Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 99 viesi un 9 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
Celtnieks7
16. Jul 2020, 23:58 #401

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


16 Jul 2020, 21:25:34 @MrBadman rakstīja:

16 Jul 2020, 21:17:46 @GTs- rakstīja:
Stuttgartworkshop, itkā tīri labs.

Uzzvanīšu, bet īsti neatbilst lokācijai.
Pajautāšu detalizētu aprakstu operācijām, tad jau redzēs.


Neteiktu, ka labs. Varbūt kaut kādus vienkāršus remontus var uzticēt.
Pašam slikta pieredze pirms pusgada un vēl senāk.
Offline
Agrello
17. Jul 2020, 07:59 #402

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Saviem MB esmu izmantojis Domeniksu, lai samainītu eļļas, arī kārbas. Paliek ieraksts sistēmā par kilometriem. + vēl tur savirzi taisu. Differiem esmu pēc tam pielicis klāt Xado piedevas, atceros pieredzi ar pirmo 4 matic, ka priekšējais differs ir no skaidām taisīts. Tur gultņi ir vājāki. Katrs nākamais MB jau uz Domeniksu krietni mazāk braukā. Servisa alternatīva, kas ir sevi pierādījusi ir Jūrkalnes 44.




Stars MB
Offline
MrBadman
17. Jul 2020, 08:38 #403

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 84

Braucu ar: 4Matic un R1200GSA

Ok. Tas Jūrkalnes ielā skaitās Stars MB? Būs jāuzjautā. Šodien vel pakomunicēšu ar domeniksu, lai apstāsta detalizētāk, kur veidojas cena.
Offline
jurrus
17. Jul 2020, 09:09 #404

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1156

Braucu ar: Das Auto


16 Jul 2020, 23:58:46 @Celtnieks7 rakstīja:

16 Jul 2020, 21:25:34 @MrBadman rakstīja:

16 Jul 2020, 21:17:46 @GTs- rakstīja:
Stuttgartworkshop, itkā tīri labs.

Uzzvanīšu, bet īsti neatbilst lokācijai.
Pajautāšu detalizētu aprakstu operācijām, tad jau redzēs.


Neteiktu, ka labs. Varbūt kaut kādus vienkāršus remontus var uzticēt.
Pašam slikta pieredze pirms pusgada un vēl senāk.

Absolūti pretējā pieredze n-to gadu garumā.
Offline
BigDog24
17. Jul 2020, 09:14 #405

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 566

Braucu ar: dīzeli

Nu tad, vīri, ради общего блага, izklāstus studijā, gan jau nav viss melns un balts. Ir lietas kas kādam labāk izdodas, kādam sliktāk
Offline
AtomLV
20. Jul 2020, 14:18 #406

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: četrdesmit seši

Kādam ir pieredze ar mercedes w204(c klase), dīzeli, automāts. Kurš motors labāks ? Vidējais gada nobraukums paredzams ap 35-40k.
Offline
Arturiks
20. Jul 2020, 14:22 #407

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8613

Braucu ar: 26 & 94

Noteikti 220cdi.
Offline
AtomLV
20. Jul 2020, 14:31 #408

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: četrdesmit seši


20 Jul 2020, 14:22:49 @Arturiks rakstīja:
Noteikti 220cdi.


Vari, lūdzu, sīkak paskaidrot ?
Offline
Celtnieks7
20. Jul 2020, 17:22 #409

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


20 Jul 2020, 14:31:20 @AtomLV rakstīja:

20 Jul 2020, 14:22:49 @Arturiks rakstīja:
Noteikti 220cdi.


Vari, lūdzu, sīkak paskaidrot ?


Man ir c180 manuālis. Virsbūve ir smaga, tādēļ manuprāt c180 un c200 bez čipošanas šim auto neder. Ja tagad ņemtu, noteikti meklētu vismaz c220 automātu.
Offline
Agrello
20. Jul 2020, 17:39 #410

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: BMW S54B32 // MB S212

Bija w204 250cdi 204zs automats Facelifts.

Auto ļoti patika, dinamika pietiekama. Tehniski uzticams. Piekarē nav sarežģītu un dārgu elementu. Ja ģimenē būtu visu laiku 2 + 1 (2 mazi), tad vietas pietiek.

Tieši facelifta izpildījumā, tas auto ir baudāms, noteikti automātu, MB manuālis nepiestāv. Motors c220 cdi 170 zs (vari chipot), bet c250cdi ir laba kombinācija. V6 dīzeli tur nevajag. Nesen par to rakstīju. Pāris lapas atpakaļ.


20 Jul 2020, 14:18:09 @AtomLV rakstīja:
Kādam ir pieredze ar mercedes w204(c klase), dīzeli, automāts. Kurš motors labāks ? Vidējais gada nobraukums paredzams ap 35-40k.
Offline
wheels
20. Jul 2020, 20:41 #411

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10028

Braucu ar: 6.4L

Piekrītu par C250, uzticams un dinamisks aparāts.

Ko cilveki saka par c63 facelift cenām? Kritīs vēl? Interesē universālis parastais

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
Usins
20. Jul 2020, 21:10 #412

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3437

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

w639 2007 ECU uzsilstot līdz 30-40C (vienalga vai braucot, vai stāvot karstā dienā saulē pagalmā, vai no kārbas uz āru pavilktu bloku neatvienotos vados pasildot ar fēnu) samet Network erorrus, instrumentu panelis jūk prātā, mirgo, centrālā atslēga pat raustās, kārba avārijas režīmā. Ja dzinēju noslāpē - nav iedarbināms.

ECU ievietojot 10 minūtes saldētāvā un atkal ir iedarbināms, problēmu nav.

elektronikas kārbā plūdi nav bijuši, man minējums - kāds aukstais lodējums, kas varbūt izveidojies blokam pārkarstot, jo DPF ir diezgan tuvu tai kastei un pirms nomaiņas uz aci likās ka baisi karsa.

kam Rīgā aizvest ECU atvērt, nočekot?
visu auto kad lasīja Stuttgart Workshop tīri kļūdas - nekas neatradās, un kad turpat pie viņiem pakārās, ja pareizi atceros vairs nevarēja pieslēgties, piedāvāja atstāt pie viņiem un meklēt, atteicos. Pēc tam pa ziemu vizinoties problēma ārā nelīda. Tagad siltumā ir pastāvīgi.

Sākumā bija aizdomas par automāta tukšgaitas solenoidu, jo problēma parasti izlīda stāvot un darbinot auto. T.i. P vai N kad tas darbojas. Bet tagad redzu, ka auto pat nav jāiedarbina lai problēma parādītos. 95% saistīts ar ECU temperatūru...

@Devilangelo pm nosūtīju jau, viņam gan vairāk specializācija uz atslēgām.

EDIT2: auto pirmais īpašnieks pircis lv, DPF/egr modificēti nav.

[ Šo ziņu laboja Usins, 20 Jul 2020, 21:43:48 ]

Offline
Mizx
20. Jul 2020, 23:20 #413

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3332

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


20 Jul 2020, 21:10:50 @Usins rakstīja:
w639 2007 ECU uzsilstot līdz 30-40C (vienalga vai braucot, vai stāvot karstā dienā saulē pagalmā, vai no kārbas uz āru pavilktu bloku neatvienotos vados pasildot ar fēnu) samet Network erorrus, instrumentu panelis jūk prātā, mirgo, centrālā atslēga pat raustās, kārba avārijas režīmā. Ja dzinēju noslāpē - nav iedarbināms.

ECU ievietojot 10 minūtes saldētāvā un atkal ir iedarbināms, problēmu nav.

elektronikas kārbā plūdi nav bijuši, man minējums - kāds aukstais lodējums, kas varbūt izveidojies blokam pārkarstot, jo DPF ir diezgan tuvu tai kastei un pirms nomaiņas uz aci likās ka baisi karsa.

kam Rīgā aizvest ECU atvērt, nočekot?
visu auto kad lasīja Stuttgart Workshop tīri kļūdas - nekas neatradās, un kad turpat pie viņiem pakārās, ja pareizi atceros vairs nevarēja pieslēgties, piedāvāja atstāt pie viņiem un meklēt, atteicos. Pēc tam pa ziemu vizinoties problēma ārā nelīda. Tagad siltumā ir pastāvīgi.

Sākumā bija aizdomas par automāta tukšgaitas solenoidu, jo problēma parasti izlīda stāvot un darbinot auto. T.i. P vai N kad tas darbojas. Bet tagad redzu, ka auto pat nav jāiedarbina lai problēma parādītos. 95% saistīts ar ECU temperatūru...

@Devilangelo pm nosūtīju jau, viņam gan vairāk specializācija uz atslēgām.

EDIT2: auto pirmais īpašnieks pircis lv, DPF/egr modificēti nav.

Jautājums relatīvi banāls, bet vai ECU dzesēšana ir kārtībā? Konkrētam modelim nezinu sistēmu, bet parasti tur ventilatori, kas beidzas, termopastas utt. Bez dzesēšanas sen nav redzēts. Ja ECu pārkarsēts un tāpēc sabojāts, tad gan jau var būt jāmeklē cits, bet dzesēšana tāpat jāpārbauda, jo nokausi nākamo.
Offline
Usins
20. Jul 2020, 23:53 #414

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3437

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.

[ Šo ziņu laboja Usins, 20 Jul 2020, 23:54:50 ]

Offline
GTs-
21. Jul 2020, 03:15 #415

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 467

Braucu ar:

Ir cklase s204, nav daudz nobraukts pa lv, tik kādi 5k km, jo sanāca aizbraukt uz ārzemēm.
Kad meklēju, izdomāju, ka jāņem vecais om646, 170zs, 5pakapju automāts, kkadiem nakamajiem sprauslas cimperligakas, krievijaa pie vinu degvielas it ipasi splaudaas.
Vācijā meklēju, atradu tehniski ļoti labu, bet sudraba spainis.
Kārbā jauna eļļa, citur ar, principā arī motortelpaa visas slimās vietas nomainītas, piem kkadas plastmasas figņas, kas aiz vecuma bija jāmaina.
Tagad vēl tikko bremžu trubas jaunas, par tām tagad nav jādomā.
Bet tām trubām iesaku pievērst uzmanību, tā ir slimība, zem plastmasas pannām, tieši stiprinājumu vietās.
Komforta ziņā uz r17gana mīksts, salons kluss un materiālu kvalitāte teicama.

Ja nu kādam interesē, varu piedāvāt, bet ar ss.lv lētākajiem nekonkurēs, ja tieši pērkot gribat iesipt kapeiku, varat pirkt tos.
Ssā bija vienu nedēļu, viens forumietis skatījās, bet tā auto nav sludinājies.

Pārdodu, jo vēl uz gadu jādodas uz ārzemēm, un žēl ka auto stāv, izmisis neesmu, perekupi var iet atpūsties.
Brauc kaut krāsu mēri.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 21 Jul 2020, 16:53:16 ]

Offline
Mizx
21. Jul 2020, 15:39 #416

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3332

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.
Var nolasīt visu, tikai vajag ar ko. "Universālie" risinājumi MB neder, ar tiem tikai sprauslas var paskatīties un citas primitīvas lietas.
Offline
titus
21. Jul 2020, 16:55 #417

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 201

Braucu ar:

Varbūt kāds zin šo tirgoni?tel. numuru?varētu nopirkt šo detaļu.
detaļa
Offline
RolandsK
21. Jul 2020, 17:54 #418

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2816

Braucu ar: ᴑᴑ un XL600V Zaļo Briesmoni

Tur taču apakšā ir viņa telefons
Offline
bum_bumz
21. Jul 2020, 18:36 #419

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3809

Braucu ar: E34


20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.

ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.

tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.

Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.

meklē citu
var jau ar fēnu pasildīt, varbūt lodējums atnācis, bet tur 5/100

man bij tieši otrādi lcm blokam, kad 20 min padarbināju, viss aizgāja; izejas veselas, kļūda bija uz eeprom; ieliku citu bloku
Offline
titus
21. Jul 2020, 23:38 #420

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 201

Braucu ar:


21 Jul 2020, 17:54:54 @RolandsK rakstīja:
Tur taču apakšā ir viņa telefons

toč
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips