Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 75 viesi un 37 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: W124 E320 T iegāde

AutorsZiņojums
VWfans
07. Apr 2016, 22:38 #21

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


07 Apr 2016, 22:24:52 @ryder_e28 rakstīja:

07 Apr 2016, 22:00:25 @VWfans rakstīja:
Kāds tautai ir viedoklis par 90.gadu sākuma W124 Meršiem ar 3 litru bez turbīnas 113 zirgu dīzeļmotoru?

Galīgi nav jaudas, bet iet mūžīgi, spēj tikai mainīt eļļu un liet degvielu, ir arī pietiekoši ekonomiski.
Pats auto, kluss, mīksts, ērts. Ar e46 nevar salīdzināt. Pašam liekas ka tas ir ļoti uzticams auto, kuram nepieciešami minimāli iegūldijumi



Man jau liekas, ka 113 dīzeļmotora zirgspēki ar labu griezes momentu ir pietiekami.
Offline
ryder_e28
07. Apr 2016, 22:40 #22

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: E61/// A6

30 gadu vecs un bez turbīnas uz priekšu kustās, bet ar musdienu turbo dizeļ auto salīdzināt nevar.
Offline
VWfans
07. Apr 2016, 22:55 #23

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Bet no otras puses - ja nav turbīnas, tad pavecam auto viens mezgls mazāk, kas var izbeigties un būt remontējams.
Offline
ryder_e28
08. Apr 2016, 07:50 #24

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: E61/// A6


07 Apr 2016, 22:55:13 @VWfans rakstīja:
Bet no otras puses - ja nav turbīnas, tad pavecam auto viens mezgls mazāk, kas var izbeigties un būt remontējams.

Tieši tā, šiem dīzeļmotoriem nav nekas, kas varētu izbeigties, protams iznicināt var visu, bet pie normālas braukšanas un apkopēm viss darbosies kā nākas Nopirku sev tādu, kā praktisko auto, ar kuru nepieciešamības gadijumā aizvest kartupeļu maisu, vai piekabes pavilkt, bet beigās sāku lietot gandrīz vairak ka ikdienas auto

[ Šo ziņu laboja ryder_e28, 08 Apr 2016, 07:50:49 ]

Offline
VWfans
08. Apr 2016, 08:11 #25

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

200D un 250D varētu būt diezgan gausi, bet 300D - tieši laikā.

Offline
NN
08. Apr 2016, 08:53 #26

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Octavia, Virago

Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html
Offline
VWfans
08. Apr 2016, 17:15 #27

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


08 Apr 2016, 08:53:24 @NN rakstīja:
Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html


Izskatās iekārojams.

Katrā ziņā labāks nekā 1996.-2000.gada paaudze.
Offline
uhhm
08. Apr 2016, 17:37 #28

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 657

Braucu ar: +35 bez jumta

prieksheejie spaarni pie lampaam izskataas bish norusejushi. tas skaitaas kopts kartupeljuvagons?
Offline
uhhm
08. Apr 2016, 19:12 #29

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 657

Braucu ar: +35 bez jumta

tad labak to pa 4
Offline
b1te
08. Apr 2016, 19:30 #30

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1686

Braucu ar: r16 ļitakiem


08 Apr 2016, 08:53:24 @NN rakstīja:
Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html

kārtējā nākotnes klasika?
es tādu šrotu gadus 5 atpakaļ pa 2 pārdevu
Offline
markelis
08. Apr 2016, 19:37 #31

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 11154

Braucu ar: pedaaljiem


08 Apr 2016, 08:53:24 @NN rakstīja:
Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html


izskataas labi. bet nu noskreejiens iespaarda


P.S. imho nav tur burbulju. tikko mazgaats, vietaam nozhuvis, vietaam nee.

[ Šo ziņu laboja markelis, 08 Apr 2016, 19:38:52 ]

Offline
Jurchixx
08. Apr 2016, 19:46 #32

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7520

Braucu ar: F32 M Performance

ja uzrādītu orģinālos 700 vai vairāk tūkstošus diezvai vispār būtu iespējams tādus pārdot
Offline
markelis
08. Apr 2016, 19:49 #33

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 11154

Braucu ar: pedaaljiem


08 Apr 2016, 19:46:42 @Jurchixx rakstīja:
ja uzrādītu orģinālos 700 vai vairāk tūkstošus diezvai vispār būtu iespējams tādus pārdot



tas gan. bet tam motoram 700k nav nekas iipashs.
Offline
VWfans
08. Apr 2016, 19:56 #34

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Zināms no CSDD datiem, ka kopš 2007.gada augusta nobraukums ir 145 K. Jautājums - vai pirmajos 14 gados nobraukums varēja būt 190 tūkst.km? Domāju, ka jā, jo ne visi brauc ļoti daudz. Turklāt šitiem Meršiem dominēja dīzeļmotori, benzīna motori bija retāk, līdz ar to nav īsti spēkā sakarība, ka pērk dīzeli, lai daudz brauktu.
Offline
markelis
08. Apr 2016, 20:00 #35

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 11154

Braucu ar: pedaaljiem


08 Apr 2016, 19:56:07 @VWfans rakstīja:
Zināms no CSDD datiem, ka kopš 2007.gada augusta nobraukums ir 145 K. Jautājums - vai pirmajos 14 gados nobraukums varēja būt 190 tūkst.km? Domāju, ka jā, jo ne visi brauc ļoti daudz. Turklāt šitiem Meršiem dominēja dīzeļmotori, benzīna motori bija retāk, līdz ar to nav īsti spēkā sakarība, ka pērk dīzeli, lai daudz brauktu.


peec statistikas lielie diizeljuniversaalji veel ar automaatu taadaas valstiis kaa vaacija itaalija francija videeji noiet 40-70k gadaa. gadaas protams iznjeemumi. tikai vienu nevaru saprast - kaa muusu vieteejiem perekupiem gadaas vinjus visus sadabuut un atvest mums?
Offline
VWfans
08. Apr 2016, 20:03 #36

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


08 Apr 2016, 20:00:57 @markelis rakstīja:

08 Apr 2016, 19:56:07 @VWfans rakstīja:
Zināms no CSDD datiem, ka kopš 2007.gada augusta nobraukums ir 145 K. Jautājums - vai pirmajos 14 gados nobraukums varēja būt 190 tūkst.km? Domāju, ka jā, jo ne visi brauc ļoti daudz. Turklāt šitiem Meršiem dominēja dīzeļmotori, benzīna motori bija retāk, līdz ar to nav īsti spēkā sakarība, ka pērk dīzeli, lai daudz brauktu.


peec statistikas lielie diizeljuniversaalji veel ar automaatu taadaas valstiis kaa vaacija itaalija francija videeji noiet 40-70k gadaa. gadaas protams iznjeemumi. tikai vienu nevaru saprast - kaa muusu vieteejiem perekupiem gadaas vinjus visus sadabuut un atvest mums?


Man kaut kā ir nojauta, ka šis auto ir izņēmums. Salons izskatās vēl ļoti svaigs, pavisam bez izdiluma, vai ne?
Offline
VWfans
08. Apr 2016, 20:06 #37

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

6., 8. un 9.bilde - salons izskatās super!
Offline
markelis
08. Apr 2016, 20:14 #38

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 11154

Braucu ar: pedaaljiem


08 Apr 2016, 20:06:35 @VWfans rakstīja:
6., 8. un 9.bilde - salons izskatās super!


nu ja salons labs un galvenais bundza laba tad viss stiigaa. pat ja tas motors nogaajis 700-800k poh. vinsh veel ies un ies. un paarlasiit vinju nav nekaada rakjeshzinaatne un miljonu ieguldiijumi.

P.S. lai gan - par to naudu var nopirkt jau shii gadsimta ljoti baudaamo citroen C2 VTS ar 125 zs motoru

[ Šo ziņu laboja markelis, 08 Apr 2016, 20:15:33 ]

Offline
karlsonss
08. Apr 2016, 21:11 #39

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:

Fan tev kartupelvagenu vajag? Nah tu taa mekleejies?
Offline
VWfans
08. Apr 2016, 21:17 #40

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2602

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


08 Apr 2016, 21:11:41 @karlsonss rakstīja:
Fan tev kartupelvagenu vajag? Nah tu taa mekleejies?


Nē, man nevajag. Es tikai auto forumā parunājos par tēmu. Un Mersis W124 - tas ir tāds auto modelis - leģenda, par kuru ir vērts parunāt.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips