Online

Pašreiz BMWPower skatas 111 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
RR04
29. Jul 2020, 10:08 #421

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1409

Braucu ar: Nofleksētu jumtu

Metu acis uz S212 FL (no 2013 gada), kādas atsauksmes? kādu motoru labāk skatīties? Kādas problēmas ar pneimu? vai labāk tomēr parastos amīšus
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 12:38 #422

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54558

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX

Kopsh coronas sakuma vizinos ar 2010 S212. Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang. Pie tam, tad jau varetu uzreiz nemt krietni interesantaku auto - F11 FL. Uztaisiju apkopi, samainiju izejamo materialu - bremzes, riepas, paris sikumi. Pagaidam bez probl. Nesen vel izbraukaju eiropu 4k km. Vienigais, kas laikam esot ta laika slimiba, atslega reizem keras un nenak ara normali. 2.1 ar 204zs un 500nm iet pieklajigi, nekadu problemu ne pilsetaa, ne pa bani vilkt. Pa to naudu esmu loti apmierinats, kas ir pretii.

FL diez vai nemtu, ja vien nav labs deals. Tad jau nedaudz pielikt un C klasi, F10 FL vai 213. Vienu bridi leishos pilns ar paleetiem 213 bija, bet nu visi pazudusi.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 12:44:11 ]

Offline
RR04
29. Jul 2020, 13:08 #423

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1409

Braucu ar: Nofleksētu jumtu

Par atslēgām ir dzirdēts. Paziņa ar sprinteri palika uz sarkanā laukuma

Tev pneimo piekare, vai parastā? Kāds vispār patēriņš tādam 2.1 ?

P.S. ar f10 ir pabraukāts, kaut kā neuzrunāja
Offline
KM
29. Jul 2020, 13:15 #424

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6893

Braucu ar: ///M

nekadu problemu ar pneimu nav 212fl, pasham tads ir max pilna komplektacija. diezgan prikoligs auto.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 13:17 #425

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54558

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX

Videjais gan lv, gan pa eiropu bija 6.5. bet es arpus rigas dzivoju. Korkjus redzu reti. Braucu virs atlautaa
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 13:20 #426

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Tagad ir W212 FL 2015.gada 4matic 204zs/500 nm +
Ir bijuši vairāki MB kopš 2011.gada

"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.

FL - adaptīvās LED gaismas, salona interjers modernāks. Jebkurš auto FL ir pilnveidots, forši, ja opciju saraksts ir garāks.

Gaisa piekare, Universāliem standartā nāk divi baloni aizmugurē. Ja arī saplīsīs, tad jauni nemaksā vairs kosmusu. Par sūkni šim neesmu tik daudz dzirdējis ka būtu vājš.
Airmatic - tad arī priekšā ir gaisa amartizators. Te vajadzētu izvairīties no 4 matic versijas, bija kolēģim uz CSL, mocījās.
E klasei pilnīgi pietiek labi oriģinālie amartizatori ar standarta.

FL ar atslēgām ir vienkāršāk, tur Start Stop poga daudziem standartā.

Problēma ar lētajiem w212/213 - ex Taxi ir pilns tirgus, kas arī rada nepareizu priekštatu par šī auto uzticamību.

Uzskatu ka diskusiju starp MB un BMW nevajag cilāt. Katram savs viedoklis.

Mans otrs auto ir BMW


Offline
RR04
29. Jul 2020, 13:33 #427

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1409

Braucu ar: Nofleksētu jumtu

Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Offline
Mizx
29. Jul 2020, 13:36 #428

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3332

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:06 #429

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto

[ Šo ziņu laboja Agrello, 29 Jul 2020, 14:10:26 ]

Offline
divkosigais
29. Jul 2020, 14:10 #430

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6073

Braucu ar: CLK230 ; xj600 book of ra Mad MAX edition

Sveiki, kolēģi!
Varbūt kāds var ieteikt kur dabūt CLK w208 prieksējos spārnus... Manējie ir izpuvuši kā siets.
Varbūt ir zināms kāds šrots kur var dabūt detaļas veciem mersīšiem ?
Offline
RR04
29. Jul 2020, 14:13 #431

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1409

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto


Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:26 #432

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

2 gadi ar 4matic, problēmas nulle. un neredzu iemeslu tādām būt.
Pāris reizes gadā ir patīkami (kad sniegs pārņem Rīgu). Bet ikdienai var bez tā iztikt.


29 Jul 2020, 14:13:12 @RR04 rakstīja:

29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto


Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta.
Offline
QB81
29. Jul 2020, 14:27 #433

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?

Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:38 #434

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.


29 Jul 2020, 14:27:48 @QB81 rakstīja:
Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?

Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes.
Offline
KM
29. Jul 2020, 15:16 #435

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6893

Braucu ar: ///M

kaa izpauzhas ka jamaina pr amisi manai jeshkai ir airmatiks un 4matiks a 2g viss ok. 350cdi
Offline
Arturiks
29. Jul 2020, 15:41 #436

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8613

Braucu ar: 26 & 94

Iespējams uz 50 brauc pāri guļošajiem neatmetoties.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 19:42 #437

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54558

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX


29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?
Offline
MrBadman
29. Jul 2020, 19:53 #438

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 84

Braucu ar: 4Matic un R1200GSA

Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.
Offline
ozo
29. Jul 2020, 19:59 #439

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: Braucu ar


29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:

29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?


Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 20:35 #440

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54558

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX


29 Jul 2020, 19:53:50 @MrBadman rakstīja:
Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.


cik maksaa? Starpibu jut ar svaigu ellju?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 20:35:41 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips