Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
15. Apr 2020, 07:48 #19541

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Nu, ja iepriekš bijusi ok pieredze ar līdzīgu dzinēju un gāzi, tad kāpēc ne

Par konkrēto BRC iekārtu vai derēs utt var painteresēties Autonamā, cik saprotu, viņi ir izplatītāji

Reduktors, ja tas ir Genius MAX, pēc papīriem velk laikam līdz 240 kw... Un izmēros viņs nav liels, tāds kantains klucis
Offline
koijotss
15. Apr 2020, 09:21 #19542

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103



15 Apr 2020, 00:13:34 @halloween rakstīja:
Kā vienmēr - pirmie atbild tie, kam vispār nav nekas jēdzīgs ko pateikt par tēmu - tikai iedirst

Es tehnisku viedokli jautāju no cilvēkiem, kas savu viedokli var pamatot ar argumentiem, statistiku vai faktiem

Ir bijušas 4 lielmotoru gazificētas mašīnas un viss ir bijis gerai. Dīzelis ir pilnīgs bezvariants, jo ja gribās lēti, tad sagāzē lielmotoru, ja gribās kruti, tad brauc ar nesagāzētu lielmotoru. Kāda mūsdienās jēga braukt ar dīzeli, ja vien to nezog no darba devēja kravenes? Autiņu skrūvēju tikai pats un negribu viss smirdēt pēc dieseļa vai čakarēties ar sprauslām, sūkņiem, turbīnām un citām dīzelistu brīvā laika pavadīšanas iespējām.


Arī neteicu, ka obligāti taisos likt to iekārtu, kuru iedeva līdz - tieši tāpēc prasu viedokli, ko tad būtu ieteicams likt un iemesli, kāpēc. Nevienā brīdī neprasīju, vai vajadzētu likt, jo vēlmi likt pamatoju ar zemāk aprakstīto pieredzi.



14 Apr 2020, 22:30:59 @kexxx rakstīja:
Nez vai tur vispār kkas normāli darbosies ar gāzi
N62B36 uzliku gāzi un nobraucu 6 gadus bēdu nezinot - CEL norāvu tikai kaut kad, kad valvetronica vārpstas pozīcijas sensors sāka mirt un spoles . Līdz ko samainīju, atkal viss gerai. Visu pārējo laiku par gāzi tikai labākās atsauksmes jau 12 gadus

Pats un 2 paziņas kopā pie koijota esam sagāzējuši 13 mašīnas un visiem labas atsauksmes


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
GTs-
15. Apr 2020, 09:56 #19543

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 672

Braucu ar:

Problēma jau ir tai faktorā, ka visi šie teksti par "klepojošu, slikti strādājoši dzinēji", rodas no viena tante teica, es pateikšu tālāk + tādiem,kas nevar savest kārtībā dzinēja apkari,jo gāze reaģē uz nestrādājošām vai nepilnvērtīgi strādājošām lietām pirms to var pamanīt braucot uz benzīna.
Offline
sys9291
15. Apr 2020, 10:36 #19544

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Apr 2020, 09:56:45 @GTs- rakstīja:
Problēma jau ir tai faktorā, ka visi šie teksti par "klepojošu, slikti strādājoši dzinēji", rodas no viena tante teica, es pateikšu tālāk + tādiem,kas nevar savest kārtībā dzinēja apkari,jo gāze reaģē uz nestrādājošām vai nepilnvērtīgi strādājošām lietām pirms to var pamanīt braucot uz benzīna.

šīs problēmas jau nerodas no tantēm, bet gan no pilsoņu iedomas, ka uzliekot gāzi nebūs jāsaved kārtībā benzīna sistēma, kas bez LPG vēl kaut kā spēja nokompensēt defektus. Pie kam derētu saprast, ka vairs nav 90tie, bet LPG instalatori kaut ka to ignorē, jo tās ir papildus izmaksas
Offline
Infleks
29. Apr 2020, 14:21 #19545

Kopš: 22. Jan 2020

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Vajag nomainīt 4 gāzes sprauslas (gribu Barracuda) un uztaisīt adaptāciju. Ar piedāvājumiem lūdzu PM
Offline
Shkodists
30. Apr 2020, 09:14 #19546

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


Nezinu, kā citiem lietotājiem, bet man uz viena autiņa ir Barracuda, uz otra Hanas. Vienam pēc 50k km otram pie 80k km sākās problēmas. Gāzes sastāvā esot kaut kāds propilēns, kas ķepē ciet sprauslas. No rīta, kamēr vēss un sprauslas no sākuma tiek "iesildītas" pirms pārslēgšanās, viss OK, bet, ja nedaudz pabraukts, bet vēl nav darba temperatūra, dažas sprauslas neveras vaļā. Pārslēdzoties notiek raustīšanās. Radās jautājums, vai nav jēdzīgāk likt lētākas sprauslas un vienkārši biežāk mainīt? Kāda citiem pieredze? Latvijas propāna gāzē un attiecīgi arī Kool un CircleK gāze diezgan netīra. Viadu labu laiku neesmu mēģinājis.
Offline
Peecis
30. Apr 2020, 09:19 #19547

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


30 Apr 2020, 09:14:48 @Shkodists rakstīja:

Nezinu, kā citiem lietotājiem, bet man uz viena autiņa ir Barracuda, uz otra Hanas. Vienam pēc 50k km otram pie 80k km sākās problēmas. Gāzes sastāvā esot kaut kāds propilēns, kas ķepē ciet sprauslas. No rīta, kamēr vēss un sprauslas no sākuma tiek "iesildītas" pirms pārslēgšanās, viss OK, bet, ja nedaudz pabraukts, bet vēl nav darba temperatūra, dažas sprauslas neveras vaļā. Pārslēdzoties notiek raustīšanās. Radās jautājums, vai nav jēdzīgāk likt lētākas sprauslas un vienkārši biežāk mainīt? Kāda citiem pieredze? Latvijas propāna gāzē un attiecīgi arī Kool un CircleK gāze diezgan netīra. Viadu labu laiku neesmu mēģinājis.

Labi ciklonfiltri un regulāras apkopes nelīdz?
Offline
Corsten
30. Apr 2020, 10:18 #19548

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


30 Apr 2020, 09:19:14 @Peecis rakstīja:

30 Apr 2020, 09:14:48 @Shkodists rakstīja:

Nezinu, kā citiem lietotājiem, bet man uz viena autiņa ir Barracuda, uz otra Hanas. Vienam pēc 50k km otram pie 80k km sākās problēmas. Gāzes sastāvā esot kaut kāds propilēns, kas ķepē ciet sprauslas. No rīta, kamēr vēss un sprauslas no sākuma tiek "iesildītas" pirms pārslēgšanās, viss OK, bet, ja nedaudz pabraukts, bet vēl nav darba temperatūra, dažas sprauslas neveras vaļā. Pārslēdzoties notiek raustīšanās. Radās jautājums, vai nav jēdzīgāk likt lētākas sprauslas un vienkārši biežāk mainīt? Kāda citiem pieredze? Latvijas propāna gāzē un attiecīgi arī Kool un CircleK gāze diezgan netīra. Viadu labu laiku neesmu mēģinājis.

Labi ciklonfiltri un regulāras apkopes nelīdz?


Nedaudz paildzina dzīves ilgumu. Jebkurā gadījumā jābūt visam tiptop, lai sprauslas darbojas vismaz 100tkm un vairāk. Manliekas ka barracuda arī liek savām sprauslām 100tkm garantiju. Pašam arī barracudas, nobeidzās pie 110tkm, jo reduktorā izpūta blīvi un viss draņķis gāja iekšā sprauslās, tādā veidā aizlipa viss ciet un nekādi tīrāmie vairs nelīdzēja

[ Šo ziņu laboja Corsten, 30 Apr 2020, 10:22:22 ]

Offline
kexxx
30. Apr 2020, 10:30 #19549

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Pildos tikai Viada, paklausoties briesmu stāstus par sprāgstošajām baracudām un hanām, kad vajadzēja mainīt, liku OMVL- nekādu problēmu
Ja nu kas, var arī izjaukt un iztīrīt
Prastākos Valtekus te pirms laiciņa visi bargi nolika, jo esot lēni, sūdīgi utt
Bet lielākā daļa brauc un nekādu bēdu


Tagadējam kaplim vispār brc un jau kādus 130k nogājušas, būs jāver maku, kad sāks sprāguļot
Offline
Shkodists
05. May 2020, 15:54 #19550

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


30 Apr 2020, 10:30:14 @kexxx rakstīja:
Pildos tikai Viada, paklausoties briesmu stāstus par sprāgstošajām baracudām un hanām, kad vajadzēja mainīt, liku OMVL- nekādu problēmu
Ja nu kas, var arī izjaukt un iztīrīt
Prastākos Valtekus te pirms laiciņa visi bargi nolika, jo esot lēni, sūdīgi utt
Bet lielākā daļa brauc un nekādu bēdu


Tagadējam kaplim vispār brc un jau kādus 130k nogājušas, būs jāver maku, kad sāks sprāguļot

Ir plānā pāriet uz OMVL. Viada neizskatu kā variantu, jo pie LPG man ļoti laba atlaide. Ar apkopēm viss ir labi. Regulāras un reizēm pat sanāk mazāk kā 10k km.
Sprauslu aizlipšana jau īsti neiet kā garantija. Ne jau ražotās ir atbildīgs par gāzes kvalitāti.
Offline
kexxx
05. May 2020, 16:28 #19551

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Nu tad tai atlaidei jābūt megalabai, lai būtu vērts čakarēt visu sistēmu ar sūdīgu gāzi un riskēt ieraut kapitālu lieso kāda cilindrā pilnai laimei

[ Šo ziņu laboja kexxx, 05 May 2020, 16:30:00 ]

Offline
Shkodists
06. May 2020, 15:27 #19552

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 May 2020, 16:28:04 @kexxx rakstīja:
Nu tad tai atlaidei jābūt megalabai, lai būtu vērts čakarēt visu sistēmu ar sūdīgu gāzi un riskēt ieraut kapitālu lieso kāda cilindrā pilnai laimei

Kāpēc domā, ka Viadā gāze ir labāka? Es gadus 4 atpakaļ braukāju tikai ar Lukoil gāzi. Pārgāju uz LPG, jo bija pa ceļam un nezin kāpēc toreiz šķita, ka ar LPG varēju nobraukt vairāk. Filtru tīrība nemainījās. Gaitas īpašības arī ne. Tiesa, 2 gadus nobraukāju ar 5.paaudzi. Tur gāzei būtiski, lai nav mehānisko piemaisījumu klātbūtne un nav tik būtiski ķīmiskais sastāvs, jo šķidrā veidā iet sprauslās. Var jau būt, ka visu šo laiku LPG nebija kvalitatīva gāze. Pašreizējo situāciju arī nezinu. Var jau būt, ka Viadā ir labāka gāze. Nav jau mega atlaide - 7.1cents/litrā, bet tāpat patīkami. Viadā gan jau vairāk par 4centi nebūs. Man vienkāršāk ir nomainīt sprauslas un turpināt pildīties turpat, kur parasti
Offline
kexxx
06. May 2020, 15:50 #19553

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib
Offline
Zuc
06. May 2020, 22:17 #19554

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 543

Braucu ar: Kūtiņu


06 May 2020, 15:50:57 @kexxx rakstīja:
Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib


Nezinu, kas jums tur nav ar LPG gāzi. Jau 4 gadi kā ar 5.paaudzi un pamatā tikai LPG. Vienreiz šķita, ka filtrs, kas pirms balona, aizdirsies. Aizbraucu nomainīt - nomainīja, bet meistars pateica, ka filtrs bija tīrs un jēga mainīt nebija. Turklāt subjektīvi šķiet, ka ar LPG auto iet vislabāk - ir citi arī mēģināti un tad uz sajūtām, ka neiet autiņš tik labi. Vissliktāk, šķiet, ka gāja ar Latvijas naftas gāzi.
Offline
Shkodists
07. May 2020, 08:56 #19555

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


06 May 2020, 15:50:57 @kexxx rakstīja:
Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib


Bet Tu tak pats rakstīji par sprauslām. Iespējams, ja Tavam auto būtu Barracuda vai Hana, tad būtu kas līdzīgs arī ar Viada gāzi.
Offline
Shkodists
07. May 2020, 09:01 #19556

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


06 May 2020, 22:17:48 @Zuc rakstīja:

06 May 2020, 15:50:57 @kexxx rakstīja:
Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib


Nezinu, kas jums tur nav ar LPG gāzi. Jau 4 gadi kā ar 5.paaudzi un pamatā tikai LPG. Vienreiz šķita, ka filtrs, kas pirms balona, aizdirsies. Aizbraucu nomainīt - nomainīja, bet meistars pateica, ka filtrs bija tīrs un jēga mainīt nebija. Turklāt subjektīvi šķiet, ka ar LPG auto iet vislabāk - ir citi arī mēģināti un tad uz sajūtām, ka neiet autiņš tik labi. Vissliktāk, šķiet, ka gāja ar Latvijas naftas gāzi.

5.paaudzei gāze netiek sildīta. Tā līdz sprauslām nonāk šķidrā veidā nevis gāzveida. Gāzveida stāvoklī tur pie konkrētās temperatūras piemaisījumi (ja pareizi atceros, tad propilēns) pieņem citu agregātstāvokli - sveķveidīga zampa, kuru praktiski ar neko nevar notīrīt (ja kāds zina, ar ko var, padalās). Tikai mehāniski. Atdziestot tā paliek cieta kā plastmasa. Dārgākas sprauslas ar to zampu aizķep ātrāk.
Offline
kexxx
07. May 2020, 09:32 #19557

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


07 May 2020, 08:56:18 @Shkodists rakstīja:

06 May 2020, 15:50:57 @kexxx rakstīja:
Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib


Bet Tu tak pats rakstīji par sprauslām. Iespējams, ja Tavam auto būtu Barracuda vai Hana, tad būtu kas līdzīgs arī ar Viada gāzi.



No precīzajām sprauslām ir bijušas Keihin un BRC- nekādu problēmu.
Kad sāka gļukot valtekveidīgās ( nogājušas pāri 100kkm), tās izjaucot, iekšā nebija nekādas drazas vai eļļas
Man ar to pietiek, lai uzskatītu, ka ar tīrību tur viss ok
Offline
Zuc
07. May 2020, 10:52 #19558

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 543

Braucu ar: Kūtiņu


07 May 2020, 09:01:37 @Shkodists rakstīja:

06 May 2020, 22:17:48 @Zuc rakstīja:

06 May 2020, 15:50:57 @kexxx rakstīja:
Es nesaku, ka viadā būtu labākā vai kāda tur gāze.
Pildos viadā/gļukoilā kopš kkāda 2011 gada un ar tīrību problēmas nav bijušas
Man personīgi neliekas pieņemami gāzt degvielu,kas aizdirš sistēmu, bet katrs var darīt kā grib


Nezinu, kas jums tur nav ar LPG gāzi. Jau 4 gadi kā ar 5.paaudzi un pamatā tikai LPG. Vienreiz šķita, ka filtrs, kas pirms balona, aizdirsies. Aizbraucu nomainīt - nomainīja, bet meistars pateica, ka filtrs bija tīrs un jēga mainīt nebija. Turklāt subjektīvi šķiet, ka ar LPG auto iet vislabāk - ir citi arī mēģināti un tad uz sajūtām, ka neiet autiņš tik labi. Vissliktāk, šķiet, ka gāja ar Latvijas naftas gāzi.

5.paaudzei gāze netiek sildīta. Tā līdz sprauslām nonāk šķidrā veidā nevis gāzveida. Gāzveida stāvoklī tur pie konkrētās temperatūras piemaisījumi (ja pareizi atceros, tad propilēns) pieņem citu agregātstāvokli - sveķveidīga zampa, kuru praktiski ar neko nevar notīrīt (ja kāds zina, ar ko var, padalās). Tikai mehāniski. Atdziestot tā paliek cieta kā plastmasa. Dārgākas sprauslas ar to zampu aizķep ātrāk.


Par to, ka 5.paaudze smidzina gāzi škidrā veidā cilindros, man skaidrs. Biju tad pārpratis, ka jūs par cietajiem piemaisījumiem (dzelzs skaidas, smiltis, kas vēl dzirdēts), ka gāze satur, diskutējat.
Offline
Vaivala
14. May 2020, 19:59 #19559

Kopš: 27. Dec 2018

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Problēma tāda. Tika ielikta LPGTech vadība ar LPGTech silver sprauslām, bet veicot to atomātisko starta kalibrāciju ar TECH un standarta algoritmu, mēģinot atrast pareizos ms tie aiziet desmitos ļoti sāk misfire un beigās parāda, ka gas pressure too low, dažreiz arī ka map pressure too high, bet parasti to pirmo. Dzinējam 6 podi, 125kw un dīze stāv 2,2 mm, spiedienu cēlu no 1.2 līdz pat 1.9 bar, bet rezultāts viens un tas pats, kaut gan pašā progā rāda, ka aptuveni jābūt 1.5
Offline
kexxx
14. May 2020, 20:05 #19560

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

Nuu un kas notiek ar MAP un gāzes spiedieniem, kad notiek kalibrācija?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo