Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
Driver
01. Nov 2010, 23:57 #41

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Nov 2010, 23:48:34 -INC- rakstīja:

01 Nov 2010, 13:21:07 Driver rakstīja:
bet nejau tam filtram tapec ir jauzbruuk ar fleksi, urbi un metinamo.

tas butu normali, ja vinjam darbojoties palenam vinjs aizdirshas un beigas tomer ir jamaina.

bet nejau kaa iedegas dzeltena lampa panelii taa visi laukji pilji ara vinju un izvaro, gluzi tapat kaa dara at KATinjiem uz benzina dzinejiem...


Pareizāk jau protams no mūsu pozīcijām ir remontēt, $$$ būs vienmēr


nevar nepiekrist, bet ne vienmer viss ir jasak remontet tikai remonteshanas pec, lai butu ko darit. remontet vajag tad, ja tas tiktiesham ir nepiecieshams, nevis pie pirmas un jebkadas sudzibas njemt roka fleksi un uzbrukt kvepu filtram...

tas tapat kaa pirmais, ko dara daudzi gudrelji - izgriez ara KAT (un pashi nodod) un ja tad nekas nemainas, tad suta auto pie kompetentaka specialista uz diagnostiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ausux
02. Nov 2010, 00:22 #42

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

reāli ja zin un var nolasīt datus no devējiem, kuri atrodas DPF filtrā, tad neredzu problēmu, teorētiski, apmānīt šos devējus bez DPF filtra.

Sarežģītāk noteikti ir "softiski" šo devēju korekti nahrenizēt.

Un kas notiek, ja vnk noņem nost DPF filtru?
Ok, errors iedegas. Bet kas vēl? Dzinēja darbība kaut kā tiek izmainīta vai nē?

Tas tā ļoti vispārināti, jo katram auto savas smadzenes(ECU), kuras pie vienādiem apstāķliem mēdz darboties atšķirīgi.
Offline
beerzinsh
01. Dec 2010, 19:54 #43

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


01 Dec 2010, 19:51:32 VWfans rakstīja:
Man jautājums. Šodien sāka degt dzeltenā lampiņa ,,Izplūdes gāzes''. Instrukcija par šo lietu saka tā - kļūme izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmā. Iespējams, ka ir pārsniegtas pieļaujamās izplūdes gāzu robežvērtības. Vai tas varētu būt saistīts ar DPF filtru?

Vai ir tā, ka kaut kādā ne tik lielā auto vecumā kvēpu filtru var iztīrīt, pieslēdzot servisā pie aparātiem un palaižot filtra iztīrīšanas programmu, bet, ja auto vecāks, tad tas vairs nepalīdz un kvēpu filtrs jāmaina? Cik vispār ilgi tie kvēpu filtri kalpo? Vai 200 tūkst.km vidēji iztur? Cik maksā kvēpu filtrs?


brauc uz diagnostiku! check engine neiedegās tikai no DPF! kvēpu filtram nav lietošanas termiņa, tīri no lietošanas īpatnībām- cik daudz tiek seenjots un filtrs neaizaug!!! jauns filtrs apmeeram 900 LS
Offline
karlsonss
01. Dec 2010, 20:00 #44

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


01 Dec 2010, 19:51:32 VWfans rakstīja:
Man jautājums. Šodien sāka degt dzeltenā lampiņa ,,Izplūdes gāzes''. Instrukcija par šo lietu saka tā - kļūme izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmā. Iespējams, ka ir pārsniegtas pieļaujamās izplūdes gāzu robežvērtības. Vai tas varētu būt saistīts ar DPF filtru?

Vai ir tā, ka kaut kādā ne tik lielā auto vecumā kvēpu filtru var iztīrīt, pieslēdzot servisā pie aparātiem un palaižot filtra iztīrīšanas programmu, bet, ja auto vecāks, tad tas vairs nepalīdz un kvēpu filtrs jāmaina? Cik vispār ilgi tie kvēpu filtri kalpo? Vai 200 tūkst.km vidēji iztur? Cik maksā kvēpu filtrs?

graamataa nav nekas mineets par kkaadu °reģenerācijas rezhiimu?
man golfam ja tas suuds iedegoties, tad esot ar kaadiem 3k rpm jaapabraukaa5 min un vajadzeetu pazust (taa torgash salonaa teica).

