Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 54 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
DM-101
13. Dec 2019, 10:16 #19521

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2359

Braucu ar:

vieniigais ''labums'' tajaa visaa - taa kaa tas nabaga dzineejs straadaa totaalaa avaarijas rezhiimaa, tas nespeej izveikt CO katu testus un saakt bljaut, ka tie ir nokauti.
Patiesiibaa no CO katiem jau sen tur nekas paari nav palicis un situaaciju glaabj tikai tas, ka TA laikaa CO/HC paarbauda bez slodzes (kur arii CO katiem slodze ir simboliska).

p.s. N43/N53 nekad nevines gaazi nav uzlicis. Arii ne 6.to paaudzi. Tie nav vienkaarshi DI dzineeji.
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2019, 10:17 #19522

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


13 Dec 2019, 10:04:10 @kexxx rakstīja:
Lol, savs dme
Gāzes kompis ir tāds kā parazīts- tas nolasa signālu, ko benzīna kompis padod uz benzīna sprauslu, pārrēķina atbilstoši uzstādījumiem un tālāk padod uz gāzes sprauslu...
Visu pamatdarbu veic benzīna dme

Tikai dati no zondēm un kloķenes sensora atšķirās un kompis jūk prātā, kamēr atslēdz visas sprauslu testēšanas un desmitiem citus priekus, finālā ir M50 līmeņa motors, prasts, neefektīvs klucis

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Markijs
13. Dec 2019, 10:52 #19523

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1227

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory
Offline
uteo
13. Dec 2019, 11:34 #19524

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Honda kivič


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?
Offline
Markijs
13. Dec 2019, 11:53 #19525

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1227

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.

Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav.
Offline
DM-101
13. Dec 2019, 11:53 #19526

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2359

Braucu ar:


13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?



kaartiibaa savests N53B30O0 - videejais pateerinjsh pie 300hp: 7.5/100
kaartiibaa savests N52 ar saviem 250hp buus ap 9.0/100

powerista tipiskaa nojaats N52 avaarijas rezhiimaa buus ap 11..12/100
uzliekot gaazi buus ap 70% jaudas un pateerinjsh: vismaz 13..14/100

ja nespeej izreekjinaat galvaa, panjem kalkulatoru un pareekjini veelreiz.
Offline
anarchy
13. Dec 2019, 11:58 #19527

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: e39M54B25, b4ABC Q, M62B46TU


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās ? ko ko? pilsētā nav tāda patēriņa. pamēgini pats velreiz. vai arī zinātāji pasaka, ka sitā nav korekti m54, ārpus pilsētas, kruiza uz 100 var biski zem 7tinji palist, bet pilsētā 8 - 9???? kurā pilsētā? mans motors beigts štolji
Offline
daticho
13. Dec 2019, 12:00 #19528

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10265

Braucu ar: IS-15


13 Dec 2019, 11:53:18 @Markijs rakstīja:
Tāda ka gāze spēj nobeigt dzinēju.

Nezinu par citām markām, bet cik lasīts, dabā redzēts bmw ar gāzi tur nekā laba nav.


Bmw pats par sevi jau nav nekas labs
Offline
uteo
13. Dec 2019, 12:02 #19529

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Honda kivič


13 Dec 2019, 11:53:25 @DM-101 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?



kaartiibaa savests N53B30O0 - videejais pateerinjsh pie 300hp: 7.5/100
kaartiibaa savests N52 ar saviem 250hp buus ap 9.0/100

powerista tipiskaa nojaats N52 avaarijas rezhiimaa buus ap 11..12/100
uzliekot gaazi buus ap 70% jaudas un pateerinjsh: vismaz 13..14/100

ja nespeej izreekjinaat galvaa, panjem kalkulatoru un pareekjini veelreiz.

Šoreiz nerunāju par N sērijas dzinēju - tādam pats nekad neliktu gāzi.
Bet vecākiem BMW vai citu marku auto, kas draudzējas ar gāzi gan neredzu iemeslu nelikt gāzi.

[ Šo ziņu laboja uteo, 13 Dec 2019, 12:03:07 ]

Offline
snowblack
13. Dec 2019, 12:08 #19530

Kopš: 15. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: 320i


13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis?
Offline
DM-101
13. Dec 2019, 12:17 #19531

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2359

Braucu ar:

nu, cik var dziit suudu..

gaazes paterinjsh ir +30..50%, saliidzinot ar benziinu. bez variantiem. jo aizdedzes lenkjis ir PILNIIGI nepareizs gaazei. un sho nelabo NEVIENA gaazes iekaartu paaudze.

Gaaze turpina sadegt izpluudee, kur [pat, ja nav citu probleemu], nokauj katus vienaa setaa. arii to nerisina neviena paaudze.

ar gaazi draudzeejas Lada Kalina, jo tai taapat sajaat neko nevar. visi citi pusliidz moderni dzineeji [par mershiem, rAudi vispaar nerunajot] - taa ir dzineeja sapishana!

Bet, cilveeki ir dazhaadi. Man ir dofiga klientu Eiropaa, kas raksta - es nobraucu 2 stundas, sajutu 1 misfire. VIENU. un mees risinam probleemu ar misfire. to vienu.
Sheit - cilveeki masveidaa meklee 5mm riepas, ravee araa DPF, liek smirdekli. Jaa, tiem - gaaze ir ''samoje to''.
Offline
Negantelis
13. Dec 2019, 12:19 #19532

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1030

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Dec 2019, 12:08:02 @snowblack rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory


kurš M54 tev tērē tādus ciparus? nav dīzelis?


Man.ir bijuši trīs auto ar M54B30

E46
E83
E85

Pat pēdējam patēriņš par 9-10 mazāk īsti nav bijis,Ok,tam.bija kompresors,bet nu tāpat.
Offline
Tikai_lasu
13. Dec 2019, 12:27 #19533

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.

LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.
Offline
DM-101
13. Dec 2019, 12:32 #19534

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2359

Braucu ar:


13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.

LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.


aa, atbraucaam.

1. aizdedzes spoles ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta ko padariis agraaku? KAAAAAA?

2. ja LPG ir paredzeeta no ruupniicas, ir DIVU grupu kartes katram apriikojumam, DIVU grupu statusa un learnbiti. ir DIAVAS neatkariigas vadiibas sisteemas, kas darbojas savstarpeejaa SAZINJAA.
lieki piebilst: VISAS konponentu vadiibas kartes arii ir DIVOS komplektos.

Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.
Offline
Tikai_lasu
13. Dec 2019, 12:37 #19535

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:
...dzērāja šlupsti...


1. benzīna sprauslas ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta iesmidzina gāzi, nevis benzīnu? KAAAAAA?

Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:07 #19536

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2432

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 12:32:44 @DM-101 rakstīja:

13 Dec 2019, 12:27:52 @Tikai_lasu rakstīja:
DM kā vienmēr taisnība.
Vienīgais auto industrijas speciālists dzīvo Salaspils bloķēnē.
Volvo, GM un VAG strādā vieni vienīgi idioti, jo jau rūpnīcā ražo mašīnas, kam degmaisījums sadeg izplūdē, nevis cilindros.

LPG to aizdedzi palikt ātrāk (un samelot motora vadībai, pareizajā laikā, ar atgriezenisko signālu) spēj parasts 8 bitu veļasmašīnas kontrolieris.


aa, atbraucaam.

1. aizdedzes spoles ir piesleegtas pie BENZIINA DME. KAA gaazes iekaarta ko padariis agraaku? KAAAAAA?

2. ja LPG ir paredzeeta no ruupniicas, ir DIVU grupu kartes katram apriikojumam, DIVU grupu statusa un learnbiti. ir DIAVAS neatkariigas vadiibas sisteemas, kas darbojas savstarpeejaa SAZINJAA.
lieki piebilst: VISAS konponentu vadiibas kartes arii ir DIVOS komplektos.

Luudzu, nesmirdi, ja nejeedz NEKO. Tieshi taapat kaa no L Acoustics vai gaismu kjermenjiem. Nevajag dziit suudu.

+1
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:08 #19537

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2432

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...
Offline
uteo
13. Dec 2019, 13:37 #19538

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Honda kivič


13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...

Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos
Offline
sys9291
13. Dec 2019, 13:45 #19539

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2432

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Dec 2019, 13:37:58 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 13:08:04 @sys9291 rakstīja:

13 Dec 2019, 11:34:24 @uteo rakstīja:

13 Dec 2019, 10:52:44 @Markijs rakstīja:
Tiešām tas M54 N42, N46, N52, N62 tik traki tērē degvielu, ka jāliek gāzi

Man m54 vidējais domājot līdzi kā brauc ràda 6.8 6.9 uz 95-100kmh braucot, pilsētā līdz 7.5 7.7 uzkāpj, ja sāk agresīvāk braukt tad savi 8.2 8.7 turās, kad bija pirmais sniegs kur bija diezgan pedal to metal visu laiku vairāk par 14.1 nedabūju.

Ja tam dzinējam viss ir kārtībā un piedomā kā brauc tad tur viss ir labi ar patēriņu.

Riebjas gāzes auto, sory

Kāda starpība cik tērē, ja gāze ir vairāk kā 2x lētāka?

e-talons ir vēl lētāks...

Ne visi dzīvo pļavnieku labirintos

nu tad jāpārceļas
Offline
uteo
13. Dec 2019, 13:57 #19540

Kopš: 26. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Honda kivič

Labāk uzlikt nosu un pārcelties uz Salaspili, lai tuvāk meistars būtu
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, noisex, riddler, zzips