Online

Pašreiz BMWPower skatas 63 viesi un 42 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
ezis_
12. Dec 2019, 19:28 #19501

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 812

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
Nevienam ta ekologija neintrsese... iznemot Gretu
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 21:07 #19502

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 812

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Ieskats jaunaja Vialle 6 gen "Direct blue" kura nupat, nupat tik naks araa un solas but loti unversala kaspich protams atkal noirsis jo vins laiam ienist lpg defaulta
https://www.youtube.com/watch?v=H-YLaYxywCk
Offline
Tikai_lasu
12. Dec 2019, 21:32 #19503

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Salaspils lielākā problēma ir tā, ka viņš domā, ka tie ir benzīna motori.
Nē. Uzliekot gāzi, tie būs LPG motori un benzīns būs tas pats, kas kvēlsveces dīzelim,- mehānisms dzinēja iedarbināšanai.
Tādēļ pie pakaļas, tās benzīna sprauslu individuālās adaptācijas u.c.

Ar 5 paaudzi atkritīs visas gāzei raksturīgās problēmas- filtri, sprauslas, šlaukas, reduktori, uzsildīšana un neiztvaikošana ziemā.

...bet...

Pat 5 paaudzes sprauslas būs lēnas. Iesmidzinās ar aizturi, lai arī ko ražotājs savos forumus muldētu. Mazos vārsta pacēlumos, gāze netrāpīs tieši cilindrā, kā benzīns. Tas kopā summēsies kā izlaisti iesmidzināšanas momentiem, ko saimnieks varbūt pat nepamanīs. Nevarēs adaptēt individuāli katru gāzes sprauslu katrai benzīna sprauslai, jo trimam 0,5% robežās vajag 3D tabulu katrai sprauslai (koef/RMP/ms nevis tikai koef/ms visām kopā) u.t.t.

Nu principā motors griezīsies, bet pilna laime tur nebūs. Bet vai to laimi vajag, katram pašam jāizlemj.

P.S. Un pie lieliem nobraukumiem gāze neder, jo viņa pildās sasodīti lēni un lai par viņu samaksātu, 90% gadījumos, tankā jāstāv desu rijēju un DUS pārdevēja valodās nerunājošu vinješu pircēju rindās.

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 12 Dec 2019, 21:41:53 ]

Offline
DM-101
12. Dec 2019, 22:09 #19504

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2148

Braucu ar:

lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 22:16 #19505

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 812

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.

Nepiedalies Tu visus kas tev ko opone sauc par maz izglitotiem tikai nez kapec tevi nobano kartejo reizi saskaitit vispar vari cik reizes esi kancelats ?
Offline
bokens
12. Dec 2019, 23:43 #19506

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 306

Braucu ar: E91

Pildos tad kad desu rijēji sen jau mājās un skatās midsammeru vai saimnieks meklē sievu

Vienīgais jēdzīgais dīzeļmotors BMW ir M57 pārējie ir bēda. Sākot ar ķēdes novietojumu un beidzot ar super "lēto" nomaiņu.

Kā strādā DME nezinu, slaveno 413 jaunībā atvēru un repliku čipam ieliku visa mana zināšana...

Grēta ir slims bērns un par slimiem nesmejas!

Gāze sastāv no diviem ķīmiskiem elementiem oglekļa un ūdeņraža un tai sadegot nerodas nekas no tā kas atrodams dīzeļdegvielā. Agri vai vēlu sāks medīt dpf un katiņu nahrenizatorus un tad Valsts budžetam būs zelta laikmets

Uz šīs priecīgās nots arlabunakti.
Offline
AtomLV
12. Dec 2019, 23:46 #19507

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: četrdesmit seši

Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Offline
kexxx
13. Dec 2019, 08:25 #19508

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 5357

Braucu ar:


12 Dec 2019, 23:43:58 @bokens rakstīja:
Pildos tad kad desu rijēji sen jau mājās un skatās midsammeru vai saimnieks meklē sievu

Vienīgais jēdzīgais dīzeļmotors BMW ir M57 pārējie ir bēda. Sākot ar ķēdes novietojumu un beidzot ar super "lēto" nomaiņu.

Kā strādā DME nezinu, slaveno 413 jaunībā atvēru un repliku čipam ieliku visa mana zināšana...

Grēta ir slims bērns un par slimiem nesmejas!

Gāze sastāv no diviem ķīmiskiem elementiem oglekļa un ūdeņraža un tai sadegot nerodas nekas no tā kas atrodams dīzeļdegvielā. Agri vai vēlu sāks medīt dpf un katiņu nahrenizatorus un tad Valsts budžetam būs zelta laikmets

Uz šīs priecīgās nots arlabunakti.



Uzliec to gāzi un pēc tam pastāsti, ko uzliki un kādas atsauksmes
Online
eziss
13. Dec 2019, 08:39 #19509

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rēzekne

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Ne Līzingu.


12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?

Gadu atpakaļ tika sagāzēti divi bezturbo subāri. 40k nobraukti, viss ok.
Offline
kvatra
13. Dec 2019, 08:44 #19510

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 945

Braucu ar: Audi Quattro


12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.
Offline
Instigater
13. Dec 2019, 09:21 #19511

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7134

Braucu ar: ne BMW

Gāzes lielākā bēda ir tās nosaukumā - gazveida stavoklis. Jja to nepadod tajā vietā un agregātstāvoklī kā benzīnu, tad motors korekti nestrādās pat Eiro 3 izmešu dzinējiem. Tas, ka pie stures 90% nekorektās darbibas nejūt, jau ir pašu braucēju problēma, bet tas viss atsaucas uz patēriņu un agregātu dzīvotspēju.
Offline
desadesa
13. Dec 2019, 09:56 #19512

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 754

Braucu ar: B8

Salaspils laikam nezin, ka gāzei ir savs DME
Offline
kexxx
13. Dec 2019, 10:04 #19513

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 5357

Braucu ar:

Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme
Online
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:08 #19514

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Nevar to izdarīt, nestrādās


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:09 #19515

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


12 Dec 2019, 14:55:48 @bokens rakstīja:

12 Dec 2019, 08:50:23 @DM-101 rakstīja:

12 Dec 2019, 08:37:15 @desadesa rakstīja:

11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?



Lasi 1

Lasi 2


Ļoti ceru ka normāls gāzenieks var šo atspēkot, ja nē, tad man nav skaidrs kāpēc nav problēmu čomam ar savu 530ix (2009) ar N52 motoru, un ar gāzi brauc jau 4 gadus?!
Neviens neapstrīd, ka var iedarbināt un var kaut kā pabraukt, viss pārējais tur ir dirsā


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 10:10 #19516

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:

12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.

atslēgas vārds ir rīsu maiss...
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:12 #19517

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
N43 un N53 ja izdosies pa 3k ielikt gāzi, tad 1. viņš ne tuvu nestrādās kā vajag (benzīnu tērē 6-8L) 2. Ātri vien sāksies prieki ar CO katalizatoriem (900eur katrs)

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
daticho
13. Dec 2019, 10:12 #19518

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10256

Braucu ar: IS-15


13 Dec 2019, 08:44:44 @kvatra rakstīja:

12 Dec 2019, 23:46:32 @AtomLV rakstīja:
Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?


Jau 160 štukas nobrauktas ar gāzētu parasto 2.0 foresteri, viss čotka, pie 150 nomainīja visas sprauslas un reduktoru. Gāze likta jaunam. Autonama BRC iekārta. Iepriekš bija foresteris ar Heinrihs gāze likto iekārtu, ar viss čotka, joprojām ripo, kaut kas ap 280 tk spidometrā.


Vakar pārdevu mātes OBK 2011.g, ar oriģinālo BRC no rūpnīcas. 283000km, vienu reizi mainīts reduktors, sprauslas ne reizi, nekad nekas nav čakarējies.
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:14 #19519

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


12 Dec 2019, 15:08:45 @desadesa rakstīja:
Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas

Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..

Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg

N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē

E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.

Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku

Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu
VVT ir jau sākot no M50, cita lieta ir N42, N46, N52, N62 ar valvetronic, tie ir ļoti prasīgi pret eļļas kavalitāti un par gāzi tur var aizmirst, cilindru efektivitāte tiek sajāta katastrofāli pie tik maza vārstu atvēruma


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:15 #19520

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.


+1

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, noisex, riddler, zzips