Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
_Eddy_
23. Apr 2024, 21:41 #5441

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:

23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?


Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās

Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu

Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu

Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne?
Offline
martins_usars
23. Apr 2024, 21:49 #5442

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 751

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

banka tev nedos līzingu uz LV nereģistrētu auto pirkt tesla.com ir prerogatīva tiem, kuriem šmelis ir pilnā apjomā un nav jābrāļojas ar čirkaino tautu
Offline
Fandulis
23. Apr 2024, 22:23 #5443

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12939

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Apr 2024, 19:20:51 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 18:48:43 @Mixzzz rakstījas kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.


Ūdeņradim galvenā problēma ir zemā cikla-efektivitāte - ūdeņrad beigās tikai ~40% no tīkla paņemtās elektrības (ko izmanto ūdeņraža elektrolīzei) aiziet mehāniskā enerģijā (pie degvielas šūnu modeļa), savukārt BEV tie ir ~80%.

Bet ideja par ūdeņradi kā lētu ‘bateriju’ priekš tīkla balansēšanas, kuru lēnām ražo saule / vējš, tiek pētīta.


Ir jau saules paneļi, kuri ražo H

Tesla 3 , nu ir pa mazu.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Apr 2024, 22:28:06 ]

Offline
treshaa_josla
24. Apr 2024, 09:12 #5444

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 267

Braucu ar:


23 Apr 2024, 21:41:46 @_Eddy_ rakstīja:

23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:

23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?


Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās

Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu

Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu

Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne?


Par banku mūsu ironiskā vārda meistars augstāk visu pareizi aprakstija. Ja jāņem talkā sprogainie, tad atliek izmantot aģentus. Kā EV Riga, Favorīts, BRC ... Vienalga, kurš to darbu izdarīs lētāk. Piem teslaBaltic prasa kkādus 10k par to

Par loģistiku. Man atnāca šāds epasts:
Congratulations to your B2B Tesla order!
  ​ 
We kindly ask you to provide the following information regarding your planned vehicle purchase: 

· Invoice address
· Copy of ID
· Filled and signed VAT declaration (attached)
· Screenshot of VIES VAT ID validation

Please note that we must remove the German environmental incentive from your invoice as this is only applicable if the car will be registered in Germany for a minimum period of 12 months.

Please note that we can’t send the documents of the car abroad. Moreover we can’t help you with temporary plates. So there are 3 options for pick up the car.

1. We send the documents to the delivery station. You pick up with a transport company and they pick up the car and the docs. ( We recommend this.)
2. We send the documents to the delivers station. You pick up first the docs go to the Germany “Zulassungsstelle” and create temporary plates and come back and pick up the car.
3. We send the documents to a german address and this person send you the docs in your county and you come with temporary plates from your country.

Which option do you prefer?



Atbilde ir acīmredzama. Nu ja vien nav kaut kāds ūber-motīvs, zvani poera Valčam, lai Wilde ved mājās
Offline
Marex_FF6
24. Apr 2024, 09:19 #5445

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.

Pasakiet kādam TopG, ka viņam jābrauc turpmāk būs ar Model3 atlikušo mūžu.
1k ietaupījums dažam gadā esot. Ble, nu tak ejiet nopelniet tos nepilnus 3e dienā papilus.


Moš atkārtošos, bet nebraucu ar EV izdevīguma vai zaļuma pēc... zaļuma tur nav, par izdevīgumu varam ilgi diskutēt, tas ir gan ekonomisks, gan praktisks, bet arī tas man nav noteicošais.

Par kādu standartu pazemināšnu tu domā? Ja par kvalitātes, tad ar jauniem MB vai BMW (garantijas) servisu apmeklēju 100x biežāk. Jā ar vienu no teslām biju Zviedrijā, bija garantijas problēma, bet tas arī viss.

Par jaunākās paaudzes 3,S vai X vairs visp diskusijas nav, kvalitāte ir 99% tāda pati kā top brandiem, nav vairs dramatiskas atšķirības.

Nu un visbeidzot, parādi man vienu jaunu BMW vai MB par rupji 55k ar tādiem rādītājiem un tādu aprīkojumu kā šis - M3P

Rezumējot un atbildot uz tavu jautājumu - nopietni, jūtu atšķirību... un tieši tapēc man ģimenē ir 2 teslas
Offline
BigDog24
25. Apr 2024, 23:57 #5446

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.


Kas tad ir tie viņu standarti? Kā tie izpaužas?
Manā saprašanā, tā daļa, par ko Tu runā, tiecas pēc prestiža tirgus produkta, ne pēc izteikti noteiktām tehniskām kvalitātēm, varbūt veikspējas(kam viņiem tas Latvijā? )

Acīmredzami, viņiem nav svarīga tā SUV sēdpozīcija vai piem. bmw komforta sēdekļu iespēja locīt krēsla augšējo daļu, mīkstais/lokāmais galvas atbalsts.

Un tas tā kā būtu normāli. Katram sava mēraukla.

Offline
Samsasi
26. Apr 2024, 08:41 #5447

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3650

Braucu ar:

Zebra, man gan vairāk liekas, ka ar laiku paliek vienalga... Tas taču ir tikai auto. A-B, nekad vairāk... Paradās citas lietas, kuras ir svarīgākas par mpaku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo