Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Remos
03. Dec 2020, 12:28 #5241

Kopš: 06. Mar 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Japonamaķ


03 Dec 2020, 10:34:14 @smudo rakstīja:
Es arī Nestē lejot degvielu, ik pa laikam papildināju arī AdBlue, bet piedējo reizi man tas neizdevās Nestē, kas ir Granīta ielā. Izskatās, ka tur ir kaut kāda aizsardzība un vajag magnēta uzmavu? Citās Nestēs vēl arvien var vieglajā iepildīt AdBule pa taisno no pistoles?


Mēnesi atpakaļ lēju AdBlue Jelgavas Loka maģistrāles Nestē - bez problēmām. Vienīgi zinātāji saka, ka jābūt uzmanīgam ņemot ārā pistoli, nenoliet garām. Ja nolīst uz virsbūves - jānotīra. Metāls pēc kāda laika var sākt korodēt saskarsmē ar to urīnu. Nezinu gan, cik tur patiesības.
Offline
m12
03. Dec 2020, 12:50 #5242

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 540

Braucu ar: 39


03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.



zemnieks + dīlera boikots - atgdādina vienu saimniecību, kura bez lauksaimniecības arī laukakmeņus pārstrādā
Offline
josi
03. Dec 2020, 13:11 #5243

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.

Tas ir kā, lēja iekšā rapšu eļļu un pina gaisa filtru no liniem?
Offline
Locis
03. Dec 2020, 13:13 #5244

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

pieņemsim.
Offline
Labais1234567891
03. Dec 2020, 13:16 #5245

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


03 Dec 2020, 13:11:45 @josi rakstīja:

03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.

Tas ir kā, lēja iekšā rapšu eļļu un pina gaisa filtru no liniem?



Šitas bija spēcīgi. Tupajam lauķim tieši pa jēbaļņiku
Offline
mrc
03. Dec 2020, 13:45 #5246

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1192

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


02 Dec 2020, 17:11:30 @mrc rakstīja:

02 Dec 2020, 16:14:20 @Amphiney rakstīja:
Ko veic šajās regulārajās apkopēs(lai saglabātos garantija) un cik tas izmaksā pie dīlera servisā? Vidēji...
Un cik jums izmaksā 1 eļļas maiņa dīlera servisā?


Kakakškajam Nordē bija kaut kādi 190 eur apkope (tā, kas uz 25k km )


Sadirsu, 250 vai 270 eur
Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 15:12 #5247

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:

Moller apetīte uz naudas nokāšanu jau sen ir skaidra - vakar vajadzēja nomainīt Passat B8 akumulatoru, pavaicāju cenas:
- Moller: nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, var uzlikt Bosch pa 280e
- Mūsa Auto (arī VW autorizētais serviss): nomaiņa 29e, OEM akumulators 390e, var likt Bosch pa 175e

Manuprāt cilvēki vienkārši neapzinās, ka Moller nav vienīgais autorizētais VW serviss Latvijā
Offline
desadesa
03. Dec 2020, 15:43 #5248

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela


Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e




bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis


ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt

[ Šo ziņu laboja desadesa, 03 Dec 2020, 16:04:37 ]

Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 15:56 #5249

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela, jo vinji taamee iedod preciizu OE detalju sarakstu - gribi suuti pats un brauc ar savaam detaljaam. negribi - mees tava vietaa visu sagaadaasim par attieciigu ciparu.


Atšifrētā tāme drīzāk rada ilūziju, ka Moller par darbu nemaz tik daudz necenšas saņemt (peļņa tikai uz darbu, detaļas par adekvātu ciparu) - domā katrs klients skatīsies detaļas pēc koda interneta veikalos un vai zvanīs citiem servisiem?
Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 16:01 #5250

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.


Piekritu, ka tam ir pievienotā vērtība, bet šeit speciāli uzsvars uz Mūsa Auto / Moller salīdzinājumu, jo abi ir autorizētie servisa centri, kas darbus reģistrē VW servisa sistēmās. Un tik dramatiska atšķirība darbu/detaļu cenās manuprāt ir neadekvāta.

Par to, ka ir nepieciešama piekodēšana, skaidrs - tāpēc jau vajag dīleri ar softu, kas to darbu veic.
Offline
desadesa
03. Dec 2020, 16:04 #5251

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.


nav nekas jākodē - nopērc tādu pašu aķi
Offline
Mikels
03. Dec 2020, 16:08 #5252

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4608

Braucu ar: cieņu


03 Dec 2020, 16:04:04 @desadesa rakstīja:

03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.


nav nekas jākodē - nopērc tādu pašu aķi
nomaiņa arī ir jāreģistrē, (vismaz Bmw gadījumā )

[ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Dec 2020, 16:09:32 ]

Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 16:09 #5253

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


03 Dec 2020, 15:43:27 @desadesa rakstīja:

03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela


Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e




bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis


ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt


Vajag 95Ah akumulatoru, pašlaik stāv OEM vēl no rūpnīcas.

Un, zinot, ka E6* sērijai jau ir jāreģistrē nomaiņa, ticu, ka arī šeit tas ir jādara lai nemestu kļūdas

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 03 Dec 2020, 16:10:44 ]

Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 16:17 #5254

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


03 Dec 2020, 16:12:28 @bertons rakstīja:

03 Dec 2020, 15:56:50 @shirminieks rakstīja:

03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela, jo vinji taamee iedod preciizu OE detalju sarakstu - gribi suuti pats un brauc ar savaam detaljaam. negribi - mees tava vietaa visu sagaadaasim par attieciigu ciparu.


Atšifrētā tāme drīzāk rada ilūziju, ka Moller par darbu nemaz tik daudz necenšas saņemt (peļņa tikai uz darbu, detaļas par adekvātu ciparu) - domā katrs klients skatīsies detaļas pēc koda interneta veikalos un vai zvanīs citiem servisiem?


a man vienalga ko citi dara vai nedara. man personiigi nav gruuti 1h kkaadaa DTS samest detalju kodus, apmaksaat reekjinu un aizvikties pakal uz omnivu taadeejaadi ietaupot paars simts eiro un finaalaa man taa auto uztureeshana izmaksaa leetaak nekaa kkaada skoda sujmashiinas iipashniekam kursh visu uztic diileram


Protams, bet tas nemaina faktu, ka Tu neesi kā >80% viņu klientu, kas apskatās rēķinu, nodomā 'dārgi, bet nu lielākā daļa ir detaļas, Moller par darbu tikai nedaudz nopelna', un samaksā.

Tāmes mērķis, manuprāt, ir tieši tāds (nevis mudināt klientu veikt izpēti par to, pa cik varētu citur atrast detaļas).

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 03 Dec 2020, 16:18:40 ]

Offline
shibernieks
03. Dec 2020, 16:29 #5255

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

To saucamo piekodēšanu pieprot nu jau liela daļa noname servisu
Offline
Edwins
03. Dec 2020, 16:33 #5256

Kopš: 16. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: Hybrid

Piekodēšana 10 eiro maximums, vismaz pie manis.
Offline
shirminieks
03. Dec 2020, 16:37 #5257

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


03 Dec 2020, 16:29:03 @shibernieks rakstīja:
To saucamo piekodēšanu pieprot nu jau liela daļa noname servisu


Ticu, ka prot, bet šeit ir pievienotā vērtība auto vēsturei (kā jau Vantage teica)
Offline
kb
03. Dec 2020, 16:59 #5258

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS


03 Dec 2020, 16:09:41 @shirminieks rakstīja:

03 Dec 2020, 15:43:27 @desadesa rakstīja:

03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela


Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e




bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis


ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt


Vajag 95Ah akumulatoru, pašlaik stāv OEM vēl no rūpnīcas.

Un, zinot, ka E6* sērijai jau ir jāreģistrē nomaiņa, ticu, ka arī šeit tas ir jādara lai nemestu kļūdas


Passat droši vien ir Start-stop sistēma, tad vajag AGM akumulatoru, tie 95Ah Bosch tiešām maksā drusku zem 200 EUR.

Bet par dīleru alkatību šaubu nav. Man Škodai garantijas laikā bija darbam un detaļām cena paliela dīlera rēķinos (daudzām detaļām vismaz Trodo cena x2. Tikko garantija beidzās, darbam uzreiz bez jautāšanas ielika 40% atlaidi. Detaļām atlaidi neatceros, iespējams, bija tikpat.

[ Šo ziņu laboja kb, 03 Dec 2020, 17:01:03 ]

Offline
RaL
03. Dec 2020, 17:50 #5259

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3373

Braucu ar: kruīzu


03 Dec 2020, 16:59:14 @kb rakstīja:

Bet par dīleru alkatību šaubu nav. Man Škodai garantijas laikā bija darbam un detaļām cena paliela dīlera rēķinos (daudzām detaļām vismaz Trodo cena x2. Tikko garantija beidzās, darbam uzreiz bez jautāšanas ielika 40% atlaidi. Detaļām atlaidi neatceros, iespējams, bija tikpat.


Kurš dīleris?

Green motors, Verte auto vai bijušais Škoda izplatītājs Karlo motors?
Offline
platinum
03. Dec 2020, 17:57 #5260

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR

Par Mūsa motors tikai +
Man ne Green motors, ne Verde nevarēja iedot tik labu atlaidi jaunam KAROQ, kā to izdarīja Mūsa motors Valmierā.
Protams, auto saņemšana Rīgā ar šampi un visu kā pienākas.

Apkopes 99% būs Karlo motors, jau tad kad bija VW pierādīja ar cenām ka ir daudz draudzīgāki kā Moller.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo