Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
josi
14. Jan 2018, 12:18 #201

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 11:43:02 @N53series rakstīja:
pilsonis Nerds var mekleet cepures apeeshanai, jo, visos oficiaalajos [un arii paarejos] dokumentos ir mineets:
pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts, un NEKAADU ietekmi uz dzineeja darbiibu [performanci] neatstaaj.

Loģiski domājot, tas tiek aizvērts tādēļ, lai necākarētu dzinēja performanci situācijās, kad tā ir tiešām vajadzīga, tātad arī normālos apstākļos tā ietekmē performanci negatīvi, tikai braucējs to tā tik izteikti nejūt. No ekoloģijas viedokļa tas, protams, ir labi, taču no patēriņa un dzinēja ilgmūzības - nē.
Offline
HiJaCKeR
14. Jan 2018, 12:23 #202

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4484

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Jan 2018, 12:18:08 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 11:43:02 @N53series rakstīja:
pilsonis Nerds var mekleet cepures apeeshanai, jo, visos oficiaalajos [un arii paarejos] dokumentos ir mineets:
pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts, un NEKAADU ietekmi uz dzineeja darbiibu [performanci] neatstaaj.

Loģiski domājot, tas tiek aizvērts tādēļ, lai necākarētu dzinēja performanci situācijās, kad tā ir tiešām vajadzīga, tātad arī normālos apstākļos tā ietekmē performanci negatīvi, tikai braucējs to tā tik izteikti nejūt. No ekoloģijas viedokļa tas, protams, ir labi, taču no patēriņa un dzinēja ilgmūzības - nē.


domāju cilvēku veselības stāvoklis ir svarīgāks nekā dzelzs gabals
Offline
JZ
14. Jan 2018, 12:25 #203

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kā tas negatīvi ietekmē dzinēja ilgmūžību? nerunājot par netīrību ieplūdē, kur sistemātiska nekopšana novedīs pie kādām problēmām

[ Šo ziņu laboja JZ, 14 Jan 2018, 12:26:20 ]

Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:30 #204

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:18:08 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 11:43:02 @N53series rakstīja:
pilsonis Nerds var mekleet cepures apeeshanai, jo, visos oficiaalajos [un arii paarejos] dokumentos ir mineets:
pie pieprasiitaas griezes, kas paarsniedz veertiibu X [parasti: 40..60%] EGR TIEK aizveerts, un NEKAADU ietekmi uz dzineeja darbiibu [performanci] neatstaaj.

Loģiski domājot, tas tiek aizvērts tādēļ, lai necākarētu dzinēja performanci situācijās, kad tā ir tiešām vajadzīga, tātad arī normālos apstākļos tā ietekmē performanci negatīvi, tikai braucējs to tā tik izteikti nejūt. No ekoloģijas viedokļa tas, protams, ir labi, taču no patēriņa un dzinēja ilgmūzības - nē.



klau, par pateerinja teemu - es Tev 2X iemetu noraades, veel viens kards iemeta linku uz industrijas paarstaavja blogu - VAI TIESHAAM BIJA GRUUTI VELTIIT 5MIN UN IZLASIIT? JEB TU ANGLISKI NESAPROTI???? JEB NE ANGLISKI, NE LATVISKI?
ko var malt vienu un to pashu pilniigaas auzaas. piedod par capslocku.
Offline
Locis
14. Jan 2018, 12:36 #205

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ieplūdnieku var tīrīt tādam auto uz ko sistemātiski droņī,bet ja komerctransports neaizved pārtiku simtiem cilvēku,kamēr pucē ieplūdi,tad tas ir sliktāk veselībai.
Tam busam izpūtējs ir pie šofera durvīm un nekādu smirdēšanu neesmu jutis.

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2018, 12:40:09 ]

Offline
baisulis123
14. Jan 2018, 12:38 #206

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

EGR vai tad nav domats arii tadelj, lai smirdosha sujmashina vareetu rukaat pa lieso un degkameraa neuzrautu temperatuuru kosmosaa?

Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:39 #207

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:36:14 @Locis rakstīja:
Ieplūdnieku var tīrīt tādam auto uz ko sistemātiski droņī,bet ja komerctransports neaizved pārtiku simtiem cilvēku,kamēr pucē ieplūdi,tad tas ir sliktāk veselībai.


un taapeec, ka tu, bomzis buudams, nespeej nomainiit katu tam drotam, nespeej liet normaalu soljaru un laikaa plaanot un veikt apkopes, tu atljaujies man un man tuviem cilveekiem plaushas indeet?

neesi taa kaa drosmi sasmeelies? saaicini pats savus tuviniekus pie taa suuda izpuuteeja, apliitii duuminjus paelpot!
Offline
Locis
14. Jan 2018, 12:42 #208

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vispār nesaprotu par ko Tu runā. Kāds kats,kāda soļara?
Offline
josi
14. Jan 2018, 12:44 #209

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 12:30:01 @N53series rakstīja:
klau, par pateerinja teemu - es Tev 2X iemetu noraades, veel viens kards iemeta linku uz industrijas paarstaavja blogu - VAI TIESHAAM BIJA GRUUTI VELTIIT 5MIN UN IZLASIIT? JEB TU ANGLISKI NESAPROTI???? JEB NE ANGLISKI, NE LATVISKI?
ko var malt vienu un to pashu pilniigaas auzaas. piedod par capslocku.

Nepaslinkošu vēl 3 reizi atbildēt - saistībā ar dizeļiem tu neko neesi metis, bet, kā to pirms vairāk kā 100 gaidiem pierādīja Rūdolfs Dizels, degvielas sadegšanas process dīzeļa dzinējā ir pavisam savādāks kā benzīna dzīnējā.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:45 #210

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:42:48 @Locis rakstīja:
Vispār nesaprotu par ko Tu runā. Kāds kats,kāda soļara?


aa, nu jaa.. lai saprastu, smadzenes vajadziigas..

ja auto ir kats normaalaa staavoklii, tiek veiktas nepiecieshamaas apkopes un tiek lieta kvalitatiiva soljara, no EGR nav NEKAADS ljaunums. Nekas neaizdirshaas.

tagad saprati? ko veel paskaidrot?
Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:46 #211

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:44:07 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:30:01 @N53series rakstīja:
klau, par pateerinja teemu - es Tev 2X iemetu noraades, veel viens kards iemeta linku uz industrijas paarstaavja blogu - VAI TIESHAAM BIJA GRUUTI VELTIIT 5MIN UN IZLASIIT? JEB TU ANGLISKI NESAPROTI???? JEB NE ANGLISKI, NE LATVISKI?
ko var malt vienu un to pashu pilniigaas auzaas. piedod par capslocku.

Nepaslinkošu vēl 3 reizi atbildēt - saistībā ar dizeļiem tu neko neesi metis, bet, kā to pirms vairāk kā 100 gaidiem pierādīja Rūdolfs Dizels, degvielas sadegšanas process dīzeļa dzinējā ir pavisam savādāks kā benzīna dzīnējā.



kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!


kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!

Offline
Locis
14. Jan 2018, 12:47 #212

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man drīzāk šķiet,ka konkrētajam modelim ar to ir problēmas. Visiem tās droseles beidzas nost. Domāju,ka to saprati.

Pārējiem auto nav nekādas problēmas ar dpf ,droselēm utt,visi pildās no vienas pistoles.
Offline
josi
14. Jan 2018, 12:48 #213

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 12:25:56 @JZ rakstīja:
kā tas negatīvi ietekmē dzinēja ilgmūžību? nerunājot par netīrību ieplūdē, kur sistemātiska nekopšana novedīs pie kādām problēmām

Apmēram tā pat, kā braukāšana bez gaisa filta - sadegšanas procesā radušās abrazīvās daļiņas nonāk atpakaļ ieplūdē un bojā cilindru sienas un visu pārējo. Ne velti @AF mestajā industriālā dīzeļa specifikācijās variantam ar EGR ir par trešdaļu mazāks resurss.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:49 #214

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:47:14 @Locis rakstīja:
Man drīzāk šķiet,ka konkrētajam modelim ar to ir problēmas. Visiem tās droseles beidzas nost. Domāju,ka to saprati.

Pārējiem auto nav nekādas problēmas ar dpf ,droselēm utt,visi pildās no vienas pistoles.



wat?
drosele mist nost deelj EGR?

tad jau driizaak Steelam riepu spiediena sensori delj EGR nomira!

te tak reaala klaunaade iet valjaa..
Offline
N53series
14. Jan 2018, 12:52 #215

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:48:43 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:25:56 @JZ rakstīja:
kā tas negatīvi ietekmē dzinēja ilgmūžību? nerunājot par netīrību ieplūdē, kur sistemātiska nekopšana novedīs pie kādām problēmām

Apmēram tā pat, kā braukāšana bez gaisa filta - sadegšanas procesā radušās abrazīvās daļiņas nonāk atpakaļ ieplūdē un bojā cilindru sienas un visu pārējo. Ne velti @AF mestajā industriālā dīzeļa specifikācijās variantam ar EGR ir par trešdaļu mazāks resurss.




bljac, arii par sho rakstiiju.

nevar tupa saliidzinaat resursu, nezinot meeriishanas apstaakljus.
tikpat labi saiisinaatais resurss ir deelj kata veiktspeejas, piemeeram. jo dzineejam nevis tupa jaagrozaas, bet jaaizpilda izmeshu normatiivi!
pirmaa nospraags izpluude, ne jau bloks deelj izpluudes 'abraziivajaam' daljaam! soljaraa taas abraziivaas daljas? jeb no gaisa ierautaas?

jaa, ja ekonomee uz gaisa filtra reekjina, degvielas filtra reekjina, lej kreiso soljaru, brauc 500kkm ar nopistaam sprauslaam, sasvilina katu, saremontee to ar lauzni - tad jaa, abraziivas daljas vnk izdemolees to dzineeju..
Offline
josi
14. Jan 2018, 12:59 #216

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 12:46:18 @N53series 6-reiz rakstīja:
kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!

Uzkāries, ja? Iemet vēlreiz, lūdzu, to diskutablo linku.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 13:01 #217

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 12:59:08 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:46:18 @N53series 6-reiz rakstīja:
kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!

Uzkāries, ja? Iemet vēlreiz, lūdzu, to diskutablo linku.



tas nebija mans links, bet izlasiiju. paskati paaris lpp atpakalj.
kam diskutabls, kam passaprotams!
starp citu, valvetronic arii ir tieshi par to pashu teemu ieviests
Offline
kere8
14. Jan 2018, 13:02 #218

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

nav ta ka konstruktivi ir dzineji kur viss strada perfecti(egr,dpf) un ir tadi kas saak gljukot un aug ciet ieplude tad nospragst motors,kautgan visas apkopes ir pie dilera un degviela tik statiks.. shita darba jauniem reno 1,6 jau divi dzineji samainija pa garantiju
Offline
josi
14. Jan 2018, 13:18 #219

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Jan 2018, 13:01:45 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 12:59:08 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:46:18 @N53series 6-reiz rakstīja:
kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!

Uzkāries, ja? Iemet vēlreiz, lūdzu, to diskutablo linku.



tas nebija mans links, bet izlasiiju. paskati paaris lpp atpakalj.
kam diskutabls, kam passaprotams!
starp citu, valvetronic arii ir tieshi par to pashu teemu ieviests

Tad iemet, lai nav lieka muldēšana.

Un Valvetronic tika ieviests lai mazinātu klasiskā droseļvārsta radītos zudumus, līdz ar to tas fakts, ko pāris lapas atpakaļ rakstīji, ka DDE7 DPF un EGR funkciju realizācijai tagad ir vajadzīgs droseļvārsts, arī būtībā norāda, ka tas ir solis atpakaļ.
Offline
N53series
14. Jan 2018, 13:22 #220

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jan 2018, 13:18:28 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 13:01:45 @N53series rakstīja:

14 Jan 2018, 12:59:08 @josi rakstīja:

14 Jan 2018, 12:46:18 @N53series 6-reiz rakstīja:
kaads sakars sadegshanas procesam ar pump zudumiem izpleshanaas faazee? KAADS?

un bija te links tieshi par pump zudumiem!!!

Uzkāries, ja? Iemet vēlreiz, lūdzu, to diskutablo linku.



tas nebija mans links, bet izlasiiju. paskati paaris lpp atpakalj.
kam diskutabls, kam passaprotams!
starp citu, valvetronic arii ir tieshi par to pashu teemu ieviests

Tad iemet, lai nav lieka muldēšana.

Un Valvetronic tika ieviests lai mazinātu klasiskā droseļvārsta radītos zudumus, līdz ar to tas fakts, ko pāris lapas atpakaļ rakstīji, ka DDE7 DPF un EGR funkciju realizācijai tagad ir vajadzīgs droseļvārsts, arī būtībā norāda, ka tas ir solis atpakaļ.



stooop.
droseljvaarsts ir vajadziigs, lai preciizaak dozeetu gaisa/nedegosho gaazu proporciju, lai preciizaak vadiitu Lambda izejaa, lai preciizaak konktroleetu degshanu, taas temperatuuru.
jaa, pieaug prasiibas peec jaudas, dinamikas, izmeshu limiti kljust zemaaki. kur solis atpakalj?

p.s. klau, atrodi nu pats to linku. kaadaa sakariibaa lai es tavaa vietaa mekleetu? vispaar kruta ideja - atrodiet man linku, tad, moska palasiishu, tad paskaidrojiet un veel pieraadiet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo