Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
bmwaddict
20. Mar 2020, 23:20 #2381

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Mar 2020, 22:28:36 @GirtzB rakstīja:
F1 cik gadus atpakaļ jau bija elektrohidrualiskie etc vārsti. Ideja veca, beidzot tehnoloģijas attīstītas tik tālu ka var limited production palaist, gan jau vēl gadi 5-10 un būs toyota corolla...

Rekur nedaudz


nebuus corolla jo tak paarstaas razhot iekshdedzes dzineejus.. nu maybe kautkaada ekskluziivaa liinija paliks.
imho shie ir peedeejie daargaa gala dinozauri jo zaljie tak neliksies mieraa un izdomaas kaa nodushiit iekshdedzes dzineejus pilniibaa..

peec tam atliek likvideet lidmashiinas (shis btw ir labs briidis to izdariit) un iestaasies pilniiga sveetlaime.
Offline
GirtzB
20. Mar 2020, 23:25 #2382

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

iekšdedzes benzīnmotori vēl 20 gadus mierīgi nodzīvos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bimmer
20. Mar 2020, 23:30 #2383

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24378

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


20 Mar 2020, 23:25:02 @GirtzB rakstīja:
iekšdedzes benzīnmotori vēl 20 gadus mierīgi nodzīvos.

Jā, bet to nākamā paaudze būs arī pēdējā. Nākamajā šādu tehnoloģiju jau/vēl neiekļaus

Piem.:
VW nākamā iekšdedzes dzinēju auto paaudze būs arī pēdējā

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 20 Mar 2020, 23:31:41 ]

Offline
Jonjis
20. Mar 2020, 23:55 #2384

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar:

Da nu.
Vēl labāks ieteikums tajā postā ar e39 audio.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
maasters
21. Mar 2020, 11:34 #2385

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

eu @badmoon nez drosvien meginaji baigo joku/sarkasmu uztaisit bet nekas tev tur isti neiznaca.

[ Šo ziņu laboja maasters, 21 Mar 2020, 11:34:32 ]

Offline
Kaross
21. Mar 2020, 12:10 #2386

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Mar 2020, 22:08:04 @maasters rakstīja:
Links

afigetj ko tik nevar izdarīt ja dikti grib.

vienīgais ko es nesaprotu kāpēc netaisa vārstu vadību uz vienkārši full electric aka solenoidi utt bet vēl ar pneimatiku.

bonuss ka nevina mehāniska vārstu vadība nevar atvērt vārstu ar tik ātru pacēlumu/kritumu, jo arī visi VVT un VTEC utt kulacini sadalenēm tomēr ir ovāli ne kantaini, taka šeit ir bonuss ka pie katras atvēršanas un aizvēršanas vārsts var ilgāk būt vaļā, so dzinejs elpo efektīvāk.

anyway interesants video.


Ar gribēšsanu vien ir par maz. Es teiktu, ka tur ir gan dabas dots talants, gan veiksme. Esmu daudz lasījis par Koeniggseg inovācijām un visu youtube noskatījies. Kristians ir vienkārši ģēnijs: Freevalve, Carbon diski, jaudas un ātruma rekordi, Triplex suspension, Dihedral synchro-helical hinge durvju enģes, savas izstrādātas turbīnas un tā var turpināt...

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Mar 2020, 12:11:14 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
21. Mar 2020, 15:10 #2387

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


21 Mar 2020, 12:10:50 @Kaross rakstīja:

20 Mar 2020, 22:08:04 @maasters rakstīja:
Links

afigetj ko tik nevar izdarīt ja dikti grib.

vienīgais ko es nesaprotu kāpēc netaisa vārstu vadību uz vienkārši full electric aka solenoidi utt bet vēl ar pneimatiku.

bonuss ka nevina mehāniska vārstu vadība nevar atvērt vārstu ar tik ātru pacēlumu/kritumu, jo arī visi VVT un VTEC utt kulacini sadalenēm tomēr ir ovāli ne kantaini, taka šeit ir bonuss ka pie katras atvēršanas un aizvēršanas vārsts var ilgāk būt vaļā, so dzinejs elpo efektīvāk.

anyway interesants video.


Ar gribēšsanu vien ir par maz. Es teiktu, ka tur ir gan dabas dots talants, gan veiksme. Esmu daudz lasījis par Koeniggseg inovācijām un visu youtube noskatījies. Kristians ir vienkārši ģēnijs: Freevalve, Carbon diski, jaudas un ātruma rekordi, Triplex suspension, Dihedral synchro-helical hinge durvju enģes, savas izstrādātas turbīnas un tā var turpināt...


Vēl arī 9. ātrumu trīs vārpstu & 7 sajūgu kārba, kur bez vilkmes pārrāvuma var ieslēgt jebkuru ātrumu pēc vajadzības.
Offline
Montana
21. Mar 2020, 15:19 #2388

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !


20 Mar 2020, 23:30:11 @Bimmer rakstīja:

20 Mar 2020, 23:25:02 @GirtzB rakstīja:
iekšdedzes benzīnmotori vēl 20 gadus mierīgi nodzīvos.

Jā, bet to nākamā paaudze būs arī pēdējā. Nākamajā šādu tehnoloģiju jau/vēl neiekļaus

Piem.:
VW nākamā iekšdedzes dzinēju auto paaudze būs arī pēdējā
Kas tu, nostradamus ?
Offline
Montana
21. Mar 2020, 15:46 #2389

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

Neko negrasos apgalvot, tas vienkārši būtu dumi.
Offline
Montana
21. Mar 2020, 15:53 #2390

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

virziens ir CO2 neitrāls, nevis 0 emisiju, domāju, ka elektroauto nozarei nāksies pasvīst, kad naftas industrijai tie paliks neizdevīgi.
Offline
Kaross
21. Mar 2020, 16:57 #2391

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Mar 2020, 15:10:15 @smudo rakstīja:

21 Mar 2020, 12:10:50 @Kaross rakstīja:

20 Mar 2020, 22:08:04 @maasters rakstīja:
Links

afigetj ko tik nevar izdarīt ja dikti grib.

vienīgais ko es nesaprotu kāpēc netaisa vārstu vadību uz vienkārši full electric aka solenoidi utt bet vēl ar pneimatiku.

bonuss ka nevina mehāniska vārstu vadība nevar atvērt vārstu ar tik ātru pacēlumu/kritumu, jo arī visi VVT un VTEC utt kulacini sadalenēm tomēr ir ovāli ne kantaini, taka šeit ir bonuss ka pie katras atvēršanas un aizvēršanas vārsts var ilgāk būt vaļā, so dzinejs elpo efektīvāk.

anyway interesants video.


Ar gribēšsanu vien ir par maz. Es teiktu, ka tur ir gan dabas dots talants, gan veiksme. Esmu daudz lasījis par Koeniggseg inovācijām un visu youtube noskatījies. Kristians ir vienkārši ģēnijs: Freevalve, Carbon diski, jaudas un ātruma rekordi, Triplex suspension, Dihedral synchro-helical hinge durvju enģes, savas izstrādātas turbīnas un tā var turpināt...


Vēl arī 9. ātrumu trīs vārpstu & 7 sajūgu kārba, kur bez vilkmes pārrāvuma var ieslēgt jebkuru ātrumu pēc vajadzības.


Tas arī, protams. Vēl var pieminēt cik tā kārba sver. Man liekas ap 45-50kg? Precīzi neatceros.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
21. Mar 2020, 23:11 #2392

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ko nozīmē "pāršūt rūpnīcas atslēgu kodus" ?
Offline
bmwaddict
21. Mar 2020, 23:16 #2393

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Mar 2020, 16:57:22 @Kaross rakstīja:

21 Mar 2020, 15:10:15 @smudo rakstīja:

21 Mar 2020, 12:10:50 @Kaross rakstīja:

20 Mar 2020, 22:08:04 @maasters rakstīja:
Links

afigetj ko tik nevar izdarīt ja dikti grib.

vienīgais ko es nesaprotu kāpēc netaisa vārstu vadību uz vienkārši full electric aka solenoidi utt bet vēl ar pneimatiku.

bonuss ka nevina mehāniska vārstu vadība nevar atvērt vārstu ar tik ātru pacēlumu/kritumu, jo arī visi VVT un VTEC utt kulacini sadalenēm tomēr ir ovāli ne kantaini, taka šeit ir bonuss ka pie katras atvēršanas un aizvēršanas vārsts var ilgāk būt vaļā, so dzinejs elpo efektīvāk.

anyway interesants video.


Ar gribēšsanu vien ir par maz. Es teiktu, ka tur ir gan dabas dots talants, gan veiksme. Esmu daudz lasījis par Koeniggseg inovācijām un visu youtube noskatījies. Kristians ir vienkārši ģēnijs: Freevalve, Carbon diski, jaudas un ātruma rekordi, Triplex suspension, Dihedral synchro-helical hinge durvju enģes, savas izstrādātas turbīnas un tā var turpināt...


Vēl arī 9. ātrumu trīs vārpstu & 7 sajūgu kārba, kur bez vilkmes pārrāvuma var ieslēgt jebkuru ātrumu pēc vajadzības.


Tas arī, protams. Vēl var pieminēt cik tā kārba sver. Man liekas ap 45-50kg? Precīzi neatceros.


vieniigi paliek jautaajums - cik ilgi taa straadaa
Offline
edzulis
21. Mar 2020, 23:18 #2394

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nobloket vieglu piekluvi OBD, manuprat ir musthave opcija un nemaksaa praktiski neko.
Offline
sys9291
21. Mar 2020, 23:37 #2395

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Mar 2020, 23:23:03 @DM-101 rakstīja:

21 Mar 2020, 23:18:42 @edzulis rakstīja:
Nobloket vieglu piekluvi OBD, manuprat ir musthave opcija un nemaksaa praktiski neko.

nu, tik bezgala optimistiski arii nav.
Noraut obshifku zem stuures - 10 sekunzhu teema. Ja zaglis anv totaals aamurs, priboram komplektaa naak 2 gab. krokodiiliishi, ar kuriem pa tiesho iekozhaas CAN liinijaa, kas iet uz CAS.

Te jaablokjee gudraak. Bet tas jau maksaa milzu naudu - paarsimts rubljus..

a zagļi arī paliek tupāki - jo kamdēļ pūlēties, ja ir keyless retranslators... ir ir - nav - ņemam nākošo...
nu nav neaizdzenamu auto - ir tikai vajadzīgs laiks...
Offline
Montana
21. Mar 2020, 23:51 #2396

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

uzraus uz traļa un aizvedīs, un pajebaķ būs tie kārbas selektori
Offline
Montana
21. Mar 2020, 23:58 #2397

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

Tu pēc tam kad ar viņiem runā, pamosties un pieraksti visus tos murgus ? Kā Tavuprāt nozog mašīnas bez dzinējiem no servisu pagalmiem stāvietām? Tavs bērnudārzam deliģētais pašvaldības policists un apsargs saška no autostāvvietas būdiņas zina tik pat daudz cik Tu. Ja gribēs, aizdzīs.
Offline
badmoon
22. Mar 2020, 00:04 #2398

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8316

Braucu ar: Braucu ar


21 Mar 2020, 23:47:48 @DM-101 rakstīja:

21 Mar 2020, 23:37:42 @sys9291 rakstīja:

21 Mar 2020, 23:23:03 @DM-101 rakstīja:

21 Mar 2020, 23:18:42 @edzulis rakstīja:
Nobloket vieglu piekluvi OBD, manuprat ir musthave opcija un nemaksaa praktiski neko.

nu, tik bezgala optimistiski arii nav.
Noraut obshifku zem stuures - 10 sekunzhu teema. Ja zaglis anv totaals aamurs, priboram komplektaa naak 2 gab. krokodiiliishi, ar kuriem pa tiesho iekozhaas CAN liinijaa, kas iet uz CAS.

Te jaablokjee gudraak. Bet tas jau maksaa milzu naudu - paarsimts rubljus..

a zagļi arī paliek tupāki - jo kamdēļ pūlēties, ja ir keyless retranslators... ir ir - nav - ņemam nākošo...
nu nav neaizdzenamu auto - ir tikai vajadzīgs laiks...


pag, pag. nu Tev aiziet taapat kaa ar IGLA...

keyless arii ir toolji, kas to aktivizee tikai tad, ja tuvumaa ir cell vai metka, kas nosuuuta pareizu kodu. nu, piem., IGLA Keyless.

otrkaart - vot, iedomaajies, ka IGLA ir CAN, kas iet no DME uz CAS, protams, arii alternatiivaa kLine/CAN ir blokjeeta, kaarbas selsktors arii.
fiziski, lai piekjuutu tam imo, naaksies kaadu pusstundu pajaaties.
jeb - jaa, cits DME, cits CAS, CAN pa tiesho starp blokiem.
interesanti, kursh zaglis to izpildiis ''kaujas apstaakljos''?

jaa, protams, viss ir laika jautajums. bet, kad es dzirdu staastus ''ko gribees aizdziit, taapat aizdziis..'' - blja, nu nevajag stumt suudu.


Šajā visā ir tikai viens atslēgas vārds - IGLA
Jautājums par vienu, atbilde par citu.
Vai nu krīti par ideju, vai arī Tev maksā par to.



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Staris
22. Mar 2020, 00:15 #2399

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Kur E60/F10 ir vieglāk pieejamā vieta, kur pievienoties CAN un tikt pa tiešo pie CAS?
Jautājums kontekstā - kur labāk štucerēt obd block, lai zaglim paliktu mazāk ērto vietu, kur pieslēgties, bet tai pašā laikā nebūtu bloķētājs rokas stiepiena attālumā.

[ Šo ziņu laboja Staris, 22 Mar 2020, 00:16:23 ]

Offline
7781
22. Mar 2020, 00:19 #2400

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Es vienmer sāku ar keyfoba aizvaksanu no durvim, citiem vardiem sakot jasit ārā logs, ko viņi acimredzot negrib darīt. Ir paša pieredzē 2vi gadijumi, kad nojajushies ap to sledzeni un atmetuši ar roku, vel kko mēģinājuši lauzt ap loga rāmi, bet stiklu ta ari neizsita. Respektivi angļu vāciņš durvim(bez cauruma) un cauruma kkas varen ciets, skruve vai kas tamlidzigs, ja pat norauj vāciņu. Vai arī anglu zamoks, tad toch bez variantiem. Vienīgi jaseko lidzi akumulatora stavoklim, citadi var nakties palauzīt galvu ka pašam tikt pectam iekšā
Pectam visefektīvāk bloķēt kadu vitali svarigu daciku uz motora darbibu, kautvai ar visprastako sledziti vai cipu, bet tad jau vajag kastiti utt. Katra zina viss ir atkarigs no izpildijuma, jo labak noslepsi, jo mazak iespeja, ka atradīs. Pa nakti tapat neviens to nerisinas, ja būs par grūtu. Viss iepriekš minetais, ja pats esi gatavs čakarēties un bez igla, kas pec pieredzes čakarē CANu reiz pa reizei, varbūt nepareizi uzstadits, nezinu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4