Online

Pašreiz BMWPower skatas 65 viesi un 50 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
RR04
29. Nov 2019, 10:24 #321

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1089

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību
Online
michals1
29. Nov 2019, 10:33 #322

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


29 Nov 2019, 10:24:06 @RR04 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību

Tātad tavuprāt visi dārgā gala dīzeļi Vācijā tiek izlaisti santīmpisējiem?
Vismaz pats saprati,ko raksti?
Offline
RR04
29. Nov 2019, 10:43 #323

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1089

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


29 Nov 2019, 10:33:32 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:24:06 @RR04 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību

Tātad tavuprāt visi dārgā gala dīzeļi Vācijā tiek izlaisti santīmpisējiem?
Vismaz pats saprati,ko raksti?

Izskatās, ka pats nesaproti ko raksti

Laikam neesi sapratis to, ka dīzeļus lielākoties pērk cilvēki, kuri brauc daudz un garus gabalus
Online
michals1
29. Nov 2019, 10:47 #324

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Bet es jau rakstu,ka pats gadā nobraucu ap 30-40k.km,tāpēc labāku alternatīvu jaunam dīzelim neredzu.
Ja 5 gadu laikā tiks nobraukti ap 200k.km,remontus dīzelis neprasīs,toties nebūs jāuztraucas par visādām probām.
Offline
RG
29. Nov 2019, 11:43 #325

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


29 Nov 2019, 10:03:12 @Hirschenhof rakstīja:

Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

W212, kuriem bija CGI motori, sākās problēmas ar ķēdēm un degvielas sūkņiem , kas izrādījās dārgāki par dīzeli. Plus paliek bēdas ar karšanu un cilindru dilšanu.
Offline
kars
29. Nov 2019, 13:12 #326

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7137

Braucu ar: velo


29 Nov 2019, 08:25:29 @michals1 rakstīja:

27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Par maz nobraucu, aizbraucot līdz darbam motors pat nesasniedz darba temperatūru.

Offline
kars
29. Nov 2019, 13:19 #327

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7137

Braucu ar: velo


29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo.
Mans aprēķins bik savādāks-ja gadā nobraucu 30-40k/km,tad braucot ar benzīna kapsētu,kura rij vidēji 12litrus,iztērēju ap 4,5-6k.EUR
Savukārt braucot ar dīzeli,kurš rij vidēji 6 litrus,gada patēriņš ir no 2160-2880 EUR.
Nu nezinu,ja nav žēl vienkārši 3k gadā par degvielu pārmaksāt,tad karogs jums rokās.
Man ir bijuši daudzi benzīnieki, (s50b30, m30b35, s50b30us, m52b28, m44b19) neviens nav rijis vidēji 12l, visi zem 10l, bet tas jau individuāli, jo man ikdienā tāds specifisks maršruts ka tikpat kā nesanāk braukt pa pilsētu.
Offline
Gruzaviks
29. Nov 2019, 13:42 #328

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 89

Braucu ar: 330xd


27 Nov 2019, 22:45:37 @Gruzaviks rakstīja:
Laikam pēdējais jautājums.
Aizvien vairāk pētot, pamanu, ka citiem zem sarkanās avareikas pogas ir pretspoles/pretizslīdēšanas vai tamlīdzīgas darbības poga, bet citiem šīs pogas tur nav. Kāds var apskaidrot par to?


Kad beigsiet meklēt savu taisnību, kāds varētu uz šo atbildēt,lai nepaliek muļķa lomā pie auto apskates.
Offline
michals1
29. Nov 2019, 15:11 #329

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 687

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


29 Nov 2019, 13:12:38 @kars rakstīja:

29 Nov 2019, 08:25:29 @michals1 rakstīja:

27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Par maz nobraucu, aizbraucot līdz darbam motors pat nesasniedz darba temperatūru.



Skaidrs.Man savukārt pēdējos 10-15 gadus ir bijuši tikai dīzeļi,gan jauni,gan pabraukti,gl mersim pat bija kādi 280k.nobraukums.
Nekad un ne ar vienu nav bijušas motora problēmas,tāpēc esmu viņu fanāts.
Offline
Mizx
29. Nov 2019, 21:11 #330

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3035

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


29 Nov 2019, 11:43:12 @RG rakstīja:

29 Nov 2019, 10:03:12 @Hirschenhof rakstīja:

Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

W212, kuriem bija CGI motori, sākās problēmas ar ķēdēm un degvielas sūkņiem , kas izrādījās dārgāki par dīzeli. Plus paliek bēdas ar karšanu un cilindru dilšanu.
Ar 3,5 ķēdi un saistīto elementu maiņu lielākā bēda, ka tā pienāk relatīvi ātri un jāmaina VISS. Detaļas vien izmaksā mazliet virs 1000 EUR, ja izdodas sameklēt labas atlaides. Ja kādu elementu uzskata par nenozīmīgu, nākamā maiņa pienāk vēl neplānoti ātrāk. Detaļas der tikai OEM, jo neoriģinālās arī neko netur. 280/300-tam šādas problēmas nav, dzirdētas retas sūdzības no 500-tiem, bet tiešām retas. Iespējams, ka tikai neoriģinālu detaļu izmantošanas dēļ.
Par uzlabojumiem pēc feslifta grūti teikt, jo tos motorus visu laiku mēģināja pilnveidot, ar to saskāros detaļas gādājot. Nevarēja līdz galam VIN kodam uzticēties, jo nianšu ķēdei un saistītiem elementiem izrādījās pārāk daudz.
Par karšanu un cilindru dilšanu gan dzirdu pirmo reizi. Plus šiem MB nav novērota citiem populārā vārstu apdegšana, tā ka viss pārējais tam motoram ir labi, 300-to sanāca 10+ gadus lietot.
Arī par dīzeli nekas tur dārgāks nesanāks. 4-cilindru dīzeļi uztaisīti pārāk jūtīgi uz eļļošanas problēmām, tiem kā kaut kas nav ideāli, tā principā var meklēt jaunu motoru. Vairs miljonu nenobraukt un īpašniekam pašam ļoti jāseko līdzi auto stāvoklim, lai nebūtu problēmu.

Tā ka atmetot ķēdes problēmu 350-tam benzīnam, ar benzīna motoriem viss ir labā kārtībā. 4-cilindru dīzeļi gan pilnībā zaudējuši MB imidžu.
Offline
6500
30. Nov 2019, 08:31 #331

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15608

Braucu ar:

paldies par atbildem...
E280 butu labakais variants no benzina dzinejiem...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
qa
01. Dec 2019, 10:25 #332

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1046

Braucu ar:

Doma nomainīt darba autiņu. Ko tauta zin teikt par mercedes vito 4x4 ,136zs vai 163zs diesel. Gadi 2010-2014. Vēl kā alternatīva izskatu VW transport, caddy maxi(2.0d). Arī 4x4. Visi eksemplāri tikai ar sēdvietām priekšā.
Offline
Vantage
03. Dec 2019, 11:30 #333

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5749

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti





Normāls W222 FL?, 45k eur prasa.
Offline
RR04
03. Dec 2019, 11:39 #334

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1089

Braucu ar: Nofleksētu jumtu

Kas ar tiem diskiem? Izskatās, ka no W220 paņemti
Online
Vantage
03. Dec 2019, 15:25 #335

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5749

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


03 Dec 2019, 11:39:56 @RR04 rakstīja:
Kas ar tiem diskiem? Izskatās, ka no W220 paņemti


Jo tas ir W220




DDM
Offline
protams
03. Dec 2019, 20:49 #336

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4330

Braucu ar: F07

Rati kā bruņotam
Offline
Vantage
04. Dec 2019, 08:54 #337

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5749

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


03 Dec 2019, 20:49:36 @protams rakstīja:
Rati kā bruņotam


Ieskaitīts. Tas ir S600 ar B7 bruņām.



https://www.drive2.ru/r/mercedes/s_class/524503606284519974/

Sacūkots jau aparāts nopietni.
Offline
wheels
04. Dec 2019, 11:23 #338

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10011

Braucu ar: 6.4L

Kā ir ar W212 facelift, kam pievērst uzmanību? Skatos uz E350 wagon dīzeli.

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
Agrello
04. Dec 2019, 15:43 #339

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: MB S212

Braucu W212 facelifta wagonu kādu laiku, ļoti patīk komforts un plašums, vadamība ar 4 matic lieliska.
4 Matic - e350 cdi būs patīkams, stabils foršs auto. e350 tikai ar aizmugures piedziņu - nezinu, gaumes jautājums? Tur e350 bija divas dzinēja versijas, pēdējā, kas bija ar 252 zs versiju bija ekanomiskāka, jo strādā kopā ar 9G kārbu.

Skaties - saprātīgs nobraukums, pilnīga pierādāma servisa vēsture un ļoti laba komplektācija. W212 tomēr ir premium auto, kur gribās, lai extras ir pavairāk.

Ja par servisu, tad piekare ar visiem R18 nav nevienu pārsteigumu sagādājusi.
Elektronika - Blind Spot un dpf sensori ir mainīti.




04 Dec 2019, 11:23:41 @wheels rakstīja:
Kā ir ar W212 facelift, kam pievērst uzmanību? Skatos uz E350 wagon dīzeli.
Offline
kars
04. Dec 2019, 16:01 #340

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7137

Braucu ar: velo

4matics ir bailīgajiem vai tādiem kuri bieži brauc pa kaut kādiem drūmi aizputinātiem/netīrītiem lauku ceļiem.
Citādi pakaļpiedziņa izbrauks pilnīgi visur, kur nu vēl ar labām riepām.

+ universālis ir smags un daudz svars uz aizm. asi, viņš iet kā tanks pa siegu, arī bloķa imitācija palīdz (nav bezpalīdzīgs vienritenis)

[ Šo ziņu laboja kars, 04 Dec 2019, 16:07:36 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips