Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
_Eddy_ | 23. Apr 2024, 21:41 |
#5441
|
| Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1671
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:
23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?
Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās
Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu
Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu
Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne? | Offline | | |
martins_usars | 23. Apr 2024, 21:49 |
#5442
|
| Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 751
Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso
| banka tev nedos līzingu uz LV nereģistrētu auto pirkt tesla.com ir prerogatīva tiem, kuriem šmelis ir pilnā apjomā un nav jābrāļojas ar čirkaino tautu | Offline | | |
Fandulis | 23. Apr 2024, 22:23 |
#5443
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12939
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
23 Apr 2024, 19:20:51 @shirminieks rakstīja:
23 Apr 2024, 18:48:43 @Mixzzz rakstījas kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.
Ūdeņradim galvenā problēma ir zemā cikla-efektivitāte - ūdeņrad beigās tikai ~40% no tīkla paņemtās elektrības (ko izmanto ūdeņraža elektrolīzei) aiziet mehāniskā enerģijā (pie degvielas šūnu modeļa), savukārt BEV tie ir ~80%.
Bet ideja par ūdeņradi kā lētu ‘bateriju’ priekš tīkla balansēšanas, kuru lēnām ražo saule / vējš, tiek pētīta.
Ir jau saules paneļi, kuri ražo H
Tesla 3 , nu ir pa mazu. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Apr 2024, 22:28:06 ] | Offline | | |
treshaa_josla | 24. Apr 2024, 09:12 |
#5444
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 267
Braucu ar:
|
23 Apr 2024, 21:41:46 @_Eddy_ rakstīja:
23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:
23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?
Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās
Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu
Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu
Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne?
Par banku mūsu ironiskā vārda meistars augstāk visu pareizi aprakstija. Ja jāņem talkā sprogainie, tad atliek izmantot aģentus. Kā EV Riga, Favorīts, BRC ... Vienalga, kurš to darbu izdarīs lētāk. Piem teslaBaltic prasa kkādus 10k par to
Par loģistiku. Man atnāca šāds epasts:
Congratulations to your B2B Tesla order!
We kindly ask you to provide the following information regarding your planned vehicle purchase:
· Invoice address
· Copy of ID
· Filled and signed VAT declaration (attached)
· Screenshot of VIES VAT ID validation
Please note that we must remove the German environmental incentive from your invoice as this is only applicable if the car will be registered in Germany for a minimum period of 12 months.
Please note that we can’t send the documents of the car abroad. Moreover we can’t help you with temporary plates. So there are 3 options for pick up the car.
1. We send the documents to the delivery station. You pick up with a transport company and they pick up the car and the docs. ( We recommend this.)
2. We send the documents to the delivers station. You pick up first the docs go to the Germany “Zulassungsstelle” and create temporary plates and come back and pick up the car.
3. We send the documents to a german address and this person send you the docs in your county and you come with temporary plates from your country.
Which option do you prefer?
Atbilde ir acīmredzama. Nu ja vien nav kaut kāds ūber-motīvs, zvani poera Valčam, lai Wilde ved mājās | Offline | | |
Marex_FF6 | 24. Apr 2024, 09:19 |
#5445
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.
Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.
Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!
Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.
Pasakiet kādam TopG, ka viņam jābrauc turpmāk būs ar Model3 atlikušo mūžu.
1k ietaupījums dažam gadā esot. Ble, nu tak ejiet nopelniet tos nepilnus 3e dienā papilus.
Moš atkārtošos, bet nebraucu ar EV izdevīguma vai zaļuma pēc... zaļuma tur nav, par izdevīgumu varam ilgi diskutēt, tas ir gan ekonomisks, gan praktisks, bet arī tas man nav noteicošais.
Par kādu standartu pazemināšnu tu domā? Ja par kvalitātes, tad ar jauniem MB vai BMW (garantijas) servisu apmeklēju 100x biežāk. Jā ar vienu no teslām biju Zviedrijā, bija garantijas problēma, bet tas arī viss.
Par jaunākās paaudzes 3,S vai X vairs visp diskusijas nav, kvalitāte ir 99% tāda pati kā top brandiem, nav vairs dramatiskas atšķirības.
Nu un visbeidzot, parādi man vienu jaunu BMW vai MB par rupji 55k ar tādiem rādītājiem un tādu aprīkojumu kā šis - M3P
Rezumējot un atbildot uz tavu jautājumu - nopietni, jūtu atšķirību... un tieši tapēc man ģimenē ir 2 teslas | Offline | | |
BigDog24 | 25. Apr 2024, 23:57 |
#5446
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 829
Braucu ar: dīzeli
|
23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.
Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.
Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!
Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.
Kas tad ir tie viņu standarti? Kā tie izpaužas?
Manā saprašanā, tā daļa, par ko Tu runā, tiecas pēc prestiža tirgus produkta, ne pēc izteikti noteiktām tehniskām kvalitātēm, varbūt veikspējas(kam viņiem tas Latvijā? )
Acīmredzami, viņiem nav svarīga tā SUV sēdpozīcija vai piem. bmw komforta sēdekļu iespēja locīt krēsla augšējo daļu, mīkstais/lokāmais galvas atbalsts.
Un tas tā kā būtu normāli. Katram sava mēraukla.
| Offline | | |
Samsasi | 26. Apr 2024, 08:41 |
#5447
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3650
Braucu ar:
| Zebra, man gan vairāk liekas, ka ar laiku paliek vienalga... Tas taču ir tikai auto. A-B, nekad vairāk... Paradās citas lietas, kuras ir svarīgākas par mpaku | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|