Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
MrBadman
16. Jul 2020, 21:30 #381

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 383

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


16 Jul 2020, 21:26:38 @BigDog24 rakstīja:
ja gribi meklēt to cenas atšķirību, var mēģināt iespringt detaļās-

diffu, sadalenes eļļa (2 dažādi šķidrumi)- MB logo orģinālā vai kāda mb spec sheet atbilstoša
skrūves, blīves maina vai ne?

kārba- cik tur sīki iespringst rezerves daļās (vai maina magnētiņus, skrūves , blīves). Vai lieto orģinālo pannu, filtru, eļļu vai alternatīva ražojuma? Vai lies ārā kārbas eļļu no hidrotransformatora caur sparrata vēdlodziņu + mainīs tur skrūvi + šaibu?

Kārbas eļļas līmeni checkos pēc manuāļa pie noteiktajām temp?

Kā saka, velns slēpjas detaļās





Nu par to to arī domāju.
Rīt piebraukšu tuf'u nopratināšu un paprasīšu razkladu no oficiālā dīlera.
Offline
BigDog24
16. Jul 2020, 21:40 #382

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


16 Jul 2020, @MrBadman rakstīja:
Nu par to to arī domāju.
Rīt piebraukšu tuf'u nopratināšu un paprasīšu razkladu no oficiālā dīlera.


Esi lūdzu tik labs, uzraksti vēlāk aptaujas rezultātus. Es vienreiz Domenikā ierunājos par kārbas eļļas maiņu, viņi uzreiz mani brīdināja ka no hidrotransf. maz ko varot dabūt ārā- es viņiem saku, ka 7gangam caur sparrata lodziņu pagriežot kloķeni nostājas pretī spec skrūve kur noliet. Bija dikti pārsteigts, nezinu, vai tas pārsteigums pieņēmēja līmenī vai arī meha.
Offline
MrBadman
16. Jul 2020, 21:49 #383

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 383

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


16 Jul 2020, 21:40:00 @BigDog24 rakstīja:

16 Jul 2020, @MrBadman rakstīja:
Nu par to to arī domāju.
Rīt piebraukšu tuf'u nopratināšu un paprasīšu razkladu no oficiālā dīlera.


Esi lūdzu tik labs, uzraksti vēlāk aptaujas rezultātus. Es vienreiz Domenikā ierunājos par kārbas eļļas maiņu, viņi uzreiz mani brīdināja ka no hidrotransf. maz ko varot dabūt ārā- es viņiem saku, ka 7gangam caur sparrata lodziņu pagriežot kloķeni nostājas pretī spec skrūve kur noliet. Bija dikti pārsteigts, nezinu, vai tas pārsteigums pieņēmēja līmenī vai arī meha.

I-netā arī salasījos visādas gudrības. Izskatās, ka pat dīleri visādas viltības nezina.
Pagājšnedēļ nomainīju motoram eļļu, it kā viss easy, bet konstatēju, ka no priekšējā difa un sadales (transfer box) eļļu var tikai noliet, bet ne uzpildīt, ir tikai viens korķis - noliešanas, caur to arī jāuzpilda ar spec pumpi. Lētāk sanāk 1x trīs gados aizbraukt pie spečukiem un nomainīt eļļu. Motoram tur viss ir vienkārši.
Offline
BigDog24
16. Jul 2020, 21:54 #384

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


16 Jul 2020, 21:49:25 @MrBadman rakstīja:
I-netā arī salasījos visādas gudrības. Izskatās, ka pat dīleri visādas viltības nezina.
Pagājšnedēļ nomainīju motoram eļļu, it kā viss easy, bet konstatēju, ka no priekšējā difa un sadales (transfer box) eļļu var tikai noliet, bet ne uzpildīt, ir tikai viens korķis - noliešanas, caur to arī jāuzpilda ar spec pumpi. Lētāk sanāk 1x trīs gados aizbraukt pie spečukiem un nomainīt eļļu. Motoram tur viss ir vienkārši.


Oh, uz ML ir pa vnk.- divas skrūves- lej kamēr pa augšējo nāk ārā

Jā, uzmetu aci instrukcijā,
Tev tur caur pa jautro-

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 16 Jul 2020, 22:07:11 ]

Offline
MrBadman
16. Jul 2020, 22:10 #385

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 383

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


16 Jul 2020, 21:54:45 @BigDog24 rakstīja:
Oh, uz ML ir pa vnk.- divas skrūves- lej kamēr pa augšējo nāk ārā

Nu tas ne visiem modeļiem. Nopirku pareizās eļļas priekšējam diffam, aizmugurējam, bet mājas apstākļos bez spec aprīkojuma nomainīt nevar. Pakaļējam diffam gan vienkārši- nolej un pielej
Offline
Celtnieks7
16. Jul 2020, 23:58 #386

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 179

Braucu ar:


16 Jul 2020, 21:25:34 @MrBadman rakstīja:

16 Jul 2020, 21:17:46 @GTs- rakstīja:
Stuttgartworkshop, itkā tīri labs.

Uzzvanīšu, bet īsti neatbilst lokācijai.
Pajautāšu detalizētu aprakstu operācijām, tad jau redzēs.


Neteiktu, ka labs. Varbūt kaut kādus vienkāršus remontus var uzticēt.
Pašam slikta pieredze pirms pusgada un vēl senāk.
Offline
Agrello
17. Jul 2020, 07:59 #387

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Saviem MB esmu izmantojis Domeniksu, lai samainītu eļļas, arī kārbas. Paliek ieraksts sistēmā par kilometriem. + vēl tur savirzi taisu. Differiem esmu pēc tam pielicis klāt Xado piedevas, atceros pieredzi ar pirmo 4 matic, ka priekšējais differs ir no skaidām taisīts. Tur gultņi ir vājāki. Katrs nākamais MB jau uz Domeniksu krietni mazāk braukā. Servisa alternatīva, kas ir sevi pierādījusi ir Jūrkalnes 44.




Stars MB
Offline
MrBadman
17. Jul 2020, 08:38 #388

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 383

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Ok. Tas Jūrkalnes ielā skaitās Stars MB? Būs jāuzjautā. Šodien vel pakomunicēšu ar domeniksu, lai apstāsta detalizētāk, kur veidojas cena.
Offline
jurrus
17. Jul 2020, 09:09 #389

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


16 Jul 2020, 23:58:46 @Celtnieks7 rakstīja:

16 Jul 2020, 21:25:34 @MrBadman rakstīja:

16 Jul 2020, 21:17:46 @GTs- rakstīja:
Stuttgartworkshop, itkā tīri labs.

Uzzvanīšu, bet īsti neatbilst lokācijai.
Pajautāšu detalizētu aprakstu operācijām, tad jau redzēs.


Neteiktu, ka labs. Varbūt kaut kādus vienkāršus remontus var uzticēt.
Pašam slikta pieredze pirms pusgada un vēl senāk.

Absolūti pretējā pieredze n-to gadu garumā.
Offline
BigDog24
17. Jul 2020, 09:14 #390

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Nu tad, vīri, ради общего блага, izklāstus studijā, gan jau nav viss melns un balts. Ir lietas kas kādam labāk izdodas, kādam sliktāk
Offline
AtomLV
20. Jul 2020, 14:18 #391

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 168

Braucu ar: četrdesmit seši

Kādam ir pieredze ar mercedes w204(c klase), dīzeli, automāts. Kurš motors labāks ? Vidējais gada nobraukums paredzams ap 35-40k.
Offline
Arturiks
20. Jul 2020, 14:22 #392

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Noteikti 220cdi.
Offline
AtomLV
20. Jul 2020, 14:31 #393

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 168

Braucu ar: četrdesmit seši


20 Jul 2020, 14:22:49 @Arturiks rakstīja:
Noteikti 220cdi.


Vari, lūdzu, sīkak paskaidrot ?
Offline
Celtnieks7
20. Jul 2020, 17:22 #394

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 179

Braucu ar:


20 Jul 2020, 14:31:20 @AtomLV rakstīja:

20 Jul 2020, 14:22:49 @Arturiks rakstīja:
Noteikti 220cdi.


Vari, lūdzu, sīkak paskaidrot ?


Man ir c180 manuālis. Virsbūve ir smaga, tādēļ manuprāt c180 un c200 bez čipošanas šim auto neder. Ja tagad ņemtu, noteikti meklētu vismaz c220 automātu.
Offline
Agrello
20. Jul 2020, 17:39 #395

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Bija w204 250cdi 204zs automats Facelifts.

Auto ļoti patika, dinamika pietiekama. Tehniski uzticams. Piekarē nav sarežģītu un dārgu elementu. Ja ģimenē būtu visu laiku 2 + 1 (2 mazi), tad vietas pietiek.

Tieši facelifta izpildījumā, tas auto ir baudāms, noteikti automātu, MB manuālis nepiestāv. Motors c220 cdi 170 zs (vari chipot), bet c250cdi ir laba kombinācija. V6 dīzeli tur nevajag. Nesen par to rakstīju. Pāris lapas atpakaļ.


20 Jul 2020, 14:18:09 @AtomLV rakstīja:
Kādam ir pieredze ar mercedes w204(c klase), dīzeli, automāts. Kurš motors labāks ? Vidējais gada nobraukums paredzams ap 35-40k.
Offline
wheels
20. Jul 2020, 20:41 #396

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

Piekrītu par C250, uzticams un dinamisks aparāts.

Ko cilveki saka par c63 facelift cenām? Kritīs vēl? Interesē universālis parastais
Offline
Usins
20. Jul 2020, 21:10 #397

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

w639 2007 ECU uzsilstot līdz 30-40C (vienalga vai braucot, vai stāvot karstā dienā saulē pagalmā, vai no kārbas uz āru pavilktu bloku neatvienotos vados pasildot ar fēnu) samet Network erorrus, instrumentu panelis jūk prātā, mirgo, centrālā atslēga pat raustās, kārba avārijas režīmā. Ja dzinēju noslāpē - nav iedarbināms.

ECU ievietojot 10 minūtes saldētāvā un atkal ir iedarbināms, problēmu nav.

elektronikas kārbā plūdi nav bijuši, man minējums - kāds aukstais lodējums, kas varbūt izveidojies blokam pārkarstot, jo DPF ir diezgan tuvu tai kastei un pirms nomaiņas uz aci likās ka baisi karsa.

kam Rīgā aizvest ECU atvērt, nočekot?
visu auto kad lasīja Stuttgart Workshop tīri kļūdas - nekas neatradās, un kad turpat pie viņiem pakārās, ja pareizi atceros vairs nevarēja pieslēgties, piedāvāja atstāt pie viņiem un meklēt, atteicos. Pēc tam pa ziemu vizinoties problēma ārā nelīda. Tagad siltumā ir pastāvīgi.

Sākumā bija aizdomas par automāta tukšgaitas solenoidu, jo problēma parasti izlīda stāvot un darbinot auto. T.i. P vai N kad tas darbojas. Bet tagad redzu, ka auto pat nav jāiedarbina lai problēma parādītos. 95% saistīts ar ECU temperatūru...

@Devilangelo pm nosūtīju jau, viņam gan vairāk specializācija uz atslēgām.

EDIT2: auto pirmais īpašnieks pircis lv, DPF/egr modificēti nav.

[ Šo ziņu laboja Usins, 20 Jul 2020, 21:43:48 ]

Offline
Mizx
20. Jul 2020, 23:20 #398

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


20 Jul 2020, 21:10:50 @Usins rakstīja:
w639 2007 ECU uzsilstot līdz 30-40C (vienalga vai braucot, vai stāvot karstā dienā saulē pagalmā, vai no kārbas uz āru pavilktu bloku neatvienotos vados pasildot ar fēnu) samet Network erorrus, instrumentu panelis jūk prātā, mirgo, centrālā atslēga pat raustās, kārba avārijas režīmā. Ja dzinēju noslāpē - nav iedarbināms.

ECU ievietojot 10 minūtes saldētāvā un atkal ir iedarbināms, problēmu nav.

elektronikas kārbā plūdi nav bijuši, man minējums - kāds aukstais lodējums, kas varbūt izveidojies blokam pārkarstot, jo DPF ir diezgan tuvu tai kastei un pirms nomaiņas uz aci likās ka baisi karsa.

kam Rīgā aizvest ECU atvērt, nočekot?
visu auto kad lasīja Stuttgart Workshop tīri kļūdas - nekas neatradās, un kad turpat pie viņiem pakārās, ja pareizi atceros vairs nevarēja pieslēgties, piedāvāja atstāt pie viņiem un meklēt, atteicos. Pēc tam pa ziemu vizinoties problēma ārā nelīda. Tagad siltumā ir pastāvīgi.

Sākumā bija aizdomas par automāta tukšgaitas solenoidu, jo problēma parasti izlīda stāvot un darbinot auto. T.i. P vai N kad tas darbojas. Bet tagad redzu, ka auto pat nav jāiedarbina lai problēma parādītos. 95% saistīts ar ECU temperatūru...

@Devilangelo pm nosūtīju jau, viņam gan vairāk specializācija uz atslēgām.

EDIT2: auto pirmais īpašnieks pircis lv, DPF/egr modificēti nav.

Jautājums relatīvi banāls, bet vai ECU dzesēšana ir kārtībā? Konkrētam modelim nezinu sistēmu, bet parasti tur ventilatori, kas beidzas, termopastas utt. Bez dzesēšanas sen nav redzēts. Ja ECu pārkarsēts un tāpēc sabojāts, tad gan jau var būt jāmeklē cits, bet dzesēšana tāpat jāpārbauda, jo nokausi nākamo.
Offline
Usins
20. Jul 2020, 23:53 #399

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.

[ Šo ziņu laboja Usins, 20 Jul 2020, 23:54:50 ]

Offline
GTs-
21. Jul 2020, 03:15 #400

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 672

Braucu ar:

Ir cklase s204, nav daudz nobraukts pa lv, tik kādi 5k km, jo sanāca aizbraukt uz ārzemēm.
Kad meklēju, izdomāju, ka jāņem vecais om646, 170zs, 5pakapju automāts, kkadiem nakamajiem sprauslas cimperligakas, krievijaa pie vinu degvielas it ipasi splaudaas.
Vācijā meklēju, atradu tehniski ļoti labu, bet sudraba spainis.
Kārbā jauna eļļa, citur ar, principā arī motortelpaa visas slimās vietas nomainītas, piem kkadas plastmasas figņas, kas aiz vecuma bija jāmaina.
Tagad vēl tikko bremžu trubas jaunas, par tām tagad nav jādomā.
Bet tām trubām iesaku pievērst uzmanību, tā ir slimība, zem plastmasas pannām, tieši stiprinājumu vietās.
Komforta ziņā uz r17gana mīksts, salons kluss un materiālu kvalitāte teicama.

Ja nu kādam interesē, varu piedāvāt, bet ar ss.lv lētākajiem nekonkurēs, ja tieši pērkot gribat iesipt kapeiku, varat pirkt tos.
Ssā bija vienu nedēļu, viens forumietis skatījās, bet tā auto nav sludinājies.

Pārdodu, jo vēl uz gadu jādodas uz ārzemēm, un žēl ka auto stāv, izmisis neesmu, perekupi var iet atpūsties.
Brauc kaut krāsu mēri.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 21 Jul 2020, 16:53:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex