Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā

AutorsZiņojums
Slammer
19. Feb 2018, 21:56 #1

Kopš: 17. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Neliels strīds ir izraisījies starp mani un servisa īpašnieku pēc termostata maiņas uz 120KW m47n2 163zs dzinēja, kur mana pozīcija ir par brāķētu termostatu.

Lieta tāda ka dzinējs sasniedz 90C temperatūru tagad, pie laikapstākļiem -4.5C grādiem tikai pilnībā izslēdzot pečku un kārtīgi nostrādājot tuvu pie stundas. Bet kā pečka ir ieslēgta (turu 24/22C) un braukšanas režīmā - temperatūra krīt uz grādiem 82C. Braucot no rīta uz darbu 8km un 25 minūtes dzinējs vispār uzsilst uz grādiem 76C

Jautājums - vai tas ir ok tagad ziemas apstākļos vai tomēr ir jāmeklē cits termostats ko likt vietā? Vai tiešām ir tādas problēmas uzturēt dzinēju darba temperatūrā ziemā? Agrāk biju braukājies ar lētākiem auto kur rādītāji uz paneļa vienmēr rādīja 90C ziema/vasara un kaut kā es neiespringu par patēriņu kas ir jūtams šim dzinējam (pilsēta 9.6l/100km)
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2018, 21:57 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tur 2 termostatiem jābūt


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Slammer
19. Feb 2018, 21:58 #3

Kopš: 17. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Abi tika mainīti. Mehānika
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2018, 22:04 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nez, lieku oriģinālražojumus un nekad nav bijušas problēmas.
Mošk vnk Tevi apsipa par nomaiņu, bija man tāds e61, tam ar nonstopā bija kkur mainīti termostati, tik beigās izrādijās, ka nekas nav nomainīts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Slammer
19. Feb 2018, 22:11 #5

Kopš: 17. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

jautājums vai 10 grādu kritums dzinējam sildot salonu braukšanas režīmā ir ok ?
Offline
kaadzis
19. Feb 2018, 22:13 #6

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 19 Feb 2018, 22:16:45 ]

Offline
Slammer
19. Feb 2018, 22:35 #7

Kopš: 17. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

egr ir atslegts. Gan programmatiski gan uzliekot difuzoru bez varsta. Pa strasi gan isti nesanak braukt. Vairak pilseta
Offline
uldens1
19. Feb 2018, 22:37 #8

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???
Offline
N53series
19. Feb 2018, 22:38 #9

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Feb 2018, 22:35:15 @Slammer rakstīja:
egr ir atslegts. Gan programmatiski gan uzliekot difuzoru bez varsta. Pa strasi gan isti nesanak braukt. Vairak pilseta


kaarteejais bomzis..
nu, un kaada starpiba, kaada t ir tam izvarotajam dzineejam? KAADA?
Offline
kaadzis
19. Feb 2018, 22:55 #10

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???

pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
Offline
uldens1
19. Feb 2018, 23:00 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:

19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???

pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas
Offline
Instigater
19. Feb 2018, 23:16 #12

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bez EGR pa pilsētu ar to mazo perdeli neko vairāk ziemā arī nesagaidīsi. Man te čomi pat ar 3l dīzeļiem siltumu dabon tikai pusceļā no Jūrmalas uz Rīgu.
Pie draudošajiem -20c šonedēļ neuzsils arī mazie benzīna motori. Pečkas visu siltumu uz salonu nozags.
Offline
kaadzis
19. Feb 2018, 23:20 #13

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


19 Feb 2018, 23:00:42 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:

19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???

pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas

iesaku palasīt literatūru, kāpēc antifrīzs ir jāmaina, šeit ir saits latviski kur tas ir aprakstīts vispārīgi bet priekšstatu gūsi. links uz to kāpēc jāmaina antifrīzi
var jau protams nemainīt un dragāt 10 gadus ar vienu un to pašu, bet es saviem klientiem pie termostata maiņas,mainu arī antifrīzu(tie 15e vairāk viņiem neko nemaina) toties tie 5 gadu laikā neatgriežas ar to ka termostati ir atkal beigti.
Offline
uldens1
19. Feb 2018, 23:44 #14

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


19 Feb 2018, 23:20:42 @kaadzis rakstīja:

19 Feb 2018, 23:00:42 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:

19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:

19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???

pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas

iesaku palasīt literatūru, kāpēc antifrīzs ir jāmaina, šeit ir saits latviski kur tas ir aprakstīts vispārīgi bet priekšstatu gūsi. links uz to kāpēc jāmaina antifrīzi
var jau protams nemainīt un dragāt 10 gadus ar vienu un to pašu, bet es saviem klientiem pie termostata maiņas,mainu arī antifrīzu(tie 15e vairāk viņiem neko nemaina) toties tie 5 gadu laikā neatgriežas ar to ka termostati ir atkal beigti.
bet atbilde kapec dēļ veca šķidruma nevar dabut temp.tā ari nebus??
Offline
bmwaddict
19. Feb 2018, 23:53 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli


redz kur veel viens kam absoluuti nav skaidrs prieks kam ir EGR. Lai nebuutu tuksha dirshana luudzu izgliitojoshs materiaals:

What Is EGR?
Exhaust gas recirculation (EGR) is a system that takes exhaust gas from a diesel’s exhaust manifold and reintroduces it into the intake of the engine to reduce the combustion chamber temperature.

http://www.trucktrend.com/how-to/engine/1105dp-...-diesel-engines/
Offline
uldens1
20. Feb 2018, 00:08 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


19 Feb 2018, 23:53:48 @bmwaddict rakstīja:

19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli


redz kur veel viens kam absoluuti nav skaidrs prieks kam ir EGR. Lai nebuutu tuksha dirshana luudzu izgliitojoshs materiaals:

What Is EGR?
Exhaust gas recirculation (EGR) is a system that takes exhaust gas from a diesel’s exhaust manifold and reintroduces it into the intake of the engine to reduce the combustion chamber temperature.

http://www.trucktrend.com/how-to/engine/1105dp-...-diesel-engines/
un tu esi no tiem kam nav saprašanas kā tā sitema iedarbojas uz dzesešanas sistemu,ja atrubi egr tad dzineju uzsildit prasa ilgaku laiku
Offline
hasans
20. Feb 2018, 00:12 #17

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Sievas auto ir tāds pats dzinējs. Piešķil un pēc 5-10 min jau sāk pūst siltu gaisu. EGR'am būt
Offline
RSAWorkshop
20. Feb 2018, 00:22 #18

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Sievas 46tajam arī tas pats, 10min un jau pūta siltu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RolandsK
20. Feb 2018, 06:57 #19

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Šim pašam dzinējam nomainīja abus termostatus - kā diena pret nakti, silst vienkārši super
Offline
Slammer
20. Feb 2018, 07:55 #20

Kopš: 17. Aug 2007

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


20 Feb 2018, 06:57:04 @RolandsK rakstīja:
Šim pašam dzinējam nomainīja abus termostatus - kā diena pret nakti, silst vienkārši super

Par temperaturu salona es ar nesudzos, bet kada temperatura pliek pasam dzinejam pie tagadejien laika apstakliem? Egr ir/nav?
Vispar 3litrigo vajadzeja nemt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo