Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
markelis
07. Dec 2020, 10:27 #5281

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12850

Braucu ar: eFku


07 Dec 2020, 10:23:44 @bertons rakstīja:
automashiinaam kuraam pa 50eur naak kluchi, var teikt ka bremzhu vispaar nav ja arii kaut nedaudz ir, tad liidz pirmajam emergency braking


nez cik tas vareetu bt % no visaa taa kas brauc pa Riigas ielaam?
Offline
kexxx
07. Dec 2020, 10:31 #5282

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


07 Dec 2020, 10:27:58 @markelis rakstīja:

07 Dec 2020, 10:23:44 @bertons rakstīja:
automashiinaam kuraam pa 50eur naak kluchi, var teikt ka bremzhu vispaar nav ja arii kaut nedaudz ir, tad liidz pirmajam emergency braking


nez cik tas vareetu bt % no visaa taa kas brauc pa Riigas ielaam?


99%
Offline
BigDog24
07. Dec 2020, 10:38 #5283

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Mollers@ Eizenšteina pirms ~4 gadiem janvārī man uzlika uz A8 4.2tdi ate diskus/klučus (esot laba pieredze). Vāģim ATE bremžu sistēma.

Jau februāra beigās man bremzējot sāka sist stūri, martā jau biju ar orģinālajiem diskiem/klučiem priekšā.

Pieļauju, ka Mollerim bij laba pieredze uz 3.0tdi variantiem, tur mazāka diametra bremžu disks. Aizmugurē, bremzes arī mazāk strādā, tur varbūt ir arī vieta būt dzīvot ne-oem bremžu detaļām.

Tajā RS variantā, šķiet, Brembo bremžu sistēma, būtu interesanti zināt kā tur uzvestos ne-audi logo Brembo izejmateriāli priekšā

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 07 Dec 2020, 10:39:09 ]

Offline
kexxx
07. Dec 2020, 10:41 #5284

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:

A Brembo vispār piedāvā ne-OEM variantu? Kkā neatradu...
Offline
BigDog24
07. Dec 2020, 10:58 #5285

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


07 Dec 2020, 10:41:51 @kexxx rakstīja:
A Brembo vispār piedāvā ne-OEM variantu? Kkā neatradu...


He, jā, izskatās Brembo ne-OEM augstākais ir S sērija, ne RS.
Offline
kamikadzemk
07. Dec 2020, 11:03 #5286

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Indo
07. Dec 2020, 11:07 #5287

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Dec 2020, 11:03:36 @kamikadzemk rakstīja:
Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt


Ar RS bremzē tikai mīkstie! Pārējie 'krāmē'

Offline
Locis
07. Dec 2020, 11:11 #5288

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


07 Dec 2020, 10:38:35 @BigDog24 rakstīja:
Mollers@ Eizenšteina pirms ~4 gadiem janvārī man uzlika uz A8 4.2tdi ate diskus/klučus (esot laba pieredze). Vāģim ATE bremžu sistēma.

Jau februāra beigās man bremzējot sāka sist stūri, martā jau biju ar orģinālajiem diskiem/klučiem priekšā.

Pieļauju, ka Mollerim bij laba pieredze uz 3.0tdi variantiem, tur mazāka diametra bremžu disks. Aizmugurē, bremzes arī mazāk strādā, tur varbūt ir arī vieta būt dzīvot ne-oem bremžu detaļām.

Tajā RS variantā, šķiet, Brembo bremžu sistēma, būtu interesanti zināt kā tur uzvestos ne-audi logo Brembo izejmateriāli priekšā

Arī 3litrīgiem dīzeļiem bmw, VW pa lielam laikam tur tikai oem bremzes.
Offline
The_Fireman
07. Dec 2020, 11:13 #5289

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


07 Dec 2020, 11:07:47 @Indo rakstīja:

07 Dec 2020, 11:03:36 @kamikadzemk rakstīja:
Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt


Ar RS bremzē tikai mīkstie! Pārējie 'krāmē'




Ko viņi tur krāmē...biksēs vai?
Offline
smudo
07. Dec 2020, 11:35 #5290

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Tā kā nedzīvojam kalnainā apvidū un bāņu mums arī nav, tad lielākajai daļai kluči pa 30 vai 50 EUR būs pietiekami, lai ikdienā pārvietotos un izietu TA RS vai M modeļiem ražotājs ir piedomājis, lai tās bremzes kalpotu arī lielākas slodzes gadījumā, ja nu īpašnieks liek vietā to 400+ zs kādā trases dienā.

Off topic: 90% cilvēku, kas YTR pasākumā atbrauc ar OEM bremzēm, pēc 2 apļiem pedālis ir mīksts un/vai sāk mest bremzes un tas ir arī tādiem performance auto kā C6 Corvette un vēl skaļākiem vārdiem Porsche tādā ziņā pozitīvi izceļas, jo viņiem priekš track days parasti pietiek ar OEM bremzēm vai klučiem. Piemēram, vairākiem BMW M modeļiem OEM izpildījumā bremzes pietiek max tiem pašiem 2-4 apļiem un tad jāpadzesē.
Offline
Indo
07. Dec 2020, 11:45 #5291

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Dec 2020, 11:13:30 @The_Fireman rakstīja:

Ko viņi tur krāmē...biksēs vai?


Tieši tā - nemākuļi krāmē biksēs

RS
Offline
kars
07. Dec 2020, 11:50 #5292

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ir kaut kur pieejami dati cik tas rs5 ātri stājās no 100-0?
1700kg+ 265 platuma riepas priekša (uhp)
365mm rotors.

Offline
FR888
07. Dec 2020, 11:52 #5293

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

par tam bremzeem un mikstajiem ir vieni no debilakajiem komentariem par auto teemu.
Offline
Indo
07. Dec 2020, 12:00 #5294

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Dec 2020, 11:52:56 @FR888 rakstīja:
par tam bremzeem un mikstajiem ir vieni no debilakajiem komentariem par auto teemu.


Tik pat debīli, kā nopirkt RS un droņīt pa salinieka trešo joslu uz (70)

Offline
kars
07. Dec 2020, 12:03 #5295

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

60-0 (mp/h) 4 sekundēs

https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/
Offline
Indo
07. Dec 2020, 12:06 #5296

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Dec 2020, 12:01:50 @bertons rakstīja:
ko tu tur dirs suudagabal?


Sevi sazīmēji? Aizvainoju, ja?
Offline
ixers
07. Dec 2020, 12:43 #5297

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto

RS5 nav gluži ikdienas auto šajos platuma grādos. Ņemot vērā atsevišķus komentārus, foto nav jau grūti sazīmēt ka tas vai cits RS5 ir Bertona. Arī to, ka viņu ikdienā var satikt vienā jaunajā projektā Mežaparka rajonā.
Offline
RS7
07. Dec 2020, 12:49 #5298

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tas nav mežaparks
Offline
smudo
07. Dec 2020, 13:36 #5299

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


07 Dec 2020, 12:03:11 @kars rakstīja:
60-0 (mp/h) 4 sekundēs

https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/


Bremzēšanas distanci lielā mērā nosaka nevis bremžu spēks, bet gan segums, auto svars, riepu izmērs, spiediens un riepu kvalitāte. Līdzīgs A4 ar 4 cil dzinēju ar pilnu kravu (smagāks par RS5 ar vadītāju) ir ar relatīvi mazām bremzēm, kuras tāpat būs pietiekami spēcīgas, lai sabloķētu riteņus uz jebkura seguma. Lielo bremžu un dārgo kluču priekšrocība izpaužas atkārtotas bremzēšanas apstākļos, jo lielāki rotori, bremžu kluči un suporti (plus bremžu dzesēšana, ja tāda ir) labāk novadīs siltumenerģiju, kas rodas bremzējot. Ikdienas auto varbūt pat nekad nesanāk izmantot maksimālo bremzēšanas spēku no 160 uz 80 nevienu reizi 100k km distancē, bet biķerniekos viena apļa laikā (3,7km) ir 5 līdzīgi bremzēšanas punkti un ja tu nobrauc 15 minušu sesijā 8 apļus pēc kārtas, tad būsi veicis 40 augstas slodzes bremzēšanas 30km distancē.
Offline
kars
07. Dec 2020, 13:55 #5300

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


07 Dec 2020, 13:36:55 @smudo rakstīja:

07 Dec 2020, 12:03:11 @kars rakstīja:
60-0 (mp/h) 4 sekundēs

https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/


Bremzēšanas distanci lielā mērā nosaka nevis bremžu spēks, bet gan segums, auto svars, riepu izmērs, spiediens un riepu kvalitāte. Līdzīgs A4 ar 4 cil dzinēju ar pilnu kravu (smagāks par RS5 ar vadītāju) ir ar relatīvi mazām bremzēm, kuras tāpat būs pietiekami spēcīgas, lai sabloķētu riteņus uz jebkura seguma. Lielo bremžu un dārgo kluču priekšrocība izpaužas atkārtotas bremzēšanas apstākļos, jo lielāki rotori, bremžu kluči un suporti (plus bremžu dzesēšana, ja tāda ir) labāk novadīs siltumenerģiju, kas rodas bremzējot. Ikdienas auto varbūt pat nekad nesanāk izmantot maksimālo bremzēšanas spēku no 160 uz 80 nevienu reizi 100k km distancē, bet biķerniekos viena apļa laikā (3,7km) ir 5 līdzīgi bremzēšanas punkti un ja tu nobrauc 15 minušu sesijā 8 apļus pēc kārtas, tad būsi veicis 40 augstas slodzes bremzēšanas 30km distancē.


Ļoti pareizi uzrakstiji
Bertona RS5 vājā vieta kluči/riepas/svars

[ Šo ziņu laboja kars, 07 Dec 2020, 13:59:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo