Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Achtung
18. Nov 2020, 19:41 #5401

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 743

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Uzjautāšu speciem par motoru N52B30. Man tuvs rads paņēma 328 E90. No tehnikas viņš patālu. Kā par to rūpēties? Un, galvenais, kur un pie kā varētu atrādīt?
Vai po, lej tik 98, maina eļļu ik pa 10k un viss
Offline
markelis
18. Nov 2020, 20:48 #5402

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12853

Braucu ar: eFku


18 Nov 2020, 20:41:10 @DM-101 rakstīja:

Redz,forumaa nav gruuti blatot. Reaalajaa dziivee lielaakajam vairumam gribaas sanjemt pakalpojumu nepaarmaksaajot. Nepaarmaksaajot pat nevajadziigiem "remontiem" un remonteetaaju nemaakuliibu.
Attieciigi,naakas pasham izgliitoties un iebraukt teemaa.


jaasaak ar to, ka nevajag blatot ar auto ko reaali nevari atljauties. vai nu teoreetiski finansiaali vari, bet neesi gatavs tajaa investeet.

jo vairaak lasi sho topiku, jo vairaak skaties uz sho auto iipashniekiem ar liidzjuutiibu, nevis ar kaut kaadu apbriinu, skaudiibu utt, ko dalja no vinjiem gaida.
Offline
Oo_jaa_rs
18. Nov 2020, 21:20 #5403

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru

Nav runa par auto marku! Runājam, ka klients tik maksā par nemākulīgu, nezinošu "diagnostiķu" kļūdām, nezināšanu...kuru paši nevaram pārbaudīt, bez iekārtām, zināšanām...kuras katram nemaz nebūtu jāpārzin.
Offline
HiJaCKeR
18. Nov 2020, 21:48 #5404

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4522

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Nov 2020, 19:41:46 @Achtung rakstīja:
Uzjautāšu speciem par motoru N52B30. Man tuvs rads paņēma 328 E90. No tehnikas viņš patālu. Kā par to rūpēties? Un, galvenais, kur un pie kā varētu atrādīt?
Vai po, lej tik 98, maina eļļu ik pa 10k un viss


laicīgi jāmaina eļļu un jālej laba. mainīt pie 10 kkm un nekādā gadījumā pie 30 kkm kā uzrāda kompis. disas kaut kad atņirgsies, bet varbūt jau ir nomainītas. kartera ventilāciju nomainīt nav par sliktu.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 18 Nov 2020, 21:51:49 ]

Online
FFL
18. Nov 2020, 21:57 #5405

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Šodien sastapts volvo s40 ar atslēgtu egr vārstu. Reizēm aiziet limpā dēļ neatbilstības par maf rādījumu. Tuķšgaitā rūcot motora pildījumu rāda 0, dodot gāzi tikai sāk augt cipari. Noraujot maf štekeri kļūda neiedegas un vsp nekas nemainās. Gandrīz pastāvīgs overboost par kādi 0.3bar Vot tas ir pa pirmo zorti autors būs kkur šeit minēts pakalpojuma sniedzējs
Ja visu daudz maz gludi izdara, tad diagnostikai taču nav jāziņo par spiedienu neatbilstībām un nav jādara nekas ar maf
Offline
RR04
18. Nov 2020, 22:08 #5406

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3689

Braucu ar: 41


18 Nov 2020, 21:57:42 @FFL rakstīja:
Šodien sastapts volvo s40 ar atslēgtu egr vārstu. Reizēm aiziet limpā dēļ neatbilstības par maf rādījumu. Tuķšgaitā rūcot motora pildījumu rāda 0, dodot gāzi tikai sāk augt cipari. Noraujot maf štekeri kļūda neiedegas un vsp nekas nemainās. Gandrīz pastāvīgs overboost par kādi 0.3bar Vot tas ir pa pirmo zorti autors būs kkur šeit minēts pakalpojuma sniedzējs
Ja visu daudz maz gludi izdara, tad diagnostikai taču nav jāziņo par spiedienu neatbilstībām un nav jādara nekas ar maf

Paziņam līdzīga epopeja. PDK plātīja rokas, ķip neko nezin
Offline
FFL
18. Nov 2020, 22:11 #5407

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Nav gan tā visiem es tad jau nepieminētu tagad šito.
Pēc normāla remapa atbilst pieprasījuma un aktuālās līknes.
Offline
kexxx
18. Nov 2020, 22:12 #5408

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


18 Nov 2020, 21:57:42 @FFL rakstīja:
Šodien sastapts volvo s40 ar atslēgtu egr vārstu. Reizēm aiziet limpā dēļ neatbilstības par maf rādījumu. Tuķšgaitā rūcot motora pildījumu rāda 0, dodot gāzi tikai sāk augt cipari. Noraujot maf štekeri kļūda neiedegas un vsp nekas nemainās. Gandrīz pastāvīgs overboost par kādi 0.3bar Vot tas ir pa pirmo zorti autors būs kkur šeit minēts pakalpojuma sniedzējs
Ja visu daudz maz gludi izdara, tad diagnostikai taču nav jāziņo par spiedienu neatbilstībām un nav jādara nekas ar maf


Reizēm aiziet limp- bet tas tikai reizēm, pārējo laiku taču iet... Maf norauj un nav kļūdu- ideāli, mazāk problēmu... Un ja nekas nemainās, tad nafig to maf kkādi mudaki rūpnīcā vsp ielika
Manuprāt, darbs paveikts godam- tieši tā, kā amputētāji pelnījuši
Offline
FFL
18. Nov 2020, 22:20 #5409

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


18 Nov 2020, 22:12:52 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2020, 21:57:42 @FFL rakstīja:
Šodien sastapts volvo s40 ar atslēgtu egr vārstu. Reizēm aiziet limpā dēļ neatbilstības par maf rādījumu. Tuķšgaitā rūcot motora pildījumu rāda 0, dodot gāzi tikai sāk augt cipari. Noraujot maf štekeri kļūda neiedegas un vsp nekas nemainās. Gandrīz pastāvīgs overboost par kādi 0.3bar Vot tas ir pa pirmo zorti autors būs kkur šeit minēts pakalpojuma sniedzējs
Ja visu daudz maz gludi izdara, tad diagnostikai taču nav jāziņo par spiedienu neatbilstībām un nav jādara nekas ar maf


Reizēm aiziet limp- bet tas tikai reizēm, pārējo laiku taču iet... Maf norauj un nav kļūdu- ideāli, mazāk problēmu... Un ja nekas nemainās, tad nafig to maf kkādi mudaki rūpnīcā vsp ielika
Manuprāt, darbs paveikts godam- tieši tā, kā amputētāji pelnījuši

Sūdi sākas kad vajag nodiagnosticēt kādu nesen uzpeldējušu kasjaku, un diagnostikā šitāda štelle daras
Offline
uldens1
18. Nov 2020, 22:25 #5410

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15756

Braucu ar:


18 Nov 2020, 22:23:09 @DM-101 rakstīja:

18 Nov 2020, 22:11:28 @FFL rakstīja:
Nav gan tā visiem es tad jau nepieminētu tagad šito.
Pēc normāla remapa atbilst pieprasījuma un aktuālās līknes.


Vo,es taadu gribu redzeet!
tev tak kaross piedāvāja,štuku galdā un būs

[ Šo ziņu laboja uldens1, 18 Nov 2020, 22:25:45 ]

Offline
FFL
18. Nov 2020, 22:30 #5411

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


18 Nov 2020, 22:23:09 @DM-101 rakstīja:

18 Nov 2020, 22:11:28 @FFL rakstīja:
Nav gan tā visiem es tad jau nepieminētu tagad šito.
Pēc normāla remapa atbilst pieprasījuma un aktuālās līknes.


Vo,es taadu gribu redzeet!

Nu nopietni.. te ir topiks ar 424lpp tapēc ka Tu neesi redzējis čipotu autiņu kur atbilst pieprasījums ar aktuālo???
Offline
FFL
18. Nov 2020, 22:40 #5412

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tieši tā - rails, boosts, gaiss. Funkcionējošs maf, bez slēptām kļūdām un melniem dūmiem - tas ir normāls stage1
Offline
FFL
18. Nov 2020, 22:54 #5413

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Nu eļļas intervālu var nobraukt bez kļūdām
Offline
FFL
18. Nov 2020, 23:36 #5414

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Daudz ko būtu piebilst, bet nepatīk gari izplūst. Bet ja egr nav noglušīts ieliekot skārdu un atslēdzot kļūdas kodu, bet gan karte nolīdzināta. Ja ecu grib, lai viņš taisa testu un bus passed.
Offline
FFL
18. Nov 2020, 23:52 #5415

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Chiposhana taču notiek tā kad ecu negrib atvērt egr nevis viņam "nesanāk".
Varbūt es tgd tiešām te muldu par daudz, jo pats tos failus īsti netaisu. Bet par tiem flagiem kuri satur to matemātiku, kurus Tu piemini.. ja tur arī tiek izdzēsts konkrēts kļudas kods ar limpu, kas attiecināms TIKAI uz egr, tas nav nekāds gaterisms. Pēc tādiem "stage1" viss ir pilnīgā stīgā, un pie JEBKURA tālāka ekspluatešanas feila tāpat uzreiz būs checks ar atbilstošu klūdas koda aprakstu un limpu. Tas nav gateris.
Gateris ir nemeklējot iemeslu atslēgt kkādu egt sensoru vai kas tādā garā

[ Šo ziņu laboja FFL, 19 Nov 2020, 00:11:10 ]

Offline
HiJaCKeR
19. Nov 2020, 09:19 #5416

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4522

Braucu ar: BMW E90 330i

Kaross raksta tak pats savu softu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Nov 2020, 09:22:05 ]

Online
Kaross
19. Nov 2020, 10:00 #5417

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

@DM101 cik vari dzīt šito sūdu no kura tev pašam nav nekādas sajēgas. Arvien vairāk un vairāk tukšu melu, kaut kādi tavi šizofrēniskie pieņēmumi.

1. diršana. "sajaaj boost spiediena karti EGR aktivizeshanai". Kāda vēl boost spiediena karte? EGR vadās tikai un vienīgi no gaisa masas. Mercedes, piemēram, vecākos modeļos uzstāda gaisa mērītāju tikai priekš EGR. Kur tur kāds boost spiediens?
Jau iepriekš rakstīji, par to kā strādā EGR apgriezienos, pie slodzes. EGR virs 3000rpm pārsvarā visiem auto ir ciet. Ar pedāli grīdā, tas ir ciet. To jau iepriekš rakstīju.

2. diršana. "chipsoshanu izveic, iemaucot tooliiti temperatuuras senora kontaktaa. tupa palielina t sensora R, imitee pusuzsilushu dzineju. "
Tu pat neesi iedziļinājies kur un ko sprauž, bet gudri dirs.
Tooliti sprauž degvielas temperatūras sensoram, lai imitētu karstu degvielu. Temperatūra uzlec to the MAX - 130C. Mērapmplitūdas max. ECU uzreiz treknina degmaisījumu, auto iet labāk. Vecākiem VAG dīzeļiem pārsvarā.
otrais variants ir RAIL sensora vietā. Izmaina ar pretestības palīdzību Rail sensora mērījumu. RAIL sensors priekš ECU rāda mazāku vērtību. Taisa treknāku tīri mehāniski, jo ECU domā, ka mazāks spiediens nekā ir patiesībā. Tosola temperatūras sensoram neviens neliek neko klāt. Tur nav nekāda sakara ar pusuzsilušu dzinēju. MELI! MELI! un vēlreiz MELI!

3. diršana. Par enerģētisko modeli. Palasi kā tiek darbināts EGR. Nav tur nekādu konfilktu ja ECU viņu nevirina. ECU tiek doma komanda to nedarīt. EGR netiek tupa atrauts vai vēl kādi brīnumi izdarīti.

Pirmkārt palasi info un runā ar faktiem, nevis saviem trulajiem izdomājumiem. Vieni vienīgi meli.

PAR EGR lapa nr.473, lai tev vieglāk un nav jākauc, ka tērējo tavu dārgo laiku.
http://jmgarage.ru/wp-content/uploads/2014/10/E...10-RBOS-EDS2.pdf

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Nov 2020, 10:07:58 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
19. Nov 2020, 10:05 #5418

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Nov 2020, 09:19:17 @HiJaCKeR rakstīja:
Kaross raksta tak pats savu softu


Brūndeguni, palasi pirmkārt kaut ko un mēģini sajēgt nevis tupa lien dirsā kādam. It sevišķi tādam, kas pats neko nerubī, bet ir viedoklis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
19. Nov 2020, 10:15 #5419

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4522

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Nov 2020, 10:05:23 @Kaross rakstīja:

19 Nov 2020, 09:19:17 @HiJaCKeR rakstīja:
Kaross raksta tak pats savu softu


Brūndeguni, palasi pirmkārt kaut ko un mēģini sajēgt nevis tupa lien dirsā kādam. It sevišķi tādam, kas pats neko nerubī, bet ir viedoklis.

cienījamais dirseļu sajājēj, es nevienam dirsā nelienu, bet uzskatu, ka nav ko līst rūpnīcas softos. tāds ir mans viedoklis.
Online
Ridlihs
19. Nov 2020, 10:45 #5420

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


17 Oct 2017, 15:06:32 @KaspichsS rakstīja:
Svarīga informācija E series lietotājiem.

IGLA ievainojamība


Labs info.
Tad kur to Iglu uzstāda pareizi un visu izdara kā vajag? bez Autonama. Tas Andrejs? droši vien runa ir par Bārdu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4