [ne caur CCC, ne uz KOM] neinformee, ka taada braukshana/desulfateeshana vispaar buutu vajadziiga.
ja tu uzbrauc uz taa A1, un nosljuuc uz 109km/h, auto nemeegjinaas saakt desulfateshanu. ja tu tureesi 115, bet ik pa briitinjam naaksies sabremzeeties, lai kaads novaacaas malaa/apdziit, atkal - sulfateeshanas meegjinaajums nofeilos. 5 taadi feili un - atlikta.
Offline
Locis
14. Jan 2018, 17:47 #255

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


14 Jan 2018, 17:30:22 @Nerds rakstīja:
Funny sanăk. Kaspič saka, ka egr ravet ără esot herova.

Manam lûznim viňu izravěja pie 110k,tagad ir mazliet virs 200. Izplůde tîra, problěmu nulle. Pa štrăsěm uz 200 ar bieži nedzenu.

Tā nevar būt. Tu māki kodēt dzinējus? Ja nē,tad Tu nevari noteikt,cik aizdirsusies ir drosele.
Offline
Angelz
14. Jan 2018, 17:47 #256

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D

N53, no tava teiktā izriet, kad braucot pa šoseju ar aktīvu reģenerācijas ciklu pie vidējā ātruma 90..110km/h nav pietiekami lai DPF filtrs pietiekami uzkarstu un attīrītos?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:47 #257

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:29:38 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 17:12:29 @N53series rakstīja:

josi, beidz troljot. saac lasiit literatuuru, kaapeec/kas ielikts. ir taadas graamatas par dzineeju darbiibu. tajaa skaitaa - BMW after-sales materials. tur daudz interesanta info atradiisi goda vaards.

Žēl, ka tik ātri padevies Es saproru, ka tu lielā mērā uz visu skaties un liec linkus "naturally aspirated" benzīna N53 dzinēja kontekstā, taču manā troļļošanas sarakstā jau bija gatavs arī nākamais jautājums - cik (ne-)nozīmīgas, pēc tavām domām, tās "pumping losses" ir turbokompresora izmantošanas gadījumā?



ha, labs jautaajums. te gan ir teema - pie maziem RPM, pie mazas pieprasiitaas griezes [mums tak turbiinas vadaamas] iepluudee dziits nekas netiks. pumping losses buus peec pilnas programmas.
tb., inzhenieri toch nav narkotiku reibumaa tos diizeljus taisiijushi

tb, muusdienu BMW diizelji ir ljoti [relatiivi] jaudiigi. tiem ir milziga jaudas rezerve.
es biju ielicis ciparu - lai uztureetu 100km/h, vajag 25..30hp. vai pat mazaak.
par pilseetu nerunaajot - tur chunchinot veel mazaak. tb., 90+% visa laika dzineejs darbojas mega mazu jaudu diapazonaa. tur pat tuksgaitas zudumiem ir mega nzoime.
ne velti, N seerijas benziini TUKSGAITAA celj darba t uz augshu, liidz 110+oC. ar domu - samazinam zudumus.
Offline
Modrs
14. Jan 2018, 17:48 #258

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Darba busam vairākas reizes esmu piefiksējis kvēpu dedzināšanu, tai pat laikā citi busu moka īpaši zemos apgriezienu diapazonos + papildus stress dubultmasas spararatam un bola acis par to, kas tā tāda reģenerācija, un paši to nekad nav pat pamanījuši.

Atcerējos - kolēģis saviem auto vairākkārt nokāvis kārbas (vienmēr cietis 2. ātrums) un nosvilinājis sajūgus, aprāvis pusasis.

Iepriekšējā darba vietā bija vairāki auto ar DPF. Un nevienam nebija problēmas ar DPF.

Viss ir atkarīgs no paša braucēja. Ja ir pilnīgs egons un nejēdz braukt, tad pat nanotehnoloģijas nepalīdzēs.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:49 #259

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:47:10 @Locis rakstīja:

14 Jan 2018, 17:30:22 @Nerds rakstīja:
Funny sanăk. Kaspič saka, ka egr ravet ără esot herova.

Manam lûznim viňu izravěja pie 110k,tagad ir mazliet virs 200. Izplůde tîra, problěmu nulle. Pa štrăsěm uz 200 ar bieži nedzenu.

Tā nevar būt. Tu māki kodēt dzinējus? Ja nē,tad Tu nevari noteikt,cik aizdirsusies ir drosele.



drosele virinoties pati sevi attiira. ja [diizelim] taa nav attiriijusies, moska cilveeks taa chunchina, ka taa drosele staav vietaa poziicijaa/tupa?
taa, idejiski, ir inzhenieru lazha [var starta/stop briidii izkustinaat turpu/shurpu], bet taas arii ir SEKAS braukshanas rezhiimam, ne EGR megavaina
Offline
N53series
14. Jan 2018, 17:53 #260

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 17:24:20 @Staris rakstīja:
N53series normālās valstīs neviens neskaita 2-4k euro sadārdzinājumu dīzelim vs benzīnam. Tās ir pilnīgas muļķības. Ja jaunam auto satrauktos par tām kapeikām, tad visi pirktu bāzes modeļus ar minimālām atkāpēm. Bet nezkāpēc redzam pilnas mpakas ar visādām nevajadzīgām ekstrām

Tātad principā tu saki, ka pat sterils dīzelis sataisīs problēmas, jo ar to brauc neatbilstoši? Bet tāpat -ja braucu viduvēji agresīvi ar viņu, tad ir kaut kāds optimāls grafiks pēc kura vadīties - kad pārbaudīt sprauslas un citus verķus, lai nenāktos cīnīties ar sekām? Kā uzturēt motoru pareizā kārtībā ilgtermiņā?
Tas jau vien ir viens iemesls kāpēc EGR iesaka atslēgt, lai tu kādu dienu neattaptos ar aizsērējušu ieplūdi. Ja neatslēdz EGR, tad kaut kad acīmredzot ar to nāksies saskarties. Ko darīt? Reizi 1,2,5 gados visu ņemt nost un tīrīt?
Es nezinu cik bieži un ātri tā ieplūde aizsērē, jo nav bijusi pieredze ar tik bēdīgu dīzeli


klau, tu vnk dzen.
skataas/neskataas - tu apgalvo, ka 4 pakas pirceejam neko neoziimee. nu, fak, veciit.. kaa var taadu dumumu dziit. nu, tad razhotaajs vnk uzmet visiem +4K, neviens neskaita? wat?

es metu info par konkreetiem benziiniem, ja interesee - izglitojies, lasi.

man nav jaudas visiem maaciit visu. jo 50+% no shejienes kontingenta spuldziiti nemaak maajaas nomainiit [bez rekshanas - tur ir E14, E28, G9, u.c. patronas, jaudas, spilgtumi, kraasu tonji, dimmeeshanas, u.t.t.].

cik biezhi? nu, ja ko dara dzineejam, lai novertee iepluudi. tur 1..2 jomutus valjaa palaist, 2min.
ir aizdirsta? norauj iepludnieku, iztira. kur tragjeedija?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo