Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 86 viesi un 31 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Kidd
13. Aug 2019, 16:14 #4341

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 6776

Braucu ar: 7er + suuuuuubaruuuuu


13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.




pagājušo gadu tur nomaucu 3700 jūdzes ar nullītes mustangu un šogad - bik pāri 4000 jūdzēm ar nullītes camaro. mustangam , liekas, bija 2.3L ļurbo motors, par camaro nepateikšu - apakšā nelīdu. normāli auto. mierīgi varēju dienā nopļaut 1000 judzes un nenomirt. mustanga salons labāks un kvalitatīvāks par camaro.

P.S - pirms mēneša tur nomaucu nepilnus 2000km ar jaunu mazda cx-9. noskrējiens, laikam, ap 3000 jūdzēm bija. pat tīri simpātisks auto.

[ Šo ziņu laboja Kidd, 13 Aug 2019, 16:16:13 ]

Offline
s-line
13. Aug 2019, 17:48 #4342

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2336

Braucu ar: kūtiņu

Pērn pa usa vidieni nobraucu ap 3500 jūdzēm ar jaunu chevrolet impala, limited komplektācijā(laikam vispilnākā) ar 3.7v6, likās ļoti ok aparāts, gan kko kustas,gan patēriņš ap 8.5 litriem uz 100km(pārrēķinot no viņu mēriem). Pat šeit būtu ar mieru ar tādu vizināties
Offline
e34
13. Aug 2019, 18:42 #4343

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: e53 is; Skoda OCT MK2; Honda XL


13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa švieces serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.




Šeit var redzēt,ka tevis minētajam modelim veikspēja ir ļoti ok, tavs dīzeļmersis tur paliktu tālu tālu

https://www.automobile-catalog.com/car/2017/249..._charger_rt.html
Offline
Sandis_UR
14. Aug 2019, 00:59 #4344

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3587

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


13 Aug 2019, 18:42:05 @e34 rakstīja:

13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa švieces serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.




Šeit var redzēt,ka tevis minētajam modelim veikspēja ir ļoti ok, tavs dīzeļmersis tur paliktu tālu tālu

https://www.automobile-catalog.com/car/2017/249..._charger_rt.html


Tas tīri pēc sajūtām likās, ka lēnāk ieskrienas.
Ps manam dīzeļmersim 0-100 6.2 sec.
Offline
envy
14. Aug 2019, 10:17 #4345

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2085

Braucu ar: 911

Cilvēkiem, kas pieraduši pie 6cil dīzeļa rodas mānīgs priešstats, ka baigi mega lido tās ķeras, bet reāli tas ir tikai pirmais moments, kas paķer no starta. Savukārt lielie benzīnnieki sākumā kūtrāk iegriežas, pēc tam rauj straujāk, tāpēc galvā visi dīzeļi liekas ātrāki
Offline
Nixx
14. Aug 2019, 12:27 #4346

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 797

Braucu ar:

Lēnu garu sākam

Offline
michals1
14. Aug 2019, 12:45 #4347

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


14 Aug 2019, 10:17:12 @envy rakstīja:
Cilvēkiem, kas pieraduši pie 6cil dīzeļa rodas mānīgs priešstats, ka baigi mega lido tās ķeras, bet reāli tas ir tikai pirmais moments, kas paķer no starta. Savukārt lielie benzīnnieki sākumā kūtrāk iegriežas, pēc tam rauj straujāk, tāpēc galvā visi dīzeļi liekas ātrāki

Man jau liekas ka dīzeļi ir ašāki visā diapazonā pateicoties griezes momentam,nevis zirgaspēkiem.
Bet varbūt es maldos.....
Offline
smudo
14. Aug 2019, 12:55 #4348

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1301

Braucu ar:

Jaudu izsaka kilovatos (zs) un tas ir tas, kas nosaka paatrinajumu. Grieze tikai parada speku, ar kadu dzinejs spejigs griezties noteikta rpm diapazona. Vienadas max jaudas atmosferiskais benzins biezi bus lenaks par tadas pasas max jaudas turbo dizeli, jo del plasaka griezes diapazona, plasaks bus ari jaudas diapazons, ka rezultata auto bus nedaudz atraks. Bet ja nem modernu turbo benzinu un liek preti tadas pasas max jaudas modernu dizeli, tad bezinam griezes un lidz ar to ari jaudas likne bus plasaka un tas bus nedaudz atraks (plus bus ari nedaudz vieglaks ari pats auto, bet pec peeejak eko izmainam, nu jau minimali).
Offline
Amakatanav
14. Aug 2019, 13:02 #4349

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: muti pa ausīm.

Cilvēki pērk Zirgus, bet brauc ar ņūtoniem.
Offline
berzins92
26. Aug 2019, 13:13 #4350

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ogre

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E90

Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.
Offline
e34
26. Aug 2019, 20:57 #4351

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: e53 is; Skoda OCT MK2; Honda XL


26 Aug 2019, 13:13:36 @berzins92 rakstīja:
Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.



Kā tas superBs vispār kust ar to sulas paku
Offline
Velsatis
27. Aug 2019, 01:34 #4352

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Trīs mēnešus nobraucu ar jaunu DS7.... Tā bija bauda.
Salons vnk konfekte (viss caur alkantara, dizains 10/10)...loti klus salons. Dizains arī bomba, varbūt dēļ, ka bija melns. Nobraucu apmēram 15000km un bija super relaksēti. Dzinējs-dīzelis, kārba-automāts , salons-melns alkantara ar sarkaniem diegiem, diski-lietie, radio arī bija... Kā visām mašīnām.

[ Šo ziņu laboja Velsatis, 27 Aug 2019, 01:35:18 ]

Offline
Arsmens
27. Aug 2019, 07:35 #4353

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9664

Braucu ar: brūnišķīgu auto


26 Aug 2019, 20:57:15 @e34 rakstīja:

26 Aug 2019, 13:13:36 @berzins92 rakstīja:
Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.



Kā tas superBs vispār kust ar to sulas paku
galīgi ok. Pa bāni pat apdalīts nejutos. Elastīgi paātrinājās kā no maziem tā lielākiem ātrumiem. Pēc sajūtām likās kā dīzeļdzinējs.
Offline
depo
27. Aug 2019, 07:43 #4354

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18115

Braucu ar: Zirgu


26 Aug 2019, 20:57:15 @e34 rakstīja:

26 Aug 2019, 13:13:36 @berzins92 rakstīja:
Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.



Kā tas superBs vispār kust ar to sulas paku


Man liekas tur ir ļurbo. Šitie jaunie sulas pakas motori pamatā ar turbo nāk - kustas normāli.
Offline
Vantage
27. Aug 2019, 07:55 #4355

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5275

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

1.5TSI taču aizvietoja vecos 1.4, par kuriem jau tad labi izteicās VW Pasūdos no B7 līdz B8.
Offline
Vantage
27. Aug 2019, 08:36 #4356

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5275

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti



nebiju redzējis šādu fīču, interesanti izdomāts ™
Offline
berzins92
27. Aug 2019, 09:49 #4357

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ogre

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E90


26 Aug 2019, 20:57:15 @e34 rakstīja:

26 Aug 2019, 13:13:36 @berzins92 rakstīja:
Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.



Kā tas superBs vispār kust ar to sulas paku

1.5 benzīns nāk ar 110kw motoru. No sākuma arī likās, ka būs tāds parasts pārvietošanās transportlīdzeklis, bet kā jau iepriekš teica, uz bāņa iet ļoti labi un ceļās no 130km/h arī ļoti ātri. Salonā arī nav nekādi papildus trokšņi pie tāda ātruma.
Offline
aaziits
28. Aug 2019, 01:02 #4358

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: e39

Ir kādas atsauksmes par Skoda Fabia Montecarlo versiju?
Neesmu Skodu pārzinātājs, kā pašlaik ar cenām tirgū? Kosmoss/ pā lēto
Offline
shmurger
28. Aug 2019, 09:46 #4359

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12077

Braucu ar: frv

Ja Montekarlo, tad ir īsā kārba gan jau.
Offline
Agritis
28. Aug 2019, 10:40 #4360

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1963

Braucu ar: Astra ST

Arī skatos uz superbu, tikai 2.0tsi variantā. Gaidu, kad beidzot lci būs aptaustāms salonā
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips