Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 57 viesi un 42 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
Gruzaviks
27. Nov 2019, 13:26 #301

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 330xd


27 Nov 2019, 11:59:47 @RG rakstīja:
Neredzu jēgu no tā benzīna. Rij, kaprīzs, dinamika pret patēriņu apšaubāma.

Lielais dīzelis ze best. Tikai kārba jāpieskata dēļ griezes momenta.

p.s.
250 cdi ir tas pats 220, tikai biturbo. Nedomāju, ka tas ir vajadzīgs, jo jau 220 ir samērā pilns ar niansēm


Jā nemaldos, tad 350 ir visiem tā 7g kārba, bet pārsvarā 220 ir "vecā" ja to tā var saukt. Un kā teicu, cenšos izvairīties no 4cl motoriem.

Un iepriekšējos posts jā, min iepriekšējo modeli.

Visticamāk, ka variants atradīsies Rīgas pusē, kur vispār būtu ieteicams aizvest pieslēgties uz kkadu pārbaudi?
Offline
RG
27. Nov 2019, 13:28 #302

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

http://stuttgartworkshop.lv/
Offline
hasans
27. Nov 2019, 18:48 #303

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7347

Braucu ar:

Labas vakaras! Kā ir ar W163 reduktoriem? Cik bieži jāmaina eļļa un cik L tur viņos lien? Ir kādam info? 2005 270cdi
Offline
jurrus
27. Nov 2019, 22:22 #304

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1092

Braucu ar: Das Auto


27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.
Offline
protams
27. Nov 2019, 22:36 #305

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4330

Braucu ar: F07

Pljac, kurš LLP mūsdienās skatās dīzeļa petēriņu???
Offline
Gruzaviks
27. Nov 2019, 22:45 #306

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 330xd

Laikam pēdējais jautājums.
Aizvien vairāk pētot, pamanu, ka citiem zem sarkanās avareikas pogas ir pretspoles/pretizslīdēšanas vai tamlīdzīgas darbības poga, bet citiem šīs pogas tur nav. Kāds var apskaidrot par to?
Offline
kars
27. Nov 2019, 23:13 #307

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7137

Braucu ar: velo

Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli
Offline
6500
28. Nov 2019, 07:38 #308

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15608

Braucu ar:


27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
V.I.P.
28. Nov 2019, 11:44 #309

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 16413

Braucu ar: AA numuriem [M3, STI, GSX-R, S1000RR]

kas ar 4 matic e klasei w212?
problemaatiska vai stress 0?
Offline
Mberg
28. Nov 2019, 12:00 #310

Kopš: 05. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 21274

Braucu ar: Ričuku


13 Aug 2019, 14:45:27 @Mizx rakstīja:
Sarunas par AMG un "morālu novecošanu" ir nevietā. Jo skaidrs, ka ar tādu pa taisno uz trasi par DTM pjedestāliem neviens nebrauks cīnīties, bet līdz citiem auto tādas tehnoloģijas vispār var nekad nenonākt. Tas ir konkrēta brīža auto un tas vienkārši jābauda. Nekādas jēgas dzīties pēc kaut kādiem parametriem, jo citādi auto katru nedēļu jāmaina...

Kad nopirku W107 pie sevis mazliet pārdzīvoju, ka trūcīgs aprīkojums, domāju, ka derētu el. logus uzlikt un tā. Par laimi neko neizdarīju un izaugu līdz saprašanai, ka konkrēts auto jābauda kāds ir. Kaut kādas podziņas salonā, gaismiņas un pārējie štrunti neko nenozīmē, jo ar tādu auto vienkārši jābrauc, jābauda motora skaņa, nevis modernākā sterosistēma ar 17 skaļruņiem, WiFi un vēl nez ko. Tas pats ar AMG — tā brīža labākais, kas tā arī jābauda kā tā brīža labākais. Un tāpat iekabinās vairumam šobrīd ielās redzamo.


+1 Tagad "visas ekstras" ir pieejamas prakstiski jebkurā auto .. ja patīk tas, paskatās, kādu mēneša maksājumu var atļauties un vēršas pie tā auto dīlera, kas piedāvā labāko dīlu .. Ar vecākiem auto jābauda braukšanas prieks un sajūtas ..

-----------------
soundcloud.com/djmberg
mixcloud.com/djmberg
mixcloud.com/eihenbergmusic
Offline
Noname
29. Nov 2019, 01:32 #311

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: cauru izpūtēju


27 Nov 2019, 22:36:42 @protams rakstīja:
Pljac, kurš LLP mūsdienās skatās dīzeļa petēriņu???


Tu esi debīls? Ne jau visi dzīvo Rīgas geto guļamrajonos. Man sanāk ap 80 km/dienā, protams ka degvielas patēriņš ir viens no kritērijiem izvēloties braucamo.
Es domāju ka vismaz 80% iegādājoties auto izvērtē kāds ir tā degvielas (vienalga kādas) patēriņš, un manas aizdomas astiprina fakts, ka nomācošais pārsvars tomēr ir mazlitrāžniekiem.
Galubeigās sanāk ka tu esi tas lohs.

Offline
6500
29. Nov 2019, 07:22 #312

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15608

Braucu ar:


28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
michals1
29. Nov 2019, 08:25 #313

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Offline
michals1
29. Nov 2019, 09:24 #314

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo.
Mans aprēķins bik savādāks-ja gadā nobraucu 30-40k/km,tad braucot ar benzīna kapsētu,kura rij vidēji 12litrus,iztērēju ap 4,5-6k.EUR
Savukārt braucot ar dīzeli,kurš rij vidēji 6 litrus,gada patēriņš ir no 2160-2880 EUR.
Nu nezinu,ja nav žēl vienkārši 3k gadā par degvielu pārmaksāt,tad karogs jums rokās.
Offline
jurrus
29. Nov 2019, 09:43 #315

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1092

Braucu ar: Das Auto


29 Nov 2019, 07:22:11 @6500 rakstīja:

28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

Precīzi neatceros nedz kā to sauc, nedz kas tur bija. Bet atceros, ka tā bija klasiska M272 dzinēju problēma. Meklē netā, krieviem daudz info.
Offline
Zusurs
29. Nov 2019, 09:48 #316

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: F10 535d


29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.
Offline
Arturiks
29. Nov 2019, 09:53 #317

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8527

Braucu ar: 26 & 94


29 Nov 2019, 09:43:03 @jurrus rakstīja:

29 Nov 2019, 07:22:11 @6500 rakstīja:

28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

Precīzi neatceros nedz kā to sauc, nedz kas tur bija. Bet atceros, ka tā bija klasiska M272 dzinēju problēma. Meklē netā, krieviem daudz info.

Cilvēki laikam runā par ķēdi un pastiprināti dilstošo zobratu, kura maiņai jāizceļ dzinējs ar kārbu. Bet, kā jau minēja, 1500 eiro jautājums.
Offline
Hirschenhof
29. Nov 2019, 09:58 #318

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 644

Braucu ar: Steve Mattin Design


28 Nov 2019, 11:44:55 @V.I.P. rakstīja:
kas ar 4 matic e klasei w212?
problemaatiska vai stress 0?


Nav stresa, ja nav 500K nobraukums. Paredzi vienkārši +1L patēriņu un kādreiz būs kāda granāta jānomaina papildus. Bet citādi, izbrauksi tur , kur citi neriskēs ielīst.
Offline
Hirschenhof
29. Nov 2019, 10:03 #319

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 644

Braucu ar: Steve Mattin Design


28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:
Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 29 Nov 2019, 10:05:30 ]

Offline
michals1
29. Nov 2019, 10:19 #320

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips