Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
smudo
01. Oct 2021, 09:56 #8661

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3516

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?

[ Šo ziņu laboja smudo, 01 Oct 2021, 09:57:08 ]

Offline
diesel
01. Oct 2021, 10:21 #8662

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..

Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika
Offline
MMMax
01. Oct 2021, 11:44 #8663

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4


01 Oct 2021, 10:26:37 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:56:29 @smudo rakstīja:

01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?


nu, kaa to maigaak pateikt...
tie piikstulji, kas ir ielikti hifi, ''v roznjicu'' maksaa kaadus 3..5 EUR/pcs. BMW par to piikstuli maksaa pardesmit centus.
Tas labaakais skaljruniitis, kas ielikts durviis, BMW arii izmaksaa zem 1 EUR/pcs.
Tas basa skaljrunis zem pakaljas gan ir daargs, iespeejams, ka aizvelk liidz kaadiem 2 EUR/pcs.

Tas, ka sajuugti 2 jaudas ampi ''virteniitee'' - nu, faak. Es pat nezinu, kaa paskaidrot, cik tas ir rupji! D klases ampus! + katram ir ADC/DAC uz borta!
Nu jaa, dabuu bisku skaljaak [jo Professional ir.. nu, to ''skanju'' pat aprakstiit ir gruuti], bet...

vibeidzot: BMW izmanto visleenaako MOST standartu.
Toyota, Lexus ir MOST-50; VW grupai, labaakajiem meriniem: 150 Mbps standarts.
Man vnk ir shokings/vaardi beigushies...


Un ko vari pateikt par h/k?
Offline
njakts
01. Oct 2021, 11:57 #8664

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto


01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Ar visiem ADC, DAC un tā 4x, sanāk kā klusais telefons. Aux uzliec vienu dziesmu bet pa skaļruņiem skan kkas pavisam cits

Un galā vel tam visam vajag pielikt kaut kādu aftermarket DSP ar de-ekvalaizeri

[ Šo ziņu laboja njakts, 01 Oct 2021, 11:59:34 ]

Offline
diesel
01. Oct 2021, 16:07 #8665

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


01 Oct 2021, 10:29:13 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 10:21:01 @diesel rakstīja:

01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..

Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika


es saprotu, ka es nepaarmaaciishu cilveku, kuram ir ''stage 2'', kursh nav braucis ar rucku shiem dzineejiem. nu, blja, nu, tev, ar automaatiem braucot, pat nav skaidrs, par ko es runaaju.
vot, kaut kads sanaaks laiks/iespeeja, saskriesimies, paraadiishu. es pat nevaru izstaastiit, cik MILZIIGA ir atskjiriiba, tu pat nesaproti, par ko es runaaju


Nepārpūlies gan jā Ielas auto man ir stoks pilnīgs.
Ar mehāniku b58 nēsmu braucis, tas salikums man liekas jocīgs ikdienai. Bet tas na ljubitelja kā sacīt.
Offline
diesel
01. Oct 2021, 17:51 #8666

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


01 Oct 2021, 16:23:37 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 16:07:07 @diesel rakstīja:

01 Oct 2021, 10:29:13 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 10:21:01 @diesel rakstīja:

01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..

Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika


es saprotu, ka es nepaarmaaciishu cilveku, kuram ir ''stage 2'', kursh nav braucis ar rucku shiem dzineejiem. nu, blja, nu, tev, ar automaatiem braucot, pat nav skaidrs, par ko es runaaju.
vot, kaut kads sanaaks laiks/iespeeja, saskriesimies, paraadiishu. es pat nevaru izstaastiit, cik MILZIIGA ir atskjiriiba, tu pat nesaproti, par ko es runaaju


Nepārpūlies gan jā Ielas auto man ir stoks pilnīgs.
Ar mehāniku b58 nēsmu braucis, tas salikums man liekas jocīgs ikdienai. Bet tas na ljubitelja kā sacīt.


precizeesim - ar N53 [kaartiibaa savestu] neesi braucis ne ar rucku, ne tomaatu. Ar B58 - ar limp mode iemestu un tomaatu

Precizēsim. G01 man nav limp mode, nekad nav bijis.

N53 ja tu domā ar 200kw, nēsmu ar stoku.

Ja objektīvi, tāds 200kw n53 cik jāsalīdzinā ar b58 MPPSK. Man liekas jocīgi ka saki ka b58 ir bremzēts. Man tā nav ar MPPSK. Un tu ar tādu pieļauju nēsi braucis ? Pat nolokojot manuālī nekas nav bremzēts. Speciāli notestēju :
Offline
macho
01. Oct 2021, 18:21 #8667

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: F25; Q5

Kurai markai/sērijveida modelim ir labākās/kvalitatīvākās skaņas sistēmas?
Offline
sys9291
01. Oct 2021, 19:20 #8668

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Oct 2021, 05:37:29 @DM-101 rakstīja:
BMW F30/32 stock audio pieslegumi

A kas traucē atslēgt ASD funkciju permanenti - tobiš noņemt bloku, palabot provodku un izkodēt opciju?
Offline
uldens1
06. Oct 2021, 09:01 #8669

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


06 Oct 2021, 08:56:54 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2021, 08:16:01 @kamikadzemk rakstīja:
Dēļ vārda es tad labāk šo ņemtu

https://www.rdveikals.lv/products/lv/1422/28170...%C4%BCrunis.html


yesss! hamburgera izmeera ''tunba''. izcils cilveeces un taas prasiibu degradeeshanaas piemeers.
''deelj vaarda''.. jajebu.
Ideāls variants,kaut kur dabā cepot sašļiku lai fonā skan,tu tak nedomā ka kāds pērk šitos mono sūdus lai baudītu mūziku
Offline
uldens1
06. Oct 2021, 09:32 #8670

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:

Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu
Offline
PiRX
06. Oct 2021, 12:11 #8671

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu


Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.

Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru.
Offline
uldens1
06. Oct 2021, 12:20 #8672

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


06 Oct 2021, 12:11:14 @PiRX rakstīja:

06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu


Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.

Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru.
Iemet linku kuru komplektu tu domā,es kaut ko nedārgu sev kaut kad gribēšu
Offline
cipargalva
06. Oct 2021, 12:23 #8673

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Koderis jau visu pateica. Trendīgi un dzirdēts vārds. Tas arī ir viss, ko vajag, lai izjustu apkārtējo cieņu.
Offline
sys9291
06. Oct 2021, 13:47 #8674

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Oct 2021, 14:23:19 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
Kaapeec BMW skanjas sisteemas nav klausaamas

drusku pafilozofēšu:
MOST gadījumā analogais signāls tāpat ir jāciparo
ASD gadījumā Top HiFi sistēmas pieslēgums atšķiras no HiFi...
P.S Mani iepirkuma ratiņi bija apkopē pie dīlera. Pēc sveču maiņas effekts pat ļoti jūtams...
Offline
sys9291
06. Oct 2021, 14:20 #8675

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

OK, otrais keiss manējais.
Ja gribas runāt publiski par LIETU - nav problēmu!
1. DISA vārsts ar redzamu defektu - izjucis / sabiris regulējošais vārsts - jūtama vakuma piesūkšana caur atveri vārsta korpusā - piedod NO coments. (noņemot vārsu un paskatoties caur atveri jautājumi neroads ne pavisam)
2. Zondes netika sildītas dēļ neadaptēta spara rata? Nē visas 4 zondes tika sildītas un arī spara rats BIJA adaptēts (statusa bits vietā) un viņa adaptāciju neviens nedzēsa...apdzēsu tikai zondes un droseli. Jā novēroju dīvainības lambdu darbībā, bet neviens arī neteica, ka keiss ir pabeigts.
Offline
PiRX
06. Oct 2021, 15:01 #8676

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


06 Oct 2021, 12:20:42 @uldens1 rakstīja:

06 Oct 2021, 12:11:14 @PiRX rakstīja:

06 Oct 2021, 09:32:18 @uldens1 rakstīja:
Nu nezinu,man liekas ka lielākā daļā šos pērk lai fonā kaut kas skanētu.Lai kaut mazliet dab'tu kaut ko baudāmu vajag vismaz 1000 eiro,un nē,es saprotu kas pa to naudu būs ļoti tālu līdz kaut kādam ideālam,bet vidējam cilvim ar to pietiktu


Gribu būt audiofīls, bet nav naudas, nu un ausis arī droši vien nav tik jūtīgas vairs.

Bet es domāju, ka mans 300€ komplekts - Dali Spektor 2 + ķīniešu SMSL pastiprinātājs skanēs baudāmāk par to hamburgeru.
Iemet linku kuru komplektu tu domā,es kaut ko nedārgu sev kaut kad gribēšu


Skandas
pastūzis

Pirms pusgada bija bišķi lētāk
Offline
sys9291
06. Oct 2021, 15:32 #8677

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Oct 2021, 14:48:42 @DM-101 rakstīja:

06 Oct 2021, 14:20:47 @sys9291 rakstīja:
OK, otrais keiss manējais.
Ja gribas runāt publiski par LIETU - nav problēmu!
1. DISA vārsts ar redzamu defektu - izjucis / sabiris regulējošais vārsts - jūtama vakuma piesūkšana caur atveri vārsta korpusā - piedod NO coments. (noņemot vārsu un paskatoties caur atveri jautājumi neroads ne pavisam)
2. Zondes netika sildītas dēļ neadaptēta spara rata? Nē visas 4 zondes tika sildītas un arī spara rats BIJA adaptēts (statusa bits vietā) un viņa adaptāciju neviens nedzēsa...apdzēsu tikai zondes un droseli. Jā novēroju dīvainības lambdu darbībā, bet neviens arī neteica, ka keiss ir pabeigts.


par 1. man vnk nav logjiska skaidrojuma [un na ko cilveekam pateikt], ja izmainjas 0. un es te nerunaaju par EML priborkaa. Ja es redzu, ka piesuukshanas apjoms ir 1:1 kaa bija - nu, tad, aciimredzot, ja arii sheit bija piesuukshana, taa nav domineejoshaa. Nu, kak bi logjiski, ne?
Un tad ir jautaajums - a kaapeec tad shoreiz nav tas vakuuma tests izveikts? Lai uzreiz skaidrs, kas jaapeerk, kas jaamaina?
par 2., teikshu godiigi - es taa nekad nevienam DME nedaru. Jo to matemaatiku, kas/kaa ietekmee kuru adaptaaciju veidoshanos, nezina neviens [sen jau arii ne izstraadaataaji]. tb., ir diiivainiibas, rezultaats netiek noveerts, cilveeks nozinjo: EML atkal priborkaa, simptomi un piesuukshana 1:1. Nu, diemzheel, taads ir sausais atlikums. Un par AHL arii. Sore, es redzu to, ko redzu.
Par ritoshaas teemu - varbuut Tu vari, luudzu, nodot info Agra kungam. Ibo es negribu pat runaat. Man tas skjiet pazemojoshi - pieraadiit, ka esmu lohs. Man skjiet, ka es biju labs klients. Kaa veicaas ar mana/u auto remontu, iisi uzrakstiiju. Ja no juusu skatupunkta viss kaartiibaa - piedoshanu par trauceejumu.

OK - info nodošu.
Par AHL runājot - man rādījās komunikācijas problēma ar priekšo labo lukturi (horizontālais trakts) - tātad visdrīzāk luktura remonts tev zināmā kantorī...
Paturpinam labāk par giasa piesūkšanas tēmu. Kā jau teicu - keiss nav pabeigts...
Bet man nav skaidra viena gaumīga lieta, kas šajā sakarā ideāli strādā uz MS43 - atštepselējams gaisa massu un limpā skaisti redzam adekvātu regulāciju no zondēm (protams bez adaptāciju veidošanas). Kaut kā dīvaini - bet MS45 gadījumā tas nenotika - tobiš bilde nemainījās.... tavas domas varētu apvaicāties?
Offline
sys9291
06. Oct 2021, 22:28 #8678

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un kāds sausais atlikums? Pēc spara rata adaptācijas viss aizgāja? man liekas domāt ka nē...
Jautājumi par lambdu apkuri man neradās - tur viss bija adekvāti...runa gāja par signālu
P.S Ja vēlies pārliecināties par vecās DISA defektu varu tev viņu nodot preparēšanai...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Oct 2021, 22:30:20 ]

Offline
sys9291
07. Oct 2021, 09:33 #8679

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Ko funkcionāli var pārbaudīt DISA, kas piesūc gaisu caur vadības vārstu (kurš iekšā grab un kūļājās kā pašam labpatīk)? Nevis mistiski kaut kur nezin kur, bet konkreētā vietā un pārliecinoši...
Kāda iespēja pārbaudīt hermētiskumu ieplūdē ja ir acīm redzama un sataustāma vieta kur piesūc. Aizlīmēt to vietu ar līmlenti vai kā?
Kas attiecas uz konkrēto auto visdrīzāk rotaļas turpināsies kartera ventilācijas un to trubu virzienā bet tas jau cits stāsts...(un visdrīzāk ne pie mmums)
P.S tev sveicieni

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Oct 2021, 09:34:26 ]

Offline
RS7
07. Oct 2021, 11:24 #8680

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tas ir le pisec kāsi, visi servisi kur tu labo savas zelta olas, ir metēji
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4