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 01 Dec 2010, 20:06:52 ]

Offline
Elvijs_P
01. Dec 2010, 20:09 #45

Kopš: 01. Oct 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 312

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:03:01 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2010, 20:00:41 karlsonss rakstīja:
esot ar kaadiem 3k rpm jaapabraukaa5 min un vajadzeetu pazust

vw fans apreibs no aatruma.


Vai no patēriņa!
Offline
Modrs
01. Dec 2010, 20:14 #46

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nemīz. ielej degvielas klīneri kleen flo un brīvdienās aizgāz līz D-pilim un atpakaļ. izdedzināsi kvēpus un vsjo. Tak šajā dubakā pilsētas ciklos sēņojot dīzelim izplūde kosmosā aizdiršās ciet, un arī EGR.
nemīz, dod tik cuku, tā ir pati labākā attīrīšanās
Offline
kawaracer
01. Dec 2010, 20:22 #47

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Dec 2010, 20:10:11 VWfans rakstīja:


graamataa nav nekas mineets par kkaadu renovation rezhiimu?
man golfam ja tas suuds iedegoties, tad esot ar kaadiem 3k rpm jaapabraukaa5 min un vajadzeetu pazust (taa torgash salonaa teica).


Rakstīts, ka tīrīšanās process notiksies automātiski un iesāksies, palielinot ātrumu virs 40 km/h. Johaidī, vajadzēja labāk ņemt 1,4 litru vai 1,6 litru benzīnnieku, kuram nav tas DPF filtrs! Bet tālajā 2005.gadā, kad pasūtīju 1,3 CDTI, neko nezināju par tāda DPF filtra esamību.


Pilsētas braucējiem vienmēr ir bijušas problēmas ar kvēpu filtriem - vienalga kas par auto brendu!
Jau ap 2001-2002 gadu daži dabūja ģīboni, kad bija jānoloka 1000-1500LVL par filtru vai kaut 150 LVL par EOLYS uzpildīšanu.
Bet vai tad pērkot to Fiat 1,3d motoru - neviens neteica, ka viņam ir DPF jeb Tev bija vienalga?


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
kawaracer
01. Dec 2010, 20:23 #48

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Dec 2010, 20:18:15 VWfans rakstīja:

01 Dec 2010, 20:14:02 Modricimus rakstīja:
nemīz. ielej degvielas klīneri kleen flo un brīvdienās aizgāz līz D-pilim un atpakaļ. izdedzināsi kvēpus un vsjo. Tak šajā dubakā pilsētas ciklos sēņojot dīzelim izplūde kosmosā aizdiršās ciet, un arī EGR.
nemīz, dod tik cuku, tā ir pati labākā attīrīšanās


Nevar teikt, ka es un mana sieviņa ar Merivu brauktu tikai pa pilsētu. Novembra mēnesī ārpus Jelgavas apkaimes biju gan Šauļos, gan Salacgrīvā, gan Gaujienā, gan Dobelē.


Tad drīzāk EGR aizaudzis!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
beerzinsh
01. Dec 2010, 20:23 #49

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:16:10 VWfans rakstīja:

31 Oct 2010, 23:49:56 TDS_96 rakstīja:
tantes runā,ka auto pats pats pieprasa regeneraciju pazinojuma veidā e60 e65 utt tipa servisa info displejā,bet pašu reģenerācijas procesu (dedzināšanu) veic pieslēdzot kompi(diagnostikas aparatūru)kā ari pati dedzināšana uz ilgu laiku nepalīdz gan jau kāds spečuks varēs precizāk komentēt


Es šādu domu kaut kur forumos lasīju par Škodas jaunajiem dīzeļiem. Pievienojot dzinējam vadus, palaižot programmu un kvēpu filtrs iztīroties...


dariit var!!! bet pirms un pēc tam ieteicams mainīt eļļu, jo ja tas filtrs nav iztīrījies tad soljarka buus karterii un atskaidiijusi eļļu, kā rezultaataa veicot servisa tiiriishanu var beigies dzineejs!!!
Offline
Modrs
01. Dec 2010, 20:27 #50

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Un, meždupročem, DPF reģenerācijas režīms ir paredzēts gadījumos, kad vadītājs ir daudz sēņojis. Ja pareizibrauc, tad tam procesam reti jānotiek, un tas filtrs iet ilgi. Bet ir Daudzi egoni, tai skaitā mans švāģers, kurs pārsēdies no benzīna uz dīzeli un vnk neļauj matoram "ieskrieties". Un pēc tam ar lielām acīm brīnās, ka uzgāzējot kvēps nāk pa skursteni ārā.

pazīstu vairākus auto īpašniekus, kuru auto tāfelē ir krietni virs 100k km, un nekas nav darīts!

ģerevņas, braukt jāmāk, un nav jāaiztiek un jāfleksē
Offline
beerzinsh
01. Dec 2010, 20:29 #51

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:27:47 Modricimus rakstīja:
Un, meždupročem, DPF reģenerācijas režīms ir paredzēts gadījumos, kad vadītājs ir daudz sēņojis. Ja pareizibrauc, tad tam procesam reti jānotiek, un tas filtrs iet ilgi. Bet ir Daudzi egoni, tai skaitā mans švāģers, kurs pārsēdies no benzīna uz dīzeli un vnk neļauj matoram "ieskrieties". Un pēc tam ar lielām acīm brīnās, ka uzgāzējot kvēps nāk pa skursteni ārā.

pazīstu vairākus auto īpašniekus, kuru auto tāfelē ir krietni virs 100k km, un nekas nav darīts!

ģerevņas, braukt jāmāk, un nav jāaiztiek un jāfleksē


ja degs check, reģenerācija nenotiks!!!

liels + par seenjoshanu! bet nu privaatpersona kas nopeerk 1.3 shujmashiinu jau ir tendeeta uz santiimmiileeshanu
Offline
Modrs
01. Dec 2010, 20:30 #52

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


01 Dec 2010, 20:23:24 beerzinsh rakstīja:
dariit var!!! bet pirms un pēc tam ieteicams mainīt eļļu, jo ja tas filtrs nav iztīrījies tad soljarka buus karterii un atskaidiijusi eļļu, kā rezultaataa veicot servisa tiiriishanu var beigies dzineejs!!!


vēlreiz un lēnāk - kā seļarka var nokļūt karterī..?
Offline
beerzinsh
01. Dec 2010, 20:31 #53

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:30:17 Modricimus rakstīja:

01 Dec 2010, 20:23:24 beerzinsh rakstīja:
dariit var!!! bet pirms un pēc tam ieteicams mainīt eļļu, jo ja tas filtrs nav iztīrījies tad soljarka buus karterii un atskaidiijusi eļļu, kā rezultaataa veicot servisa tiiriishanu var beigies dzineejs!!!


vēlreiz un lēnāk - kā seļarka var nokļūt karterī..?


shai mashiinai nav papildus sprauslas ieksh izpuuteeja, solkjis kas paredzeets tiiriishanaas procesam tiek piegaadaats caur dzineeja sprauslaam!!! ja pasaakums tiek paartrauts, tad solkjis satek karterii!!
Offline
karlsonss
01. Dec 2010, 20:34 #54

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:29:49 beerzinsh rakstīja:


ja degs check, reģenerācija nenotiks!!!

liels + par seenjoshanu! bet nu privaatpersona kas nopeerk 1.3 shujmashiinu jau ir tendeeta uz santiimmiileeshanu


lasi veelreiz - deg izpluudes gaazu lampele, nevis chek engine.
un man taa liekas ka vislielaakie santiimpishanas piemineetaaji parasti visvairak sekso ar santiimu ))) nu kkaads psihologiskais errors.
Offline
Modrs
01. Dec 2010, 20:34 #55

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


01 Dec 2010, 20:29:49 beerzinsh rakstīja:
ja degs check, reģenerācija nenotiks!!!

liels + par seenjoshanu! bet nu privaatpersona kas nopeerk 1.3 shujmashiinu jau ir tendeeta uz santiimmiileeshanu


vēlreiz lasi - reģenerāciju uzaisi pats ļaujot matoram kārtīgi padarboties. reģenerācija ir papildus degvielas padošana cilindros, kā rezultātā paaugstinās sadegšanas temperatūra un kvēpi sadeg.
tur nav nekāds kosmoss. Un labāk ir pašam iztīrīt cuku, nekā ļaut to darīt tai reģenerācijai. Jo tak visi zin (domāju, ka zin), ka treknais dīzeļa virzuļiem īpaši veselīgs nav.

un ja deg check, un nav ieslēdzies dzinēja avārijas režīms, tad var pilnvērtīgi braukt, vismaz VAG grupas auto.
Piemēram, opipelim beigta EGR gadījumā motors ir miegains, VAG dīzelis par ar norautu droseļvārstu un atvienotu EGR, MAF utt motors būtiski nemaina savu darbbību, jo tur ir vēl lērums MAP sensoru, kas mēra ļurbo spiedienus.

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 01 Dec 2010, 20:38:41 ]

Offline
kawaracer
01. Dec 2010, 20:39 #56

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Dec 2010, 20:32:03 VWfans rakstīja:
EGR vārsts nebūtu nekas traks, jo nemaksā nesamērīgi daudz.


PIERBURG laikam bija ap 80,- LVL


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
beerzinsh
01. Dec 2010, 20:42 #57

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:34:35 Modricimus rakstīja:

01 Dec 2010, 20:29:49 beerzinsh rakstīja:
ja degs check, reģenerācija nenotiks!!!

liels + par seenjoshanu! bet nu privaatpersona kas nopeerk 1.3 shujmashiinu jau ir tendeeta uz santiimmiileeshanu


vēlreiz lasi - reģenerāciju uzaisi pats ļaujot matoram kārtīgi padarboties. reģenerācija ir papildus degvielas padošana cilindros, kā rezultātā paaugstinās sadegšanas temperatūra un kvēpi sadeg.
tur nav nekāds kosmoss. Un labāk ir pašam iztīrīt cuku, nekā ļaut to darīt tai reģenerācijai. Jo tak visi zin (domāju, ka zin), ka treknais dīzeļa virzuļiem īpaši veselīgs nav.

un ja deg check, un nav ieslēdzies dzinēja avārijas režīms, tad var pilnvērtīgi braukt, vismaz VAG grupas auto.
Piemēram, opipelim beigta EGR gadījumā motors ir miegains, VAG dīzelis par ar norautu droseļvārstu un atvienotu EGR, MAF utt motors būtiski nemaina savu darbbību, jo tur ir vēl lērums MAP sensoru, kas mēra ļurbo spiedienus.


ar garantiju saku ka ar degoshu checku nekas nebuus!!! pats VW fans droshi ka nebuus pamaniijis, bet vairaak pa 2.5 vai 3 shtukaam neljauj griezties motoram
Offline
Modrs
01. Dec 2010, 20:42 #58

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


01 Dec 2010, 20:39:25 kawaracer rakstīja:

01 Dec 2010, 20:32:03 VWfans rakstīja:
EGR vārsts nebūtu nekas traks, jo nemaksā nesamērīgi daudz.


PIERBURG laikam bija ap 80,- LVL



vispirms vajag noņemt EGR un pasavērties, vai nav vnk aizaudzis ciet, un iztīrīt. un pasavērties, vai vakuuma membrāna vesela. a ja elektriskais, tad kujviņzin, tikai tīrīt un cerēt, iet vai neiet...



vēl jau variants ir noņemt filtru nost un ar rezaku sildīt . būs kārtīga reģenerācija ibim

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 01 Dec 2010, 20:43:57 ]

Offline
kawaracer
01. Dec 2010, 20:46 #59

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


01 Dec 2010, 20:42:28 Modricimus rakstīja:
vispirms vajag noņemt EGR un pasavērties, vai nav vnk aizaudzis ciet, un iztīrīt. un pasavērties, vai vakuuma membrāna vesela. a ja elektriskais, tad kujviņzin, tikai tīrīt un cerēt, iet vai neiet...

For technical personnel only! Pierburg troubleshooting!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
karlsonss
01. Dec 2010, 20:49 #60

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


01 Dec 2010, 20:39:25 kawaracer rakstīja:

01 Dec 2010, 20:32:03 VWfans rakstīja:
EGR vārsts nebūtu nekas traks, jo nemaksā nesamērīgi daudz.


PIERBURG laikam bija ap 80,- LVL


man 1.3cdti hansa auto prsiija laikam 140 lvl, beigaas pa garantiju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo