Online

Pašreiz BMWPower skatas 56 viesi un 54 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
09. Dec 2019, 21:23 #19481

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 5284

Braucu ar:

vēl var būt, ka gāzes sprauslas laiž garām- rezultātā gāze sanāk ieplūdes kolektorā un grūti iedarbināt, jo ir treknais
Offline
Peecis
10. Dec 2019, 19:58 #19482

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2151

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kur dabūt remkomplektus reduktoram un sprauslām? BIGAS Italy
Offline
Instigater
10. Dec 2019, 20:02 #19483

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7108

Braucu ar: ne BMW


09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri
Offline
ezis_
10. Dec 2019, 20:10 #19484

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 801

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


10 Dec 2019, 20:02:25 @Instigater rakstīja:

09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri
Tipiska vaina man ari taa bija, konstatet var viegli. Nonemam vakuma trumu no iepludnieka kas iet no noreduktora uz iepludes kolektoru iesprauzam burka ar udeni ja tur burbulo tad membrana caura

[ Šo ziņu laboja ezis_, 10 Dec 2019, 20:11:02 ]

Offline
mxblack
11. Dec 2019, 06:55 #19485

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

https://skaties.lv/beztabu/satiksme/masina-uzst...s-celu-nodoklis/

Cik tūkstošus izmaksā tāda pārbaude Vācijā?
Offline
bokens
11. Dec 2019, 16:08 #19486

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: E91

Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?
Offline
uteo
11. Dec 2019, 17:00 #19487

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 541

Braucu ar: Honda kivič

@DM-101 Tev palīdzēs šajā jautājumā.

[ Šo ziņu laboja uteo, 11 Dec 2019, 17:04:47 ]

Offline
Peecis
11. Dec 2019, 21:27 #19488

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2151

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 08:37 #19489

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 703

Braucu ar: B8


11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?
Offline
girts-s
12. Dec 2019, 08:49 #19490

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 43

Braucu ar: bmw;


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?


Ja nekļūdos tad šo motoru normāli "sagāzēt" nav iespējams.
Offline
DM-101
12. Dec 2019, 08:50 #19491

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:


12 Dec 2019, 08:37:15 @desadesa rakstīja:

11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?



Lasi 1

Lasi 2
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 10:35 #19492

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 703

Braucu ar: B8

Tad jāņem dirseli
Offline
bokens
12. Dec 2019, 14:24 #19493

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: E91


12 Dec 2019, 10:35:18 @desadesa rakstīja:
Tad jāņem dirseli


Pašlaik ir tāds mazbudžeta dīzelis, ne BMW, bet ja pusdzīve pie stūres, tad gribas komfortu. BMW dīzelis nāk ar visām dīzeļu problēmām, kuras esmu atēdies līdz ūkai: sprauslas, turbīnas, sūkņi, pēc 2005.g. sākas EGR, DPF izpriecas.... Arī kvēlsveces, kvēlsveču relejs, un protams aķīšu sāga,jo parastais aķis bagāžniekā aukstumā neuzlādējās un jāņem AGM, kas protams maksā.

n52 gāzējas, draugam un paziņam ir tādi. Nekādu problēmu. Tiešās iesmidzināšana N dzinējus neizskatu, jo 3k eur sestajai paaudzei nevaru atļauties.

[ Šo ziņu laboja bokens, 12 Dec 2019, 14:51:47 ]

Offline
bokens
12. Dec 2019, 14:55 #19494

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: E91


12 Dec 2019, 08:50:23 @DM-101 rakstīja:

12 Dec 2019, 08:37:15 @desadesa rakstīja:

11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?



Lasi 1

Lasi 2


Ļoti ceru ka normāls gāzenieks var šo atspēkot, ja nē, tad man nav skaidrs kāpēc nav problēmu čomam ar savu 530ix (2009) ar N52 motoru, un ar gāzi brauc jau 4 gadus?!
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 15:08 #19495

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 703

Braucu ar: B8

Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas

Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..

Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg

N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē

E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.

Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku

Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu
Offline
bokens
12. Dec 2019, 16:22 #19496

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: E91


12 Dec 2019, 15:08:45 @desadesa rakstīja:
Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas

Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..

Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg

N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē

E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.

Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku

Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu


Ok, ar spečukiem parunāšu un kompromisu atradīsim. Ja volvo uz stūres būtu burti BMW, tad varbūt.....
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 16:45 #19497

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 801

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

5 gen Viiale netiek gala ar tiem N bendziniekiem nav gan N motors bet ka vidika radas tad lieliski strada.
https://www.youtube.com/watch?v=6YFqsYaqflI&...09VrmjzZdXwqGDdc
Offline
DM-101
12. Dec 2019, 18:36 #19498

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1789

Braucu ar:


12 Dec 2019, 16:45:52 @ezis_ rakstīja:
5 gen Viiale netiek gala ar tiem N bendziniekiem nav gan N motors bet ka vidika radas tad lieliski strada.
https://www.youtube.com/watch?v=6YFqsYaqflI&...09VrmjzZdXwqGDdc


tajaa video ir skiadri redzams, ka sprauslu individuaalaas adaptaacijas ir atsleegtas! tb.,no advanceeta N seerijas dzineeja tas ir paarveerties M50 liimenii.
Bez variantiem - pat demo video dzineejs straadaa totaalaa avaarijas rezhiimaa.

es saprotu, ka lietoju nekur neredzeetus/nelasiitus teminus:
cilindru mehaniskaas efektivitaates meeriijumi;
cilindru kjimiskaas efektivitaates meeriijumi
sprauslu leakage testi, to atdaliishana no reakcijas laika meeriijumiem, utjpr.

pedoshanu, ka taa. man ir skaidra nozheelojamaa situaacija ar gaazeeshanu, bet tehniskus analfabeetus ar ''manam kaiminjam viss ok'' es paarliecinaat netaisos.
Man ir 100% skaidrs, ka kaiminja DME ir pilns ar kljuudaam. Man ir skaidrs, ka CO kati tur ir izdemoleeti. Man ir skaidrs, ka tas dzineejs straadaa 5% no taa, kaa buutu jaastraadaa.
Bet - veiksmi kapeikpishanaa. lai izdodaas!
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 19:05 #19499

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 801

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Es tikai iemetu vidiku lai poweristi kas uztada 5 gen, nokomente Pasam man pilnigi vienalga vai kads uztada gazi uz N motoriem vai ne Man tadi nebus ! Man pietiek ar to ka tube "BMWeast" kanala dzeks pasaka ka labak iet ar likumu tiem N bendziniekiem jo vini visi ir mesli un juk araa pat uz benu un vis tur maksa kosmosu ja iet runa par BMW tad razionalak ir izveleties dizeli.
Offline
bokens
12. Dec 2019, 19:21 #19500

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: E91

Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, noisex, riddler, zzips