Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā

AutorsZiņojums
josi
20. Feb 2018, 16:55 #61

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3016

Braucu ar: Ne-BMW

Kā tu zinu, ka nepeld, esi ar termometru klāt stāvējis?

Daudziem auto, arī E46, temperatūras bultiņa pa vidu būs gan pie 75C, gan pie 115C, tieši ar domu lai tauta lieki nestresotu par temperatūras staigāšanu.
Offline
Mixzzz
20. Feb 2018, 16:57 #62

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Da labi, jautrāk ir kad pa šoseju braucot turas ap 50C un salst kājas jo ārā zem - 10 Labi ka nav dīzelis
Offline
maris333
20. Feb 2018, 18:23 #63

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

hvz, kā uzvedās dzelzs bloks. Man tieši pretēji 160km un kājas kā uz radiatora būtu stāvējušas, izkarsētas sausas Neziu nav bijušas nekādas problēmas.
Offline
uldens1
20. Feb 2018, 18:25 #64

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:

20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana

Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst
Offline
Peecis
20. Feb 2018, 18:53 #65

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Feb 2018, 18:25:16 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:

20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana

Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst

Tāpēc, lai saprastu, ka tā sulaspaka nespēj uzsilt bez papildus sildītāja arī ar labiem termostatiem nebraucot pa šoseju.
Man Webasto darbojas un uzsilda vēl pirms iekāpju auto.
Offline
uldens1
20. Feb 2018, 19:01 #66

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


20 Feb 2018, 18:53:36 @Peecis rakstīja:

20 Feb 2018, 18:25:16 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:

20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana

Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst

Tāpēc, lai saprastu, ka tā sulaspaka nespēj uzsilt bez papildus sildītāja arī ar labiem termostatiem nebraucot pa šoseju.
Man Webasto darbojas un uzsilda vēl pirms iekāpju auto.
droši ka nezināji,bet jau sen kā mazie dīzeļi ir aprikoti ar elektriskajiem piesilditājiem,un ja kaut kas nesilda tad ir jasataisa un tad viss ir silts
Offline
spriditis
20. Feb 2018, 20:50 #67

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pirms 2 gadi,kad darbojas priekssilditajs,siltums varetu teikt,naca uzreiz pec piedarbinasanas,bet nospraga priekssilditajs,tgd videji pec 6 minutem nak siltums,darba temperaturu rada pec kadam 10minutem
Offline
Rockstar
21. Feb 2018, 18:03 #68

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


20 Feb 2018, 12:46:14 @Rockstar rakstīja:
Par 30€ autora BMW aprīkošu ar speciālu termo-nano kartonu


Šodien izmēģināju - tiešām darbojas īsos braucienos(stāvēšanā) pa pilsētu
Offline
N53series
21. Feb 2018, 18:35 #69

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

kaads pamatojums, lai tehniskaa kaartiibaa esosham auto tas darbotos [veel jo vairaak - pilseetas paarbraucienos]???
Offline
JZ
21. Feb 2018, 19:07 #70

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

darbosies tieši vairāk pilsētā, jo samazinās gaisa apmaiņu zem haubes, bloks/galva tomēr arī ir "radiātori", jo mazāk gaisa apmaiņas tur, jo vairāk siltuma paliks ko atdot salonam

vai tad jaunākiem nav jau iebūvētas klapes difuzorā, kas tieši šo funkciju izpilda?
Offline
N53series
21. Feb 2018, 19:16 #71

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 19:07:09 @JZ rakstīja:
darbosies tieši vairāk pilsētā, jo samazinās gaisa apmaiņu zem haubes, bloks/galva tomēr arī ir "radiātori", jo mazāk gaisa apmaiņas tur, jo vairāk siltuma paliks ko atdot salonam

vai tad jaunākiem nav jau iebūvētas klapes difuzorā, kas tieši šo funkciju izpilda?


pag, ja termomufta ir vesela, sastregumos apgriezieni mazi, caur radiatoru gaisa pluusma nekaada + radiators ir AUKSTS [jo termostats ciet] - kaada tur iipasha jeega no tiem kartona gabaliem?
taas klapes ir mazaakiem aerodinamiskas zudumiem.
Offline
JZ
21. Feb 2018, 19:25 #72

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
Offline
N53series
21. Feb 2018, 20:05 #73

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Offline
Rockstar
21. Feb 2018, 20:24 #74

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.
Offline
N53series
21. Feb 2018, 20:40 #75

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.


nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.
Offline
Rockstar
21. Feb 2018, 20:49 #76

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.


nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Man ir otto. Dīzeli pirktu ja brauktu braucienus garākiem gabaliem 40min<
Offline
N53series
21. Feb 2018, 20:51 #77

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 20:49:55 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.


nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Man ir otto. Dīzeli pirktu ja brauktu braucienus garākiem gabaliem 40min<


Tev bija obligaati viss jaasalauzh, ja?
Offline
Rockstar
21. Feb 2018, 20:54 #78

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Sorry, šis bija dīzeļu topiks
Offline
Arturiks
21. Feb 2018, 20:54 #79

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.


nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Nu nu, paskaties tālāk par savu sapņu auto (lasīt - e60). Benzīni visi ir lētāki un interese par viņiem ir mazāka.

It īpaši tā ari ar ne-sulas pakas dzinējiem.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 21 Feb 2018, 20:56:05 ]

Offline
RolandsK
21. Feb 2018, 21:09 #80

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3488

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo