Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 29 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
PowerBMW
20. Nov 2019, 22:06 #161

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


20 Nov 2019, 21:38:42 @Staris rakstīja:
jebac cipari
man 3.0d bez DPF 0.07 dūmainība.




Tieši tā,bet Pupsicam(cufic) ir viedoklis nemainīgais

p.s
(c) šo to sataisiju
Offline
Staris
20. Nov 2019, 22:16 #162

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Nu pag. Tu saki, ka ar Poļu DPF tev 4cil motoram ir 0.16
Bet tai pat laikā saki, ka jābūt 0, ja DPF strādā.
Tad kā
Offline
PowerBMW
20. Nov 2019, 22:28 #163

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


20 Nov 2019, 22:09:09 @cufiks rakstīja:
Sausi fakti draudziņ

Kā iet? Kuģis gatavs?


KAndžā mērcētu faktu man nav

kuģis nebūs,pagrieziens būs
paldies kad apjautājies!
Offline
Staris
20. Nov 2019, 22:44 #164

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tu joprojām paliec pretrunās. Ja 4cil dzinējam ar DPF ir 0.16, bet 6cil dzinējam bez DPF ir 0.07, tad tas 4cil dzinējs ir ne tikai ar problēmām, bet arī DPF īsti labi nestrādā. Ja nu vienīgi tās problēmas ir tik daudz, ka bez DPF būtu 2.5
Offline
968-jk
20. Nov 2019, 22:46 #165

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13455

Braucu ar: 30niekiem

Vivaro 1.6 BiTurbo pie 60k km dūmainība 0.16, tādam pašam pie 30k km arī tāds pats rādītājs.
Offline
RS7
20. Nov 2019, 22:52 #166

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

vecam audi

Dūmainības koeficients (m-1): 0.13


Offline
Ksneps
20. Nov 2019, 22:56 #167

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1326

Braucu ar:

MB W220 320cdi 0.13, 2004, ar pdf, stock, ~250tkm. CSDD Rīga. Pārsvarā 90% pa Rīgu. Neste tikai. :P nokvēpis bampers nekad nav bijis.

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 20 Nov 2019, 23:00:54 ]

Offline
RS7
20. Nov 2019, 22:58 #168

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

aaa un 2018 bija 0.00 :biturboopelispoteris:
Offline
968-jk
20. Nov 2019, 23:03 #169

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13455

Braucu ar: 30niekiem


20 Nov 2019, 22:51:13 @cufiks rakstīja:

20 Nov 2019, 22:46:04 @968-jk rakstīja:
Vivaro 1.6 BiTurbo pie 60k km dūmainība 0.16, tādam pašam pie 30k km arī tāds pats rādītājs.


Ļauj minēt! Pārsvarā fists pa pilsētu?

Mans minējums ir tāds, ka vnk pufakā sakrājas mēsli un skatē gāzējot kkāds nieks uzrādās, tas arī viss...

Atļaušos piebilst, ka šitie nulle komats ir jebkurā gadījumā ļoti labi rādītāji Jautājums tikai par to, kas tad īsti ir normāli/slikti/labi? Nesūdzētos, ja pampāļi neslinkotu un iemestu rezultātus šajā topikā.

50:50. Pēc km ārpus pilsētas pat varbūt vairāk. Pilsētā nesēņoju, dodu motoram strādāt.
Offline
smudo
20. Nov 2019, 23:13 #170

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Statistikai - 2012. gada VW CC - čipots pie 10k km. Nu jau pāris gadi ir citam īpašniekam, kas brauc ar to auto vēl mazāk nekā es un kā saprotu, pamatā pa pilsētu - 91k km 0,04.
Offline
RS7
20. Nov 2019, 23:18 #171

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

cufik, bet tu saproti ka tas TA merijums ir tufta?

[ Šo ziņu laboja RS7, 20 Nov 2019, 23:19:03 ]

Offline
968-jk
20. Nov 2019, 23:21 #172

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13455

Braucu ar: 30niekiem


20 Nov 2019, 23:18:51 @RS7 rakstīja:
cufik, bet tu saproti ka tas TA merijums ir tufta?

Nesaprot!
Pārlasi viņa šodienas postus- ne piles!
Offline
Kaross
20. Nov 2019, 23:25 #173

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Cik reizes tas jau izrunāts, bet tomēr cilvēki nesaprot to.
2011.gada 535D ar taisnu trubu, bez DPF, bez CAT, sajāts viss, gateris - atgāzes bija 0.01. Bez aizrādījumiem jau trešo gadu.
Tas CSDD mērījums neizsaka PILNĪGI NEKO par DPF stāvokli vai tā esamību.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
20. Nov 2019, 23:32 #174

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, protams, man darīt nav ko.
Varu aizbraukt jebkurā laikā un samērīt jebkurā vietās tās atgāzes. Kaut vai pirms tam vēl uz jaudas stenda, lai redzētu to, ka jauda nav nogriezta - 350zs un 700nm.
Ja atgāzes būs virs 0,1, es tev 500E. Ja nē, tad Tu man 500E. Godīgi?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Ksneps
20. Nov 2019, 23:57 #175

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1326

Braucu ar:

Lai nu ko tur csdd mērītu, bet ja dūms ir, tad iekārta taču ro parādītu.

Pie tik zemiem rādījumiem tur 0.05 vai 0.3 atšķirība gandrīz nekāda. Viss atlarīgs cik tīrs izputējs un viss
Offline
Alkaans
21. Nov 2019, 08:28 #176

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

man pirms gada ar 535d ar visiem aizdirstiem cat un dpf, vienu pajātu sprauslu kas bik čurā kad auksts bija 0,07... ā un gali melni, nevienu hromu neredz čipots tik bija
Offline
Ruudis
21. Nov 2019, 08:48 #177

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Manam N47 koef 0.01
Drots 09.gada. DPF oem
Offline
njakts
21. Nov 2019, 11:13 #178

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto


20 Nov 2019, 23:25:45 @Kaross rakstīja:
Cik reizes tas jau izrunāts, bet tomēr cilvēki nesaprot to.
2011.gada 535D ar taisnu trubu, bez DPF, bez CAT, sajāts viss, gateris - atgāzes bija 0.01. Bez aizrādījumiem jau trešo gadu.
Tas CSDD mērījums neizsaka PILNĪGI NEKO par DPF stāvokli vai tā esamību.


manliekas, ka taisna truba ir bonuss, jo savam esmu novērojis, ja kādu laiku brauc mierīgi un īpaši negāzē, tad pirmo reizi ieberot iznāk mākonītis (dpf izņemts - tukšs bundulis) ja kādu laiku gonko, tad tādu baigo dūmu nav.
Pieļauju, ka tie kvēpi sakrājas tukšajā dpf bundulī un pa visu uzpūtēju un kad iedo riktīgi mizā visu to crapu izpūš ārā.. uz nākamo skati pirms tam riktīgi izgāzēšu, iepriekš tā neizdarīju un bija kkādi 0.3 laikam...
Offline
smudo
21. Nov 2019, 12:24 #179

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Vai nav ta, ka ja gaze tuksgaita bez slodzes, tad fats, ka cipots, vispar neko nemaina, jo strada OEM regulejums? Kaross gan jau so var atbildet

Pedejo gadu auto vispar tuksgaita nevar augstak pa 2-2,5k rpm uzgazet un tas tests vairak tada parodija - piesledz uz paskatas, vai nav kadi pazinojumi.
Offline
Kaross
21. Nov 2019, 13:48 #180

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tieši tā. Nemaina vai auto ir čipots vai nav. Vienīgi retos gadījumos, kad kaut kas nav ar turbīnu kārtībā un tā sapūš lielāku spiedienu, nekā tas būtu paredzēts.
Tas tests ir tiešām parodija un der tikai veciem 90.gadu dīzeļiem. Tāpēc jau stāstu, ka pēc tā CSDD testa nevar noteikt ne DPF stāvokli, ne dzinēja stāvokli. Pat DPF esamību tā nevar noteikt.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo