Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Palīdziet izvēlēties auto (vēlams advencētu cilvēku viedoklis)

AutorsZiņojums
Mikels
23. Feb 2024, 13:31 #101

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4628

Braucu ar: cieņu


23 Feb 2024, 13:12:27 @Rockstar rakstīja:
E46 98-2004 sedans 325, 328, 330. Bez rūsas
Cilvēks meklē auto līdz 20k ar ko pārvietoties arī ikdienā, nevis winterbīteri

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Feb 2024, 13:32:58 ]

Offline
GirtzB
23. Feb 2024, 13:32 #102

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Feb 2024, 13:31:41 @Mikels rakstīja:

23 Feb 2024, 13:12:27 @Rockstar rakstīja:
E46 98-2004 sedans 325, 328, 330. Bez rūsas
Cilvēks meklē auto līdz 20k ar ko pārvietoties ikdienā, nevis winterbīteri

Tas aprakstītais unicorns jau ir collector edition nevis winter beater...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
DusmigsZirgs
23. Feb 2024, 13:37 #103

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 143

Braucu ar:


23 Feb 2024, 13:29:30 @GirtzB rakstīja:
Urā, piektdiena.

IS atmetam saknē, vienīgas derīgais ir pirmās paaudzes(JCE10)un to .lv praktiski nav.

No BMW izskatīšanas vērti ir 130/135/235/240 un Ultimate stealth edition e84 28i ar 3.0 atmosfēru(usa bija arī 35i bet tādu vēl atrast vajag)

Audi nav auto , no vag ir japakļaujas massai un jāņem 2.0 Formentors vai RS Octavia, bet budžetā ir tikai FWD platfroma VZ5 ir ārpusē.

Ja maz brauc un degvielas/apkopju izmakas nebaida kāds C63 noteikti būtu sarakstā.





Pie lexus pirmās paaudzes svarīgi pieminēt ka tieši 3.0 2j ir ņemams. 2.0 darbojas labi un skan smuki, tas arī viss.
Offline
DusmigsZirgs
23. Feb 2024, 13:39 #104

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 143

Braucu ar:

Bet tas ar jau kļūst par kolekcionāru auto un labs jau ar ir unikorns
Offline
kkas
23. Feb 2024, 13:40 #105

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8887

Braucu ar: zviedru ledusskapi


23 Feb 2024, 12:15:41 @kurlis rakstīja:

22 Feb 2024, 20:48:54 @kkas rakstīja:
RX8. nopērc ar beigtu motoru, pasūti anglijā restaurētu, iesvapo un brauc nākamos 100k km. vēl nauda paliks pāri.



Cilvēks uzskaita normālus, salīdzinoši svaigus auto, bet tu iesaki pirkt vecu japāņu miskasti
Nemaz nerunājot par to, ka rotora dzinējs ikdienai izklausās pēc šāviena celī.


šajā gadījumā interesants ikdienas auto un trase nav savienojamas lietas.
tās ir savienojamas lietas, ja tu esi gatavs (finansiāli), ka auto nošķilsi, izkāpsi un nopirksi nākamo.
šeit šaubos vai 20k čalim ir kabatas nauda.
citādi tu vienkārši primāri vizinies pa trasi ar domu nenošķilt un nenokaut.
tā arī nekad neuzināsi kur ir auto iespēju robežas un neiemācīsies ne izbaudīt, ne arī braukt
Offline
Mizx
23. Feb 2024, 15:14 #106

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:


23 Feb 2024, 13:29:30 @GirtzB rakstīja:
Urā, piektdiena.

IS atmetam saknē, vienīgas derīgais ir pirmās paaudzes(JCE10)un to .lv praktiski nav.

No BMW izskatīšanas vērti ir 130/135/235/240 un Ultimate stealth edition e84 28i ar 3.0 atmosfēru(usa bija arī 35i bet tādu vēl atrast vajag)

Audi nav auto , no vag ir japakļaujas massai un jāņem 2.0 Formentors vai RS Octavia, bet budžetā ir tikai FWD platfroma VZ5 ir ārpusē.

Ja maz brauc un degvielas/apkopju izmakas nebaida kāds C63 noteikti būtu sarakstā.

Es domāju līdzīgi. Par pieminēto C63 — tam problēmas it kā ir zinamas un ja paņem pēc lielākas apkopes, tad vajadzētu varēt pabraukt kādus gadus bez bēdu. Jā, degvielas patēriņš var būt jautājums, bet biežāk tomēr cilvēkus attur samaksājamais ikgadējais nodoklis par tilpumu.
Ja gatavs atkāpties soli atpakaļ laikā, tad varētu būt laba izvēle CLK kupejai 55 AMG. Arī ļoti labi der kā ikdienas auto un MB klubā biedriem ir fiksēts reālais patēriņš pie 9 litriem pa šoseju. Iespējams, ka šobrīd tiem 55 varētu būt labākais brīdis iegādei, jo vēl vecākiem modeļiem jau cenas tikai kāpj. Tādam vienīgā un galvenā bēda ir iespējamā rūsa, bet tas tāds skaidrs un kontrolējams defekts, kam nevajag piesaistīt 15 ekspertus ar pretējiem viedokļiem kas jāremontē.

C32 jau izklausās būs vēl tālāks (pārāk tāls) solis pagātnē, bet tam toties nav stresa par lieliem nodokļiem. Ņemot vērā zemās cenas, pašam gadījās nopirkt vairākus to gadu AMG, pagājušajā gadā pa Pireneju kalniem kārtīgi izbaudīju braucienu.
Offline
Mizx
23. Feb 2024, 15:18 #107

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:


23 Feb 2024, 13:40:21 @kkas rakstīja:

23 Feb 2024, 12:15:41 @kurlis rakstīja:

22 Feb 2024, 20:48:54 @kkas rakstīja:
RX8. nopērc ar beigtu motoru, pasūti anglijā restaurētu, iesvapo un brauc nākamos 100k km. vēl nauda paliks pāri.



Cilvēks uzskaita normālus, salīdzinoši svaigus auto, bet tu iesaki pirkt vecu japāņu miskasti
Nemaz nerunājot par to, ka rotora dzinējs ikdienai izklausās pēc šāviena celī.


šajā gadījumā interesants ikdienas auto un trase nav savienojamas lietas.
tās ir savienojamas lietas, ja tu esi gatavs (finansiāli), ka auto nošķilsi, izkāpsi un nopirksi nākamo.
šeit šaubos vai 20k čalim ir kabatas nauda.
citādi tu vienkārši primāri vizinies pa trasi ar domu nenošķilt un nenokaut.
tā arī nekad neuzināsi kur ir auto iespēju robežas un neiemācīsies ne izbaudīt, ne arī braukt

Pesimisms nevietā. Skaidrs, ka sacīkšu auto nav savienojams ar ikdienas auto, bet ir kompromisi un norādītajā budžetā iekļaujas ļoti labi. Vairāk jautājums ir par to kādu gadu auto gribas un kā konkrētais iekļaujas tā ikgadējos nodokļos jeb cik gribas maksāt par to, ka ir konkrēts motors. Domāju, ka drīzāk motorā / nodokļos jāmeklē kompromisi kā starp iespēju braukt ikdienā / pabraukt trasē savam priekam.
Offline
juriz
23. Feb 2024, 18:16 #108

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2183

Braucu ar: būzu

Nez, varbūt pa 15k paņemt kaut ko, kas apmierina pmatā praktiski, ikdienai, ne tik jaudīgu, kaut cik ekonomisku, un tad pa 5k uzlabot piekari, bremzes. Varētu sanākt labs kompromiss.
Offline
Arsm3ns
23. Feb 2024, 19:28 #109

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Piektdienas vakara izskaņā, Hektora ietekmē, aiziesiet līdz baudāmai merivai, pārtaisītai uz pakaļpiedziņu un implantētu rotormotoru un ietaupītu naudu motorzāģim?

[ Šo ziņu laboja Arsm3ns, 23 Feb 2024, 19:29:08 ]

Offline
Jurka88
23. Feb 2024, 19:31 #110

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 284

Braucu ar:


23 Feb 2024, 18:16:43 @juriz rakstīja:
Nez, varbūt pa 15k paņemt kaut ko, kas apmierina pmatā praktiski, ikdienai, ne tik jaudīgu, kaut cik ekonomisku, un tad pa 5k uzlabot piekari, bremzes. Varētu sanākt labs kompromiss.


Eko būs mazie/vieglie - gt86/Miata utml., maziņš nodoklis, maziņš patēriņš, lētas riepas/bremzes kas lēni dils dēļ vieglā svara. Varu saderēt ka brauktprieks būs lielāks kā kaut kādam AMG mersim ko te ieteica, kas manuprāt ir pilnīgi galīgi garām izvēle priekš trases auto jo īpaši ja budžets ir ierobežots.
Offline
Fandulis
23. Feb 2024, 19:35 #111

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12939

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Feb 2024, 19:28:49 @Arsm3ns rakstīja:
Piektdienas vakara izskaņā, Hektora ietekmē, aiziesiet līdz baudāmai merivai, pārtaisītai uz pakaļpiedziņu un implantētu rotormotoru un ietaupītu naudu motorzāģim?


Nē, līdz Xantiai.

Un jā nepamanīju, ka meklē arī pagasēt

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Feb 2024, 19:36:12 ]

Offline
MrBadman
23. Feb 2024, 20:12 #112

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 384

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

InCants scenārijs - no viena grāvja otrā, bet gatavas receptes nav. Cilvēkam pašam ir ir jāizvēlas - kas patīk, piemērots, utt.
Reāli varētu būt STI no zubāra, bet problēma - garšo rūsai un apetīte. Komforta ar nekāda.
Offline
Fandulis
23. Feb 2024, 20:16 #113

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12939

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Šajā kategorijā daudz “raķešu” OPC, RS fordi, GTI, ja vajag viens ir pa 10k€ utt., tik nav RWD, tad vai BMW vai BMW, jo GT86 ir BMW

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Feb 2024, 20:18:42 ]

Offline
Arsm3ns
23. Feb 2024, 20:22 #114

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Skatos, jaunais mx5 jau 20k iekļaujas. Tas uzturēšanā būs tikai eļļa un benzīns un fun būs labs
Offline
Fandulis
23. Feb 2024, 20:25 #115

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12939

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man vienmēr patikusi Honda S2000, bet tā jau iederās klasikas topā. Slapjie sapņi
Vēl pa 20k€ + astīte var atrast

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Feb 2024, 20:29:35 ]

Offline
Plikpauris
23. Feb 2024, 20:26 #116

Kopš: 25. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: NB

Esmu pārsteigts kā diskusija aizgāja, paldies, Kungi, par ieteikumiem. Jau iepriekš atvainojos par palagu.

@kkas - RX8 vienmēr licies ļoti interesants auto, gan jāsaka, ka man kā cilvēkam, kas neko nesaprot no "Dorito" motoriem un to apkopēm, tas liekās pārāk liels risks. Vai LV ir kāds, kas tādus māk skrūvēt?

@Fandulis - Paldies par ieteikumu, taču jaunu auto no salona pagaidām neizskatu kā opciju, balstoties uz vērtības kritumu izbraucot auto no salona, kā arī fwd.

@Jurka88 - MX5 un MR2 ir forši auto, ir braukts ar NA MX5 un atstājis ļoti pozitīvu iespaidu, taču vajag tās četras vietas. Kā otrais auto šie būtu ideāli. GR86 arī pēc reviews izskatās super auto, bet budžets neļauj.

@RR04 - Paldies par detalizētu izklāstu. Kāpēc DSG nav labs variants? Savādāk, ļoti uzrunā šie auto, tomēr gribētos kādreiz dzīvē būt V8 īpašniekam.

@sys9291 - Paldies par ideju un aprakstu, pirmo sēriju nebiju apdomājis. Kā viņi brauc/vadās?

@Muxa - Pateicos, gan šķiet šis nebūs priekš manis, neesmu tik liels entuziasts. Veiksmes projektā!

@7977 - Pavisam nebiju iedomājies, paldies! Dzirdētas labas atsauksmes par šo auto, kā arī Quadrifoglio vienmēr ļoti paticis, varbūt vērts izskatīt arī "lite" versiju.

@0xFFFF - Paldies! Jāsaka, ka šobrīd m235i ir mans favorīts, M2 ir bijis kā sasniedzamais sapņu auto, pieņemu, ka šis varētu būt kādi 70% no tā. Skatos gan, ka manā budžetā tā šaubīgi, nezinu vai var atrast labi uzturētu. Kā ir ar tiem N55 dzinējiem, nav konstantas galvassāpes?
Iespaidīga auto kolekcija! Bez piekares S3 citas problēmas nav sagādājis?

@abyss , @cipargalva - Superbs, kā arī Stingers pēc izmēriem jau vairāk kā 5 sērija, dotajā brīdī nav vajadzības pēc tik liela aparāta. Paldies par ieteikumu!

@Mikels - Paldies par viedokli.

@Jurka88 - Vai tiešām tik garlaicīgs auto? Cik vecie reviews rāda, kad auto iznāca, tad cilvēkiem paticis. Chris Harris ļoti atzinīgi izteicās, cik atceros.

@markelis - Paldies! Godīgi sakot, no Subaru maz ko zinu, kas varētu būt tādā cenu kategorijā, ~13 gada Impreza WRX, kaut kāds sti?

@DusmigsZirgs - Taisnība, pats cenšos izdomāt, kurā virzienā vairāk svērties starp Fun un Daily īpašībām. Paldies par viedokli.

@Rockstar - Godīgi sakot, par šo arī iedomājos. Patīk tas auto un bijuši vairāki. Tagad gan šķiet e46 bez rūsas atrast tikai Spānijā un Kalifornijā un roka neceļas maksāt to, cik prasa par tādiem eksemplāriem. Plus vajag mašīnu cauru gadu, tādu būtu žēl pa mūsu sāli un bedrēm laist.

@GirtzB - Pateicos par viedokli. Nebiju iedomājies, ka C63 ir +/- budžetā, tas arī pavisam interesants auto. Kas gan tādam 10+ gadus vecam AMG ir ar remontiem?

@kkas - Piekrītu, trasē braukt ar auto, kas paredzēts tieši tam un tikai tam, ir pavisam cita lieta. Šeit gribēju pateikt to, ka neesmu sacīkšu braucējs, nav mērķis braukt katru weekendu uz Biķeriem un mēģināt uzstādīt jaunus rekordus, bet gribu auto, ar kuru var iegriezties trasē, izbraukt pāris apļus un doties prom ar smaidu sejā.

@Mizx - Paldies! Kā tie CLK vadās? Viena tante teica, ka ļoti labs autobāņa auto, bet pārējo laiku iet kā laiva. Kādas viņiem uzturēšanas izmaksas, AMG meršus LV kāds bez Family Garage apkopj?

@juriz - Domāju sākotnēji pabraukt ar stock auto, tad jau ar laiku saprastu vai ir vajadzīgi kādi uzlabojumi.

@Arsm3ns - Es teiktu, ka izklausās pēc laba projekta, ja vēl twin rotoru tādā ieliktu, būtu diezgan izcils sleeperis.

@Jurka88 - Tā jau saka - Slow car fast is more fun than fast car slow.
Offline
Arsm3ns
23. Feb 2024, 20:28 #117

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 439

Braucu ar:


23 Feb 2024, 20:25:24 @Fandulis rakstīja:
Man vienmēr patikusi Honda S2000, bet tā jau iederās klasikas topā. Slapjie sapņi
tā ir dēļ retuma out of coverage, atšķirībā no ļoti līdzīgā mx5, kuru ir biezs kā dubļi.
Offline
sliir
23. Feb 2024, 20:30 #118

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 686

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

MX5 is mazāks par S2000. Gan kā pats auto gan motoriski.
Offline
HE9600
23. Feb 2024, 20:43 #119

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2388

Braucu ar: Veciem BMW

Ja auto tiešām tiks braukts ikdienā un apciemos trackday, tad ne mazsvarīgs faktors ir virsbūves daļu/plastmasu pieejamība.
Tā kā visādas super retas toyotas, alfas un kur nu vēl mazdas, amg varam uzreiz atmest. C'mon....pēc trackday bampera/spoguļa utt sašķaidīšanas (kas pa lielam ir neizbēgami, ja brauks uz laiku, nevis kruīzā), braukt mēnesi (piemēram, bez pr. bampera), līdz atnāk jaunas daļas, nav variants. + Citam šeit ieteiktam auto pāris virsbūves elementi būs puse no auto iegādes vērtības.
Tāpēc ieteiktu turēties pie austrumeiropā populāriem modeļiem, piemēram, BMW, jauc uz katra stūra gan Lv, gan LT, nopirkt bamperu / aizsargpannu /paspārni utt būs Max pāris dienu jautājums un auto braucams tālāk.
Offline
Elviss
23. Feb 2024, 21:08 #120

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21524

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu nekādas eksotikas nevar ņemt, kā iepriekšējā postā rakstīts.
MX5 var trasei, bet nu ne jau ikdienā. Divas vietas ikdienā totāli neder, kaut vai kādu somu nolikt, kad kāds apsēžas blakus.

Jāņem kaut kāds 6 cilindru bembis pēc iespējām. Būs gan ikdienā labi, gan trasei, gan uzturēt būs ok, ja nepaņems nobrauktu sūdu. Un būs cilvēki, kas pratīs viņu sataisīt.

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo