Online

Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
22. Mar 2020, 13:09 #2421

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15753

Braucu ar:


22 Mar 2020, 12:58:33 @DM-101 rakstīja:

22 Mar 2020, 12:48:36 @uldens1 rakstīja:
vakar redzēju to slaveni ''kūpošo'' DM101,bļe nu nekādu dūmu tur nebij diršana un provokācija



noraidu jebkaadas aizdomas par manaam intiimaam attieciibaam ar Uldeenu
arii naudu vinjam par sho postu nemaksaaju - es esmu ljoti nabadziigs [nav ko maksaat vnk].
es par to ka ja diršās tad par tēmu,nevis izgudro kaut kādu huiņu kuras nav
Offline
sys9291
22. Mar 2020, 13:13 #2422

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Mar 2020, 12:58:33 @DM-101 rakstīja:

22 Mar 2020, 12:48:36 @uldens1 rakstīja:
vakar redzēju to slaveni ''kūpošo'' DM101,bļe nu nekādu dūmu tur nebij diršana un provokācija




noraidu jebkaadas aizdomas par manaam intiimaam attieciibaam ar Uldeenu
arii naudu vinjam par sho postu nemaksaaju - es esmu ljoti nabadziigs [nav ko maksaat vnk].

nu labi - paglaimosu tev - esmu vairākas reizes redzējis tavu auto - nu nekūp tur nekas...
par kārbas selektoru runājot - uz F sērijas CAS vai FEM mainīt īsti jēgas nav, jo 8HP vēl nav iemācījušies IMO atslēgt - principa paliek tikai divas lietas, pierakstīt citu atslēgu - vai retransilēt keyles...
P.S kaut kad pasen bija pie manis viens E60 ar fake CAS un fake KGM... a īstais OBD bija grabažniekā...
Offline
cmax
22. Mar 2020, 13:29 #2423

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


22 Mar 2020, 12:43:25 @DM-101 rakstīja:

22 Mar 2020, 12:34:05 @cmax rakstīja:

22 Mar 2020, 11:51:26 @DM-101 rakstīja:
var jau uz to aizsardziibas padariishanu paskatiities bisku savaadaak.

pienjemsim, ka zaglis zina, kur un kas ir uzstaadiits. taa mees atmetiisim veiksmes faktoru [sak - Vasja katram uzstaada savaadaak/custom risinaajumi] un pienjemsim SLIKTAAKO scenaariju.
Taatad - zaglim pilns info. Un tad apzinam/saprotam darbu minimumu [laika/darbiibu zinjaa], kas vinjam jaaizdara.

zaglis atver durvis. ja ir siga, saak bljaut. kas jaadara zaglim?
jaatver dzineeja parsegs, jaaiebaazh roka pie taures vadiem, tie jaapaarkniebj. Tb., vadiem jaabuut aizsargaatiesm, lai ieguutu laiku. Ja kapota blokjeetaajs - ideaali.

taalaak: OBD blokjeetaajs. atsleegu pierakstiit vajag? vajag, ja nav nozagta.
ja nozagta - skipojam.
ja nav nozagta - jaanorauj obshifka zem stuuures, jaatbriivo vadu zguts, jaanorauj izolaacija, jaatrod CAN vadi, jaaparkniebj, jaattiira, japiesprauzh krokodili.

ok, nepierakstam atslegu, zaglis naak ar savu CAS un DME/DDE. Attieciigi - kapots arii jaatver, gaisa filtri nost, DME/DDE aaraa, utjpr.
CAS modulis - stekeris nost, cits piesprausts.

taalaak - imo fronte. zaglis rokaas klaat pie imo. jautaajums - cik laika tas prasa?
taalaak - kaarbas selektora blokjeeshana [imo papildinaajums]. atkal - klokja dekoratiivai vaaks - nost. vadi - aaraa. vadu izolaacija - valjaa. u.t.t.

uzdevums - sataisiit zaglim max darbu. ieguut max laika!
jaa, es nerunaaju par teemu 'man tikai KASKO'. taa ir cita pasaule.

p.s. un izejot no shaada konspekta, noder dajebkas:
a) DME/DDE papildus kronsteins ar nourbtaam skruuveem [nevar aatri piespraust citu DME/DDE];
b) tas pats ar CAS;
c) kapota blokjeetaajs;
d) kaut nestandarta skruuves/uzgrieznji akjim - lai, kad saak bljaut siga, nevar ar 10tnieci 5 sekundees noraut akja klemmi;
e) gruuti piekljuustamaa vietaa izvietota taure;
f) kaarbas selektora blokjeejoshais imo piesleegts nevis no salona puses [taa eertaak], bet - izvelkot vadus;
g) tas pats ar CAN imo - piesleegts nevis vieglaak piekljuustamajaa vietaa, bet - izvelkot zgutu;
h) visam, kas zgutam priekshaa - nestandarta skruuuves vai taas pat nourbtas;
utjpr.

diemzheel, katrs shis pasaakums prasa laiku instalatoram un maksaa naudu. Tb., uz lietotaaju 'parasto' neattiecas - tie meeraas, kur leetaak uzstaada..

Finālā paliek pamests, izpostīts auto. Zaglis no dusmām/stresa atstāj vēl kādu “dāvanu”.


jaa un nee.
jaa, esmu piedziivojis, ka situaacijaa, kad nevar izraut magnetolu, izdemolee visu viduskonsoli;
jaa, var gadiities, ka prom ejot, kaut ko savaara. bet nu to mineet kaa argumentu - nu, tad nesleedz ciet vispaar. atstaaj atsleegas - taadu probleemu nebuus..

Atstāt vaļā jau cita opera, bet ja pieņem ka autiņs ir sacūkots/izvarots, KASKO saskaita blokus, kabeļus, paneļus un pasaka remonts ir neretabls, ko tad?
No otras puses jo vairāk zaglis plosās jo lielāka iespēja izgaismoties, iesācējam ar adrenalīna tricinātām rokām var čuras sakāpt galvā un aiziet ciet, profs izmēģinās savus standarta paņēmienus un atmetīsies.
Offline
maasters
22. Mar 2020, 13:43 #2424

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

pardon ja muldu, neesmu sevišķi ilgi iedziļinājies šajā tēmā, bet nu pieņemot , ja man būtu e60 benzīns teiksim ja. vai nav vienkāršāk, es nez drošāk "sabojāt" kādu fizisku mezglu, bez kura motors vienkārši nedarbojas, nevis censties gudrā veidā noglusīt vadību, kuru gudrs zaglis atglušīs vai arī ka kaspich saka piespraudīs savu, jo ja tev fiziski piem neiet klokenes devējs, vai nez nestrādā kautvai tas pats benzīna sūknis tad tu vari būt cik gudrs gribi bet tas auto nerūks,

Nu piem nez, uztaisi super noslēptu uz spec signāla atbloķējamu releju starp klokenes ddvēju un motora vadības bloku. iemetini to releju kastē no 10mm kkāda rūdīta dzelža un paslēp visdziļākajā peklē kā bonusu un rerouto vadus tā ka nevar atrast kā tikai tiekot klāt to izvadiem vai nu pie paša dačika vai kompja, attiecīgi kā kaspich teica kompis aiz drosām skrūvēm, un daciks nu tur jau manliekas tpt brutāli tikt viņam klāt ja esi uz ielas nakts laikā ne servī uz pacēlāja zem gaismas un kafijas uz galda vai ne ?
bonusā var kapotam drošību uztaisīt. nu šāds viens vienīgs risinājums toties pieodmāts nav tad vērtīgāk nekā uber sarežģītības uz vadības līnijām starp auto blokiem, kurām kā kaspich pats saki labs zaglis tpt tiek klāt?

jo ko tad tas zaglis darīs? cels auto uz domkrata meklēs kā tikt klāt devējam un lodēs savus vadus klāt un vilks uz kompi apejot originālos? fiziski jau daŗīt var bet laiks.

[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Mar 2020, 13:47:21 ]

Offline
maasters
22. Mar 2020, 14:05 #2425

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

nujā pareiz , bij aju arī tādi , kas bez klokenes devēja gāja,


nu tad ir jāmauc tāds pat risinājums tikai ar nerentabla risinājuma/izmēŗa releju uz startera plusu. vai var mazāku un tad uz ievilcēju/palaidēju, kas laikam būtu loģiskāk. pat vecajam e46 ir diezgan abnormāli grūti tikt pie startera un (vismaz man) ērtakais risinājums ir noraut ieplūdi to mainot.
ok manuāli vēl teorijā var iestumt/ievilkt bet nu tāpat jebļa jo sevišķi ja tas ir saspiestā mikrorajona kur blakus citi auto, takā gandrīz visi tag ir automāti tad šīs arīõ neiznāks

[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Mar 2020, 14:08:09 ]

Offline
maasters
22. Mar 2020, 14:54 #2426

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

viss ok es neesmu šajā tik dziļs loģiski ka maz zinu.

nu nevari tu padot "manam" relejam +12, jo to kontrolētu teiksim čips, kurš saslēdz releju ON pozicijā tikai tad kad saņem atbilstošu signālu no RF , to kā labāk nokodēt RF signālu nezinu , tur jau ir čupa ar paņēmieniem bet nu ideju saproti.

vienigais variants kā tad palaist to starteri ir vai nu "uzlauzt" radiosignālu vai mest klāt fiziski vadus pie startera, kuram nevar tikt klāt normāli.

nu es tik tā skaļi domāju nekur jau nav teikts ka šāds risinājums ir labs vai vispār loģisks

[ Šo ziņu laboja maasters, 22 Mar 2020, 14:54:42 ]

Offline
Bimmer
22. Mar 2020, 22:32 #2427

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ceļš uz Hi-End nav viegls

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 22 Mar 2020, 22:33:03 ]

Offline
Jonjis
22. Mar 2020, 23:33 #2428

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Šādi vajadzēja :


-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
sys9291
23. Mar 2020, 10:35 #2429

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu šeit vairāk sliecos uz to, ka aklais ir nokalpojis savu. Beigas parasti pienāk pekšņi - tieši ar šādu situāciju saskāros uz sava ex F30 - no rīta knapi griež - un lamājas par lielu izlādi. Pa dienu OK, nākamajā dienā viss atkārtojas. Histogrammā viss labi līdz iepriekšējai dienai - tātad mainam, pierakstam un braucam...
Uz mana f20 nopērkot situācija bija savādāka - aklais bija salonā samocīts - auto brēca par nomaiņu. Histogrammā redzamas vairākas izlādes un nepietiekamas uzlādes. Aklo saladēju, pārreģistrēju (aklajam knapi gads) un viss ir labi...
Offline
Angelz
23. Mar 2020, 13:07 #2430

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D

Bet nu zini, kā vairums cerībā, ja nu tomēr var eko+kapeiku un nemainīt...

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
23. Mar 2020, 13:17 #2431

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Mar 2020, 13:07:32 @Angelz rakstīja:
Bet nu zini, kā vairums cerībā, ja nu tomēr var eko+kapeiku un nemainīt...

nu spriežot pēc pilsoņa viņš bija gatavs ģeneratoru remontēt a tas diez vai būs lētāk par aklā maiņu
Offline
sys9291
23. Mar 2020, 14:25 #2432

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Mar 2020, 13:19:01 @DM-101 rakstīja:

23 Mar 2020, 13:17:23 @sys9291 rakstīja:

23 Mar 2020, 13:07:32 @Angelz rakstīja:
Bet nu zini, kā vairums cerībā, ja nu tomēr var eko+kapeiku un nemainīt...

nu spriežot pēc pilsoņa viņš bija gatavs ģeneratoru remontēt a tas diez vai būs lētāk par aklā maiņu


pag, vinjsh bija gatavs 'tableti' pa 16 EUR nomainiit. Vai pievilkt siksnu pa 0 EUR.
un ko Tu iedomaajies?

uz F tablete pa 16EUR? kruta un siksnu pievilkt? ja nu vienīgi biksēm...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Mar 2020, 14:26:12 ]

Offline
edzulis
24. Mar 2020, 09:23 #2433

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tups esi vien tu pats un tas kljust pavisam skaidrs, ja tiesham esi feniksa klients nav 100% droshu likmju, vari tos savus 100k ari mierigi pakast Gana esmu redzejis tadus droshos variantus noskalojamies podaa. Viss tas uzpeldeja pec taa latgales muitnieka, kas visticamak pec shitadas shemas saaka deklaret kosmosu. Bet latvija tachu kaa parasti unikala zeme, paskatīties citu valstu pieredzi gruti
Offline
edzulis
24. Mar 2020, 09:50 #2434

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Maineri

Par elektroniku tu droshi vien sajedz, bet shajaa laucinjaa tu esi pilnigs amatieris
Offline
kars
24. Mar 2020, 14:29 #2435

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


20 Mar 2020, 23:25:02 @GirtzB rakstīja:
iekšdedzes benzīnmotori vēl 20 gadus mierīgi nodzīvos.


Zviedru 3 cilindru mazais gigants ir

Bet šis manuprāt būs episkākais 'vecās skolas dzinējs' kā arī tas auto pats kā tāds.

Jācer ka Gordons novedīs to projektu līdz galam, jo nauda nav problēma.

Spied "Play", lai skatītos video!

3.9l v12 atmo., kas griežās līdz 12k rpm un iekļaujās mūsdienu izmešu normās

Kā viņi to dabū gatavu?
Offline
Staris
24. Mar 2020, 16:27 #2436

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Pareizi saproti. Bet, kad paskaties cik 20 gadu laikā ir atšķirība pārmaksā starp 2.0 un 2.9 procentiem, tad tev ieslēdzas žīdisms un tu negribi tik daudz maksāt. Kamēr par to nedomā, tikmēr var ieslēgt MOGO režīmu un skatīties tikai uz ikmēneša maksājumu nevis kopējo maksājuma mēnešu skaitu vai pārmaksu. No tēmas- 100e/mēnesī uz 60 mēnešiem ir dārgi. 80e/mēnesī uz 84 mēnešiem ir lēti, jo 80e/ < 100e
Offline
Elviss
24. Mar 2020, 16:28 #2437

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21541

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Ja tupa rēķina mēneša maksājumu, tad jā, bet uz 30 gadiem no, piemeram, 100k, tā ir 30k starpība.

Un tas, ka viens ir piesaistīts kredītam, nevis abi, nenozīmē, tas neietekmē abus

-----------------
Offline
sys9291
24. Mar 2020, 21:01 #2438

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Mar 2020, 20:14:26 @DM-101 rakstīja:

24 Mar 2020, 20:05:09 @l_photographer_z rakstīja:
....pa pa ram, vēlviens problēma.. :/
Pieļauju, ka nedaudz iegrābos ar auto, bet gribu sačinīt, lai var ar baudu braukāt.. )
Salonā varu likt kadu temperatūru putējiem gribu, bet uz kājām vienmēr pūtīs karstu gaisu. Uzlieku pat 16 grādus uz automātu un tāpat uz kājām pūš superkarstu gaisu.. kādam idejas, kur meklēt problēmu. Pa aukšējiem nak vēs, tieši problēmas ar "kāju" pūtējiem...
Visu laiku viss bija super.....


vēsS.

iestreedzis/izbeidzies atbilstoshais t reguleeshanas vaarsts.

a varbūt vads nopuvis, a varbūt klimas bloks nobeidzies a varbūt.....
Offline
Kaross
24. Mar 2020, 22:22 #2439

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Mar 2020, 21:04:18 @DM-101 rakstīja:

24 Mar 2020, 20:43:03 @Noname rakstīja:

23 Mar 2020, 19:35:41 @protams rakstīja:

23 Mar 2020, 12:26:48 @Noname rakstīja:

Audi A6 (C6) 3,2 FSI (benzīns) Quatro, 252Hp.
Oriģināli 170 t.km un bez avārijām - pārbaudāmi.
Pirmā reģ. 29.12.2006. Jaunas riepas, 2020.01 - TA.
Gaišs ādas salons el. beņķi ar apsildi, atmiņu, xenon, kruīzs, lietus sensors



3800 EUR



TA 01.2021

Paldies


shiem tak ar kaadreiz Stratified charge bija, ne?
Dzirdeju, ka veelaak iznaaca ruupniicas upgrade, kas to dzineju piespieda pusliidz korekti straadaat homogenaa, jo rAudi publikai bija nereaali uztureet kaartiibaa to sarezgjiito dzineeju..
Kaads ko tuvaak zina?


Lielākā daļa FSI/TFSI (tiešās iesmidzināšanas) dzinēji ir ar Stratified charge.
Neko citu gan nevar teikt arī par BMW publiku.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_279.pdf

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
25. Mar 2020, 00:21 #2440

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nja tā sanāk. automatiski pieņēmu, jo nosaukumā ir TFSI - Turbo fuel stratified injection. Bet reāli dzīvē nebiju piefiksējis lambdu virs 1.5 vai vairāk.
Tas arī izskaidro to, ka Turbo motoriem nav Nox katalizatoru, tikai atmosfēriskajiem.
Zinu, ka 1.4;1.6;2.0 un 3.2FSI visi ir stratified charge dzinēji.
Atradu pat vienu VAG materiālu par tēmu.
VAG

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4