Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kars
22. Feb 2020, 21:33 #4321

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


22 Feb 2020, 21:27:07 @Modrs rakstīja:
tik tiešām ir cilvēki, kuri ir gatavi pirkt 16-gadīgu problēmauto pa 20k eur. tur tak nikasils jau norīvējies. edit: es par to mersi.
ja grib gerbāriju, tad var tak paņemt kauč kādu kajēni un paliks pāri nauda uzlikt suteneru diskus
Modri painteresējies par m113 dvižoku, tā ir vēl vecā skola, tas motors ir nenobraucams Nesalīdzini ar jaunajiem bmw v8

Tam mb nav pat 100k noskrējiens

[ Šo ziņu laboja kars, 22 Feb 2020, 21:34:19 ]

Offline
Modrs
22. Feb 2020, 21:39 #4322

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

The standard Mercedes-Benz M113s were built in Untertürkheim, Germany, while the AMG versions were assembled at AMG's Affalterbach, Germany plant. M113s have aluminium engine blocks and aluminium SOHC cylinder heads with two spark plugs per cylinder. The cylinders are lined with silicon/aluminium , and the heads have 3 valves per cylinder (two intake, one exhaust). Other features include Sequential fuel injection, fracture-split forged steel connecting rods, a one-piece cast camshaft, and a magnesium intake manifold.


motoram ir jābūt čuguna čaulām. Davienalga kam, pļāvējam, mocim vai auto. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka silumīns un nikasils ir vislielākais autobūveis feils. Pilns nets ar kajēnēm, touaregiem un citiem problēmauto, kuriem ir strīpaini cilindri un eļļas patēriņš un tauta sipās čaulojot tos motorus.

neapstrīdu, varbūt šis motors ir labāks par bmw v8, bet vienalga čuguna čaula ir ilgmūžīgāka

edit: šobrīd ir otra galējība - ja beidzot ir sākuši atkal izmantot čuguna čaulas, tad motoru downsizing ar visseklākajiem virzuļiem ir mūsdienu norma

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2020, 21:43:42 ]

Offline
desadesa
22. Feb 2020, 22:01 #4323

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


22 Feb 2020, 21:21:48 @kars rakstīja:
Labãk kãdu praktisku dīzelīti, jaunāka gada, simpātisku purniņu, ar apple car play.


Tiešām labāk dizainu, kas ir adekvāts 2020.gadam nevis vecu katafalku, kas rij 20l loģiski, ka tur pat 100.000km nav
63 kuzavs vēl varbūt ir ok
Offline
kars
22. Feb 2020, 22:06 #4324

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Pusmiljonu iet tie vecie mb m113k
Offline
desadesa
22. Feb 2020, 22:59 #4325

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

e39 iet pusmiljonu easy 9l patēriņš 400Nm grieze. Un
Offline
kars
22. Feb 2020, 23:32 #4326

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


22 Feb 2020, 22:59:23 @desadesa rakstīja:
e39 iet pusmiljonu easy 9l patēriņš 400Nm grieze. Un


Modris nevietā uztraucās, tas mb dzinējs un arhaiskā kārba ir bomb proof, atšķirībā no tā laika bmw.
Offline
Mizx
22. Feb 2020, 23:56 #4327

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


22 Feb 2020, 22:06:53 @kars rakstīja:
Pusmiljonu iet tie vecie mb m113k

Fakts, ka tā var būt laba izvēle. Plus vēl to auto nenokaujot var rēķināties, ka īpaši lētāks tas arī vairs nekļūs. Iespēja izpriecāties un kaut kad atdot tālāk par līdzīgu summu.
Offline
kamikadzemk
23. Feb 2020, 08:52 #4328

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Tikai reāls cilvēks sapratīs, ka šis mb apkopēs un uzturēšanā būs daudz dārgāks nekā jaunāks v60 vai outback.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kars
23. Feb 2020, 09:06 #4329

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Es tak tikai piedūriena pēc ieteicu to mb skaidrs ka viņš nomīzīs un paņems kaut kādu garlaicīgu dīzeli.

Mizx var sīkāk pastāstīt par e55, man liekas nekas tur tāds kosmiski dārgs nebūs uzturēšanā ja salīdzina ar f11, vienīgi degvielas patēriņš x2, bet autors minēja ka der arī benzīna kapsētas.

[ Šo ziņu laboja kars, 23 Feb 2020, 09:06:32 ]

Offline
ABruweris
23. Feb 2020, 09:42 #4330

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

Aha, var jau pasapņot. Labprāt redzētu SL ar v8 savā īpašumā. Tik tad neskaitot jau pieminētās apkopes, pa ziemu un sāli negribēsies viņu dzīt. Attapšos ka īsti neesmu auto pat iegādājies.
Offline
b1te
23. Feb 2020, 10:24 #4331

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1896

Braucu ar: das auto

Kāds sakars šitam visam spamam ar topika nosaukumu?
Offline
peecise28
23. Feb 2020, 11:42 #4332

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


22 Feb 2020, 23:56:13 @Mizx rakstīja:

22 Feb 2020, 22:06:53 @kars rakstīja:
Pusmiljonu iet tie vecie mb m113k

Fakts, ka tā var būt laba izvēle. Plus vēl to auto nenokaujot var rēķināties, ka īpaši lētāks tas arī vairs nekļūs. Iespēja izpriecāties un kaut kad atdot tālāk par līdzīgu summu.


man tikai ar vienu w211 e500 2004. ir bijusi darīšana, kas uz mirkli bija manā īpašumā, bet rūsēja tas aparāts ātri un nežēlīgi
Offline
sys9291
23. Feb 2020, 15:00 #4333

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2020, 22:59:23 @desadesa rakstīja:
e39 iet pusmiljonu easy 9l patēriņš 400Nm grieze. Un

ne tika - es savu kādreiz atdevu ar 750K km

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Feb 2020, 15:00:41 ]

Offline
shirminieks
23. Feb 2020, 15:23 #4334

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1309

Braucu ar: 81


22 Feb 2020, 21:26:33 @michals1 rakstīja:

22 Feb 2020, 20:43:25 @desadesa rakstīja:

22 Feb 2020, 17:51:25 @Balaganovs rakstīja:

Man arī bija līdzīga dilemma - apmēram tāds pats budžets un prasības. Labi, ka prāta aptumsumā nepaņēmu kādu pasātu, volvo, superbu vai subaru, kurus arī izskatīju Biju jau izsēdējis visus Mollera lietotos pasātus. Paņēmu beigās F11 530d, pēc viņa pat negribās sēsties iekšā VW, nerunājot nemaz par volvo vai subaru, kuri ir riktīgi na ļubiteļa. Par džipiem esmu skeptisks, ar vieglo tomēr braukt patīkamāk, īpaši ātri pa šoseju. Galvenais, džipi tomēr ir daudz dārgāki, nekā vieglie, uz kura bāzes viņi taisīti. Nu arī A6 izskatās neslikti šajā budžetā.


vidēji 8 gadus vecs F11 ar 200.000km pa 17.000eur arī ir na ļubiteļa


3 gadīgs F11 ar 150.000-22k./eur ar gada garantiju.
Nesaku ka ze best,bet samērā adekvāts variants,ja gribas ko ātru,ērtu,morāli ne īpaši novecojušu.


Nu jau 22k€ - saprati, ka nevienam viņu pa 26k€ nevajag?

Un to gada dīlera garantiju vari aizmirst un nereklamet - lai viņa strādātu Tev jāved pie dīlera/pārdevēja, un neviens to auto nevedīs uz Vāciju lai veiktu defektaciju/remontu
Offline
shirminieks
23. Feb 2020, 15:26 #4335

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1309

Braucu ar: 81


23 Feb 2020, 09:06:03 @kars rakstīja:
Es tak tikai piedūriena pēc ieteicu to mb skaidrs ka viņš nomīzīs un paņems kaut kādu garlaicīgu dīzeli.

Mizx var sīkāk pastāstīt par e55, man liekas nekas tur tāds kosmiski dārgs nebūs uzturēšanā ja salīdzina ar f11, vienīgi degvielas patēriņš x2, bet autors minēja ka der arī benzīna kapsētas.


Tak tam E55 viss ir dārgs (bremzes, motora daļas, utt) un novecojis - lielāka daļa kasjaku līdis lauka no vecuma (16g vecs auto tomēr).
Offline
F50
23. Feb 2020, 15:27 #4336

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Par rūsu bez stresa, ieķeram CL55 ar alumīnija kuzavu
Offline
Mizx
23. Feb 2020, 16:00 #4337

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Jūs jau te par to AMG runājat it kā būtu rumbulā sludinājumos ielikts. Diskusija ir par reāliem 0-100'000 km un tādiem auto. Pats avatarā redzamo AMG nopirku ar tādu nobraukumu, tādam vēl visas detaļas no rūpnīcas, rūsas arī nebūs, jo visticamākais, ka iepriekš bijis 1-2 īpašnieki, kam bijis pietiekami daudz naudas, lai auto turētu zem jumta, remontētu tikai pie dīlera, tā ka pirkumam jābūt bez pārsteigumiem. Par savu arī samaksāju x2 tipisko rumbulas cenu (tiem klasiskie rumbulas nobraukumi un nezināma vēsture). Pagāja 10 gadi, auto tirgus cena nokritās, bet nu jau ir atpakaļ līdzīga kā pats nopirku un varētu pārdot par tikpat cik nopirku.

Par defektiem jāaizmirst, ja nobraukums īstais. AMG detaļas visas ir kvalitatīvas un ilgmūžīgas, tātad, viss no standarta nomainītais būs labāks kā ielas MB. kaut kādas tipiskās modeļa problēmas šādam sen zināmas un atkostas, kā arī zināms kā tādas remontēt. AMG elementi gan visi būs dārgi, tam pat tikai OEM sveces normāli der, bet, ja nemēģina žmiegties, tad saremontē un aizmirst par defektu. AMG arī virsbūvi modificē, tā ka nebūs rūsēšana tāda pati kā citiem analoga gada. Principā AMG pilnībā pārbūvēts auto ir cits kā standarta un nevar meklēt vienādības zīmes ar standarta modeļiem, tāpēc arī cenas visam (gan detaļām, gan auto) citas. Jā, samaksā vairāk, bet viss arī kalpo ilgāk.
Offline
s-line
23. Feb 2020, 18:12 #4338

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2565

Braucu ar: kūtiņu


22 Feb 2020, 19:59:59 @Deivid rakstīja:
Ja auto ir hobijs vai esi uz Tu - pērc ko gribi
Ja vienalga un vajag parvietoties - tikai un vienigi jauns/pavisam mazlietots ar garantiju.

Apstaigā dīlerus, nesasteidz pirkumu, parunajies uz vietas un atradisi īsto darījumu dažu nedēļu vai mēnešu laika. Ir cits gadsimts, neviens nebūvē un neuztur (ar izņēmumiem) automašīnas lai tās kalpotu paaudzēm


Pie viņas nobraukuma un marshruta pilnīgi ok būs benžinnieks. Vienīgi kā jau te minēja,ka šī valsts ir dīzeļu fanātiem, tādēļ,ja būs operatīvais līzings vai nebūs ļoti smieklīgs atpirkums un vai kāds to benzīnnieku pēc divu gadu braukšanas gribēs pirkt visu mūžu nav plānots ar viņu braukt,
Offline
Deivid
23. Feb 2020, 19:00 #4339

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40564

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Par atpirkumu jau vienosies uzreiz slēdzot operatīvo. Smieklīgs vai ne jau atkarīgs no modeļa.
Offline
michals1
23. Feb 2020, 21:02 #4340

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1978

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


23 Feb 2020, 15:23:14 @shirminieks rakstīja:

22 Feb 2020, 21:26:33 @michals1 rakstīja:

22 Feb 2020, 20:43:25 @desadesa rakstīja:

22 Feb 2020, 17:51:25 @Balaganovs rakstīja:

Man arī bija līdzīga dilemma - apmēram tāds pats budžets un prasības. Labi, ka prāta aptumsumā nepaņēmu kādu pasātu, volvo, superbu vai subaru, kurus arī izskatīju Biju jau izsēdējis visus Mollera lietotos pasātus. Paņēmu beigās F11 530d, pēc viņa pat negribās sēsties iekšā VW, nerunājot nemaz par volvo vai subaru, kuri ir riktīgi na ļubiteļa. Par džipiem esmu skeptisks, ar vieglo tomēr braukt patīkamāk, īpaši ātri pa šoseju. Galvenais, džipi tomēr ir daudz dārgāki, nekā vieglie, uz kura bāzes viņi taisīti. Nu arī A6 izskatās neslikti šajā budžetā.


vidēji 8 gadus vecs F11 ar 200.000km pa 17.000eur arī ir na ļubiteļa


3 gadīgs F11 ar 150.000-22k./eur ar gada garantiju.
Nesaku ka ze best,bet samērā adekvāts variants,ja gribas ko ātru,ērtu,morāli ne īpaši novecojušu.


Nu jau 22k€ - saprati, ka nevienam viņu pa 26k€ nevajag?

Un to gada dīlera garantiju vari aizmirst un nereklamet - lai viņa strādātu Tev jāved pie dīlera/pārdevēja, un neviens to auto nevedīs uz Vāciju lai veiktu defektaciju/remontu


Tu mani nesaprati.Es viņu DE paņēmu pie dīlera par 22k.Un te LV par tādu ciparu netaisos tirgot,jo ņēmu sev,braukšanai.
SS ieliku tirgot aiz sportiskas intreses,ja kāds ļaus uzvārīties,nopārdošu protams,taču tas nav mans mērķis,jo bembis patīk,un domāju vismaz kādu gadu pabraukāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo