Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
kkas
12. Jun 2016, 14:20 #81

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8895

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Tantes runā, ka pēc pāris gadiem aizdomu gadījumā auto dzīšot uz ekspertīzi. DPF neesamības gadījumā sods+ekspertīzes izdevumi jāsedz īpašniekam.
Offline
JZ
12. Jun 2016, 14:25 #82

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

atkal traktoristi lielās kā braukā apkārt bojājot gaisu sev un citiem...
Offline
Angelz
12. Jun 2016, 14:30 #83

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Kurš tev lielās? Veselīga diskusija.

Par ekspertīzi man ir aizdomas kad sankcijas būs 2012+ auto.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
JZ
12. Jun 2016, 14:38 #84

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es uzskatu jebkuru piemēru, kur kāds stāsta savu pozitīvo pieredzi par izgrieztiem filtriem, par lielīšanos, ka redz apmānijis "sistēmu"

nav tāda scenārija, kur kaut kāda izgriešana un pārprogrammēšana, būs kopsummā laba visiem, nevis tikai konkrētā auto īpašnieka makam, ja kāds kaut ko tādu stāsta, tad nesaprot kādos apstākļos tas filtrs visvairāk ir nepieciešams

un tas, ka tāds auto iziet tos csdd testus, norāda tikai uz to cik neadekvāts ir tas tests

p.s. ar beigtiem mafiem un lambdām benzīna motoriem arī var iziet tehnisko apskati, tik dumjš ir tas tests un pielaides lielas
Offline
sn
12. Jun 2016, 14:42 #85

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879542

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

kas tur nepareizs ir tajos testos? skatās taču cik ir izmeši pie vismaz 4000 rpm.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
JZ
12. Jun 2016, 14:58 #86

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

cik rpm nav nozīmes, motora paātrinājumam ir - tb dīzelis, lai paātrinātos, tiek darbināts trekns - un trekns nozīmē nesadegušu degvielu un kvēpus

līdz ar to, jebkurš tests dūmainībai un kvēpu esamībai, kas tur jebkādus konstantus apgriezienus (jo ilgāk, jo neprecīzāks un neatbilstošāks rezultāts), būtībā spēs atklāt tikai kaut kādus ļoti būtiskus defektus, nevis atspoguļos reālo gaisa piesārņojuma apjomu

un tā ir galvenā atšķirība starp benzīnu (kas vienmēr cenšas būt pēc iespējas tuvāk stoihiometriskam maisījumam) un dīzeli - dīzelis nespēj dod labu jaudu bez tiem kvēpiem - tie ir neatņemama sastāvdaļa, un modernajiem, augstspiediena (degkameras spiediens), vēl nāk klāt NOx, kas, savukārt, nav vecākiem dīzeļiem

tādēļ tas mīts ka šodienas dīzeļi ir superdraudzīgi videi, ir nekas vairāk par reklāmu, un strādā ļoti efektīvi uz cilvēkiem, kas nevēlas neko saprast

[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Jun 2016, 14:59:14 ]

Offline
Erx
12. Jun 2016, 15:12 #87

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


12 Jun 2016, 13:42:38 @Vaivarello rakstīja:

12 Jun 2016, 12:58:05 @Erx rakstīja:
Esmu tikai par šādām darbībām tehniskajā apskatē.
Besī ārā visi šitie skursteņi uz ceļiem. Ja grib braukt ar dīzeli, tad lai prot nopelnīt naudu un saved kārtībā mašīnu.

Ar izgrieztu un pareizi izprogrammētu kvēpu filtru manam 535d skatē atgāzu dūmainības koeficients bija 0.15, kas ir labāks nekā dažam labam 2 gadus jaunam Fordam

Tad kāpēc visi šie pareizi saprogrammētie dīzeļi kūp kā lokomotīves?


Pieņemot, ka neko nesaprotu no motoriem, tas ko es redzu ir: nopērkot jaunu dīzeli no salona, ne tie kūp, ne arī var kā pateikt no malas ko jamais lieto.
Pēc gadiem pieciem, kad šie auto nokļūst santīmpisēju un pieprogtammetaju rokās, kuri nevar atļauties nomainīt detaļas, kuras ražotājs ir norādījis, aiz tiem vairs nav iespējams braukt.
Un nestāstiet, ka man ir jāpērk aktīvās ogles salonā filtrs.
Kā arī kaitējums dabai ir vēl atsevišķa tēma.
Offline
Ridlihs
12. Jun 2016, 15:28 #88

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

tā it kā visi kvēpu nīdēji savā dzīvē visu darītu pareizi
Offline
Delerium
12. Jun 2016, 15:30 #89

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8273

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Ta jau vecajiem golfiem un spljaudi dizeljiem arii jaastumj iekshaa tie filtri... aiz tiem vispar lauminjas spraagst viena pec otras
Offline
JZ
12. Jun 2016, 15:33 #90

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Jun 2016, 15:30:59 @Delerium rakstīja:
Ta jau vecajiem golfiem un spljaudi dizeljiem arii jaastumj iekshaa tie filtri... aiz tiem vispar lauminjas spraagst viena pec otras


tie mirst dabiskā nāvē, un neviens nelielās ka brauc ar tādu

[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Jun 2016, 15:34:19 ]

Offline
HiJaCKeR
12. Jun 2016, 15:52 #91

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


12 Jun 2016, 13:42:38 @Vaivarello rakstīja:

12 Jun 2016, 12:58:05 @Erx rakstīja:
Esmu tikai par šādām darbībām tehniskajā apskatē.
Besī ārā visi šitie skursteņi uz ceļiem. Ja grib braukt ar dīzeli, tad lai prot nopelnīt naudu un saved kārtībā mašīnu.

Ar izgrieztu un pareizi izprogrammētu kvēpu filtru manam 535d skatē atgāzu dūmainības koeficients bija 0.15, kas ir labāks nekā dažam labam 2 gadus jaunam Fordam

skatē jau nenomēra kaitīgās gāzes ar kurām tu indē cilvēkus ar izgrieztu filtru
Offline
Angelz
12. Jun 2016, 16:26 #92

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


12 Jun 2016, 14:38:33 @JZ rakstīja:
es uzskatu jebkuru piemēru, kur kāds stāsta savu pozitīvo pieredzi par izgrieztiem filtriem, par lielīšanos, ka redz apmānijis "sistēmu"

nav tāda scenārija, kur kaut kāda izgriešana un pārprogrammēšana, būs kopsummā laba visiem, nevis tikai konkrētā auto īpašnieka makam, ja kāds kaut ko tādu stāsta, tad nesaprot kādos apstākļos tas filtrs visvairāk ir nepieciešams

un tas, ka tāds auto iziet tos csdd testus, norāda tikai uz to cik neadekvāts ir tas tests

p.s. ar beigtiem mafiem un lambdām benzīna motoriem arī var iziet tehnisko apskati, tik dumjš ir tas tests un pielaides lielas


Labi, pietiek skepsi. Ne visi kūp un viss ir slikti. Manai joprojām DPF vietā, nolietojums protams ir, bet funkcionē. Interesē visi risinājumi un pieredze.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 12 Jun 2016, 16:28:39 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sn
12. Jun 2016, 17:10 #93

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879542

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


12 Jun 2016, 16:26:23 @Angelz rakstīja:
Manai joprojām DPF vietā, nolietojums protams ir, bet funkcionē.

Biju dzirdējis, ka eksistējot vēl kāds powerists, kuram ir e60 ar strādājošu DPF, bet man likās, ka tā ir tikai leģenda

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Angelz
12. Jun 2016, 17:24 #94

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


12 Jun 2016, 17:10:26 @sn rakstīja:
Biju dzirdējis, ka eksistējot vēl kāds powerists, kuram ir e60 ar strādājošu DPF, bet man likās, ka tā ir tikai leģenda


Tātad esmu leģenda?

Bet ja nopietni ir kāds veicis DPF tīrīšanu? Gribētu dzirdēt dažādas pieredzes.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Alexisonfire
12. Jun 2016, 17:47 #95

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

dpf tjipa var iztīrīt ar kkadam putām.

man dpf ir un nesūdzos
Offline
sn
12. Jun 2016, 17:47 #96

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879542

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man te powerā pirms ~ gada viena uzņēmuma pārstāvis piedāvāja tīrīt bez maksas, ja varēšot pēc kāda tur laika vēlreiz apskatīties, kas ar viņu notiek. bet tas bija ar viņu svaigi ieviesto ķīmiju nevis dedzināšana. toreiz atteicos, jo filtrs joprojām pilda savu funkciju.

edit: atradu PMu, lietotājs @daulex, kurš gribēja tīrīt ar Bardahl līdzekli.

[ Šo ziņu laboja sn, 12 Jun 2016, 17:59:07 ]



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Jonix
12. Jun 2016, 21:54 #97

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


12 Jun 2016, 17:24:55 @Angelz rakstīja:

Bet ja nopietni ir kāds veicis DPF tīrīšanu? Gribētu dzirdēt dažādas pieredzes.


Kvēpu filtra mehāniska tīrīšana (mazgāšana) strādā tikai un vienīgi tad, ja DPF elementam resurss nav beidzies.

Tātad, ja filtrs ir piedzīts ar kvēpiem pēc īslaicīga defekta, nevis ilgstošas braukšanas rezultātā, piemēram, nekvalitatīva degviela, caurums ieplūdes sistēmā, pēkšņi nomirusi sprausla, EGR vai kāds būtiski dūmainību palielinošs defekts.

Pēc manas un manu klientu pieredzes kvēpu filtra tīrīšana nepalīdzēs, ja:
* Sīko daļiņu filtrs ir saplaisājis (melns izpūtēja gals vēl ar DPF iekšā)
* Kāds "gudrinieks" tājā ir saurbis caurumus
* DPF un/ vai katalizators ir sakusis
* Filtra elements ir nolietots un nespēj pildīt kvēpu sadedzināšanas funkciju.
* Filtra elements ir piesūcies ar eļļu vai degvielu pēc turbīnas, dzinēja vai sprauslu defekta.

Ja DPF elements ir nolietots, pat ļoti korekti to iztīrot risinājums strādā uz 10-20 t km un pēc tam problēmas sākas no gala.

Vieglajām automašīnām ar keramiskajiem DPF un FAP kā tīrīšanas metodi noteikti NEDRĪKST izmantot karsēšanu krāsnīs augstā temperatūrā. Šādas darbības būtiski degradē filtra elementu un tas zaudē spēju pilnvērtīgi sadedzināt kvēpus. Karsēšana der un ir pat paredzēta metāliskajiem kvēpu filtriem, kuri daudz biežāk ir sastopami uz smagajām automašīnām vai traktortehnikas.

Filtrā iepūšamie aerosoli strādā tikai fiziski labā kārtībā esošiem filtriem, kuri nav piedzīti pilni ar pelniem (sadegušiem kvēpiem), jo aerosoli strādā uz nesadegušo kvēpu šķīdināšanu un pelnu sablīvēšanu.
Pēc manas pieredzes DPF tīrīšanas aerosols ir vieglākais, ko var pamēģināt, ja filtra pretspiediena dati pie slodzes vēl ir +/- uz robežas. Mums labākā pieredze pagaidām ir ar ProTech un GAT sistēmām, kuras regulāri lietojam arī klientu automašīnām, jo īpaši jaunākām, ja ir iespēja DPF atdzīvināt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
daulex
20. Jun 2016, 12:29 #98

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu

Tikko atradu šo tematu: pilnīgi piekrītu Jonix teiktām, nav tā kā tā tīrīšana strādās uz visām mašīnām un no mūsu pieredzes, tālu ne visām mašīnām tas palīdzēs.

Bija 2 x5 e70 ar 3.0d uz tīrīšanu, vienam pēc nedēļas filtrs atpakaļ aizbāzās un tik un tā izgrieza (no sākuma planoja izgriezt, bet mēs paprasijam testa dēļ nomazgaāt), tiesa gan tur ļoti aizbāzts bija. Otra tāda pati mašīna bet tik ar 150k nobraukumu notīrīta un jau kādu gadu laimīgs brauc.

Mums pagaidam apmērām 50% gadījumos strādā... VAG dīzeļi (2008 un jaunāki) gandrīz visi veiksmes stāsti. Nezinu vai tirgosim šo pakalpojumu pagaidām. Es nevarētu ieteikt cilvēkam tīrīšanu, kura maksās ap 250 eiro un 50/50 vai strādās vai nē.

Mūsu Franču un Vācu kolēģiem šis pakalpojums strādā 99% gadījumos, bet viņiem klienti sāk mazgāt ap 100k nobraukuma un uztur tīrumu, tad tie filtri kalpo gadiem.
Offline
ozo
20. Jun 2016, 12:37 #99

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18841

Braucu ar: Braucu ar

Tīrīšana maksā 250Eur? Par šādu cenu ir jābūt stingri atrunātām garantijām.
Offline
daulex
20. Jun 2016, 13:49 #100

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


20 Jun 2016, 12:37:34 @ozo rakstīja:
Tīrīšana maksā 250Eur? Par šādu cenu ir jābūt stingri atrunātām garantijām.


Tieši tā. Tāpēc arī tik ilgi testējām un gribējam būt pārliecināti, ka arī uz LV tirgus mašīnām šī ķīmija strādās, bez "varbūt".

Tīri skatoties uz mūsu pieredzi, mēs varam to darīt, bet mums tad būtu (par mūsu pašū naudu) jāizpēta katra mašīna pirms tīrīšanas pakalpojuma pardošanas. Kas ir laiks un nauda un tad mēs uz tā neko nenopelnītu. Tāpēc arī pagaidām tādu pakalpojumu nepiedāvājam.

Tikai viena no Eiropas Bardahl rūpnīcām ražo pāri 4000 produktu, pirms mēs sākam kaut ko tirgot Latvijā, mēs ļoti rūpīgi izpētam produktu uz reālām LV mašīnām. Piem līdzeklis, kurām būtu jaāpklusina hidrokompensātori tika atvezts, notestēts uz savām mašīnām un konstatējām, ka nestrādā, to nepardodam.

Pretēji, sprauslu tīrītājs strādā labāk, nekā paši gaidījam, pat pilnīgi mirušas/aizbāztas sprauslas tika atdzivinātas. Mums šo produktu tagad pat uz traktoriem ņem, jo spēj izmazgāt pat, kad traktoru sprauslas tiek aizbāstās ar dažu gadu vecu dīzeli/mazūti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo