Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
Mizx
21. Jul 2020, 15:39 #401

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.
Var nolasīt visu, tikai vajag ar ko. "Universālie" risinājumi MB neder, ar tiem tikai sprauslas var paskatīties un citas primitīvas lietas.
Offline
titus
21. Jul 2020, 16:55 #402

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Varbūt kāds zin šo tirgoni?tel. numuru?varētu nopirkt šo detaļu.
detaļa
Offline
RolandsK
21. Jul 2020, 17:54 #403

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3487

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Tur taču apakšā ir viņa telefons
Offline
bum_bumz
21. Jul 2020, 18:36 #404

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6434

Braucu ar: E34


20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.

meklē citu
var jau ar fēnu pasildīt, varbūt lodējums atnācis, bet tur 5/100

man bij tieši otrādi lcm blokam, kad 20 min padarbināju, viss aizgāja; izejas veselas, kļūda bija uz eeprom; ieliku citu bloku
Offline
titus
21. Jul 2020, 23:38 #405

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:


21 Jul 2020, 17:54:54 @RolandsK rakstīja:
Tur taču apakšā ir viņa telefons

toč
Offline
RR04
29. Jul 2020, 10:08 #406

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Metu acis uz S212 FL (no 2013 gada), kādas atsauksmes? kādu motoru labāk skatīties? Kādas problēmas ar pneimu? vai labāk tomēr parastos amīšus
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 12:38 #407

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kopsh coronas sakuma vizinos ar 2010 S212. Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang. Pie tam, tad jau varetu uzreiz nemt krietni interesantaku auto - F11 FL. Uztaisiju apkopi, samainiju izejamo materialu - bremzes, riepas, paris sikumi. Pagaidam bez probl. Nesen vel izbraukaju eiropu 4k km. Vienigais, kas laikam esot ta laika slimiba, atslega reizem keras un nenak ara normali. 2.1 ar 204zs un 500nm iet pieklajigi, nekadu problemu ne pilsetaa, ne pa bani vilkt. Pa to naudu esmu loti apmierinats, kas ir pretii.

FL diez vai nemtu, ja vien nav labs deals. Tad jau nedaudz pielikt un C klasi, F10 FL vai 213. Vienu bridi leishos pilns ar paleetiem 213 bija, bet nu visi pazudusi.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 12:44:11 ]

Offline
RR04
29. Jul 2020, 13:08 #408

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Par atslēgām ir dzirdēts. Paziņa ar sprinteri palika uz sarkanā laukuma

Tev pneimo piekare, vai parastā? Kāds vispār patēriņš tādam 2.1 ?

P.S. ar f10 ir pabraukāts, kaut kā neuzrunāja
Offline
KM
29. Jul 2020, 13:15 #409

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

nekadu problemu ar pneimu nav 212fl, pasham tads ir max pilna komplektacija. diezgan prikoligs auto.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 13:17 #410

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Videjais gan lv, gan pa eiropu bija 6.5. bet es arpus rigas dzivoju. Korkjus redzu reti. Braucu virs atlautaa
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 13:20 #411

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Tagad ir W212 FL 2015.gada 4matic 204zs/500 nm +
Ir bijuši vairāki MB kopš 2011.gada

"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.

FL - adaptīvās LED gaismas, salona interjers modernāks. Jebkurš auto FL ir pilnveidots, forši, ja opciju saraksts ir garāks.

Gaisa piekare, Universāliem standartā nāk divi baloni aizmugurē. Ja arī saplīsīs, tad jauni nemaksā vairs kosmusu. Par sūkni šim neesmu tik daudz dzirdējis ka būtu vājš.
Airmatic - tad arī priekšā ir gaisa amartizators. Te vajadzētu izvairīties no 4 matic versijas, bija kolēģim uz CSL, mocījās.
E klasei pilnīgi pietiek labi oriģinālie amartizatori ar standarta.

FL ar atslēgām ir vienkāršāk, tur Start Stop poga daudziem standartā.

Problēma ar lētajiem w212/213 - ex Taxi ir pilns tirgus, kas arī rada nepareizu priekštatu par šī auto uzticamību.

Uzskatu ka diskusiju starp MB un BMW nevajag cilāt. Katram savs viedoklis.

Mans otrs auto ir BMW


Offline
RR04
29. Jul 2020, 13:33 #412

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Offline
Mizx
29. Jul 2020, 13:36 #413

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5742

Braucu ar:


29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:06 #414

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto

[ Šo ziņu laboja Agrello, 29 Jul 2020, 14:10:26 ]

Offline
divkosigais
29. Jul 2020, 14:10 #415

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6469

Braucu ar:

Sveiki, kolēģi!
Varbūt kāds var ieteikt kur dabūt CLK w208 prieksējos spārnus... Manējie ir izpuvuši kā siets.
Varbūt ir zināms kāds šrots kur var dabūt detaļas veciem mersīšiem ?
Offline
RR04
29. Jul 2020, 14:13 #416

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto


Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:26 #417

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

2 gadi ar 4matic, problēmas nulle. un neredzu iemeslu tādām būt.
Pāris reizes gadā ir patīkami (kad sniegs pārņem Rīgu). Bet ikdienai var bez tā iztikt.


29 Jul 2020, 14:13:12 @RR04 rakstīja:

29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.

Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.

Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +



29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto


Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta.
Offline
QB81
29. Jul 2020, 14:27 #418

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 116

Braucu ar:

Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?

Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes.
Offline
Agrello
29. Jul 2020, 14:38 #419

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.


29 Jul 2020, 14:27:48 @QB81 rakstīja:
Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?

Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes.
Offline
KM
29. Jul 2020, 15:16 #420

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

kaa izpauzhas ka jamaina pr amisi manai jeshkai ir airmatiks un 4matiks a 2g viss ok. 350cdi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex