Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Palīdziet izvēlēties auto (vēlams advencētu cilvēku viedoklis)

AutorsZiņojums
Fandulis
23. Feb 2024, 22:06 #121

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Feb 2024, 20:16:25 @Fandulis rakstīja:
Šajā kategorijā daudz “raķešu” OPC, RS fordi, GTI, ja vajag viens ir pa 10k€ utt., tik nav RWD, tad vai BMW vai BMW, jo GT86 ir BMW


Varbūt 130/135, tur saprotams aparāts ar 200+ zirdziņiem, cenas arī.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Feb 2024, 22:09:14 ]

Offline
cipargalva
23. Feb 2024, 22:11 #122

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Viens lietotājs te dzīvokli "pirka" gadu. Godātais kungs nav radinieks?
Offline
barkley
23. Feb 2024, 23:00 #123

Kopš: 02. Jun 2021

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

Tad kad atradīsi variantus, kuri nav galīgi šķērsām, tad iesaku izvēlēties to, kurā būs vismazāk žēl likt iekšā naudu.

[ Šo ziņu laboja barkley, 23 Feb 2024, 23:03:06 ]

Offline
Sch
23. Feb 2024, 23:14 #124

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Toyota

Diezgan jautrs auto, lai arī FWD ir Mini CooperS. Samērā svaigi kā reizi grozās ap pieminētajiem 20k.
Offline
RR04
24. Feb 2024, 07:29 #125

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Par B8 S4.
Dsg neiesaku, jo apkopes ik pēc 20k km, lai tā kārba kkādu mūžu dzīvotu. Esmu dzirdējis, ka kapitālsis dsg kārbai uz 80k km jātaisa, bet šo negalvoju, tā no tantēm dzirdējis esmu.

Un B8 S4 ir tikai V6 ar kompresoru. Kompresors kluss, bet tāpat salona nedaudz var dzirdēt viņu. Ar kādu krutāku ieplūdi dabūsi vēl foršāku skaņu.
V8, kas nāk S5 izpildījumā ir auzas. Slavens ar ķēžu problēmām. V6 ķēdes kalpo daudz ilgāk.
Offline
cipargalva
24. Feb 2024, 09:37 #126

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Nu hz, no dl501 gan nevajadzētu baidīties.
Visas problēmas sen zināmas, kārbinieki tās ēd brokastīs.
Offline
RR04
24. Feb 2024, 10:39 #127

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Ne jau tapat vien ēd brokastīs

Forsāk ar manuāli. Nākotnes klasika
Offline
0xFFFF
24. Feb 2024, 10:55 #128

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3


23 Feb 2024, 20:26:55 @Plikpauris rakstīja:
@0xFFFF - Paldies! Jāsaka, ka šobrīd m235i ir mans favorīts, M2 ir bijis kā sasniedzamais sapņu auto, pieņemu, ka šis varētu būt kādi 70% no tā. Skatos gan, ka manā budžetā tā šaubīgi, nezinu vai var atrast labi uzturētu. Kā ir ar tiem N55 dzinējiem, nav konstantas galvassāpes?
Iespaidīga auto kolekcija! Bez piekares S3 citas problēmas nav sagādājis?

Manam n55 tagad 110k nobraukums un tūliņ taisīšu motoram lielo apkopi, ieskaitot šāļu maiņu. Eļļu ēd vairāk, nekā dīzelis, bet tas, laikam, turbo benzīna motoriem normāli. Vēl tagad uz 110k Latvijas nobraukumu visi amīši jānomaia (adaptīvie nebūs lēti, bet ne tik traki kā audi magnetic ride). Bet kopumā bembis bijis ļoti uzticams.
S3, bez piekares, vēl dažādas problēmas ir bijušas: pie 100k nobraukuma tika uzlika jauna stūres reika un tagad pie 130k adaptīvā kruīza radars nobeidzās. Pie dīlera jauns ar kalibrēšanu izmaksātu ap 2k. Šo es biju gatavs izkodēt ārā, jo tas radars arī atbildīgs par avārijas bremzēšanu, ja viņam liekas, ka priekešā ir šķērslis (pilsētā bieži kāds griežas pa kreisi, labajā pusē pietiekami vietas apbraukt, bet mašīna met pa bremzēm). Iekšā modulī jau bija ticis mitrums un sāls, bet paveicās, ka varēja iztīrīt un salīdzinoši lēti salabot + no jauna hermētiski noslēgt to moduli, lai kādu laiku tagad nevajadzētu būt problēmām (bet tāpat besī ārā tā bremzēšana ).

Domāju pamēģināt savu F36 435 patirgot, kad būs motoram un piekarei uztaisīta apkope un vietā ņemt M2, bet tikai tāpēc, ka tas jau ilgu laiku ir bijis mērķis pēc kā tiekties. Pirkt M135/M235 ir nedaudz riskanti, ja nezin, kas ar to mašīnu iepriekš darīts(cik pa trasēm braukts) un cik bieži eļļas mainītas. Viņiem pie lielākiem G var būt problēmas ar eļļošanu, kas ir uzlabots M2 esošajā n55. s55 eļļas sūknis Tā citādi tikai labas atsauksmes dzirdētas un, ar nelielām modifikācijām, var arī krietni jaudu pacelt.
Vēl M135/M235 prasītos LSD. Neesmu sekojis līdzi cenām, bet vajadzētu būt ap 20k (es vismaz par tādu varāk negribētu dot, jo, nedaudz pieliekot, sanāktu jau M140/M240 ar B58 motoru, kas ir vēl labāks par n55)
Offline
josi
24. Feb 2024, 11:12 #129

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


24 Feb 2024, 10:55:50 @0xFFFF rakstīja:
... un tagad pie 130k adaptīvā kruīza radars nobeidzās. Pie dīlera jauns ar kalibrēšanu izmaksātu ap 2k. Šo es biju gatavs izkodēt ārā, jo tas radars arī atbildīgs par avārijas bremzēšanu, ja viņam liekas, ka priekešā ir šķērslis (pilsētā bieži kāds griežas pa kreisi, labajā pusē pietiekami vietas apbraukt, bet mašīna met pa bremzēm).

Vispār jau VAG par avārijas bremzēšanu atbild asistentu kamera nevis ACC radars, un to kreisās puses šķēršļu detektēšanu vismaz VW var elementāri izkodēt, saglabājot pārējo funkcionalitāti.
Offline
0xFFFF
24. Feb 2024, 11:26 #130

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3


24 Feb 2024, 11:12:14 @josi rakstīja:

24 Feb 2024, 10:55:50 @0xFFFF rakstīja:
... un tagad pie 130k adaptīvā kruīza radars nobeidzās. Pie dīlera jauns ar kalibrēšanu izmaksātu ap 2k. Šo es biju gatavs izkodēt ārā, jo tas radars arī atbildīgs par avārijas bremzēšanu, ja viņam liekas, ka priekešā ir šķērslis (pilsētā bieži kāds griežas pa kreisi, labajā pusē pietiekami vietas apbraukt, bet mašīna met pa bremzēm).

Vispār jau VAG par avārijas bremzēšanu atbild asistentu kamera nevis ACC radars, un to kreisās puses šķēršļu detektēšanu vismaz VW var elementāri izkodēt, saglabājot pārējo funkcionalitāti.


nez, neizklausās loģiski, ka ACC radaru neņem vērā + kad tas modulis bija nobeidzies, bija warning par to, ka assist nedarbojas. Visdrīzāk izmanto gan kameru, gan ACC
Offline
josi
24. Feb 2024, 13:36 #131

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


24 Feb 2024, 11:26:46 @0xFFFF rakstīja:
nez, neizklausās loģiski, ka ACC radaru neņem vērā + kad tas modulis bija nobeidzies, bija warning par to, ka assist nedarbojas. Visdrīzāk izmanto gan kameru, gan ACC

Jā, sajaucu ar BWW, kam drošības uzsvars ir uz KAFAS kamerām. VAG tas abas sistēmas darbojas kopā, un Overtaking right prevention kodējās tieši iekš ACC bloka.
Offline
soulfreak
24. Feb 2024, 14:34 #132

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Mazliet piemetīšu savas pārdomas par tēmu.
Es nepirktu vienu auto, kas kalpotu labi gan ikdienā (būtu uzticams un lēts apkopēs), kur nu vēl aizbraukt uz trasīti. Man prātā nāk tikai E82, F22, F32 un Lexus IS-F, varbūt, STi (ap 2015.-2020. gadu).
Kāds minēja RX8, nu nē, saknē atmetams. S2000 man bija sapnis, izsapņoju un priecīgs, ka tiku vaļā, interesants auto, bet nebaudāms braucot ar jumtu un vispār ikdienai nepiemērots, cenas pārhaipotas. MX5 pēdējais modelis būs tikpat ātrs kā s2k, tikai nav uniorn un mazāk problēmu. esmu izbraukājies ar ļoti daudz japāņiem, tagad praktiski tik ar bmw braucu, jo ir pagājuši 20 gadi un uzticamais lētais fun rwd jdm ir palicis ļoti dārgs un rets prieks.
Es personīgi skatītos uz F32 ar B sērijas motoriem, tas būs moderns, skaists auto, kas daudz maz labi iet, vadās un nav remonta gadījumā jāmeklē kāds specifisks zinātājs vai detaļas pa visu pasauli. Vēl interesants variants ir Lexus IS-F (nezinu vai ielien budžetā) vai IS350. Vecais IS300 JCE10 ir tiešām ļoti labs auto, bet atrast dzīvu eksemplāru ļoti grūti un maksā kosmosu, tāpat kā labs E46.

Mana recepte, es sadalīju to budžetu uz pusēm, nopirku labu E53 un E64 (paralēli vēl būvēju JZA80 un ST185). Ja nepatīk kabris, tad E63 būs izcils ikdienas kruīzers - gan 3.0 manuālis gan paši niknākie V8, vēlams FL. Kabris noteikti nederēs trasei, jo tomēr kuzavs ir galerts un auto smags.

Offline
GirtzB
24. Feb 2024, 17:25 #133

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

aiziešu pagalmā paskatīties uz 2JZ SportX un pa ceļam salasīšu zīmuļus

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
soulfreak
24. Feb 2024, 17:49 #134

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


24 Feb 2024, 17:25:19 @GirtzB rakstīja:
aiziešu pagalmā paskatīties uz 2JZ SportX un pa ceļam salasīšu zīmuļus


Ja gribas vēl divus Beyonce SportiXus, tad var iegūt pa demokrātisku cenu

Toties, man nav M3

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 24 Feb 2024, 17:50:13 ]

Offline
Mizx
25. Feb 2024, 02:19 #135

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


23 Feb 2024, 20:26:55 @Plikpauris rakstīja:

@Mizx - Paldies! Kā tie CLK vadās? Viena tante teica, ka ļoti labs autobāņa auto, bet pārējo laiku iet kā laiva. Kādas viņiem uzturēšanas izmaksas, AMG meršus LV kāds bez Family Garage apkopj?

Par vadāmību domāju, ka internetā daudz informācijas. Jā, purns smags, nevar jau neko gribēt no tāda motora priekšā. Laivai gan nevajadzētu būt, ja kāds AMG nav aizvietojis ar kaut ko parastu. Protams, vienmēr ir jautājums cik cietu īsti gribas. Tev jau gribējās arī ikdienai, tāpēc pārcensties ar cietību nevar. Man ir bijis, kad pēc brauciena pa LV ceļiem jūtos krietni pa bedrēm izdauzīts.
Ar uzturēšanas izmaksām nav traki. Kārbas visos gadījumos izturīgas, jālauž speciāli, lai būtu problēmas. Bremzēm viss labi, lielāka izmēra loģiski maksā mazliet vairāk, bet piedāvājums ir gana plašs. Pamanīju te komentāros satraukumu par nolidošanu no trases un kaut kā sabojāšanu — MB viss vienāds un attiecīgi salabojams kā mazlitrāžas dīzelis. OK, salaužot specifisku buferi jebkuram auto var sanākt samaksāt vairāk, bet pēc sludinājumiem redzams, ka praktiskā tauta šādos gadījumos uzlikusi kādu standarta plastmasas elementu pa lēto un brauc. Tātad arī plusiņš situācijai, kad ir problēma, braukt vajag, bet nevar pārāk tērēties. Ritošajā daļā faktiski viss ir standarta, tā ka izmaksas līdzīgas. Plusiņš, ka braucot ikdienas lietās jūties kā baltais cilvēks ar normāli aprīkotu auto, nevis klausies visos trokšņos.
Family Garage ir variants, bet viņiem gadās garas rindas. Kopumā jau daudzi MB servisi ar AMG tiktu galā, cita lieta, ka esmu pesimistisks par MB servisiem kopumā un uzskatu, ka Pārdaugavā nav neviena (lai arī daži ļoti sevi slavē). Ja ir atbilstoša diagnotikas iekārta un meistars prot to lietot, tad nav satraukuma. Un nav tā, ka elektronika būtu kopumā vājā vieta vai kas tāds. AMG var būt beidzies papildu tosola sūknis, bet tā nomaiņa var ietilpt standarta tūninga pakā un par kādiem 250 EUR būs vēl labāk kā bijis no rūpnīcas, jo tagad paši sūkņi daudz labāki pieejami.
Offline
Elviss
25. Feb 2024, 02:36 #136

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21519

Braucu ar: VAZ 2101 80'

E63 :bukš_pa_galvu: ikdienā. Vecs auto ar milzums problēmām kā e60
Arī bij doma par kabri, brīvdienām, atri pārdomāju.
Kur benzīnieki ir ar dārgām problēmām, kuras saprot, daži reti īpaši cilvēki

Ja persona grib to auto kā ikdienas braucamo, tomēr vajag, lai ikdienā tās problēmas ir pēc iespējas mazāk. Vēlreiz eksotika ir stulba izvēle. Jā, S2000 man arī 20 gadus atpakaļ bija sapņu auto, tagad tādu ikdienai? Viņi vēl dzīvi ir?

Pie 20 budžeta labs F30, 2xx, Mpakā tie mazie nosaciti auto der noteikti ildienā vai trasē.
Un noteikti ne kkads e46 M3 vai M5, kas maksās pisec uzturēt.

Clk AMG pieminēts. Vecs suds vai ne? Par cik gadu vecu pieredzi iepriekšējais useris runā? Kā var lasīt paralēlos topikos, e46 parastu štruntu uzturēt maksā štukās…

[ Šo ziņu laboja Elviss, 25 Feb 2024, 02:40:09 ]



-----------------
Offline
Plikpauris
26. Feb 2024, 15:12 #137

Kopš: 25. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: NB

Paldies visiem, kas iesaistījās diskusijā, interesanti palasīt tik dažādus viedokļus un personīgās pieredzes.
Izskatās izlemts, ka jāņem F22, F30, vai F32, jo savienojas labi no daily/performance viedokļa, ir kas tepat māk viņus skrūvēt un vajadzības gadījumā var uztīt kādu sauli. Tikai tagad jāatrod Eiropā kāds nesamocīts, kas būs nākamā epopeja.
Veiksmes un tiekamies ielās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo