Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
AV
18. Jun 2020, 22:21 #901

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


18 Jun 2020, 15:46:03 @Nixx rakstīja:
i3
- diskutabls dizains. Man liekas
- jocīgas riepas
- virsbūves materiāli
+ pareizā piedziņa

Golfs uz to laiku jau bija feisliftots, principā ļoti ok sataisīts. Elektriskā sadaļa ir


Viss seit uzskaititais, manuprat, ir plusi.
Vel ir verts pieminet, ka tas auto ar saviem 170zs diezgan neslikti kustas, atskiriba no parejiem tas cenu kategorijas lietotajiem EV un i3 super mazs apgriesanas diametrs un gandriz videja limena SUV sedpozicijas augstums, kas pulseta ir patikami.
Offline
Damn
18. Jun 2020, 23:13 #902

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10796

Braucu ar:


18 Jun 2020, 15:58:05 @XK220 rakstīja
ar elektroauto tu iemācies sildīties efektīvāk un tikai tik, cik nepieciešams.


Tu vari efektivi ēst tikai kartupeļus, risus. Kāpēc est ko citu?
Offline
megakakis
19. Jun 2020, 10:43 #903

Kopš: 07. Jun 2012

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Kāds reāli lieto i3, varbūt var padalīties ar pieredzi !
Offline
ParaTr00per
19. Jun 2020, 15:21 #904

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


19 Jun 2020, 10:43:43 @megakakis rakstīja:
Kāds reāli lieto i3, varbūt var padalīties ar pieredzi !

jā, jau gandrīz nedēļu
Offline
megakakis
19. Jun 2020, 15:33 #905

Kopš: 07. Jun 2012

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


19 Jun 2020, 15:21:47 @ParaTr00per rakstīja:

19 Jun 2020, 10:43:43 @megakakis rakstīja:
Kāds reāli lieto i3, varbūt var padalīties ar pieredzi !

jā, jau gandrīz nedēļu


Forši, apsveicu. Cik liela ir baterija ? Cik daudz km var nobraukt ar vienu uzlādi ?
Offline
ParaTr00per
19. Jun 2020, 15:46 #906

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


19 Jun 2020, 15:33:35 @megakakis rakstīja:

Forši, apsveicu. Cik liela ir baterija ? Cik daudz km var nobraukt ar vienu uzlādi ?

33kWh baterija, nobraukt var kādus 200-240km - atkarīgs no tā, kā brauc.
Offline
JankyLV
19. Jun 2020, 16:04 #907

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2984

Braucu ar: imperialblau


19 Jun 2020, 15:33:35 @megakakis rakstīja:

19 Jun 2020, 15:21:47 @ParaTr00per rakstīja:

19 Jun 2020, 10:43:43 @megakakis rakstīja:
Kāds reāli lieto i3, varbūt var padalīties ar pieredzi !

jā, jau gandrīz nedēļu


Forši, apsveicu. Cik liela ir baterija ? Cik daudz km var nobraukt ar vienu uzlādi ?

Ar 60aH (22kWh) pavasarī kaut kādus 140km laikam var nobraukt. Tagad vasarā slēdzot kondicionieri samazināsies range. Grūti teikt pa cik.. Kādiem ~15km laikam. Baigi neaizraujos ar testēšanu 100%-0%.
Online
ak
19. Jun 2020, 17:06 #908

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR


18 Jun 2020, 20:58:50 @kaprons rakstīja:
vot te ir points

ja lietots auto 3 gadus un cik tur 58k km, cik reāli izmaksā šis periods, vai ir atbilde

pirkšanas cena
tagad pārdošanas cena
un tiešās izmaksas apkopes špānis

tikai nevajag ierēķināt visu bulšitu stāvvietas pa brīvu sabtransa joslas vēl kautkādas subsīdijas un citu černi. Akcīzi kādam ir jāmaksā.
Tad, kad tas kļūs par meinstrīmu, nekādas atlaides vairs nebūs

Un tā arī būs realitāte


EV ir lētāki par iekšdedzes auto. Ja skatās auto ar kuriem uzņēmumā braukts daudz - 3 gadu laikā ap 80k-90k km, lai pārdotu vēl ar garantiju, km izmaksas ir šādas - Pajero 0.38, Passat 0.28, Mazda 6 0.28, Mitsubishi EVO 0.46, Leaf 40kW būs 0.20 - 0.24. Tas bez auto stāvvietām. Tām ietaupījums ir individuāls - man sanāk ap 50-60 EUR mēnesī.
Offline
depo
19. Jun 2020, 17:30 #909

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


18 Jun 2020, 15:46:03 @Nixx rakstīja:
i3
- diskutabls dizains. Man liekas


Manuprāt tīri simpātisks EV salīdzinot ar pārējiem kropļiem (izņemot Tesla).



Offline
depo
22. Jun 2020, 07:27 #910

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Volkswagen ID.3 1ST piegāde Latvijā sāksies septembrī; īpašnieki varēs saņemt 1600 eiro vērtu dāvanu – mājas uzlādes iekārtu un bezmaksas piekļuvi publiskajām uzlādes stacijām

Līdz 420 km liels nobraukums ar vienu uzlādi, piekļuve publiskajām uzlādes stacijām 600 eiro jeb 2000 kWh vērtībā, ID. Charger mājas uzlādes iekārta un tās uzstādīšana bez maksas (kopējā vērtība 1 000 eiro), nepieredzēti augsta veiktspēja, ekskluzīvs dizains un ātra uzlāde ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu (AC) – šīs ir tikai dažas no priekšrocībām, kuras tiek piedāvātas unikālo ID.3 1ST Edition modeļu īpašniekiem. Jau 2020. gada septembrī Latvijā pie klientiem nonāks pirmā izlaiduma Volkswagen ID.3 modelis – ID.3 1ST. Volkswagen ID.3 1ST ražošanas apjoms Eiropā ir ierobežots līdz 30 000 automobiļu, bet Baltijā agrajai rezervācijai bija pieejamas vien 50 automašīnas. No šodienas, 17. jūnija, ekskluzīvās ID.3 1ST automašīnas agro rezervāciju veikušie klienti var izvēlēties vēlamo automašīnas versiju un parakstīt iegādes līgumu.

Kā pateicības dāvanu no Volkswagen visi ID.3 1st īpašnieki saņems bezmaksas uzlādes karti 2 000 kWh vai līdz 600 eiro vērtībā izmantošanai publiskajās uzlādes stacijās. Turklāt īpašnieki, kas izvēlēsies regulāri dalīties ar rūpnīcu atsauksmēs par ID.3 1st, izmantojot speciālu platformu, saņems papildu ieguvumu – bez maksas ID. Charger mājas uzlādes iekārtu ar Type 2 uzlādi ar līdz 11kW un tās uzstādīšanu 1 000 eiro vērtībā.

ID.3 1ST nobraukums un baterijas jauda būs līdzvērtīga sērijveida ID.3 Pro modelim. Līdz 2020. gada beigām Volkswagen uzsāks pasūtījumu pieņemšanu sērijveida ID.3 modelim trīs versijās – ID.3 Pure, ID.3 Pro un ID.3 Pro S –, kas galvenokārt atšķirsies pēc akumulatora un uzlādes jaudas, kā arī iespējami nobraucamās distances. ID.3 Pro S būs modernākā versija ar ekskluzīvāku aprīkojumu.

“ID.3 1st Special Edition modelis iezīmē ļoti nozīmīga attīstības posma uzsākšanu Volkswagen zīmola vēsturē. Līdz ar ID.3 modeļu nonākšanu tirgū tuvāko gadu laikā videi draudzīgāka pārvietošanās ar uzticamām un jaudīgām elektroautomašīnām būs pieejama miljoniem cilvēku. Mēs redzam, ka agrās rezervācijas panākumi apliecina cilvēku interesi par bezizmešu mobilitātes ēru. Šobrīd rindā uz ID. sērijas modeļiem Baltijā ir vairāk nekā 600 cilvēku. Mēs kopā ar mūsu klientiem ar nepacietību gaidām pirmo automašīnu nonākšanu Baltijā,” uzsver Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

ID.3 1st ekskluzīvais modelis tiks piedāvāts ar klientu vispieprasītāko konfigurāciju – 58 kWh akumulatoru ar vienas uzlādes nobraukuma distanci līdz 420 km (WLTP), kas ģenerē 150 kW (146 PS vai 204 PS) un nodrošina maksimālo griezes momentu 310 Nm.

Baltijā klientiem ir iespēja izvēlēties starp trīs modeļa versijām: ID.3 1st, ID.3 1st Plus un ID.3 1st Max ar dažādām papildu funkcijām. Visi ID.3 1st modeļi saņems garantētu piecu gadu garantiju, bet akumulatoram – astoņu gadu. Volkswagen garantēs, ka šie akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometru nobraukuma.

ID.3 1st pamata versijā ietilpst navigācijas sistēma, DAB + digitālais radio, gaisa kondicionēšanas sistēma Air Care Climatronic ar divu zonu klimata kontroli, sēdekļu un stūres apsilde, roku balsti priekšā, ātra uzlāde ar 100kW līdzstrāvu (DC) vai 11kW maiņstrāvu (AC) un 18 collu tērauda diski, dabiska balss vadība un ID. Light, kas ir inteliģenta sistēma, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā. Papildus tam ID.3 1ST būs ne tikai kompakts, uzticams un elegants automobilis, bet arī vieds palīgs uz ceļa, jo jau standarta aprīkojumā būs pieejama adaptīvā kruīza kontrole (ACC), joslas saglabāšanas asistents Lane Assist, frontālās sadursmes brīdinājuma asistents Front Assist, parkošanās distances kontrole un dinamiskā ceļazīmju atpazīšanas sistēma, LED priekšējie lukturi un signalizācija. Pamata versijas cena Latvijā ir 40 915 eiro.

ID.3 1st Plus versija ir papildus aprīkota ar atpakaļskata kameru, bezatslēgas piekļuves un dzinēja startēšanas sistēmu Keyless Advanced, interjera apgaismojuma paketi ar 30 dažādām krāsām un viduskonsoli ar diviem papildu USB-C savienojumiem aizmugurē. Ārējā aprīkojuma daļu veido tonētie stikli, eksterjera pakotne Style sudraba krāsā, Matrix LED priekšējie lukturi, aizmugurējie LED lukturi ar dinamisko pagrieziena signālu un 19 collu lietie diski. Klientiem, kas izvēlēsies ID.3 1st Plus, tiks piedāvātas arī trīs dažādas interjera krāsu kombinācijas, tostarp enerģiski oranžais ar balto stūri. ID.3 1st Plus cena Latvijā – 46 630 eiro.

Advancētākā modeļa versijā ID.3 1st Max, kuras cena Latvijā ir 52 350 eiro, ir iekļauts arī paplašinātās realitātes displejs (AR), liels panorāmas jumts, kā arī 20 collu lietie diski. Šo aprīkojuma klāstu papildina daļēji autonomās braukšanas palīgsistēma Travel Assist, ieskaitot Side Assist joslu maiņas palīgsistēmu un Emergency Assist, kas kritiskos apstākļos var palīdzēt novērst nopietnus negadījumus, kā arī telefonijas funkcija Comfort ar induktīvu uzlādi. ID.3 1st Max versiju vēl neatvairāmāku padara ērti sēdekļi, ieskaitot elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus ar masāžas funkciju.

ID.3 nosaka jaunus ilgtspējas standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīgi ražota enerģija. Kopumā automašīnas dzīves ciklā – tieši automašīnu piegādē no rūpnīcas – rodas neliels daudzums kaitīgo emisiju, no kurām vēl šobrīd nav pilnībā iespējams izvairīties, bet uzņēmums tās kompensē ar investīcijām klimata projektos. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas, gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.
Offline
AV
22. Jun 2020, 08:34 #911

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500

Vakar Ādažos - vismaz 25 jaunas Teslas.
Visticamāk, caurbraucot uz Somiju (?).

Offline
1986
23. Jun 2020, 10:55 #912

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 283

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8

Laižam Līgot klusi!

Offline
Instigater
23. Jun 2020, 16:09 #913

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ar šitiem klusām forši pa parkiem var cauri braukt un tantes pat nenobiedēt.
Offline
GirtzB
23. Jun 2020, 16:32 #914

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

un paņemt pārsteigtu tanti uz ragiem..., jo nedzird kā pielavījies...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
M_P_2
24. Jun 2020, 22:29 #915

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 160

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


22 Jun 2020, 08:34:30 @AV rakstīja:
Vakar Ādažos - vismaz 25 jaunas Teslas.
Visticamāk, caurbraucot uz Somiju (?).




Man līdzīgs vezums..
https://ibb.co/HgqRQ0H

[ Šo ziņu laboja M_P_2, 24 Jun 2020, 22:30:47 ]

Offline
M_P_2
24. Jun 2020, 22:33 #916

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 160

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


24 Jun 2020, 22:29:33 @M_P_2 rakstīja:

22 Jun 2020, 08:34:30 @AV rakstīja:
Vakar Ādažos - vismaz 25 jaunas Teslas.
Visticamāk, caurbraucot uz Somiju (?).




Man līdzīgs vezums..
https://ibb.co/HgqRQ0H

Kas ar to bildi bija jādara, lai uzreiz parādītu?
Offline
bum_bumz
24. Jun 2020, 23:00 #917

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


24 Jun 2020, 22:33:05 @M_P_2 rakstīja:

24 Jun 2020, 22:29:33 @M_P_2 rakstīja:

22 Jun 2020, 08:34:30 @AV rakstīja:
Vakar Ādažos - vismaz 25 jaunas Teslas.
Visticamāk, caurbraucot uz Somiju (?).




Man līdzīgs vezums..
https://ibb.co/HgqRQ0H

Kas ar to bildi bija jādara, lai uzreiz parādītu?
Offline
M_P_2
24. Jun 2020, 23:06 #918

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 160

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


24 Jun 2020, 23:00:33 @bum_bumz rakstīja:

24 Jun 2020, 22:33:05 @M_P_2 rakstīja:

24 Jun 2020, 22:29:33 @M_P_2 rakstīja:

22 Jun 2020, 08:34:30 @AV rakstīja:
Vakar Ādažos - vismaz 25 jaunas Teslas.
Visticamāk, caurbraucot uz Somiju (?).




Man līdzīgs vezums..
https://ibb.co/HgqRQ0H

Kas ar to bildi bija jādara, lai uzreiz parādītu?


Paldies, kā Tev tas izdevās?..
Offline
Reinis_m
25. Jun 2020, 13:21 #919

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ai, nu šis ir no sērijas, kā traktor.. tfu dīzelisti vaimanā, ka tūlīt, tūlīt LPG "pacels nodokļus", jo nu "valsts taču neatļaus" tik lēti braukt un tā tālāk...

Tas viss ir lasāms komentāros jau kopš kāda 2004. gada kā minimums, taču nekāda kosmiska cenas lēciena tā arī nav bijis.

Ar elektro tas pats, skaidrs, ka kaut kādā brīdī subsidētie prieki varētu sarukt, bet tā, ka noraus visu un jau nākamnedēļ, noteikti nebūs. Tāpēc arī visus labumus mierīgi var likt iekšā aprēķinos, tikai jautājums, kas no tā visa katram ir vai nav aktuāli.
Offline
bum_bumz
25. Jun 2020, 13:35 #920

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34

Dirseļi ir dzinējspēks. Pārējiem kopā ir jāsasniedz 25-30% jaudas, lai sāktu ko ietekmēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo