Autors | Ziņojums |
F50 | 28. Aug 2019, 11:34 |
#4361
|
|
Kopš: 02. Jul 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 808
Braucu ar: nilu
| Razhotaji iepis kapeiku, vajag RUSDM variantus taisiit ar veciem labiem 1.9tdi pumpa duuzh edishen un tad nekas nesadirsiises deelj degvielas vai celjiem |
Offline | |
|
smudo | 28. Aug 2019, 11:35 |
#4362
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 1325
Braucu ar:
|
28 Aug 2019, 10:56:01 @RG rakstīja:
Ir kāds reāli aptaustījis atšķirības starp Superb un Passat? Vai cena ir vienīgais, dēļ kā Superb ir labāka izvēle?
Superb, kā jau tika minēts, ir lielāks, lai arī abi ir uz vienas platformas būvēti. Passat ir labāka skaņas izolācija un materiāli (tā rezultātā Superba ar lielākiem izmēriem ir pat nedaudz vieglāks par tāpat aprīkotu Passat). Atšķirību salona materiālu kvalitātē var īpaši just, ja ir braukts ar Passat un tad pārsēdies Superb - otrādāk atšķirība ir mazāk jūtama tas pats ir pabraucot ar Audi un iesēžoties VW, uzreiz saproti, ka VAG koncernā viss ir salikts pa cenu plauktiem, lai klienti, kas gatavi vairāk maksāt, nejūtas apdalīti. Arī tehniski, lai arī izskatās, ka ir tās paša tehnoloģijas, labākais sākumā tiek Audi un tikai tad VW un Skoda. Starp Skoda un VW pat ir mazāka atšķirība. |
Offline | |
|
smudo | 28. Aug 2019, 11:40 |
#4363
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 1325
Braucu ar:
| Par to BMW: Сейчас система охлаждения и смазки в среднем показывает в районе 110 градусов.
Tas dzinējs ekoloģijas vārdā normāli tiek mocīts - eļļas 110 grādi pie slodzes ir vēl OK (šeit, gan kā saprotu, tā ir "normāla darba temperatūra)", bet ja arī dzesēšanas škidrums visu laiku tiek turēts 110 grādi, ilgtermiņā dzinējam tā ir liela slodze.[ Šo ziņu laboja smudo, 28 Aug 2019, 11:40:46 ] |
Offline | |
|
|
artis83 | 28. Aug 2019, 11:43 |
#4364
|
|
 Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 5609
Braucu ar: audi
| D segmenta pāraugnis
https://www.drive.ru/brands/skoda/models/2015/superb |
Offline | |
|
walder | 28. Aug 2019, 11:55 |
#4365
|
|
 Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 7665
Braucu ar: Pseidodžipu + ģimenes universāli
| Nezinu kā ir VW rūpnīcā, bet pēc Škodas rūpnīcas apmeklējuma, es ņemtu VW  |
Offline | |
|
desadesa | 28. Aug 2019, 12:54 |
#4366
|
|
 Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 328
Braucu ar:
|
28 Aug 2019, 11:40:07 @smudo rakstīja:
Par to BMW: Сейчас система охлаждения и смазки в среднем показывает в районе 110 градусов.
Tas dzinējs ekoloģijas vārdā normāli tiek mocīts - eļļas 110 grādi pie slodzes ir vēl OK (šeit, gan kā saprotu, tā ir "normāla darba temperatūra)", bet ja arī dzesēšanas škidrums visu laiku tiek turēts 110 grādi, ilgtermiņā dzinējam tā ir liela slodze.
Tas ir ražotāja sākotnēji ielikts 'vājais punkts'. Arī korejiešiem ir šī problēma - ļoti īss EGR loks, kā rezultātā ceļās temp. un samazinās resurs.
Noglušī EGR un brauc vesals. |
Offline | |
|
smudo | 28. Aug 2019, 13:53 |
#4367
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 1325
Braucu ar:
| Ar augstakam dzineja t var panak zemakus izmesus, tadel ari ir sadas darba temperaturas, bet paneli, lai nestresotu vaditaju, bulta (tagad jau ekrans) stingri rada 90 gradus, jo visi pieradusi, ka ta senak bija normala darba t. Man ir 87. Gada hobijauto, kuram OEM termostats veras pie 82 gradiem un ellas radiatora termostats pie 95 gradi. Paneli varu sekot lidzi, ka udens staiga no 80 lidz 100 gradi (augstaka robeza tiek sasniegta, kad silta diena brauc pa Bikerniekiem), savukart ellai kaut kas ap 95-105 pa ielu un trase uzkapj 110-115. |
Offline | |
|
Vantage  | 28. Aug 2019, 14:02 |
#4368
|
|
 Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 5401
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
|
28 Aug 2019, 13:58:28 @1UP rakstīja:
Visi tādi ruslanu nodirsēji, bet kā postē, tā linki uz ruslanu lapām un visādiem davidichu video 
ja par mani, tad RUS ir tuvāki lietošanas apstākļi kā LV, mēdz meklēt nestandarta risinājumus (muhļīt) un Drive2 ir daudz pieredzes par dažādiem tieši jauniem auto.
nekādas politikas. |
Offline | |
|
cmax | 28. Aug 2019, 14:04 |
#4369
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 385
Braucu ar:
|
28 Aug 2019, 13:58:28 @1UP rakstīja:
Visi tādi ruslanu nodirsēji, bet kā postē, tā linki uz ruslanu lapām un visādiem davidichu video 
Problēma jau ir ar vati nevis krieviem.
Kautkā nav manīts tik daudz tehniskas infas citu valodu/valstu auto saitos, jo tas ķimermaņa un "servisā lohi" gēns nav iznīcināms  |
Offline | |
|
Maxis  | 28. Aug 2019, 16:53 |
#4370
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 9927
Braucu ar: X3, Allroad
|
28 Aug 2019, 11:07:25 @Agritis rakstīja:
Cenas ziņā hvz - pasāts sanāk dārgāks, bet ir vairāk fīču. Ja to visu pieliktu superbam, sanāktu tikpat vai vēl vairāk. Cenu lapas jau ir lci modeļiem, vari pats parēķināt
Pirms ~gada šim jautājumam gāju cauri un beigu galā Passāts tomēr sanāca dārgāks. Ar visām mega akcijas cenām un lielajām atlaidēm, krietni labāk aprīkotu Superbu varēja dabūt par labāku ciparu, kā arī vismaz 3-4 mēnešus ātrāk par Pasātu Pie kam Passāts nebija pieejams ar jaudīgo 2.0tsi uz to brīdi 
Pieejamo fīču ziņā lielas atšķirības nav, ok Skodai nebija pieejams headup's un 360 grādu kamera (moš vēl kkas, vairs tik precīzi neatceros), bet nu tam nebija izšķirošas nozīmes.
+ tīri subjektīvi Superbs likās glītāks.
Par abu modeļu lci versijām neesmu iedziļinājies --> nav viedokļa.
P.s. Ir divas Škodas (Superbs 0-30kkm un Octavia 0-60kkm) un neko sliktu nevaru teikt ne par vienu, ne par otru. Manuprāt, nevainojams price/performance Tagad Octavia vietā nopirku 3er, bet pagaidām īsti nav skaidrs, par ko tur bija jāmaksā tieši 2x vairāk
|
Offline | |
|
AV  | 28. Aug 2019, 17:11 |
#4371
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 16876
Braucu ar: 500
|
28 Aug 2019, 16:53:12 @Maxis rakstīja:
Tagad Octavia vietā nopirku 3er, bet pagaidām īsti nav skaidrs, par ko tur bija jāmaksā tieši 2x vairāk
Pagajusa nedela braucu ar demos X1 pa 39k, sodien braucu ar Skoda Karoq pa 22k - skoda ir klusaka, nav riepu gaudosana pie 80-90km/h kaa X1. Tiesa, bija daudzas lietas, kas tomer patika labak X1  |
Offline | |
|
RG | 28. Aug 2019, 17:18 |
#4372
|
|
 Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
|
28 Aug 2019, 13:58:28 @1UP rakstīja:
Visi tādi ruslanu nodirsēji, bet kā postē, tā linki uz ruslanu lapām un visādiem davidichu video 
Daži īpatņi nav visi.
Informācija no RU nav ne ar ko sliktāka par informāciju no LV. Tikai kur ir tā info no LV? |
Offline | |
|
Maxis  | 28. Aug 2019, 17:57 |
#4373
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 9927
Braucu ar: X3, Allroad
|
28 Aug 2019, 17:11:56 @AV rakstīja:
Pagajusa nedela braucu ar demos X1 pa 39k, sodien braucu ar Skoda Karoq pa 22k - skoda ir klusaka, nav riepu gaudosana pie 80-90km/h kaa X1. Tiesa, bija daudzas lietas, kas tomer patika labak X1 
Protams, protams, BMW ir labāks visādos sīkumos utt, bet pagaidām man nav pārliecības, ka tas būs [b] 2x [b] labāks
Jo ne tikai iegādes, bet arī uzturēšanas ziņā BMW vs Škoda būs aptuveni 2 reižu atšķirība |
Offline | |
|
Artis_D  | 28. Aug 2019, 18:19 |
#4374
|
|
 Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13341
Braucu ar: BMW
| Pārieciniet piemēram F11 vietā līdz 20k,vietā nopirkt kādu jaunu auto līdz 25-28k. Un kuru |
Offline | |
|
AV  | 28. Aug 2019, 18:22 |
#4375
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 16876
Braucu ar: 500
|
28 Aug 2019, 18:19:21 @Artis_D rakstīja:
Pārieciniet piemēram F11 vietā līdz 20k,vietā nopirkt kādu jaunu auto līdz 25-28k. Un kuru
Tiguans taja budzeta butu mana izvele. |
Offline | |
|
Vantage  | 28. Aug 2019, 18:24 |
#4376
|
|
 Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 5401
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
| Divu litru auto kategorijā starp A4,Passat,3er,Superb,C-Klasi nevajadzētu būt lielai atsķirībai. Price/performance Superbs uzvar, W205 turpretim vispār zem katras kritikas, vismaz preFL modelis un cenas kosmosā. Ja 3er paliks par FWD, uz ko netāla nākotne velk - nav jēgas BMW.
Cita lieta jau ir sešcilindru dzinēji... |
Offline | |
|
Artis_D  | 28. Aug 2019, 18:29 |
#4377
|
|
 Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13341
Braucu ar: BMW
| Darbā kolēģis tieši Superb arī nopirka pirms gada, bet joprojām missing pēc bmw  |
Offline | |
|
Vantage  | 28. Aug 2019, 18:35 |
#4378
|
|
 Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 5401
Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti
| Octavia RS.
http://kampana.skoda.lv/
180kw, ir ok. Superbu ar tādu dzinēju tajā cenā nedabūsi.
Ja gribēji BMW, BM Auto ir akcija uz mazliet brauktiem (līdz 20k) garantijas G30 530 ar paku, ādu, navi, skidons no 60x uz 40x EUR.
Laba akcija BTW, bet nu tad ja BMW, tad maksā par ko vairāk kā sulaspaku.
https://mazliet.lv/lv/details/504[ Šo ziņu laboja Vantage, 28 Aug 2019, 18:44:11 ] |
Offline | |
|
F50 | 28. Aug 2019, 19:38 |
#4379
|
|
Kopš: 02. Jul 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 808
Braucu ar: nilu
| mazliet.lv ne nobraukums bet odometra radijums  |
Offline | |
|
RaL | 28. Aug 2019, 20:02 |
#4380
|
|
 Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2587
Braucu ar: kruīzu
|
28 Aug 2019, 17:57:01 @Maxis rakstīja:
28 Aug 2019, 17:11:56 @AV rakstīja:
Pagajusa nedela braucu ar demos X1 pa 39k, sodien braucu ar Skoda Karoq pa 22k - skoda ir klusaka, nav riepu gaudosana pie 80-90km/h kaa X1. Tiesa, bija daudzas lietas, kas tomer patika labak X1 
Protams, protams, BMW ir labāks visādos sīkumos utt, bet pagaidām man nav pārliecības, ka tas būs [b] 2x [b] labāks
Jo ne tikai iegādes, bet arī uzturēšanas ziņā BMW vs Škoda būs aptuveni 2 reižu atšķirība
ir runa par F30 vai G20?
Cik sapratu Škoda bija 1.5tsi DSG. BMW kāds motors?
tīri intereses pēc, jo pats šobrīd braucu ar Škodu jau gandrīz 2 gadus, bet ik pa brīdim parādās vēlme par BMW  |
Offline | |
|