Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
amons
17. Nov 2020, 10:20 #5381

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


17 Nov 2020, 09:45:06 @DM-101 rakstīja:

16 Nov 2020, 22:57:01 @amons rakstīja:

16 Nov 2020, 22:44:10 @DM-101 rakstīja:

16 Nov 2020, 22:38:32 @amons rakstīja:

16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links

ir te apspriests vai kāds notestējis

Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara.


profesionaali. regjistreeja DPF nomainju, to nenomainot
ideJaali!

Es protas neko nesaprotu, bet vai tad ISTA procedūras apraksta nav minēts, filtra maiņa/tīrīšana ( zem vienas proceduras abas šīs darības )? Pats kautkad lasiju par tool32 komandu ar ko reģistrēt filtra nomaiņu/tīrīšanu. Vai ir atsevisķi komanda ar ko reģistrē mehaniski atīrītu DPF filtru?


tiiriishana bija mineeta sekojoshaa sakariibaa [sore, ja atceros nepareizi ]:
ja DPF buutisku laiku pilms kalkuleetaa resursa beigaam aizdirsh taa, ka ar regen neizdodas attiiriit - tad iemochii to bMW liidzekli, tiira ar to, regjeneree.
un tad nekaadu regjistreeshanu neveic, jo regjistreeshana tiek veikta tikai tad, kad/ja uzstaada JAUNU DPF.
ibo, regjistreejot, atjaunojas visi [arii tiiri matematiskie] reursu skaitiitaaji.
Savukaart, regjistreet jaunu, nenomainot DPF - standarta gaternieku piegaajiens. iluuzija - a man veel XX% DPF, man viss kaartiibaa - nu, jums visiem zinaams [juusu pashu] staasts.
Jauku plaushinju veeziiiti

Par to ka tādā veidā tiek nodzēsts dpf ''mūža skaitītājs'' skaidrs. Bet man te radās vēl viens jautājums netieši saistīts ar šo. A kas notiek kad notin auto nobraukumu? tas dpf nolietojuma skaitītājam ir kautkāda sava atmiņa, vai tas piesaistīts un lasa nobraukumu un attiecīgi no tā kalkulē atlikušo dpf resursu? Nu piemēram auto nobraukums 160k km, notin to uz 100k km. , tad dpf rādīs ka nokalpojis pie 140k km ( 160k km orģinālie + 40k km ) vai pie 200 km ( notītie uz 100 km + jauni 100 k km )?
Jautāju tāpēc, ka zinu ka manai mašīnai ir notīti xx km, un tad paskatoties to atlikušo resurus, viņš ir korekts neskatoties uz notīto daudzumu, vai jau ir nekorekts ( pirms šīm te visām jauna filtra reģistrēšanām, biju kautkad skatijies cik teorētiski vēl rāda atlikušo mūžu manam dpf )
Offline
Labais1234567891
17. Nov 2020, 13:28 #5382

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Kas yess. Tir viss ir zajebis ar to kantori, Ollijs garantē!
Offline
crime
17. Nov 2020, 13:37 #5383

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8418

Braucu ar: m635csi


16 Nov 2020, 19:07:09 @DM-101 rakstīja:
Shiirant, tev ekskluziivi [par tavu naudu, protams] uzshuushot masku ar 3cm pi*pi centraa. Nu, lai redz tavu buutiibu.

atlikt diršanu, viņam jau ir maska:

Offline
sys9291
17. Nov 2020, 14:23 #5384

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Nov 2020, 10:42:36 @DM-101 rakstīja:

17 Nov 2020, 10:20:34 @amons rakstīja:

17 Nov 2020, 09:45:06 @DM-101 rakstīja:

16 Nov 2020, 22:57:01 @amons rakstīja:

16 Nov 2020, 22:44:10 @DM-101 rakstīja:

16 Nov 2020, 22:38:32 @amons rakstīja:

16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links

ir te apspriests vai kāds notestējis

Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara.


profesionaali. regjistreeja DPF nomainju, to nenomainot
ideJaali!

Es protas neko nesaprotu, bet vai tad ISTA procedūras apraksta nav minēts, filtra maiņa/tīrīšana ( zem vienas proceduras abas šīs darības )? Pats kautkad lasiju par tool32 komandu ar ko reģistrēt filtra nomaiņu/tīrīšanu. Vai ir atsevisķi komanda ar ko reģistrē mehaniski atīrītu DPF filtru?


tiiriishana bija mineeta sekojoshaa sakariibaa [sore, ja atceros nepareizi ]:
ja DPF buutisku laiku pilms kalkuleetaa resursa beigaam aizdirsh taa, ka ar regen neizdodas attiiriit - tad iemochii to bMW liidzekli, tiira ar to, regjeneree.
un tad nekaadu regjistreeshanu neveic, jo regjistreeshana tiek veikta tikai tad, kad/ja uzstaada JAUNU DPF.
ibo, regjistreejot, atjaunojas visi [arii tiiri matematiskie] reursu skaitiitaaji.
Savukaart, regjistreet jaunu, nenomainot DPF - standarta gaternieku piegaajiens. iluuzija - a man veel XX% DPF, man viss kaartiibaa - nu, jums visiem zinaams [juusu pashu] staasts.
Jauku plaushinju veeziiiti

Par to ka tādā veidā tiek nodzēsts dpf ''mūža skaitītājs'' skaidrs. Bet man te radās vēl viens jautājums netieši saistīts ar šo. A kas notiek kad notin auto nobraukumu? tas dpf nolietojuma skaitītājam ir kautkāda sava atmiņa, vai tas piesaistīts un lasa nobraukumu un attiecīgi no tā kalkulē atlikušo dpf resursu? Nu piemēram auto nobraukums 160k km, notin to uz 100k km. , tad dpf rādīs ka nokalpojis pie 140k km ( 160k km orģinālie + 40k km ) vai pie 200 km ( notītie uz 100 km + jauni 100 k km )?
Jautāju tāpēc, ka zinu ka manai mašīnai ir notīti xx km, un tad paskatoties to atlikušo resurus, viņš ir korekts neskatoties uz notīto daudzumu, vai jau ir nekorekts ( pirms šīm te visām jauna filtra reģistrēšanām, biju kautkad skatijies cik teorētiski vēl rāda atlikušo mūžu manam dpf )

diemzheel, to nepateiks neviens.
pilniigi noteikti - BMW AG neviens speciaali shaadus scenaarijus nav atstraadaajushi [sak, ja nu kaads hujzinkaadaa veidaa patik odo atpakalj, ruupeesimies par korektu DPF resursa uzskaitiishanu]
taadiem tiitenjiem var buut probleemas ari ar elljas intervaaliem, ar citiem CBS datiem.
Galu galaa, ar kljuudu regjistreeshanu DME/DDE.
galu galaa - arii ar specifiskaam/jokainaam/nepamatotaam kljuudaam DME/DDE, u.c. moduljos.

par peedejo - iz pasha pieredzes.
daudzi zina, ka pie 320kkm nobraukuma MSX DME moduljos beidz skaitiit elljas intervaalus [bugs nav izlabots/nav izlabojams].
ne-visi, domaaju zina, ka pie 520kkm shajos DME paarpildaas naakoshaa chupinja ar regjistriem un tajaa briidii izlec shaadas/taadas speciskas/nelogjiskas kljuudas [aciimredzot, to dati pieshuti shiem paarpildiitajiem regjistriem].

iisais kopsavilkums - tiitenjiem var buus daudz gljuku.

un kas notiek ar CMS datiem, ja uzliekam JAUNU (nevis citu) DDE?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Nov 2020, 14:24:01 ]

Offline
A80B4
17. Nov 2020, 15:11 #5385

Kopš: 26. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 85

Braucu ar: AUDI 80 B4

DM-101 - Salaspils?
Offline
FFL
17. Nov 2020, 17:07 #5386

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Un tādus blokus nevar virginizēt?
Offline
kexxx
17. Nov 2020, 19:39 #5387

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Inpa laikam nevar live datus grafikā izvadīt? Līkne šādā gadījumā ir ļoti noderīga
Offline
FFL
17. Nov 2020, 19:48 #5388

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Delphi (protams tikai oriģinālais) ir foršs uz visādām citām random lamatām.
Offline
FFL
17. Nov 2020, 20:44 #5389

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tikai obligāti caur inpu lai silda nevis ar +12v xD
Offline
kexxx
17. Nov 2020, 21:09 #5390

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Normāla diagnostika- 5v sveci piemaucam pie 12v un uzreiz skaidrs diagnostikas slēdziens, ka svece ir beigta...
Offline
Spiedzinsh
17. Nov 2020, 21:32 #5391

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 656

Braucu ar: Mocīti

vīri kāds zin kur atrast to video kur rumbulā logistikas firma nonema skaidu ar atvestajiem nisanu un mitsu??
Offline
uldens1
18. Nov 2020, 10:34 #5392

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15756

Braucu ar:

tur nebij jālādē ar 15,3V
Offline
Alkaans
18. Nov 2020, 11:07 #5393

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Kvēlsveces jau strādā arī pie siltākiem laikiem, tik īsāku periodu un mazāku temp... un ja man aķis uz 40%, tad jau viņās vadības bloks atslēdz lai taupītu elektrību, vai ari ne tā sapratu?
Offline
kexxx
18. Nov 2020, 11:55 #5394

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Alkaan, varu saderēt, ja iemetīsi šeit skrīnus ar IBS datiem, tad ir ļoti liela iespējamība, ka dabūsi kādu ļoti vērtīgu padomu, pie tam pilnīgi bez maksas
Offline
Alkaans
18. Nov 2020, 12:49 #5395

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Atšķiras gan, man ir M spoguļi Nu lab mēģināšu sataisīt skrīnus ar Istu, ar tiem IBS datiem bet paļubom atkal uzdirsīs, ka miskaste, lai eju dirst caur sarkasmu utt te 1% kautko sakarīgu var atbildēt uz konkrētiem jautājumiem. Tāda sajūta ka nāk šeit padirst pēc pusdienām
Offline
HiJaCKeR
18. Nov 2020, 16:35 #5396

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4522

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:

18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā


Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.

lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 18 Nov 2020, 16:36:01 ]

Offline
Oo_jaa_rs
18. Nov 2020, 17:52 #5397

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru


18 Nov 2020, 16:35:27 @HiJaCKeR rakstīja:

18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:

18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā


Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.

lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika

Ja klients, pierakstoties uz diagnostiku, prasīs vai tiek skatīti arī live data, diagnostiķi arī moš sāks mācīties...nu kaut daļa
Offline
markelis
18. Nov 2020, 18:00 #5398

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12853

Braucu ar: eFku


18 Nov 2020, 17:52:07 @Oo_jaa_rs rakstīja:

18 Nov 2020, 16:35:27 @HiJaCKeR rakstīja:

18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:

18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā


Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.

lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika

Ja klients, pierakstoties uz diagnostiku, prasīs vai tiek skatīti arī live data, diagnostiķi arī moš sāks mācīties...nu kaut daļa



Tu nopietni? Ejot pie aarsta arii vinjam staasti kas vinjam buutu jaadara?

Un tas ir tikai dzelzis. Klientam jaaizdzen mashiina un jaasanjem sataisiiita. Punkts.
Offline
kexxx
18. Nov 2020, 18:07 #5399

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Lol, klientam jāzina par obd, live data, freeze frames, trimiem, adaptācijām un jāmāca mehiem kā strādāt? lielākā daļa gan jau nezina, kas virzulis vai cilindrs ir... Un klientam nav arī jāzina- to būtu jāzin "meistariem"
Offline
gacciZm
18. Nov 2020, 19:00 #5400

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 314



Odometrā pašlaik ir 330***km. Mileage 524280 var norādīt uz to, ka kādā blokā ir palicis reālais nobraukums?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4