Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 82 viesi un 69 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
Mizx
13. Aug 2019, 14:38 #261

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


13 Aug 2019, 09:04:28 @dsks rakstīja:
Sveiki! Pagaišgad Mersim ( W204 ) pirms tehniskās nomainīja priekšējas kreisas puses aizmugurējo piekares sviru ( šādu - https://www.eparts.lv/piekares-svira-febi-bilstein-31731 )

Šogad tehniskajā atkal uzvilka,ka esot lufte.

Ko vispār skatīties no ražotājiem,ko var likt - Febi,Lemforder,etc. lai atkal nav tas pats scenārijs ?
Šo detaļu TIKAI oriģinālo, jo neviens vēl to normāli priekš W204 nav nokopējis. Lemforder vispār iedomājas pārdot no W203 priekš W204, pēc izmēriem it kā der, formas pilnīgi citas kā W204 origināli, bet ta kā slodzes citas, tad W203 domātās nekalpo ilgāk kā 10000 km. Pārbaudīts 4x, jo sākumā neklausīja un iedomājās, ka Lemforder tak labs ražotājs.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 13 Aug 2019, 14:38:45 ]

Offline
Mizx
13. Aug 2019, 14:45 #262

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG

Sarunas par AMG un "morālu novecošanu" ir nevietā. Jo skaidrs, ka ar tādu pa taisno uz trasi par DTM pjedestāliem neviens nebrauks cīnīties, bet līdz citiem auto tādas tehnoloģijas vispār var nekad nenonākt. Tas ir konkrēta brīža auto un tas vienkārši jābauda. Nekādas jēgas dzīties pēc kaut kādiem parametriem, jo citādi auto katru nedēļu jāmaina...

Kad nopirku W107 pie sevis mazliet pārdzīvoju, ka trūcīgs aprīkojums, domāju, ka derētu el. logus uzlikt un tā. Par laimi neko neizdarīju un izaugu līdz saprašanai, ka konkrēts auto jābauda kāds ir. Kaut kādas podziņas salonā, gaismiņas un pārējie štrunti neko nenozīmē, jo ar tādu auto vienkārši jābrauc, jābauda motora skaņa, nevis modernākā sterosistēma ar 17 skaļruņiem, WiFi un vēl nez ko. Tas pats ar AMG — tā brīža labākais, kas tā arī jābauda kā tā brīža labākais. Un tāpat iekabinās vairumam šobrīd ielās redzamo.
Offline
Bass
14. Sep 2019, 21:41 #263

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Čau, Visiem!

Vai te ir kāds kurš varētu apgaismot par 2006-2009 gada GL320 iegādi?

Svarīgākas lietas iegādes veikšanā?
Pamata nepieciešamās ekstras lai nebūtu kauns pēc tam braukt utt

Ir velme pārsēsties no X5 2009 uz GL jo ir izteikti lielāks auto un manam vajadzībām izkstas piemērotākas!

Metiet iekšā visu info par un ap GL 320 ja ir ko teikt!

Jau iepriekš paldies visiem!
Offline
michals1
14. Sep 2019, 22:17 #264

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 253

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


14 Sep 2019, 21:41:27 @Bass rakstīja:
Čau, Visiem!

Vai te ir kāds kurš varētu apgaismot par 2006-2009 gada GL320 iegādi?

Svarīgākas lietas iegādes veikšanā?
Pamata nepieciešamās ekstras lai nebūtu kauns pēc tam braukt utt

Ir velme pārsēsties no X5 2009 uz GL jo ir izteikti lielāks auto un manam vajadzībām izkstas piemērotākas!

Metiet iekšā visu info par un ap GL 320 ja ir ko teikt!

Jau iepriekš paldies visiem!

Gl nav slikts,taču rēķinies ar to,ka katru gadu nāksies tajā veikt nopietnas investīcijas.
Pats ar 2007 gada 3litrīgo dīzeli nobraucu 3 gadus.Ņēmu pa 22k.,trīs gadu laikā ieliku 5k.,pārdevu pēc tam pa 11k.
Ja esi gatavs līdzīgam scenārijam,ņem droši.
Plusi-autiņš liels,mīksts,samērā ekonomisks,uz ceļa tevi respektēs.
Mīnusi-mūžīgā proba šim modelim pneimo piekare,lido regulāri,remonti dārgi.Elektronika,tā ir GL sāpe,remontos dārga.
Bagāžnieka aizvēršanās mehānisms,neveiksmīgi uzprojektēts,tajā tiek ūdens,maināms,cena ap 400eur.
Remontēt nāksies pie spečukiem,Stutgart,Dominikā vai Biķernieku TUV,kaktu kantori šim modelim nederēs,tb remonti sākas ar 500 un uz augšu.
Ja vis rakstītais nebaida,pērc,braukšana sagādās tikai pozitīvas emocijas.
Offline
Bass
14. Sep 2019, 22:28 #265

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


Gl nav slikts,taču rēķinies ar to,ka katru gadu nāksies tajā veikt nopietnas investīcijas.
Pats ar 2007 gada 3litrīgo dīzeli nobraucu 3 gadus.Ņēmu pa 22k.,trīs gadu laikā ieliku 5k.,pārdevu pēc tam pa 11k.
Ja esi gatavs līdzīgam scenārijam,ņem droši.
Plusi-autiņš liels,mīksts,samērā ekonomisks,uz ceļa tevi respektēs.
Mīnusi-mūžīgā proba šim modelim pneimo piekare,lido regulāri,remonti dārgi.Elektronika,tā ir GL sāpe,remontos dārga.
Bagāžnieka aizvēršanās mehānisms,neveiksmīgi uzprojektēts,tajā tiek ūdens,maināms,cena ap 400eur.
Remontēt nāksies pie spečukiem,Stutgart,Dominikā vai Biķernieku TUV,kaktu kantori šim modelim nederēs,tb remonti sākas ar 500 un uz augšu.
Ja vis rakstītais nebaida,pērc,braukšana sagādās tikai pozitīvas emocijas.


Braucot ar E70 un pirms tam ar E53 neteiktu ka elementos gada laika būtu ielicis mazāk

Principa sanāk ap 2k eiro gadā ka minimums un tas ka gada laikā jānobrauc ir savi 60-70k gribas to darīt komfortabli!

Šodien biju paskatīties vēl vienu un šis jau līkas pat vairāk nekā labs!

Jāskatās

Kad aizies X tad varēs ko konkrētu domāt

Bet paldies par ieteikumiem

Ja nav noslēpums kāds bija vidējais patēriņš aptuveni?

[ Šo ziņu laboja Bass, 14 Sep 2019, 22:29:42 ]

Offline
michals1
14. Sep 2019, 22:37 #266

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 253

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Ja nemaldos,vidējais patēriņš GL bija ap 11litriem.
Pārsvarā lietoju posmā Rīga-Salaspils.
Man tai pat laikā bija arī traktors,Toijota LC 150,arī ar 3litrīgo dīzeli.Dīvaini,bet LC bija ekonomiskāks,vidēji rija ap 9 litri,kaut gan bija ,,traktorīgāks,,
Savukārt GL bija daudz komfortablāks un ja.kāds saka ka 3 litrīgais dīzelis nepietiek-netici,pietiek atliektiem galiem,autiņš iet labi.
Offline
aep_det
15. Sep 2019, 00:27 #267

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1759

Braucu ar: Town & Country

Pirmās paaudzes GL

Jauns tāds bija. Juka un bruka pēc 2-3 gadu lietošanas. Respektīvi, piekare arī uztaisīja lielāko tāmi, kuras dēļ arī pārvācos uz Chrysler T&C.

Par salona grabēšanu un apdares kvalitāti nerunāsim…

Nošķilts 'amerikānis' T&C kalpo godam un salons negrab.
Offline
Machida
15. Sep 2019, 08:19 #268

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3256

Braucu ar:

pweris at it's finest. "kadam ekstram jabut, lai nebutu kauna"
"uz cela tevi respektes" fml
Offline
Bass
15. Sep 2019, 08:37 #269

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


15 Sep 2019, 08:19:13 @Machida rakstīja:
pweris at it's finest. "kadam ekstram jabut, lai nebutu kauna"
"uz cela tevi respektes" fml


Tas bija domāts lai pašam nebūtu škrobe ka vajadzēja meklēt labāku

Kad ņēmu E70 tad džeki apskaidroja ka obligāti jābūt
Headup
Comfortseat
Autohold
Tālo gaismu asistents
Dynamic light
Utt un esmu ļoti pateicīgs ka apskaidroja kas ko kā jo šis funkcijas ir vienkārši lieliskas

Un tieši šī iemesla dēļ arī jautāju MB zinātājiem kas ir tas principā svarīgās funkcijas kas būtu must include.

Varbūt stulbi uzrakstīju iepriekš
Offline
Bass
15. Sep 2019, 08:40 #270

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


14 Sep 2019, 22:37:32 @michals1 rakstīja:
Ja nemaldos,vidējais patēriņš GL bija ap 11litriem.
Pārsvarā lietoju posmā Rīga-Salaspils.
Man tai pat laikā bija arī traktors,Toijota LC 150,arī ar 3litrīgo dīzeli.Dīvaini,bet LC bija ekonomiskāks,vidēji rija ap 9 litri,kaut gan bija ,,traktorīgāks,,
Savukārt GL bija daudz komfortablāks un ja.kāds saka ka 3 litrīgais dīzelis nepietiek-netici,pietiek atliektiem galiem,autiņš iet labi.


Paldies Vecīt
Offline
Bass
15. Sep 2019, 08:41 #271

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


14 Sep 2019, 22:37:32 @michals1 rakstīja:
Ja nemaldos,vidējais patēriņš GL bija ap 11litriem.
Pārsvarā lietoju posmā Rīga-Salaspils.
Man tai pat laikā bija arī traktors,Toijota LC 150,arī ar 3litrīgo dīzeli.Dīvaini,bet LC bija ekonomiskāks,vidēji rija ap 9 litri,kaut gan bija ,,traktorīgāks,,
Savukārt GL bija daudz komfortablāks un ja.kāds saka ka 3 litrīgais dīzelis nepietiek-netici,pietiek atliektiem galiem,autiņš iet labi.


Paldies Vecīt

Man maršruts tieši tāds pats katru dienu tāpēc ļoti novērtēju par izklāstu!

Man E70 vidējais sanāk kādi 8,2 bet tas tāpēc ka braucu ikdiena arī uz Latgali un Liepāju tāpēc izlīdzinās tāds labs bet pieļauj pie manas mierīgās kruizēšanas varētu būt līdzīgs protams drusku uz augšu bet nu nedomāju ka traģiski lielāks jo skatītos visus krievu apskatus liekas ļoti ok

Gribējās tikai dzirdēt no Latviešiem kas ko kā

Varbūt ir kādas lietas kuram vajadzētu pievērst uzmanību bez tā ka ūdens aizmugures fares utt?
Offline
FR888
15. Sep 2019, 09:15 #272

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 1811

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Jauns 2013 gada 350 dizelis. Ar mega atlaidem un mega pilns jo naca aara jaunais un tad tos deva par loti labu praisu.

+labi tur celu ari liela atruma
+nu ir zinamas bezcela iespejas, tas nav kkads bezpalidzigs suds kaa E70
+liels un komfortabls
+advanceta piekare


-super atpalikusi multimedia pat prieks tiem laikiem (2013). Neerta lietosana loti.

Vispar jau man liekas, ka labakais klasee, jo vinam jau isti nav konkurentu, Vienigais ir LC, bet nevelk lidzi isti nevienaa no disciplinam, ja neskaita kaut kadu tur baigo mega izturibu, bet kuru tas pish. GL simpatisks auto, LC izskatas pec japanu narkomana murgojuma un ieksaa viss ir suds.

Par to piekari es domaju ka tas nav iisti minuss, jo vina atstrada tiesi taakaa paradzets. Par elektroniku ari nu nezinu, mosh piras paaudzes kkas ari bija, FL nekas ieverojams nebija. Mosh kads sikums.

A par ekstram, vinam jau nav nekadu ekstru baigo kas vispar var but. Off rouda paka laikam, gaisa piekare un ventilejamie sedekli. Viss principa.

[ Šo ziņu laboja FR888, 15 Sep 2019, 09:18:46 ]

Offline
Bass
15. Sep 2019, 09:21 #273

Kopš: 07. Sep 2017

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Nu jā tas laikam ir vienīgais kas liek domāt ņemt vai nē jo tomēr ir pierasts pie vairākām E70 ekstram bet nu pie visa var pierast ka nav

Bet paldies visiem par izklastiem
Offline
M_P_2
15. Sep 2019, 17:08 #274

Kopš: 14. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: Pakaļas piedziņu

Sveiki! Ir kādam reāla pieredze ar Glk? Un ar ko īsti atšķiras CDI 320 no CDI 350? Mobile.de un wiki. rāda ka zs.un NM vienādi. Gads no 08 - 11.
Offline
Hirschenhof
15. Sep 2019, 22:32 #275

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 626

Braucu ar: Steve Mattin Design

GLK nav salīdzināms ar GL. C klases bāze. Ciets un štrams.


P.S. Par pneimu beidziet paniku sēt- sen tur vairs nekas nav traki dārgi- ja tam auto gadījies 200+ km noskrējiens, vienreiz sataisi un viss. BAUDI Latvijas ceļus.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Sep 2019, 22:41:54 ]

Offline
Hirschenhof
15. Sep 2019, 22:34 #276

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 626

Braucu ar: Steve Mattin Design


15 Sep 2019, 17:08:04 @M_P_2 rakstīja:
Sveiki! Ir kādam reāla pieredze ar Glk? Un ar ko īsti atšķiras CDI 320 no CDI 350? Mobile.de un wiki. rāda ka zs.un NM vienādi. Gads no 08 - 11.



Mainījās ne tikai modeļa apzīmējums no 2010.gada, pašam motoram ar bija daži uzlabojumi, piemēram, siltummaiņa blīve (remonts vecajam CDI ir nenovēršams un 700-1200 EUR tāme) jau nāca pareizā.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Sep 2019, 22:39:23 ]

Offline
M_P_2
28. Sep 2019, 19:33 #277

Kopš: 14. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: Pakaļas piedziņu

Un kā ar 6 cil. benzīna dzinējiem? Cik tie uzticami un ilgdzīvojoši? Gads ap 09 - 11.
Offline
malkijs
01. Oct 2019, 13:28 #278

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Kādas atsauksmes par W204 facelift dīzeļiem? Acis krīt uz C200, C220. Kas ir vājākie mezgli un kam jāpievērš uzmanība?
Offline
V.I.P.
02. Oct 2019, 11:02 #279

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 16271

Braucu ar: AA numuriem [M3, SL500, STI, GSX-R, S1000RR]

ja kaadam interesee R129 SL500, pm.
shobriid ieziemots siltaa garaazhaa.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 02 Oct 2019, 11:03:08 ]

Offline
Aduks
08. Oct 2019, 13:51 #280

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: e46 328ci

Čau visiem. Meklēju Mercedes Benz 560SEC ar VNZ FH-126 īpašnieku. Varbūt īpašnieks šeit apgrozās vai arī varbūt kāds pazīst.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips