Online

Pašreiz BMWPower skatas 56 viesi un 39 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
FR888
09. Jan 2020, 23:07 #361

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2530

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams


tas ko tu vari dabut no 221 ir airmatic. ja nav, tad nav verts.
Offline
Gruzaviks
01. Feb 2020, 15:09 #362

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 104

Braucu ar: w212

Kā ir E klasei s212 ar signalizācijas uzstādīšanu, kas ir jēdzīgākais, vai ieteicamais variants?
Offline
edzulis
10. Feb 2020, 18:12 #363

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54416

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX

W/S212 tachu ir uzticams auto ar 2.2d un 5gang automatu?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 10 Feb 2020, 18:12:55 ]

Offline
Montana
10. Feb 2020, 18:26 #364

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10604

Braucu ar: Šahs un mats !

Centralas atslegas/sigjenes gluki
Klimata kontrole var sakt jukt prata
un navigacijas panelis (lidzigi ka preface e60)
motors kārba nenokaujami.
Offline
Qwertyy
04. May 2020, 22:01 #365

Kopš: 22. May 2017

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Sveiki,

Iegādājos dārza tehnikas vešanai mersi s210 2001g ar 3.2 cdi. Motors un kārba (automāts) strāda normāli, bet ja iedod pedāli grīdā izmet "malfunction" un noslāpst braucot bez raustīšanas. Pielaižot no jauna auto kļūdas displejā nav. Te varbūt ir kāds kas var ieteikt kur Rīgā vērsties ar šādu problēmu kam ir OBD1 priekš merša? Vai arī kādām ir kāda nojausma kas pa vainu varētu būt ? Paldies

[ Šo ziņu laboja Qwertyy, 04 May 2020, 22:02:14 ]

Offline
morris
12. May 2020, 16:57 #366

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar:

Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

Offline
Agrello
12. May 2020, 18:37 #367

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.


Offline
Lauriits
13. May 2020, 07:56 #368

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 185

Braucu ar: E91; S203

Piedāvājiet sakabes āķi, 2005. gada c-klases universālam! S203 T-model
Offline
morris
13. May 2020, 08:40 #369

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar:

Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?


12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

]

Offline
Agrello
13. May 2020, 16:47 #370

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Tas bija gandrīz 10 gadus atpakaļ kad braucu ar w164, neatceros tak


13 May 2020, 08:40:48 @morris rakstīja:
Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?


12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

]


Offline
morris
13. May 2020, 21:58 #371

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar:

Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.
Offline
Grim55
14. May 2020, 14:00 #372

Kopš: 07. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: ML 500

Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās.
Offline
development98
18. May 2020, 11:12 #373

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 749

Braucu ar:

Varbūt kāds cērt un var pateikt.
Vai no W204 C220 2013 dzinējs 651.911 ir ieliekams E200 2011 kur ir beigts 651.925?
Offline
Agrello
19. May 2020, 08:45 #374

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Auto bija nullīte no Domenikss, problēmas sākās pēc garantijas beigām. Ar 150k aizgāja pie cita saimnieka.


13 May 2020, 21:58:56 @morris rakstīja:
Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.

Offline
Agrello
19. May 2020, 08:46 #375

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Amīši w164 tie paši gan offroada gan parastai pakai. Toreiz Arnott skaitījās labāk kā bilstein... bet pieļauju ka uz šodienu situācija ir attīstījusies



14 May 2020, 14:00:59 @Grim55 rakstīja:
Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās.
Offline
Agrello
19. May 2020, 09:06 #376

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Izlasot šo uzreiz sapratu, kurš to cērt.
Zvani Deniss 26333087 (darba dienas laikā)


om651 dzinējam šāles aprāvās? Ir man šāda pieredze, nav ko slēpt. Tā nebūs Plug & Play dzinēja maiņa. 2011.gada tur bija vismaz 3 versijas? Kur mainījās sprauslas, turbīnas + vēl Euro 6. Meklējām dzinēju LV, LT, UK... Šo puzli salika kopā MB Stars.

MB Stars serviss

p.s. Ja nu kādam aizspriedumi, tad valsts valodā ļoti labi apkalpo


18 May 2020, 11:12:36 @development98 rakstīja:
Varbūt kāds cērt un var pateikt.
Vai no W204 C220 2013 dzinējs 651.911 ir ieliekams E200 2011 kur ir beigts 651.925?
MB Stars serviss

[ Šo ziņu laboja Agrello, 19 May 2020, 09:07:18 ]

Offline
stereophonic
19. May 2020, 12:06 #377

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8236

Braucu ar: 3848,6838, 3565,3595

Ir priekšējie amartizatori sacks no w211
Trodo bija pa 99 euro gabalā... Atdošu pa 60 gabalā

Bilde what'up

Vēl ir ķegas no w210

28243361

[ Šo ziņu laboja stereophonic, 19 May 2020, 12:06:18 ]



-----------------


Offline
wanksta
25. May 2020, 21:22 #378

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5491

Braucu ar: muti

Par to pašu w164 man te viens prasa, nav bijusi saskarsme līdz šim
Ir jēga apsvērt iegādei?
Kā viņš brauc vispār un uzvedās uz ceļa?
Ko var pirkt, ko nevar?
Offline
Agrello
25. May 2020, 22:24 #379

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Bija man W164 vairāk kā trīs gadus.

Secinājums, ja būtu jāņem vēlreiz. Sānāk 2010 - 2011.gads, bet ne visiem uzreiz bija upgrade
- ML350 cdi apzīmējums , V6 ar 231 zs, jo tur ir uzlabota lielāka turbīna nekā 224 zs versijai
- 7 g tronic kārbai cita plate (ja nemaldos tad jau no 2009.gada nāca)
- šim vecuma auto jau laikam bez pneimas, bet ja nopērk un uzreiz investē jauni amīšu + restaurēts sūknis, tad komforts ir ļoti labs.
- navigācija jaunā tipa (arī no 2009.g jau nāca)
- izvairītos no offroda versijas (sadales kārba ar pazeminātajiem)

Respektīvi w164 modeļus no 2006 - 2009, nevajag meklēt laimi, ja nu vienīgi ar pedantisku iepriekšējo īpašnieku (kāds biju es savulaik )



25 May 2020, 21:22:10 @wanksta rakstīja:
Par to pašu w164 man te viens prasa, nav bijusi saskarsme līdz šim
Ir jēga apsvērt iegādei?
Kā viņš brauc vispār un uzvedās uz ceļa?
Ko var pirkt, ko nevar?
Offline
Agrello
25. May 2020, 22:27 #380

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Airmatics uz ceļa labi stāvēja, pa mūsu bedrēm labi šūpoja. biju vairākas reizes arī pa DE, pie 160 kmh, auto klīrenss samazinājās, palika stingrs. 220 kmh gāja.

Līdzīgs gaitas īpašībās kā 2015.g. VW toureg ar airmatic.




25 May 2020, 21:22:10 @wanksta rakstīja:
Par to pašu w164 man te viens prasa, nav bijusi saskarsme līdz šim
Ir jēga apsvērt iegādei?
Kā viņš brauc vispār un uzvedās uz ceļa?
Ko var pirkt, ko nevar?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips