Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 57 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
macshad
28. Aug 2019, 21:04 #4381

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


28 Aug 2019, 20:02:10 @RaL rakstīja:

28 Aug 2019, 17:57:01 @Maxis rakstīja:

28 Aug 2019, 17:11:56 @AV rakstīja:
Pagajusa nedela braucu ar demos X1 pa 39k, sodien braucu ar Skoda Karoq pa 22k - skoda ir klusaka, nav riepu gaudosana pie 80-90km/h kaa X1. Tiesa, bija daudzas lietas, kas tomer patika labak X1


Protams, protams, BMW ir labāks visādos sīkumos utt, bet pagaidām man nav pārliecības, ka tas būs [b] 2x [b] labāks
Jo ne tikai iegādes, bet arī uzturēšanas ziņā BMW vs Škoda būs aptuveni 2 reižu atšķirība


ir runa par F30 vai G20?

Cik sapratu Škoda bija 1.5tsi DSG. BMW kāds motors?

tīri intereses pēc, jo pats šobrīd braucu ar Škodu jau gandrīz 2 gadus, bet ik pa brīdim parādās vēlme par BMW


Braucu 3 gadi ar Superb un nopietni izskatu domu pamainīt pret G31. Ja nu kādam interesē varu piedāvāt 2016. gada Superb manuāli, LED, adaptīvā piekare (ideāla extra) + adaptīvais kruīzs. 63k, pilna servisa vēsture, bez avārijām. 5 gadi/150k garantija. Cena varētu būt kādi 17k.

No price/performance viedokļa laikam labāka auto nav. No mīnusiem, personīgi gribētos auto un labāku skaņas izolāciju. G31 pavisam cits līmenis protams
Offline
michals1
28. Aug 2019, 21:32 #4382

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.

Varbūt par tēmu,varbūt nē...Pēdējā pusgada laikā esmu atdzinis kā reiz abus šeit apspriestos modeļus,2litrīgo dīzeli Octavia,un 2litrīgo F31.
Abi diezgan papliki,bet ar maziem nobraukumiem,120k. Abiem viens izlaiduma gads-2015.
Manas izjūtas,Bembis par galvas tiesu labāks,ašāks,bik ekonomiskāks,sniedz lielāku braukšanas gandarījumu.
Cenas DE un LV apmēram uz viņiem vienādas.
Tad jautāju pats sev,kāda jēga no škodas,ja par to pašu naudu var paņemt bembi?
Offline
macshad
28. Aug 2019, 22:30 #4383

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


28 Aug 2019, 21:32:18 @michals1 rakstīja:
Varbūt par tēmu,varbūt nē...Pēdējā pusgada laikā esmu atdzinis kā reiz abus šeit apspriestos modeļus,2litrīgo dīzeli Octavia,un 2litrīgo F31.
Abi diezgan papliki,bet ar maziem nobraukumiem,120k. Abiem viens izlaiduma gads-2015.
Manas izjūtas,Bembis par galvas tiesu labāks,ašāks,bik ekonomiskāks,sniedz lielāku braukšanas gandarījumu.
Cenas DE un LV apmēram uz viņiem vienādas.
Tad jautāju pats sev,kāda jēga no škodas,ja par to pašu naudu var paņemt bembi?


Protams, ka F31 būs labāks auto. Octavias cena ir 0.5 no BMW cenas. Vienāda cena var būt tikai un vienīgi tad ja F31 ir kādi zemūdens akmeņi (tīts, sists etc) un Octavia ir ar tīru vesturi. Tādi auto 1-1 nekad nebūs vienā cenā. Arī uzturēšanas izmaksas F31 ir pavisam citas kā Octavijai (Kasko, kvalitatīvas daļas etc).
Tie kas uzskata, ka braukt ar Škodu izmaksā tikpat cik braukt ar BMW ir muļķi (jā,ir izņēmumi, bet šie izņemumi ir retums).
Offline
desadesa
29. Aug 2019, 08:51 #4384

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 328

Braucu ar:

F31 ir gandrīz 1:1 kā E91 tik cik salona elementi un izvietojums vizuāli pamainījies

Reālas izmaiņas ir G sērijai
Offline
Nixx
29. Aug 2019, 08:55 #4385

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 819

Braucu ar:

Nu ja jūs domājat, ka nopērokt škodu jums sanāks appist vag grāmatvežus un dabūt oooo par 1/2cenu, man jums ir sliktas ziņas

Ja nav baigās expektācijas no auto, tad škoda būs pat ļoti ok variants. Godīgi sakot pat mazliet brīnos par vag politiku. Škoda ir ļoti labi izaugusi un tagad sākās kanibalizācija - čehi kož nost klientus vw
Offline
Velsatis
29. Aug 2019, 11:37 #4386

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

F31 ir normāls kompakt klases auto, bet nekas īpašs..... Ir aizraujošāki auto....
Offline
Velsatis
29. Aug 2019, 12:07 #4387

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Tas jau cits stāsts....
Biju domājis FF (ford focus) RS... Cena līdzīga, bet auto nesalīdzināms....
Offline
GirtzB
29. Aug 2019, 12:24 #4388

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20775

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


29 Aug 2019, 11:37:50 @Velsatis rakstīja:
F31 ir normāls kompakt klases auto, bet nekas īpašs..... Ir aizraujošāki auto....

F31 nav kompaktklase.
Klasifikācija

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Velsatis
29. Aug 2019, 12:32 #4389

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Nu patiesībā 3serija ir tā pati klase, kas audi a4, Ford focus, Vw golf utt.,...
Offline
Mikels
29. Aug 2019, 12:39 #4390

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3090

Braucu ar: cieņu


29 Aug 2019, 12:32:08 @Velsatis rakstīja:
Nu patiesībā 3serija ir tā pati klase, kas audi a4, Ford focus, Vw golf utt.,...


https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment
Offline
Vantage
29. Aug 2019, 12:39 #4391

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5401

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


29 Aug 2019, 12:32:08 @Velsatis rakstīja:
Nu patiesībā 3serija ir tā pati klase, kas audi a4, Ford focus, Vw golf utt.,...


Nav gan.

3er = A4, Passat, Jaguar XE, Lexus IS, Superbs jau drusku velk klasi uz augšu ar izmēriem.

Golf, Focus, 1er, A3, Civic.. ir citā maisā.
Offline
Bosnija
29. Aug 2019, 13:11 #4392

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13291

Braucu ar:

Godīgi sakot pat e91 ir klasi labāks par jauno superb, octāviju, kur nu vel f31
Offline
Velsatis
29. Aug 2019, 13:11 #4393

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

F31 un focus praktiski vienādi izmēri (sedans un universāls).... Visus nevar likt viena maisā....
1serija ir mini auto.... Nu tas pats kā pateikt x7 ir lielāks par Lincoln Navigators l.
Offline
RaL
29. Aug 2019, 14:44 #4394

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2587

Braucu ar: kruīzu

Te aizgāja diskusijas par izmēriem un tehniski pareizo klasifikāciju, kas patiesībā nav būtiska.

Pēc izjūtām Golfs ( hečbeks) ir mazāks par Octavia sedanu, kas savukārt ir praktiski vienāds ar e90.

Bet e90 jaunu vai gandrīz jaunu jau sen nevar dabūt vai, pat, ja var, tam nav nekāda pamatojuma, lai to darītu.

Savu e90 nomainīju pret jaunu RS Octavia. Tagad, pēc gandrīz 2 gadiem, ik pa brīdim ir interese par jaunu vai gandrīz jaunu BMW 3. Sēriju (f30 vai g20). Jaunam BMW cenas, protams, citas salīdzinot ar Škodu, bet tieši tādēļ interesē viedokļi no cilvēkiem, kas bija ņēmuši jaunu Octavia un tagad ir paņēmuši jaunu BMW.

Maksi, gaidu plašāku komentāru
Offline
Maxis
29. Aug 2019, 17:37 #4395

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9927

Braucu ar: X3, Allroad


28 Aug 2019, 20:02:10 @RaL rakstīja:

ir runa par F30 vai G20?

Cik sapratu Škoda bija 1.5tsi DSG. BMW kāds motors?

tīri intereses pēc, jo pats šobrīd braucu ar Škodu jau gandrīz 2 gadus, bet ik pa brīdim parādās vēlme par BMW


Škoda Octavia 1.4tsi manual universāls, viens no pēdējiem pre-fl (ar smuko priekšu, bagātīgi aprīkots un pa ļoooti labu noliktavas izpārdošanas cenu ). Viss bija baigi forši, lēti un praktiski, bet ik pa laikam nāca prātā domas, ka vajadzētu kaut ko interesantāku.
Tā nu lielā vasaras izpārdošana bmw bodē neatstāja mani vienaldzīgu, pakunsultējos ar dažiem nozares speciālistiem par piedāvājuma izdevīgumu, uztaisīju nelielu rokādi ģimenes autoparka koncepcijā un paņēmu f30 320i. Tā kā bmw ir nodots lietošanā kundzei, tad sportiskās ambīcijas tika nobīdītas otrajā plānā, galveno uzsvaru liekot uz to, lai auto būtu skaists un ērts (un ar savu relatīvi (BMW vērtēšanas skalā) nelielo motora jaudu, Melbourne red krāsu, shadowline, m-paku, bet bez sporta piekares, galvenajos parametros lieliski iekļāvās konceptā).
Ja salīdzina Skodu ar konkrēto f30 (vērtējums, protams, ļoti subjektīvs), tad ir jūtams, ka BMW "viss ir savās vietās", apdares materiāli ir vismaz vienu pakāpi labāki, skaņas izolācija labāka, vadās foršāk un ir visādi citādi labāks par Škodu, bet tādas baigās sajūsmas un woow sajūtas laikam tomēr nav.
BMW sedana bagāžnieks ir baigi mazais, drīzāk varētu konkurēt ar Octavia bardačoku ietilpības ziņā , ļoti pietrūkst CarPlay Waze f-ja, pie kuras bija tik ļoti pierasts Škodā.
Lai arī BMW vajadzētu būt ātrākam (pēc "grāmatiņas" datiem), pēc sajūtām ir aptuveni tāds pats kā Octavia (varbūt pēc "iebraukšanas" kaut kas mainīsies, bet nu pagaidām tas auto ir samērā gurdens), taču degvielu (vismaz pagadidām) tērē par kādiem 2-3l vairāk.
Kad pierasts pie VAG DSG kārbām (konkrētajai Octavia gan bija manual, bet itin bieži sanāk braukt ar 2.0tsi superbu ar DSG7), tad tas BMW "klasiskais" automāts liekas tāds drusku garlaicīgs, jo nepārslēdzas tik ātri un "sportiski".
Un ja BMW ir 2x dārgāks gan iegādē, gan uzturēšanā, tad palieku pie uzskata, ka Škodai price/performance ir labāks. Ar to es negribu tiekt, ka Škoda ir labāka par BMW, bet no BMW laikam tomēr biju gaidījis kaut ko vairāk.
Droši vien pavisam cits sakāmais man būtu, ja tas BMW būtu 330i vai 340i, bet nu tad tā cena arī būtu pavisam cita Iespējams, ka 320d būtu nedaudz interesantāks par 320i, bet, pirmkārt, es esmu benzīnauto atbalstītājs, otrkārt, konkrētajā piedāvājumā 320d bija krietni dārgāks un par dīzeļauto tālākpārdošanas iespējām pēc 5gadiem viedokļi dalās.
Piekrītu arī tam, ka g20 ir pavisam cita pasaule, jo f30 pēc būtības jau ir (laikam) 7 gadus vecs modelis ar [aiz]vakardienas tehnoloģijām, bet analogs g20 šodien maksātu par kādiem 10-15k vairāk un tik daudz naudas maksāt par troiku es neesmu gatavs

P.s. Te diskusijas dalībnieki min, ka 3er būtu liekams vienā groziņā ar Superbu nevis Octaviu. Varu arī kādreiz tādu apcerējumu uzrakstīt

P.p.s. Bet lai vai kā, izkāpjot no stāvvietā noparkota BMW, vienmēr, projām ejot, uz to atskatos ar smaidu Ar Octaviu tā nav

[ Šo ziņu laboja Maxis, 29 Aug 2019, 17:41:19 ]

Offline
Artis_D
29. Aug 2019, 20:17 #4396

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13341

Braucu ar: BMW


29 Aug 2019, 17:37:53 @Maxis rakstīja:


P.p.s. Bet lai vai kā, izkāpjot no stāvvietā noparkota BMW, vienmēr, projām ejot, uz to atskatos ar smaidu Ar Octaviu tā nav



Šis arguments, bmw sēdpozicija ar pareizo stūri un apdari + 3.0 diesel, kā arī es ciest nevaru priekspiedzinu neko jaunu pirkt nevēlos citu. Kaut jebkurš bmw sākot no e60 ikdienā ir dārgāk nekā jauna škoda.
Offline
Murphy
29. Aug 2019, 21:04 #4397

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8386

Braucu ar: '17 330 M sport


28 Aug 2019, 22:30:58 @macshad rakstīja:

Tie kas uzskata, ka braukt ar Škodu izmaksā tikpat cik braukt ar BMW ir muļķi (jā,ir izņēmumi, bet šie izņemumi ir retums).


ēmm, ne gluži kamēr abi uz garantijas - izmaksas atšķiras par max 20%

bet varu piekrist te jau izskanējušam viedoklim ka F30 ir pamatīgi novecojis gan interjera, gan tehnoloģiju ziņā, ar G30 un G11 ir līdzīgi.

reāls progress ir tikai ar G20, G05 utt

Ja pārsēžoties no e90 uz B8 pasātu bija 'wow' par visām tehnoloģijām un kvalitāti, tad no B8 uz F30 bija tāda vilšanās sajūta, vienīgais 'wow' bija 3.0d vs 1.5 tsi pārējais - salona kvalitāte, tehnoloģijas pasātā ir pat nostrādātākas, nemaz nerunājot par vietu salonā un bagāžnieka izmēru
Offline
smudo
29. Aug 2019, 21:05 #4398

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1325

Braucu ar:

Te jau nav jaunu auto dīleru forums, lai kādam būtu vajadzība Tevi pārliecināt pārsesties no vecāka auto uz jaunāku - katrs brauc ar ko var/grib atļauties un katram būs savs pamatojums/taisnība

Lai nav off-topic. 2017. gada A6 - nedaudz pāri 30k km - uz pirmo apskati lūdzu, lai paskatās vai nevar S-Tronic padarīt plūdenāku 2. ātruma slēgšanos situācijās, kad lēni ripini bez slodzes un straujāk uzdod gāzi (tā bija jau jaunam auto un nekādas izmaiņas 2 gados netika novērotas). Moller teica, ka atraduši rūpnīcas manuāli, ka šādos gadījumos var nokalibrēt kārbu - nedaudz labāk palika, bet tāpat citreiz jūt ātruma 2. ātruma "ieslēgšanos" šādos apstākļos - citās situācijās kārba slēdzas tik plūdeni, ka vispār nav iespējams sajust ātrumu maiņu. Citādi viss OK. Sākumā likās baigā govs izmēru ziņā, bet esmu pa divi gadi apradis un tagad, kad ir trīs bērni, škiet, ka vajadzēja ņemt A6 Avantu
Offline
Maxis
31. Aug 2019, 12:48 #4399

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9927

Braucu ar: X3, Allroad


28 Aug 2019, 11:07:25 @Agritis rakstīja:
[..] Nevienam salonā vēl nav lci modeļi, nav ko aptaustīt. Sola uz septembra vidu.


Greenmotorā lci superbs stāv pašā veikala vidū
Offline
smudo
31. Aug 2019, 13:02 #4400

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1325

Braucu ar:

Nesen bija diskusija par auto ar drēbes salonu. Reku 180k EUR Cayenne Coupe Turbo ar drēbes salonu - šie krēsli nenāk standartā, bet gan ar 11k EUR vērtu lightweight package, kas 2125kg smagam auto ietaupa 22kg (t.sk. CF jumts un nedaudz mazāk skaņas izolācijas) Bet kopumā patīk un sēdēt tajos ir ērti.



[ Šo ziņu laboja smudo, 31 Aug 2019, 14:24:00 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips